Neequote:Op woensdag 24 november 2004 15:50 schreef Anitra het volgende:
Vond ze het niet raar dat er een andere bank enzo stond clauwheee?
Ze is wel een moppie hoor
Ja ik vind het echt geweldig!! Alleen nog best lang wachten...quote:Op maandag 29 november 2004 16:15 schreef clauwheee het volgende:
Wow wat leuk Peregrijn en inkie!! Gefeliciteerd! Het is zoooooooo leuk
Brecht zegt altijd uit zichzelf: Tante B! Foto makuh!quote:Op woensdag 24 november 2004 14:02 schreef clauwheee het volgende:
Had natuurlijk mn camera steeds in de aanslag, maar na een paar keer zei ze: Emee nie meer o oto!
Dit is 2 weken geleden ofzo hoorquote:Op zondag 12 december 2004 20:35 schreef jessie het volgende:
En Rena wat een prachtig klein meisje. Ze heeft in ieder geval sinterklaas wel goed meegemaakt dit jaar zie ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 20:44 schreef rena het volgende:
[..]
Dit is 2 weken geleden ofzo hoorMaar ze is wel verwend al ja
of bedoel je dat niet
?
Prachtigquote:
dankje, heel simpel hoor, rood en zilver en beide in mat en glanzend hebben we vorig jaar gekocht en ik ben er ok dit jaar erg blij mee.quote:Op zondag 19 december 2004 22:36 schreef rena het volgende:
-knip-
Lotus(mooie kerstboom trouwens, mooie kleuren).
Ja, dat ben ik, het is niet zo'n charmante foto omdat ik zo'n stomme grijns op mijn gezicht had en al dat rozequote:Op zondag 19 december 2004 15:10 schreef Spindizzy het volgende:
Ben jij dat op de laatste foto Rena? Hoe heet je achternichtje? Heb ik daar overheen gelezen? Leuke meid hoor
Ik vind het een erg leuke foto, juist vanwege die grijnsquote:Op zondag 19 december 2004 22:40 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik, het is niet zo'n charmante foto omdat ik zo'n stomme grijns op mijn gezicht had en al dat roze.
oequote:Op maandag 20 december 2004 20:29 schreef Spindizzy het volgende:
Oooh, Jens is echt heel leuk
Hebben!
quote:Op maandag 20 december 2004 20:23 schreef miss_sly het volgende:
Zolief ziet hij er uit als hij toch eventjes in de box in slaap sukkelt en even helemaal van de wereld is:
[afbeelding]
En zo stoer is Jens met zijn pet op en zijn tuinbroek aan :
[afbeelding]
[zwijmel]Hij heeft hele mooie groene ogen[/zwijmel]quote:Op zondag 26 december 2004 15:54 schreef rena het volgende:
Wat heeft hij prachtige ogen en een lief snoetje, Nicoluttje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |