"Het beste van onze generatie", Seb. Die kunnen zich toch zo meten met Zeppelin of de Beatles.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:57 schreef Seborik het volgende:
Dido & Coldplay. AAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHH.
Ik heb ook op Dido gestemdquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:57 schreef Seborik het volgende:
Dido & Coldplay. AAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHH.
Hazes op 30? Het is nog een geluk dat Van Gogh nooit een plaatje uitgebracht heeftquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:58 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
"Het beste van onze generatie", Seb. Die kunnen zich toch zo meten met Zeppelin of de Beatles.
Heheh, Hazes is ook bijna 1000 plaatsen gestegen met "Zij gelooft in mij". Eindelijk erkenning!
vind die van veronica toch wel beter, die van de belgische stations donna en stubru ook overigens;quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:59 schreef dwerg het volgende:
Nouja, de lijst is alvast een stuk afwisselender dan die van Veronica. Ik denk wel dat ik een paar uur luister volgende week.
Dit gebeurt altijd, volgens mij met iedere top zoveel.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:58 schreef BramK het volgende:
echt stom dat die lijst wordt bekend gemaakt nog voor de top gedraaid wordt ??![]()
Leuk.quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:19 schreef Jane het volgende:
Uw eigen keuze:
Bert de Coninck - Evelyne
quote:En Complainte pour Ste. Catherine, daar stem ik gewoon elk jaar op.
weer op 1 inderdaadquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:11 schreef methodmich het volgende:
Weer fucking Queen op één. Gelukkig luistert er tegen twaalven geen hond meer.
http://www.omroep.nl/radi(...)ads/top2000_2004.xlsquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:38 schreef Sidekick het volgende:
Waar is de lijst van vorig jaar terug te vinden?
-edit-
Nevermind.
om de variatie maar eens te benadrukkenquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:04 schreef MrBadGuy het volgende:
66 keer een nummer met McCartney erin geteld
79 nummers met 1 of meerdere beatles erin
quote:
Nog meer bekende cliche-nummers bovenaan.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:57 schreef Zanderrr het volgende:
Het zou het mooiste zijn als je volgend jaar gewoon echt een geheel eigen lijst kan inleveren, in plaats van alleen maar kiezen uit een voorgeselecteerd lijstje met nummers. Het zal wel meer problemen opleveren bij het controleren en verwerken van alle gegevens, maar het zou ook wel een meer representatieve eindlijst opleveren.
in belgie komen de nrs op internet of teletekst als ze al gespeeld zijn, de top komt er nooit op nog voor ie gedraaid is. lijkt me eigenlijk vrij logisch toch, is toch leuker zoquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit gebeurt altijd, volgens mij met iedere top zoveel.
Oh, dat geloof ik ook zeker wel, dat zijn nu eenmaal de nummers waar toch het meeste op gestemd wordt (kijk maar naar de Fok!100). Maar er mogen van mij nog wel wat cliche-nummers uit de jaren 90 bij.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:00 schreef Sidekick het volgende:
Nog meer bekende cliche-nummers bovenaan.
zoals bij studio brussel het geval is, je moet zelf je top 5 geven. bij donna heb je keuze tussen 5000 nummers.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:57 schreef Zanderrr het volgende:
Het zou het mooiste zijn als je volgend jaar gewoon echt een geheel eigen lijst kan inleveren, in plaats van alleen maar kiezen uit een voorgeselecteerd lijstje met nummers. Het zal wel meer problemen opleveren bij het controleren en verwerken van alle gegevens, maar het zou ook wel een meer representatieve eindlijst opleveren.
Dat is de top 100 allertijden dus, wie heeft die tegenwoordig? radio 538? Veronica had die jarenlang...quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:57 schreef Zanderrr het volgende:
wellicht sprake van een btje andere doelgroep?quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:05 schreef BramK het volgende:
[..]
zoals bij studio brussel het geval is, je moet zelf je top 5 geven. bij donna heb je keuze tussen 5000 nummers.
quote:Op zondag 26 december 2004 00:05 schreef Zanderrr het volgende:
Ze zijn begonnen..Toch maar even aangezet, "Grease" is nu bezig.
Het schijnt dat de mooiste nummers vaak onderin de lijst te vinden zijn of 's nachts worden gedraaid, dus...quote:
dat zou ik nu niet doen, het nummer van Cat Stevens wat hiervoor was ging wel maar dit is een zeiknummer (Europe - Carrie)quote:
Sledgehammer zit er wel in.. ik zag 'm over 't hoofd.quote:Op zondag 26 december 2004 00:45 schreef Sidekick het volgende:
Wat, geen Sladgehammer?![]()
Nou ja... Ik zal iig de komende dagen de radio op Radio2 afstemmen. Hopelijk kom ik nog wat niet eerder ontdekte pareltjes cequ bijna weer vergeten klassiekers tegen.
Behalve dat je nu kunt horen wat ze vorig jaar draaiden toen je lag te slapenquote:Op zondag 26 december 2004 00:49 schreef Seborik het volgende:
Eigenlijk heb ik geen zin meer. Afgelopen jaren intensief geluisterd, maar het is nu weer meer van hetzelfde.
Ja, dat was even vijf minuten tenen krommen, idd..quote:Op zondag 26 december 2004 00:42 schreef Beathoven het volgende:
dit is een zeiknummer (Europe - Carrie)
Achtentwintig jaar jonger dan de oudste, die al voorbij gekomen is trouwens.quote:Op zondag 26 december 2004 02:08 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi oudje nu: "Singing in the Rain", uit 1952, volgens mij een van de oudsten uit de lijst.
glen miller?quote:Op zondag 26 december 2004 02:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Achtentwintig jaar jonger dan de oudste, die al voorbij gekomen is trouwens.
George Gershwin - Rhapsody In Bluequote:
Idd wat een pauperlijst.quote:
De Veronica Top 1000 is tenminste een echte lijstquote:Op zondag 26 december 2004 01:34 schreef Radjesh het volgende:
ik luister de veronica top 1000 af en dan begin ik met deze lijst![]()
Heb je zelf gestemd?quote:Op zondag 26 december 2004 12:15 schreef jerryx het volgende:
Alleen maar muziek uit de jaren 60/70 die de (bejaarde) DJ's mooi vinden
quote:Op zondag 26 december 2004 12:12 schreef jerryx het volgende:
[..]
De Veronica Top 1000 is tenminste een echte lijst![]()
Ja. Kon in de lijst nog 3 of 4 nummers vinden die ik nog een béétje leuk vond.quote:
quote:Ga ergens anders janken.
En welke nummers waren dat?quote:Op zondag 26 december 2004 12:25 schreef jerryx het volgende:
Ja. Kon in de lijst nog 3 of 4 nummers vinden die ik nog een béétje leuk vond.
Ik geloof Bohemian Rhapsody, November Rain en U2 - One.quote:Op zondag 26 december 2004 12:29 schreef dwerg het volgende:
[..]
En welke nummers waren dat?
White flag, Clocks en November Rain?
En dat noem jij leuke nummers?quote:Op zondag 26 december 2004 12:42 schreef jerryx het volgende:
Ik geloof Bohemian Rhapsody, November Rain en U2 - One.
Ik vind het in ieder geval beter om aan te horen dan al die vreselijke Stones-herriequote:Op zondag 26 december 2004 12:52 schreef dwerg het volgende:
[..]
En dat noem jij leuke nummers?
De saaiste platen in de lijst, alleen Wonderwall van Oasis is nog slaapverwekkender.
We leven toch nog in 1984??quote:
De stones hebben de herrie uitgevondenquote:Op zondag 26 december 2004 13:28 schreef Liejannuh het volgende:
De Stones herrie noemen?????
Noujazeg!
Van hetzelfde.quote:Op zondag 26 december 2004 13:44 schreef Seborik het volgende:
Ik heb hem ook maar opgezet en iedereen die de Stones rotherrie noemt, wens ik een kut-2005.
En wat is er mis met de jaren 70???????quote:Op zondag 26 december 2004 13:48 schreef jerryx het volgende:
[..]
Volgens mij leven de meeste mensen hier nog in de jaren 70
Toen was Ajax ook al succesvoller dan Feyenoord.quote:Op zondag 26 december 2004 13:49 schreef Liejannuh het volgende:
En wat is er mis met de jaren 70???????![]()
De beste muziek komt uit de jaren 70 en 80 als je het mij vraagt.quote:Op zondag 26 december 2004 13:48 schreef jerryx het volgende:
[..]
Volgens mij leven de meeste mensen hier nog in de jaren 70
Die komen pas op de laatste dag van de top 2000 aan bod.quote:Op zondag 26 december 2004 13:55 schreef S-Two het volgende:
Oude muziek vind ik op zich niet erg. Ik ken ook lang niet alle nummers in de top 50 maar, de meeste nummers die ik er van ken, vind ik gewoon niks. Bohemian Rapsody, Paradise By The Dashboard Light, de Avond... om maar een paar te noemen
Niets, maar je moet er niet in blijven steken.quote:Op zondag 26 december 2004 13:49 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En wat is er mis met de jaren 70???????![]()
Toen was Ajax al net zo'n kutclub als nu.quote:Op zondag 26 december 2004 13:56 schreef dwerg het volgende:
[..]
Toen was Ajax ook al succesvoller dan Feyenoord.
Ik heb het niet over de muziek die er nu voor is, maar over de lijstquote:Op zondag 26 december 2004 14:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Die komen pas op de laatste dag van de top 2000 aan bod.
En Innuendoquote:Op zondag 26 december 2004 13:59 schreef The_Coach het volgende:
Queen - These are the days of our lives & the show must go on.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |