Ik vond em sowieso wel grappigquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:11 schreef Tyler..Durden het volgende:
Een speler met clubkennis.
"Wat was Vitesse haar laatste europese wedstrijd?"
"Werder Bremen"
"Werder Bremen?"
"Ja, ik herinner me alleen gewonnen wedstrijden."
Dan heeft ie' volgens mij wel een geheugenverlies van een jaar door vorig jaar.
Iedereen kent Ernst "Nicht lullen, fussballen" Happelquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:35 schreef tong80 het volgende:
Ernst Happel schoot er ooit 5 in in die gaten bij de sportschau.
Voor de niet kenners de grootste coach ooit die zelfs Feijenoord wereldkampioen maakte.
Misschien het overwegen waard om niet te kijken.quote:Op zondag 7 november 2004 23:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen Foppe de Haan te gast.
quote:Op zondag 7 november 2004 23:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Misschien het overwegen waard om niet te kijken.
Was het niet "kein gelul, fussball spielen" ?quote:Op zaterdag 6 november 2004 00:42 schreef cultheld het volgende:
Iedereen kent Ernst "Nicht lullen, fussballen" Happel
quote:Op zondag 7 november 2004 23:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen Foppe de Haan te gast.
k gok dat zn kat er weer tussen zit. voor mij wordt t weer de herhaling kijken.quote:Op maandag 8 november 2004 17:09 schreef Bjoro het volgende:
ben benieuwd welke namen MM uit zijn hoed tovert !!
Cornelis Ultheld is verhuisd? Vorige week woonde hij nog in Amsterdamquote:Op maandag 8 november 2004 16:25 schreef cultheld het volgende:
Philip Lamey Eindhoven
Cornelis Ultheld Bergeijk
Bart Bressen Amsterdam
quote:Op maandag 8 november 2004 19:19 schreef methodmich het volgende:
Ali Bouali uit Amsterdam
quote:Philip Lamey Eindhoven
Een o zo mooi plaatsje in Belgie.quote:Op maandag 8 november 2004 20:35 schreef tong80 het volgende:
Uit Moerbeke
Een woord: idemquote:Op maandag 8 november 2004 20:39 schreef tong80 het volgende:
Robben, één woord : Briljant.
quote:Op maandag 8 november 2004 20:39 schreef tong80 het volgende:
Robben, één woord : Briljant.
Dat zeggen de Belgen ook over ons met Sonck en Buffel die niet spelenquote:Op maandag 8 november 2004 20:52 schreef tong80 het volgende:
vd Sar op de bank. Ze sporen daar niet.
Wij weten beterquote:Op maandag 8 november 2004 20:54 schreef FR_08 het volgende:
[..]
Dat zeggen de Belgen ook over ons met Sonck en Buffel die niet spelen
Heerlijk vind ik om te zien; ook gister na de westrijd: ja, dan hebben we nog wat doelstellingen overquote:Op maandag 8 november 2004 21:03 schreef Spideyman het volgende:
arrogant blijft ie wel
ik vond hem gister eindelijk een keertje nuttig, dus dat valt ook wel mee.quote:Op maandag 8 november 2004 21:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Boukhari liep zich het schompes, applaus hoor. Die gozer KAN niks anders
Idd hij heeft voor mij nou ook afgedaanquote:Op maandag 8 november 2004 21:18 schreef Spideyman het volgende:
gatver wat een irritant ventje die sneijder
bleegh
Hij liep hem echt op te fokken en sneijder hapte lekkerquote:Op maandag 8 november 2004 21:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die verslaggever liep Wesley ook wel behoorlijk op te naaien hoor
valt me van je tegen tong ..... je moet weten dat Foppe gewoon te lief is voor topvoetbal, dat is zn enige minpuntjequote:Op maandag 8 november 2004 21:27 schreef tong80 het volgende:
Ah Foppe zit in de Josti Band.
Verstond je datquote:Op maandag 8 november 2004 21:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De Friese superinterviewer Eelke Lok
En ja, ik kom uit Friesland, en ik vond het prachtig
Ik zou zo mee kunnen lullenquote:Op maandag 8 november 2004 21:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Verstond je dat
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij lieten ze het doelpunt van Buffel zienquote:Op maandag 8 november 2004 22:00 schreef Dos37 het volgende:
Bart Goor duidelijk
Klopt, viel mij ook op. Een score van 3 vanavond vind ik trouwens gewoon goed.quote:Op maandag 8 november 2004 22:03 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij lieten ze het doelpunt van Buffel zien![]()
Is ook zo natuurlijk. En 2 voor jou is ook goed!quote:Op maandag 8 november 2004 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een score van 3 vanavond vind ik trouwens gewoon goed.
Ik zag alleen de namen maar ik wist wel welk doelpunt ze bedoelde beatyquote:Op maandag 8 november 2004 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, viel mij ook op. Een score van 3 vanavond vind ik trouwens gewoon goed.
Seizoenstotaal voor mij op 5. Paar weken geleden 3 nu 2.quote:Op maandag 8 november 2004 22:15 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Is ook zo natuurlijk. En 2 voor jou is ook goed!![]()
je draait een lekker seizoen tot dusver Vaduzquote:Op maandag 8 november 2004 22:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Seizoenstotaal voor mij op 5. Paar weken geleden 3 nu 2.MM ook weer eentje, leuk!
Ja....quote:Op maandag 8 november 2004 22:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
wat is je geheim?![]()
nu ben ik zelf ook Ajax aanhanger maar ik vrees het ergste zondagquote:Op maandag 8 november 2004 22:06 schreef FR_08 het volgende:
Derksen moet meteen altijd zo overdrijven. Vorig jaar zei ie dat Feyenoord kansloos was voor het kampioenschap en dat Ajax met gemak landskampioen zou worden, en nu zou Feyenoord Ajax opeens wel even afslachten. Met zijn leeftijd zou je zeggen dat hij wel wist dat je een topper nooit echt kan voorspellen.
Hehe, nee hoor. Het valt me alleen op dat jullie enkel bijhouden hoe vaak jullie vragen erdoor komen, maar dat ik nooit teruglees welke vraag dat was of over het antwoord. Of je daar tevreden mee bent bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:59 schreef methodmich het volgende:
Van Egters is jaloers!
Ik wel:quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:59 schreef tong80 het volgende:
Hij's leuk.
Vanavond om half tien weer.
Weet niet wie er te gast is.
Dank u.quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
Leuke sig, sooty.
Nee hoorquote:Op vrijdag 12 november 2004 22:22 schreef cultheld het volgende:
Wat is die Derksen toch een misselijke kerel
Toch nog een mooie sneer van Spaan over die perstribunequote:Op vrijdag 12 november 2004 22:28 schreef tong80 het volgende:
Maar het blijft zonde dat ze zo'n gast als Spaan niet meer aan het woord laten.
Niks gezien, waar ging dat over?quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Toch nog een mooie sneer van Spaan over die perstribune
De teneur was dat Derksen zichzelf weer schoon probeerde te praten toen Wilfred hem confronteerde met 't feit dat hij had gezegd dat Ajax de komende jaren met gemak kampioen zou worden, toen sprong dhr. Derksen meteen voor zichzelf in de bres door te roepen dat hij Boukhari en Anastasiou nóóit had geroemd en dat als Ibrahimovic was gebleven, Ajax met ruime afstand kampioen zou zijn gewordenquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:24 schreef methodmich het volgende:
Ik zag het einde, waarin Johan de Ajax-aanval betitelde als FC Groningen-aanval. Was dat de teneur gisteren een beetje?
Spaan zei iets van dat ie liever tussen de mensen stond dan op de perstribune.quote:Op zaterdag 13 november 2004 01:42 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Niks gezien, waar ging dat over?
Heb ik veel gemist trouwens?
Ik hoop dat Derksen dat ook gewoon doet.quote:Op zondag 14 november 2004 22:38 schreef rubbereend het volgende:
k wil wel zien hoe koeman doorgezaagd wordt!
Wéér een Ajax-uitzending dusquote:Op zondag 14 november 2004 19:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgen te gast bij Voetbal Insite: Ronald Koeman.
Het zal ook over Ajax-feyenoord gaan hoor.quote:Op maandag 15 november 2004 14:29 schreef FR_08 het volgende:
[..]
Wéér een Ajax-uitzending dus
piep piepquote:Op maandag 15 november 2004 14:29 schreef FR_08 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 november 2004 14:29 schreef FR_08 het volgende:
[..]
Nee, ze zullen wel zeggen hoe goed Ajax nu weer loopt en dat ze alsnog kampioen worden enzoquote:Op maandag 15 november 2004 14:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]mooi toch horen we nog een keer hoeveel ze nu al achterstaan
Dan moeten er wel goeie vragen achter de namen zitten. En een record moet het wel zijn denk ik.quote:Op maandag 15 november 2004 18:31 schreef VoreG het volgende:
Daar moet wel een Fok! vraag tussen zitten
Nou zeg! Waar heeft die arme jongen dat nou weer aan te danken?quote:Op maandag 15 november 2004 20:23 schreef methodmich het volgende:
Bas Adriaanse mag ik niet.
Twee en halve maand gelden voor het laatst.quote:Op maandag 15 november 2004 20:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
mijn vraag: waarom komt koeman zo vaak in dat programma... vergeleken met hiddink en gullit.... ?Heeft hij zo'n uitgesproken mening of is ie geliefd voer voor een mooi programma?
Rossum, da's hier in de buurt. K zal eens gaan kijkenquote:Op maandag 15 november 2004 20:26 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nou zeg! Waar heeft die arme jongen dat nou weer aan te danken?
Die Joline de Jong uit Rossum is trouwens een lekkertje![]()
alleen kijken he? toch?quote:Op maandag 15 november 2004 20:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Rossum, da's hier in de buurt. K zal eens gaan kijken
en die rossum bedoel k ookquote:Op maandag 15 november 2004 20:43 schreef tong80 het volgende:
Je hebt twee Rossums. Rossum is ook gemeente zaltbommel.
Waar woon jij danquote:Op maandag 15 november 2004 20:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en die rossum bedoel k ook, eerste dorp na de sluizen
Wamelquote:Op maandag 15 november 2004 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar woon jij dan
Omdat hij bij Studio voetbal zat en niet daar, misschien?quote:Op maandag 15 november 2004 20:52 schreef Nyluzzz het volgende:
Nou zou Robben weer egoistisch zijn, wat een onzin. En al zou hij het zijn, als je zo speelt dan mag dat.
Robben is een genot om te zien, wat ik van hem gezien heb, is nog beter dan wat we in NL van hem zagenquote:Op maandag 15 november 2004 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een onzin ja, Robben was helemaal niet egoistisch bezig. Hij gaf z'n medespelers veel goede kansen.
kom op zeg, na een Ajax - Feijenoord is het logisch dat er wat meer aandacht aan die twee clubs wordt besteed. Nu trouwens een mooie reportage over Dirkie Kuijt.quote:Op maandag 15 november 2004 21:07 schreef Moody het volgende:
Nogmaals....Noem het programma gewoon Ajax Insite, dan kunnen de mensen van tevoren al afhaken
hoo hoo, vergeet de prachtige voorzet van Gentenaar nietquote:Op maandag 15 november 2004 21:18 schreef Moody het volgende:
Wedden dat er maar 2 sec. wordt besteed aanhet doelpunt van de week en misschien wel doelpunt van het jaar van Culina?
Als bijv. v/d Vaart 'm zo had gemaakt was het al lang en breed uitgemeten.
Ik wil alleen maar zeggen: 45 min. over Ajax (en Feyenoord in minder mate), nu 45 min. over de andere 16 clubs!! Dankuwel
Remember Zlatan Ibrahimovicquote:Op maandag 15 november 2004 21:18 schreef Moody het volgende:
Wedden dat er maar 2 sec. wordt besteed aanhet doelpunt van de week en misschien wel doelpunt van het jaar van Culina?
piep piepquote:Op maandag 15 november 2004 21:18 schreef Moody het volgende:
Als bijv. v/d Vaart 'm zo had gemaakt was het al lang en breed uitgemeten.
Ik wil alleen maar zeggen: 45 min. over Ajax (en Feyenoord in minder mate), nu 45 min. over de andere 16 clubs!! Dankuwel
Heeft niets met calimero te maken! Ik denk dat 99% van Nederland met me eens is, behalve de Ajax fans.quote:Op maandag 15 november 2004 21:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
piep piep
Als er beelden van Sylvie bij zitten vind ik het goedquote:Op maandag 15 november 2004 21:21 schreef Moody het volgende:
Straks gaan ze het sexleven van v/d Vaart nog bespreken ofzo...
quote:Op maandag 15 november 2004 21:25 schreef Spideyman het volgende:
Dat vinden wij lekker rustig in Eindhoven zegt Held van Bommel.
je hoort mij niet meer klagen, k hoor graag elke week hoe slecht t bij Ajax gaat en dat al zoveel achter staanquote:Op maandag 15 november 2004 21:26 schreef VoreG het volgende:. Al die zeikerds uit eindhoven. WAAROM KRIJGEN WIJ NOOIT AANDACHT
.
Van Bommel: Wij vinden het wel lekker, zo weinig aandacht
Ik ben niet zo geinteresseerd in hoe het met de overige clubs gaat. Ik geef je wel gelijk dat het wat eenzijdig is, maar ik zit er niet mee. Kan me erg goed voorstellen dat het programma voor jou niet echt interessant is.quote:Op maandag 15 november 2004 21:28 schreef Moody het volgende:
Er zijn al zo weinig voetballulprogramma's in Nederland, dus kunnen die 2 die er zijn toch wel een iets breder publiek proberen te bereiken?
Zelfs Ajax of Feyenoord fans moeten zich hierin kunnen vinden toch?
ik vroeg me af he, ken jij LoekB?quote:Op maandag 15 november 2004 21:29 schreef jerryx het volgende:
Je hebt gelijk Moody.
Misschien moet je de uitzendingen van SBS over de Gouden Gids Divisie eens proberenquote:Op maandag 15 november 2004 21:28 schreef Moody het volgende:
Er zijn al zo weinig voetballulprogramma's in Nederland, dus kunnen die 2 die er zijn toch wel een iets breder publiek proberen te bereiken?
Zelfs Ajax of Feyenoord fans moeten zich hierin kunnen vinden toch?
wij hoeven niet lang na te denken om daar de grap in te zienquote:Op maandag 15 november 2004 21:31 schreef tong80 het volgende:
Van Bommel zal er over nadenken. Ik zou als PSVer maar eens over die opmerking nadenken.
Iedereen is te koop, tong. Zelfs je eigen vriendin.quote:Op maandag 15 november 2004 21:31 schreef tong80 het volgende:
Van Bommel zal er over nadenken. Ik zou als PSVer maar eens over die opmerking nadenken.
ik zou het hem zeker gunnen. eigenlijk hebben we al vooraf dit seizoen afscheid van hem genomen. nu hij in vorm is (laatste wedstrijden dan niet) levert hij zeker weten een flinke zak geld op, mocht hij verkocht worden.quote:Op maandag 15 november 2004 21:31 schreef tong80 het volgende:
Alex en Jan schijnen er ook wel oren naar te hebbenquote:Op maandag 15 november 2004 21:31 schreef tong80 het volgende:
Hoe raad je dat?quote:Op maandag 15 november 2004 21:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ben niet zo geinteresseerd in hoe het met de overige clubs gaat. Ik geef je wel gelijk dat het wat eenzijdig is, maar ik zit er niet mee. Kan me erg goed voorstellen dat het programma voor jou niet echt interessant is.
Nee, waarom zou ik LoekB moeten kennen?quote:Op maandag 15 november 2004 21:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ik vroeg me af he, ken jij LoekB?
tuurlijk snap ik dat wel, maar Ajax staat nog steeds een straatlengte achter op psv en de klassieker is er net geweest. Logisch dat Ajax veel in beeld is.quote:Op maandag 15 november 2004 21:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Heeft niets met calimero te maken! Ik denk dat 99% van Nederland met me eens is, behalve de Ajax fans.
Het lijkt wel of ze daar een abonnement op Koeman hebben. En dat terwijl hij alles al gezegd heeft wat er te zeggen valt. Straks gaan ze het sexleven van v/d Vaart nog bespreken ofzo...
Het zou toch niet verkeerd zijn om de helft van de zendtijd te besteden aan een belangrijke club of wedstrijd (95% van de gevallen is dat toch met Ajax of Feyenoord in de hoofdrol) en de rest van de tijd besteden aan de overige 16 clubs? Lijkt me veel interessanter voor de niet-Ajax fans.
Het zou een verademing zijn om Koeman ff niet te zien inderdaadquote:Op maandag 15 november 2004 21:32 schreef tong80 het volgende:
Volgende week Hennie Spijkerman in de studio over Zwolle en een reportage over Dennis van der Pennen van FC Dordrecht.
laat maar, niks gezegd.quote:Op maandag 15 november 2004 21:33 schreef jerryx het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik LoekB moeten kennen?
quote:Op maandag 15 november 2004 21:35 schreef tong80 het volgende:
Feijenoord TV bij RTL-5 de arrogantie ten top.
Als ze Voetbal insite nou omdopen tot Ajax insite zijn we van het gezeur afquote:Op maandag 15 november 2004 21:35 schreef tong80 het volgende:
Feijenoord TV bij RTL-5 de arrogantie ten top.
psv heeft wel genoeg aan het programma 'Het Brabants kwartiertje' bij Omroep Brabant. Daar klaagt RBC ook al over, die willen ook een kwartiertje.quote:Op maandag 15 november 2004 21:39 schreef jerryx het volgende:
[..]
Als ze Voetbal insite nou omdopen tot Ajax insite zijn we van het gezeur af
Precies. 't Moet ook niet te gek worden natuurlijk.quote:Op maandag 15 november 2004 21:41 schreef tong80 het volgende:
En ze hebben radio bergeyk.
En Den Bosch, en Willem 2, en NAC...quote:Op maandag 15 november 2004 21:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
psv heeft wel genoeg aan het programma 'Het Brabants kwartiertje' bij Omroep Brabant. Daar klaagt RBC ook al over, die willen ook een kwartiertje.
Helmondsport en TOP ook nog?quote:Op maandag 15 november 2004 21:43 schreef jerryx het volgende:
[..]
En Den Bosch, en Willem 2, en NAC...
ahhh het spelertje van je club, overigens een ex-Ajaxcied, krijgt geen aandacht?quote:Op maandag 15 november 2004 21:42 schreef Moody het volgende:
Het ziet er naar uit dat het doelpunt van de maand (zo mag ik het vast wel noemen?) geen aandacht krijgt....
Ja in Wamel zou ze miss aardbei zijn.quote:Op maandag 15 november 2004 21:44 schreef rubbereend het volgende:
Barbara Barend
Nee dan zegt van Dorp kom binnen mijn beste vriend.quote:Op maandag 15 november 2004 21:45 schreef Moody het volgende:
Verplaats je eens in Barbara. Is ze net zo geil als boter, komt haar vader langs.
quote:Op maandag 15 november 2004 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja in Wamel zou ze miss aardbei zijn.
sure JDquote:Op maandag 15 november 2004 21:47 schreef Johan-Derksen het volgende:
Staat los van mijn voorliefde voor NEC, want ik denk dat ik best los daarvan kan oordelen over de schoonheid van het voetbal
toch maar weer tussen spoilers dan.....quote:Op maandag 15 november 2004 21:47 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nog geen vragen van ons langs geweest...
Zijn we nu net zo'n stelletje prusters als die 20 boeren uit de Arena?
Haha, en dat commentaar dan ook he.. Gene: Aan uw accent te horen bent u een PSV supporter..quote:Op maandag 15 november 2004 21:46 schreef The_Hives het volgende:
arrogante psv-er
kerst kampioen
Koeman is realistisch en ziet dat Ajax geen Europese topclub meer is. v Gaal blijft lekker doordromen maar verkoopt intussen de beste spits die Ajax had in jaren.quote:Op maandag 15 november 2004 21:54 schreef tong80 het volgende:
Koeman zegt net dat van Gaal weg is gegaan door Koeman.
Van Gaal had de lat te hoog liggen voor deze mislukte coach.
Koeman is tevreden met overwinteren.
Van Gaal wil cups winnen.
Wie is godverdomme de sukkel.
Rot toch op Koeman.
Wij zijn Ajax. Gespeld. A-J-A-X.
Ik heilig de dag dat je ex-Ajacied bent.
..maar nog niet helemaal....quote:Op maandag 15 november 2004 21:58 schreef Johan-Derksen het volgende:
Dit zit bijna vol...
Dat heeft Van Gaal niet gedaan.quote:Op maandag 15 november 2004 21:58 schreef jerryx het volgende:
[..]
Koeman is realistisch en ziet dat Ajax geen Europese topclub meer is. v Gaal blijft lekker doordromen maar verkoopt intussen de beste spits die Ajax had in jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |