quote:
Nog meer bekende cliche-nummers bovenaan.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:57 schreef Zanderrr het volgende:
Het zou het mooiste zijn als je volgend jaar gewoon echt een geheel eigen lijst kan inleveren, in plaats van alleen maar kiezen uit een voorgeselecteerd lijstje met nummers. Het zal wel meer problemen opleveren bij het controleren en verwerken van alle gegevens, maar het zou ook wel een meer representatieve eindlijst opleveren.
in belgie komen de nrs op internet of teletekst als ze al gespeeld zijn, de top komt er nooit op nog voor ie gedraaid is. lijkt me eigenlijk vrij logisch toch, is toch leuker zoquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit gebeurt altijd, volgens mij met iedere top zoveel.
Oh, dat geloof ik ook zeker wel, dat zijn nu eenmaal de nummers waar toch het meeste op gestemd wordt (kijk maar naar de Fok!100). Maar er mogen van mij nog wel wat cliche-nummers uit de jaren 90 bij.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:00 schreef Sidekick het volgende:
Nog meer bekende cliche-nummers bovenaan.
zoals bij studio brussel het geval is, je moet zelf je top 5 geven. bij donna heb je keuze tussen 5000 nummers.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:57 schreef Zanderrr het volgende:
Het zou het mooiste zijn als je volgend jaar gewoon echt een geheel eigen lijst kan inleveren, in plaats van alleen maar kiezen uit een voorgeselecteerd lijstje met nummers. Het zal wel meer problemen opleveren bij het controleren en verwerken van alle gegevens, maar het zou ook wel een meer representatieve eindlijst opleveren.
Dat is de top 100 allertijden dus, wie heeft die tegenwoordig? radio 538? Veronica had die jarenlang...quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:57 schreef Zanderrr het volgende:
wellicht sprake van een btje andere doelgroep?quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:05 schreef BramK het volgende:
[..]
zoals bij studio brussel het geval is, je moet zelf je top 5 geven. bij donna heb je keuze tussen 5000 nummers.
quote:Op zondag 26 december 2004 00:05 schreef Zanderrr het volgende:
Ze zijn begonnen..Toch maar even aangezet, "Grease" is nu bezig.
Het schijnt dat de mooiste nummers vaak onderin de lijst te vinden zijn of 's nachts worden gedraaid, dus...quote:
dat zou ik nu niet doen, het nummer van Cat Stevens wat hiervoor was ging wel maar dit is een zeiknummer (Europe - Carrie)quote:
Sledgehammer zit er wel in.. ik zag 'm over 't hoofd.quote:Op zondag 26 december 2004 00:45 schreef Sidekick het volgende:
Wat, geen Sladgehammer?![]()
Nou ja... Ik zal iig de komende dagen de radio op Radio2 afstemmen. Hopelijk kom ik nog wat niet eerder ontdekte pareltjes cequ bijna weer vergeten klassiekers tegen.
Behalve dat je nu kunt horen wat ze vorig jaar draaiden toen je lag te slapenquote:Op zondag 26 december 2004 00:49 schreef Seborik het volgende:
Eigenlijk heb ik geen zin meer. Afgelopen jaren intensief geluisterd, maar het is nu weer meer van hetzelfde.
Ja, dat was even vijf minuten tenen krommen, idd..quote:Op zondag 26 december 2004 00:42 schreef Beathoven het volgende:
dit is een zeiknummer (Europe - Carrie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |