Wat een leuke blijerdsquote:Op maandag 3 januari 2005 18:51 schreef Ripley het volgende:
Beautje (1 jaar)
[afbeelding]
En Roxanne (4, zoals de foto als zegt)
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Dan ga je toch naar de kleintjes toe ??quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:47 schreef clauwheee het volgende:
Nou boe..de kleintjes komen morgen niet..ziek.. *snik*
quote:
Wat lief, dankjewel! Zal es kijken of ik nog een paar fotootjes kan posten, ze had echt een hele leuke dag!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Tante Clauwheee en ome Noca gefeliciteerd met Esmee
Leuk vooir je! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Nog zo'n 1.5 maandjes en ik ben zelf oom, mischien nog net voor mijn 18e verjaardag.
Oom zijn is tof!! Weet je het alvastquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Nog zo'n 1.5 maandjes en ik ben zelf oom, mischien nog net voor mijn 18e verjaardag.
ik zal t.z.t. wel komen posten!!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:19 schreef daniman het volgende:
nou inkie1010 en alwaysthebest, deel jullie ervaringen, dan weet ik wat me in juni te wachten komt te staan
* daniman heeft er zin in om oom te worden
Ook gefeliciteerd Daniman!!!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:19 schreef daniman het volgende:
nou inkie1010 en alwaysthebest, deel jullie ervaringen, dan weet ik wat me in juni te wachten komt te staan
* daniman heeft er zin in om oom te worden
Lijkt me leuk!!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:01 schreef clauwheee het volgende:
Zal es kijken of ik nog een paar fotootjes kan posten, ze had echt een hele leuke dag!
Hehe, nou mijn zus moest zelf rust houden, nog steeds, dus ik ben voor haar op pad geweest voor de kleertjes, maar ik weet ook niet wat het gaat worden, dus heb het heel neutraal aangepaktquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:18 schreef daniman het volgende:
ik ga geen kleertjes kopen, dat krijgen ze wrs van iedereen al! Daarbij, ik weet niet of het een jongetje of meisje gaat worden, dus...
aha op die manierquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:58 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Hehe, nou mijn zus moest zelf rust houden, nog steeds, dus ik ben voor haar op pad geweest voor de kleertjes, maar ik weet ook niet wat het gaat worden, dus heb het heel neutraal aangepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |