abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23080741

De topictitel is natuurlijk een beetje stom, het is maar de vraag natuurlijk of ten eerste de VS er dan nog wel is, ten tweede of er dan nog wel een democratie is en ten derde of ze zich wel verkiesbaar stelt.

In andere topics valt deze naam nog wel eens en nu vraag ik mij af, of zij zich verkiebaar zal stellen in 2008 en of ze daadwerkelijk een kans maakt om de eerste vrouwelijke president van de VS te worden?
Life sucks
pi_23080998
Volgens mij is ze best populair, dus ik denk dat ze wel een kans zou maken. Weet alleen niet of haar partij het wel aandurft om een vrouw naar voren te schuiven als presidentskandidaat. Ze zijn in de VS toch wat conservatiever dan hier over het algemeen
  donderdag 4 november 2004 @ 19:12:02 #3
52555 jadelovespat
who lose dreaming, is lost.
pi_23081033
Ik stem voor
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
pi_23081066
het lijkt mij ook een puik idee
maar ik heb geen idee hou de mensen in de VS hier tegenaan kijken. En die zien alles toch een stuk anders als de moderne Europeaan.
(ze hebben ook Bush gekozen )
Life sucks
pi_23081192
Ze zal zich bijna zeker wel verkiesbaar stellen en ik denk ook dat ze het gaat winnen.

Als ze nu zich verkiesbaar had gesteld:

1. Dan hadden veel Amerikanen nog niet kunnen wennen aan het idee van een vrouw als president.
2. Dan was het te snel na Clinton geweest.

Ze is nu iig. al een van de meest invloedrijke senatoren.
pi_23081598
quote:
Op donderdag 4 november 2004 19:18 schreef Scheepschroef het volgende:
Ze zal zich bijna zeker wel verkiesbaar stellen en ik denk ook dat ze het gaat winnen.

Als ze nu zich verkiesbaar had gesteld:

1. Dan hadden veel Amerikanen nog niet kunnen wennen aan het idee van een vrouw als president.
2. Dan was het te snel na Clinton geweest.

Ze is nu iig. al een van de meest invloedrijke senatoren.
En haar man die zij altijd onvoorwaardelijk steunde heeft altijd (op de sigaar na) goed werk gedaan volgens veel amerikanen. Dat telt natuurlijk ook mee.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_23083202
Nadeel: zal niet goed liggen bij conservatieve christenen.
Voordeel: veel potentiele vrouwlijke kiezers.
pi_23083238
Ik stem voor Hillary Ik had niet verwacht dat ze deze race al mee zou doen, dus 2008 is de meest logische optie.

Hillary 2008
  donderdag 4 november 2004 @ 21:39:25 #9
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23083554
Wie gaat er nou serieus op deze vreselijke humorloze teef stemmen? Als John Kerry het niet red, dan red Hillary Clinton, die nog veel linkser en wereldvreemder is, het ook niet.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_23083842
quote:
Op donderdag 4 november 2004 21:39 schreef PJORourke het volgende:
Wie gaat er nou serieus op deze vreselijke humorloze teef stemmen? Als John Kerry het niet red, dan red Hillary Clinton, die nog veel linkser en wereldvreemder is, het ook niet.
Wereldvreemd kun je haar niet noemen... John Kerry links noemen overigens ook niet.

Met Hillary heb je een tegenwicht voor het rechts conservatisme. Iets dat deze verkiezing erg gemist werd. John Kerry was geen alternatief. Howard Dean was een alternatief geweest. Met Howard Dean hadden de liberalen een rally kunnen organiseren om dat gedeelte van de bevolking te mobiliseren, net zoals de Republikeinen hebben gedaan met Christelijk rechts. Het gaat om "conviction", de overtuiging dat je met hart en ziel achter je zaak staat.
  donderdag 4 november 2004 @ 22:06:36 #11
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_23084375
quote:
Op donderdag 4 november 2004 21:49 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Wereldvreemd kun je haar niet noemen... John Kerry links noemen overigens ook niet.

Met Hillary heb je een tegenwicht voor het rechts conservatisme. Iets dat deze verkiezing erg gemist werd. John Kerry was geen alternatief. Howard Dean was een alternatief geweest. Met Howard Dean hadden de liberalen een rally kunnen organiseren om dat gedeelte van de bevolking te mobiliseren, net zoals de Republikeinen hebben gedaan met Christelijk rechts. Het gaat om "conviction", de overtuiging dat je met hart en ziel achter je zaak staat.
Hillary Clinton zal bij de verkiezingen afgemaakt worden, net zoals Howard Dean dat overkomen was. Te links voor Amerika. Kerry had op zich het juiste profiel, maar had de "pech" uit de liberale staat Massachusetts te komen. Voor 2008 is het daarom zaak een zuiderling met de standpunten van Kerry te vinden. Een soort van Bill Clinton zeg maar. Alleen zuiderlijke Democraten kunnen verkiezingen winnen, zie Carter en Clinton.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_23084685
Kom maar door, Hil.
slettebak [@] gmail.com
pi_23084898
Jeb Bush of Rudolph Guiliani zal in 2008 president worden. Links/communisme heeft zijn langste tijd gehad in de VS.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  donderdag 4 november 2004 @ 22:23:04 #14
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_23085054
Jeb Bush zal het zeker niet worden en Giuliani heeft te veel affaires gehad. Schwarzenegger is wel een kandidaat, maar dan moet de wet veranderd worden.
  donderdag 4 november 2004 @ 22:25:09 #15
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_23085167
Ik heb een paar maanden geleden een speech van Hillary gezien, en ik vond haar goed. Bevlogen, sterk, reëel. Maar ja, is nu al speculeren niet een beetje heeeel erg vroeg?

Ik ben bijvoorbeeld ook heel erg benieuwd hoe Obama zich gaat ontwikkelen in de Senaat.

Al kun je eigenlijk nu al zeggen, dat met die conservatieve meerderheid daar een vrouw of een negro in the Oval Office sowieso een no-go zal worden.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 4 november 2004 @ 22:26:25 #16
136 V.
pi_23085209
quote:
Op donderdag 4 november 2004 22:20 schreef BabeWatcher het volgende:
Jeb Bush of Rudolph Guiliani zal in 2008 president worden. Links/communisme heeft zijn langste tijd gehad in de VS.
Jeb Bush heeft gezegd dat hij niet beschikbaar is voor 2008.

Maar ja... een Bush en een belofte...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_23085265
quote:
Op donderdag 4 november 2004 22:06 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Hillary Clinton zal bij de verkiezingen afgemaakt worden, net zoals Howard Dean dat overkomen was. Te links voor Amerika. Kerry had op zich het juiste profiel, maar had de "pech" uit de liberale staat Massachusetts te komen.
Wat een onzin. Afgemaakt...? Het was het onvermogen van Kerry om in de aanval te blijven én zich te profileren als een echt alternatief. Het liberalere gedeelte heeft momenteel geen ideologieën. Clinton werd destijds ook afgeschilderd als liberaal, maar hij accepteerde die betiteling en ging er verder niet op in. Kerry probeerde uit alle macht zich te distantiëren van het liberale standpunt.
pi_23085299
quote:
Op donderdag 4 november 2004 22:25 schreef Verbal het volgende:
Ik heb een paar maanden geleden een speech van Hillary gezien, en ik vond haar goed. Bevlogen, sterk, reëel. Maar ja, is nu al speculeren niet een beetje heeeel erg vroeg?

Ik ben bijvoorbeeld ook heel erg benieuwd hoe Obama zich gaat ontwikkelen in de Senaat.

Al kun je eigenlijk nu al zeggen, dat met die conservatieve meerderheid daar een vrouw of een negro in the Oval Office sowieso een no-go zal worden.

V.
Obama was ik ook van onder de indruk. Goed spreker en zeer bevlogen. Schijnt erg populair te zijn.
  donderdag 4 november 2004 @ 22:49:49 #19
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_23085947
quote:
Op donderdag 4 november 2004 22:28 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Wat een onzin. Afgemaakt...? Het was het onvermogen van Kerry om in de aanval te blijven én zich te profileren als een echt alternatief. Het liberalere gedeelte heeft momenteel geen ideologieën. Clinton werd destijds ook afgeschilderd als liberaal, maar hij accepteerde die betiteling en ging er verder niet op in. Kerry probeerde uit alle macht zich te distantiëren van het liberale standpunt.
Het verschil tussen Kerry en Clinton bestaat uit twee dingen:

1) Clinton is een zuiderling, Kerry niet.
2) Clinton heeft uitstraling, Kerry niet. Ten minste niet de uitstraling die Amerikanen willen zien.
  donderdag 4 november 2004 @ 22:59:00 #20
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_23086225
quote:
Op donderdag 4 november 2004 22:29 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Obama was ik ook van onder de indruk. Goed spreker en zeer bevlogen. Schijnt erg populair te zijn.
Maar zijn probleem is dat hij zwart is en dat is bepaald geen voordeel in de zuidelijke staten. Hoe erg dat ook is.
pi_23087371
quote:
Op donderdag 4 november 2004 22:59 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Maar zijn probleem is dat hij zwart is en dat is bepaald geen voordeel in de zuidelijke staten. Hoe erg dat ook is.
Onderschat de verandering van de bevolkingssamenstelling van de VS niet. Stel dat Obama in 2016 een gooi zou doen naar het presidentsschap dan zou het een ander Amerika zijn dan nu.

Staten als Georgia, Alabama, Louisiana en Texas zijn inderdaad nog erg racistsische staten, maar zijn ook staten met veel Afro Amerikanen en Latino's... minderheden dus. Minderheden die een meerderheid kunnen uitmaken (ja, ik schets het even heel positief). Zwart zijn is in de zuidelijke staten misschien een probleem en in mindere mate in de mid west... Maar onderschat charisma niet en Obama heeft dat wel.

Even naar je 2e punt... Presidenten moeten uit het zuiden komen... Dat ben ik niet met je eens. Het is een feit dat vrijwel alle na-oorlogse presidenten uit het zuiden kwamen (ik geloof op 2 na), maar dat wil niet zeggen dat je per sé een zuidelijke kandidaat moet zijn om succes te hebben.

Wat je vaak ziet bij de zuidelijke kandidaten is dat ze een wat lossere manier van doen hebben en een wat gemoedelijker manier van praten. Maar daar hoef je niet per se een zuiderling voor te zijn.
pi_23087397
quote:
Op donderdag 4 november 2004 22:49 schreef Plato1980 het volgende:
Het verschil tussen Kerry en Clinton bestaat uit twee dingen:

1) Clinton is een zuiderling, Kerry niet.
2) Clinton heeft uitstraling, Kerry niet. Ten minste niet de uitstraling die Amerikanen willen zien.
Als dat trouwens de enige 2 verschillen waren die jij zag tussen Clinton en Kerry....
  donderdag 4 november 2004 @ 23:43:48 #23
136 V.
pi_23087438
quote:
Op donderdag 4 november 2004 23:41 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Onderschat de verandering van de bevolkingssamenstelling van de VS niet. Stel dat Obama in 2016 een gooi zou doen naar het presidentsschap dan zou het een ander Amerika zijn dan nu.
Dat kan maar zo. Maar in het Amerika van nú (en zeer waarschijnlijk ook dat van 2008) maken noch Hillary, noch Obama (die overigens dan nog wel erg jong is) kans op een presidentschap, zij het om de verkeerde redenen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_23087540
quote:
Op donderdag 4 november 2004 23:43 schreef Verbal het volgende:

[..]

Dat kan maar zo. Maar in het Amerika van nú (en zeer waarschijnlijk ook dat van 2008) maken noch Hillary, noch Obama (die overigens dan nog wel erg jong is) kans op een presidentschap, zij het om de verkeerde redenen.

V.
Dat dachten we in 2000 ook van Bush... maar dan om weer heeeel andere redenen.

(obama overigens niet in 2008... daarom zei ik ook in 2016), maar ik zie Hillary toch echt wel een kans maken. Als ze de liberale kiezers maar weten te rallyen... iets dat ze nog niet is gelukt (wederom een ideologisch gat)
  vrijdag 5 november 2004 @ 01:40:41 #25
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23089543
Ze maakt geen schijn van kans, nog minder dan Kerry deed.
Ze ligt niet goed in het Zuiden en Midwesten.

Edwards maakt een betere kans, die had denk ik uiteindelijk ook Bush kunnen verslaan.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_23089723
quote:
Ze maakt geen schijn van kans, nog minder dan Kerry deed.
Ze ligt niet goed in het Zuiden en Midwesten.
Dit is vanwege het kiesmannenstelsel niet per se nodig om te kunnen winnen, pak de westcoast, great lakes area, new england en hawaii en je hebt ook genoeg kiesmannen. Alle states die Kerry had + Iowa en Ohio of Florida, en eventueel New Mexico en Indiana en je hebt een ruime overwinning.

Ze zal echter naar mijn verwachting moeten runnen tegen Giuliani, die het in New York goed zal doen.
  vrijdag 5 november 2004 @ 04:26:32 #27
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23090560
Hillary is nog minder geschikt dan Kerry en zal nooit winnen. Daarvoor ligt ze te slecht in het zuiden, en de blue-collar states in de midwest zal ze als elitaire trut ook niet winnen.

En wat is er zo bijzonder aan die Obama? Ik ben nou niet echt onder de indruk van hem.
pi_23090754
Life sucks
  vrijdag 5 november 2004 @ 09:35:25 #29
136 V.
pi_23091861
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 04:26 schreef PJORourke het volgende:
En wat is er zo bijzonder aan die Obama? Ik ben nou niet echt onder de indruk van hem.
Why am I not surprised?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_23092054
Zou wel een grappige verkiezingsstrijd kunnen zijn: Jeb Bush - Hillary Clinton. De één gesteund door vader en broer (die beiden president waren), de ander door haar man die president was... - En ik acht het nog niet eens onmogelijk ook, dat we die strijd krijgen !

Jeb Bush zou een goede optie kunnen zijn voor de Republikeinen, al lopen ze dan wel het risico om de grip op Florida kwijt te raken. Hillary Clinton wordt al tijden genoemd als mogelijke kandidaat voor de Democraten. Bij de senaatsverkiezingen van 4 jaar geleden walste ze met groot gemak over haar republikeinse opponent heen, dankzij haar achternaam.

Bush is een merk, Clinton is een merk. Merken die ergens voor staan. Kies je Bush, dan weet je waar je voor kiest. Dat wist je bij Kerry niet. Bij Clinton weer wel ! - Wat die Obama betreft: dat is een nieuw talent bij de Democraten, maar ik zie hem voorlopig eerder als running-mate.
  vrijdag 5 november 2004 @ 10:05:55 #31
36088 Miss_User
back on track
pi_23092332
De Democrats hebben deze verkiezingen verloren omdat de kandidaat te ver van het midden stond. Die fout maken de Democrats niet weer, iig niet meteen. Hillary is dus geen optie, te liberal.
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
pi_23092607
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 10:05 schreef Miss_User het volgende:
De Democrats hebben deze verkiezingen verloren omdat de kandidaat te ver van het midden stond. Die fout maken de Democrats niet weer, iig niet meteen. Hillary is dus geen optie, te liberal.
Ach kom op zeg... Kerry zat zowat bij Bush op schoot! Zie zaten eiegenlijk beide aan de rechtse kant. Alleen wisten de Republikeienen Kerry in de liberale hoek te druk, althans Kerry af te schilderen als liberaal. Kerry heeft zich daarna keer op keer proberen te verdedigen.

Bovendien heeft Kerry teveel over de oorlog zitten praten en Bush daarop aangevallen. Voor een land is de binnenlandse problemathiek toch nog het belangrijkste.

Die fout zal een Hillary Clinton niet gauw maken.

Howard Dean was ook te liberal? Hij crashte pas in de peilingen nadat hij op een gegeven moment als een "hysterische hond" op het podium stond en zijn troops weer enthousiast maakte na een nederlaag. Die beelden waren all over the news. Dát heeft vooral de opinie beïnvloed.
  vrijdag 5 november 2004 @ 10:27:37 #33
36088 Miss_User
back on track
pi_23092636
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 10:25 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Ach kom op zeg... Kerry zat zowat bij Bush op schoot! Zie zaten eiegenlijk beide aan de rechtse kant. Alleen wisten de Republikeienen Kerry in de liberale hoek te druk, althans Kerry af te schilderen als liberaal. Kerry heeft zich daarna keer op keer proberen te verdedigen.
Of het nou terecht was of niet, feit is dat de Republicans erin slaagden Kerry neer te zetten als liberal en dat heeft hem de kop gekost. Als ze dat bij Kerry lukt, lukt het ze bij Hillary zeker. Dat risico gaan de Democrats dus niet nemen.
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
pi_23092674
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 10:25 schreef ScienceFriction het volgende:

Howard Dean was ook te liberal? Hij crashte pas in de peilingen nadat hij op een gegeven moment als een "hysterische hond" op het podium stond en zijn troops weer enthousiast maakte na een nederlaag. Die beelden waren all over the news. Dát heeft vooral de opinie beïnvloed.
Dean had zijn Internet-luchtbel die hem het idee gaf dat hij de meerderheid achter zich had. Het mooie van zijn cyber-campagne is dat 150.000 mensen verspreid over het hele land net konden doen alsof ze meer waren dan de fractie van de minderheid die ze feitelijk waren. Toen de echte uitslagen kwamen en hij niet won begon Dean een beetje te flippen. Dat was een doodsklap voor een kandidatuur die toch al kansloos was.
pi_23092741
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 10:27 schreef Miss_User het volgende:

[..]

Of het nou terecht was of niet, feit is dat de Republicans erin slaagden Kerry neer te zetten als liberal en dat heeft hem de kop gekost. Als ze dat bij Kerry lukt, lukt het ze bij Hillary zeker. Dat risico gaan de Democrats dus niet nemen.
Het verschil tussen Kerry en Hillary Clinton is dat Kerry geen liberal was en zich daar tegen probeerde te verzetten. Hillary Clinton IS een liberal en zal zich daar dus niet tegen verzetten. Bill Clinton werd ook afgeschilderd als een liberal door de republikeinen en Bill vond dat wel goed. Het is dus niet per definitie een slecht iets.
  vrijdag 5 november 2004 @ 12:05:51 #36
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_23094368
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 09:48 schreef dVTB het volgende:

Jeb Bush zou een goede optie kunnen zijn voor de Republikeinen, al lopen ze dan wel het risico om de grip op Florida kwijt te raken.
Jeb Bush zit in z'n tweede termijn als gouverneur van Florida. Dat is volgens de wet in Florida ook de laatste, dus hij is niet meer herkiesbaar in 2006. Er wordt gespeculeerd dat ie daarna senator wil worden, in 2006 is de Democratische senator uit Florida aan de beurt voor herverkiezing.
quote:
Hillary Clinton wordt al tijden genoemd als mogelijke kandidaat voor de Democraten. Bij de senaatsverkiezingen van 4 jaar geleden walste ze met groot gemak over haar republikeinse opponent heen, dankzij haar achternaam.
In New York, wat overwegend Democratisch stemt. Met groot gemak over de Republikein walsen was het ook niet echt. 56% tegen 43%. Ter illustratie: in 2000 haalde Gore 60% en Bush 35% bij de presidentsverkiezingen in de staat New York, en dat is exact hetzelfde kiesdistrict.
quote:
Bush is een merk, Clinton is een merk. Merken die ergens voor staan. Kies je Bush, dan weet je waar je voor kiest. Dat wist je bij Kerry niet. Bij Clinton weer wel ! - Wat die Obama betreft: dat is een nieuw talent bij de Democraten, maar ik zie hem voorlopig eerder als running-mate.
Laat Obama eerst maar eens wat vlieguren maken in de Senaat.
pi_23096463
Ik stem voor, het lijkt mij leuk om eens een vrouwelijke Amerikaanse president te zien.
pi_23098261
Ik denk dat ze het niet gaat redden.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_23098376
quote:
Op donderdag 4 november 2004 22:28 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Wat een onzin. Afgemaakt...? Het was het onvermogen van Kerry om in de aanval te blijven én zich te profileren als een echt alternatief.
Daar ben ik het op zich mee eens, maar ik zie geen enkele reden waarom Hillary niet hetzelfde zou overkomen. Haar worden kwaliteiten toegedicht op basis van haar achternaam, zo lijkt het.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  vrijdag 5 november 2004 @ 18:22:58 #41
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_23102624
Ik denk zelf dat ze het nooit zal gaan winnen en wel om de volgende redenen:

1) Ze is een vrouw. Sorry, maar Amerika is nog niet klaar voor een vrouwelijke president. President Bush won de afgelopen verkiezingen vooral door zijn grote hoeveelheid stemmen uit staten met streng religieuze denkbeelden, en dat is een behoorlijk grote groep mensen in Amerika. Deze mensen zijn streng tegen het homohuwelijk, maar hun normen en waarden verkondigen ook nog steeds volop dat de vrouw thuis voor de kinderen moet zorgen, en nergens anders. Deze staten worden een probleem in het huidige kiesstelsel.

2) Militaire dienst is vrij belangrijk voor een president, het was bij deze verkeizingen ook weer onderwerp van gesprek en werd volop behandeld in de diverse debatten. De Amerikaanse president is tevens opperbevelhebber van het leger, en zolang ie maar geld en toestemming krijgt van de Senaat mag hij in principe het bevel geven tot elke aanval die de president redelijkerwijs acceptabel vind. Tanks of vliegtuigen? Wel of geen kernwapens? De beslissing dat de oorlog gevoerd moet worden ligt voor een groot deel bij het kabinet en de stemming in de Senaat, maar de wapenkeuze ligt bij de president. Bij een vrouw uit deze leeftijdscategorie is militaire dienst zowiezo al een dood onderwerp want vrouwen kwamen pas in de jaren 80 echt in dienst, en pas in de jaren 90 werden ze echt gerespecteerd. Geen militaire ervaring kan tegen haar werken.

3) Het belangrijkste tegen Hillary Clinton is echter wel haar man. We weten allemaal hoe belangrijk een huwelijkspartner is, en we weten ook donders goed dat een huwelijkspartner invloed heeft op de beslissingen van de ander. Niet alleen is Bill Clinton een ex-president die 8 jaar in het Witte Huis heeft gewoond, hij is een ex-president die bijna afgezet is door impeachment. En we kunnen het er allemaal over eens zijn dat Clinton op zich een goede president was, ik denk dat er een grote groep mensen is die bezwaar zullen hebben tegen het feit dat Bill Clinton weer zo dicht bij het vuur zit, en een dikke vinger in de politieke pap kan steken.....

4) Ze heeft geen politieke ervaring. Natuurlijk is 8 jaar "first lady" geen lichte taak te noemen, maar ze is officieel pas 2 jaar actief in de politiek als Senator toen ze in 2002 verkozen werd als Senator van de staat New York. John Edwards zat met hetzelfde probleem alleen was het bij hem 6 jaar, en laat dat nou net de hoeveelheid jaren politieke ervaring zijn die Hillary Clinton zal hebben in 2008.

Ik denk niet dat ze het red.... Maar ik zou het wel fantastisch vinden als ze het red! Ik zou denk ik wel op haar stemmen in 2008, en ik tegen die tijd mag ik wel stemmen
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 5 november 2004 @ 18:25:39 #42
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_23102676
quote:
Op donderdag 4 november 2004 22:20 schreef BabeWatcher het volgende:
Lees de definitie van communisme nog eens na, en leg me daarna eens uit hoe Bill Clinton, Gerald Ford, Lyndon Johnson en John Kennedy (de democratische presidenten van de afgelopen 40 jaar) communistisch zijn?

Ik denk trouwens dat beide kandidaten het niet zullen halen in de Republikeinse Primaries.....Jeb Bush zeker niet, alleen Guiliani zal wel een kans maken.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 5 november 2004 @ 18:25:45 #43
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23102677
Obama

Heb wat van hem gezien toen ik daar was: Krachtig, uitstraling en heeft wat te melden waar je het misschien ook nog van zou aannemen

Zou een goede zijn.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 5 november 2004 @ 18:28:51 #44
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_23102726
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 12:05 schreef freako het volgende:
Laat Obama eerst maar eens wat vlieguren maken in de Senaat.
Precies. Het is een opvallend heerschap maar te jong en te weinig politieke ervaring om in 2008 of 2012 een gooi te doen naar het presidentschap. Ik zie hem eerder zo rond 2016 of later een poging wagen. Niet over 4 jaar en ook nog niet over 8 jaar.
-
  vrijdag 5 november 2004 @ 18:31:45 #45
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23102777
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 18:28 schreef maartena het volgende:

[..]

Precies. Het is een opvallend heerschap maar te jong en te weinig politieke ervaring om in 2008 of 2012 een gooi te doen naar het presidentschap. Ik zie hem eerder zo rond 2016 of later een poging wagen. Niet over 4 jaar en ook nog niet over 8 jaar.
Veel democraten denken er anders over

't Gaat er om of ie z'n mannetje staat, lijkt me voor wat ik weet wel. (Hillary ook trouwens hoor, zou het mooi vinden)

De meer diepgaande politiek mogen de mensen achter de schermen doen, zoals gewoonlijk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 5 november 2004 @ 18:39:49 #46
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23102920
alhoewel, diepgaande politiek:

"Look at the values of Middle America that you'll find in country music...in Nascar..."

pi_23103160
quote:
Lees de definitie van communisme nog eens na, en leg me daarna eens uit hoe Bill Clinton, Gerald Ford, Lyndon Johnson en John Kennedy (de democratische presidenten van de afgelopen 40 jaar) communistisch zijn?
Gerald Ford was republikein. </anal>
  vrijdag 5 november 2004 @ 19:25:15 #48
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23103808
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 09:35 schreef Verbal het volgende:
Why am I not surprised?

V.
Is kritiek op de man verboden vanwege zijn huidskleur?
pi_23103822
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 19:25 schreef PJORourke het volgende:

[..]

ja...
  vrijdag 5 november 2004 @ 19:32:39 #50
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23103983
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 19:25 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Als 't daar om gaat is het niet relevant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')