quote:Op maandag 8 november 2004 15:15 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
jij post alleen maar in FTR
dat zal wel zijn als je weer eens dronken zit te fokkenquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:14 schreef Patch het volgende:
[..]![]()
nee hoor
Ik kom ook wel eens in vraag en aanbod, relaties en psychologie, travel en nieuws...
Nee hoor....quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:19 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat zal wel zijn als je weer eens dronken zit te fokken
absoluut en volledig mee eensquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:23 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee hoor....
en Show en General Chat ook wel eens
Maar inderdaad, FTR steekt er ruimschoots bovenuit... en waarom niet? Dit is toch het leukste gedeelte van heel Fok?
Shit zeg, die van mij ook nog. Plaatsje 258 nog wel.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:33 schreef Steve-O2 het volgende:
MIjn alter-ik staat er ook nog in
En ook hier vind ik mezelf weer terug op een mooie positiequote:Op woensdag 10 november 2004 18:22 schreef Arcee het volgende:
Fok!topicopeners top 500 - Film, Tv en Radio
En terwijl je toch bezig bent: Ook eentje van alleen de actieve users? Zou je nog op KIOTTENquote:Op dinsdag 7 december 2004 22:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kun je ook een lijstje van dit jaar alleen maken, Arcee?
Wer-Al_Zwowe? Wat een vreemde naam. (Sorry voor mijn late reactie hierop, maar ik post hier niet zo vaak meer de laatste tijd. Nou ja, de laatste paar dagen eigenlijk weer iets vaker dan de afgelopen tijd.)quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:29 schreef Arcee het volgende:
Fok!topposter top 500 - Film, Tv en Radio
...
169 00561 Wer-Al_Zwowe
...
Van de eerste 5 jaar Fok! (tot 1 oktober 2004)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |