Dat zei Koeman zelf ook, het ging om de 3e manquote:Op maandag 15 november 2004 22:03 schreef RayMania het volgende:
Gullit was degene van het etentje (100% zeker).
quote:Op maandag 15 november 2004 22:03 schreef Chadi het volgende:
wat een slijmballen zijn het toch altijd als de persoon in kwestie bij ze aan tafel zit.
Niet altijd. Vorig jaar zat hij Dirk Kuijt in z'n gezicht uit te lachen.quote:Op maandag 15 november 2004 22:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Die Johan Derksen zegt altijd wel bij zijn mening te blijven, maar hij is altijd een stuk gematigder
Sorry, niet helemaal gezien.quote:Op maandag 15 november 2004 22:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Dat zei Koeman zelf ook, het ging om de 3e man
Ik zal hem inkoppen:quote:Op maandag 15 november 2004 22:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sorry, niet helemaal gezien.
Iig weet ik wie er allemaal aanwezig waren bij dat etentje.
quote:Hoi,
Zouden jullie de volgende keer je niet kunnen beperken tot voornamelijk 1 of 2 clubs (die meestal Ajax of Feyenoord heten), maar gewoon de rest van de 15 of 16 clubs ook betrekken in het verhaal?
Hoe het nu is, is er weinig te beleven voor niet-Ajax fans. Koeman is al vaak genoeg uitgemolken.
Gek genoeg hebben we het doelpunt van de maand van Culina niet eens langs zien komen, terwijl ze nu al voor de 6x over de kwestie Van Gaal-Koeman hebben gehad. Leuk voor Amsterdammers, maar niet voor de voetbalfan die hoopt op een informatief 'rondje langs de velden'.
Ik vind het geen ramp om ff een uurtje naar alle Ajax affaires van de week te luisteren hoor, maar dan moet er ook wel iets interessants voor de andere fans inzitten.
Elke topclub heeft toch al een programma op de lokale zender? Feyenoord heeft zelfs Feyenoord TV. Dus die fans komen sowieso al niets te kort lijkt me.
De meeste kijkcijfers moeten toch uit de rest van Nederland komen, daar wonen immers meer mensen dan in omgeving Amsterdam en Rotterdam. Misschien kunt u het discussiegebied verbreden, zodat het programma aantrekkelijker wordt voor de rest van Nederland en u er zelf ook iets aan heeft?
Ik hoop dat u als redactie zijnde een antwoord hierop hebt.
Alvast bedankt.
Mvg,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |