Gisteren weer eens opgepast! Lotus groeit hard, ze loopt inmiddels best goed los, ze is niet bang meer dus. Ze kletst ook lekker al zit er maar af en toe een verstaanbaar woordje tussen, papa mama, poes, die, eten, open. Ze heeft bij papa en mama regelmatig een driftbui
![]()
, laat zich vallen op de grond en huilt onbedaarlijk, ze laten haar dan gewoon liggen en na een of twee minuutjes is ze weer rustig. Bij mij doet ze dat (nog) niet, gelukkig is mijn JA nog overtuigender dan haar nee, of andersom.
![]()
Ik heb helaas geen foto's gemaakt maar zal er de volgende keer weer een paar maken. D'r krullen worden alleen maar mooier!!!!
owja nog wat grappigs, ik had Lotus vlak voor kerst meegenomen naar de kerstmusical in de kerk. niet lang daarna sprak een van de gemeenteleden (de meest conservatieve van het hele stel
![]()
) mijn schoonvader aan dat hij nu toch eindelijk opa was en wel van zo'n schattig meisje, alleen wel jammer dat mike en ik niet
![]()
zijn.... Schoonpapa keek hem glazig aan waarna mijn schoonmoeder die het geheel aangehoord had de zaak maar even verduidelijkt heeft.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.