quote:Type: V-8, 16 valves total, 2 valves per cylinder
Bore x stroke: 79.37mm × 130.17mm
Bore / stroke ratio: 0.61
Displacement: 5173 cc 315.67 cu in
Compression: 4.70:1
Aspiration: Normal
Catalytic Converter: N
Max. output: 86.7 PS (85.5 bhp) (63.8 kW)@3000 rpm
Coolant: Water
Specific output: 16.5 bhp/litre
Peu, als het iets waard is :quote:Op donderdag 4 november 2004 16:51 schreef PeuRac het volgende:
Wat ik van haar begrijp ben je volgens haar een irritant, jalours, vaag lullende, stomme, ziele piet, welke met haar zus heeft gehad.
oid
Haha ik kom er wel overheen, ik maak me er nie meer druk om, als ze het goed wil maken moet ze maar bij mij komen en niet andersomquote:Op donderdag 4 november 2004 16:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Peu, als het iets waard is :
geloof me, ze liegt. Of iig, ze weet maar een halve waarheid.
Rick got over it, nu zij nog.
Mij ook niet maar ik vind het gewoon een stinksnol dat ze niet verschillende meningen wil aanhoren. ook al ken ik haar verder niet.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:52 schreef PeuRac het volgende:
Mij boeit t niet zoveel Tjab,
@Rick, helemaal gelijk![]()
nog gefeliciteerd enzoquote:Op donderdag 4 november 2004 16:52 schreef PeuRac het volgende:
Mij boeit t niet zoveel Tjab,
@Rick, helemaal gelijk![]()
Waarmeequote:Op donderdag 4 november 2004 16:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd enzo
heb je een baan? is je kattenkrabpaal binnen? heb je een vrachtauto op de foto gezet?quote:Op donderdag 4 november 2004 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
TriPoben er weer
En ik ben extreem blij
had ik al een ruime maand, ik heb geen katten, nopequote:Op donderdag 4 november 2004 16:57 schreef BazzoS het volgende:
heb je een baan? is je kattenkrabpaal binnen? heb je een vrachtauto op de foto gezet?
alexxxxxxx dusquote:Op donderdag 4 november 2004 16:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
had ik al een ruime maand, ik heb geen katten, nope
quote:Op donderdag 4 november 2004 17:01 schreef hermandeperman het volgende:
tvp
ik heb weer fijn wat te lezen
quote:Op donderdag 4 november 2004 17:03 schreef PeuRac het volgende:
dankje Rick, nu praat ze niet meer tegen me
ik had maandag mn cursus goed afgesloten, en vandaag volgens BazzoS de 10k posts gepasseerdquote:Op donderdag 4 november 2004 17:02 schreef Tjabbo het volgende:
* PeuRac go home.
en peu, ik dacht dat jij wat gehaald had. maar dan was dat iemand anders ofzo
1 neequote:Op donderdag 4 november 2004 16:57 schreef BazzoS het volgende:
[..]
1heb je een baan?
2is je kattenkrabpaal binnen?
3heb je een vrachtauto op de foto gezet?
niks, ik maakte de fout jou vragen aan haar te stellenquote:Op donderdag 4 november 2004 17:04 schreef Rickjeuh het volgende:
Wat heb ik gedaan dan?![]()
je zei volgens mij iets van dat ik haar maar moest vragen waarom jullie ruzie hadden.quote:Op donderdag 4 november 2004 17:07 schreef Rickjeuh het volgende:
haha had van mij niet gehoeven hoor? Maar heb ik wat gevraagd dan?!
nummer 1 t/m 129 (of zo), met uitzondering van nummer 2/87, 6/87, 49, 50 en 52quote:Op donderdag 4 november 2004 17:07 schreef BazzoS het volgende:
en welke delen heb je al?
quote:Op donderdag 4 november 2004 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nummer 1 t/m 129 (of zo), met uitzondering van nummer 2/87, 6/87, 49, 50 en 52Als iemand die heeft hou ik me aanbevlen
nummer 2 uit 1987 en 6 uit 1987quote:Op donderdag 4 november 2004 17:09 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ja, maar waarom staat bij de rest geen jaartal bij oid?quote:Op donderdag 4 november 2004 17:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nummer 2 uit 1987 en 6 uit 1987
omdat ze daarna gestopt zijn met nummers per jaar, of omdat ze gewoon doorgeteld hebbeb (komt eigenlijk op tzelfde neerquote:Op donderdag 4 november 2004 17:11 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ja, maar waarom staat bij de rest geen jaartal bij oid?
klopt. Vanaf nummer 33 zijn ze overgegaan op andere nummeringquote:Op donderdag 4 november 2004 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat ze daarna gestopt zijn met nummers per jaar, of omdat ze gewoon doorgeteld hebbeb (komt eigenlijk op tzelfde neer)
Heel appartquote:Op donderdag 4 november 2004 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klopt. Vanaf nummer 33 zijn ze overgegaan op andere nummering
Misschien is de inhoud daarn aook wat veranderd. Ik zie nu dat het in de eerste numemr ook over personenwagens en treinen ging!quote:Op donderdag 4 november 2004 17:16 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Heel appart
das domquote:Op donderdag 4 november 2004 17:24 schreef PeuRac het volgende:
ik ga morgen misschien uit eten![]()
ik had vandaag uit eten kunnen gaan met een heel leuk meisje, sla ik t af
lijkt wel zo een real dolquote:
Wat heeft hij gedaan dan?quote:Op donderdag 4 november 2004 17:29 schreef MutZ het volgende:
@TF, al spierpijn??
voel al wel watquote:Op donderdag 4 november 2004 17:29 schreef MutZ het volgende:
@TF, al spierpijn??
Dat bijlezen doe ik niet meerquote:Op donderdag 4 november 2004 17:45 schreef hermandeperman het volgende:
zo.... bijgelezen
't loopt idd een beetje uit de hand jaquote:Op donderdag 4 november 2004 17:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Dat bijlezen doe ik niet meer
Misschien moet je eens meer achter die kist vandaan, dan kan je wat meer socializen met die familie van sandraquote:Op donderdag 4 november 2004 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
HALLOOOOOOOOOOO WAAR ZIJN JULLIE!!???? Verdorie ik moet nog een stel tieten voor BoJo regelen
En? Gelukt?quote:Op donderdag 4 november 2004 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze vallen wel met bosjes neer de laatste paar dagen....
Sandra krigt nu een beurt
Dat heb je kunnen lezen op je eigen forumquote:Op donderdag 4 november 2004 18:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
En? Gelukt?
lelijk wijf bij een lelijke spoilerquote:Op donderdag 4 november 2004 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Hup, daar zijn de tieten voor de PTA-josti
quote:Op donderdag 4 november 2004 19:17 schreef Sjoewe het volgende:
Voor mensen als Peu is er:
[afbeelding]
betraptquote:Op donderdag 4 november 2004 19:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ssst
hij doet postsopkrikken
Er is maar één redding mogelijk!quote:Op donderdag 4 november 2004 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
mn muis is stom en mn schnitzel is matig
quote:Op donderdag 4 november 2004 19:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Er is maar één redding mogelijk!
[url=http://karbonade.ni-ip.com]Karbonade!!![/sub]
Prutserquote:Op donderdag 4 november 2004 19:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Er is maar één redding mogelijk!
[url=http://karbonade.ni-ip.com]Karbonade!!![/sub]
quote:Meisje schreef op yes.nl
Ik was vanochtend voro school samen met een vriend van me, en ik kreeg het heel koud. Het gevolg kennen jullie: Stijve tepels. Krijgt die jongen ineens een gigantische bobbel in zn broek! Wat kan ik nu het ebste doen?
quote:Op donderdag 4 november 2004 19:38 schreef PeuRac het volgende:
Ik was vanochtend voordat ik naar school ging ff een paar uurtjes bij een vriendin, krijgt ze me ineens toch super grote stijve tepelsik kon ze duidelijk zien zitten in dr trui (de zon scheen er goed op
) en t was nog heel warm ook
ze waren nog stijf toen ik anderhalf uur later wegging.
quote:Op donderdag 4 november 2004 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze is al heel lang samen met een goede vriend van mequote:Op donderdag 4 november 2004 19:41 schreef D-Devil het volgende:
[..]
[afbeelding]. En jij deed niks.
Ligt eraan hoe groot je geschapen bentquote:Op donderdag 4 november 2004 19:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
hoe toevallig, helaas voor haar had ik een colbertje aan, dus al had ik een bobbel in mn broek, dan zou dat voor haar onzichtbaar zijn
Dan zeg je gewoon als ze zegt "Ja maar ik ben al heel lang samen met X"quote:Op donderdag 4 november 2004 19:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze is al heel lang samen met een goede vriend van me
quote:Op donderdag 4 november 2004 19:50 schreef BoJo het volgende:
PTA-Josti meldt zich![]()
Groot genoegquote:Op donderdag 4 november 2004 19:49 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot je geschapen bent.
[..]
Dan zeg je gewoon als ze zegt "Ja maar ik ben al heel lang samen met X"
"Ja maakt me niet zoveel uit, ik ben niet jaloers".
Tijd voor tieten ?quote:Op donderdag 4 november 2004 19:50 schreef BoJo het volgende:
PTA-Josti meldt zich![]()
JAAAAAAAAAAAAAAHh hehehehehhehehehehehequote:Op donderdag 4 november 2004 19:53 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Tijd voor tieten ?.
Die van vanmiddag waren ronduit lekkerquote:Op donderdag 4 november 2004 19:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAHh hehehehehhehehehehehe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had zondag echt spierpijn...quote:Op donderdag 4 november 2004 17:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
voel al wel watzal morgen dan wel komen....
jij dan ??
ps onthoud die niet de hoogste toeren???
zo ja hoe kan ik ze weer zien
Avondquote:Op donderdag 4 november 2004 20:54 schreef zappa29 het volgende:
Morguh![]()
Wat wou je doen? Die V12 met 4 turbo's in je auto schroevenquote:Op donderdag 4 november 2004 19:09 schreef PeuRac het volgende:
Ballebek, misschien ga ik morgen wel ff bij je auto kijken, moet nl misschien onderdelen halen
Als je DAT koopt dan is er ECHT iets mis met je!quote:Op donderdag 4 november 2004 21:21 schreef Alfisti het volgende:
[afbeelding]
ja dan geeft die de toeren aan wat die op dat moment geeft......quote:Op donderdag 4 november 2004 20:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik had zondag echt spierpijn...
Moet je de speedmeter aanzetten op stand 3... Eerst 1x op rechts, daarna 2 of 3x op links drukken... Ik zit btw op de 8479 ofzo...
Nog een keer op links naar het volgende menu...quote:Op donderdag 4 november 2004 21:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ja dan geeft die de toeren aan wat die op dat moment geeft......
maar hoe krijg ik de highscore (als het ware) te zien
Jajaja, ik ga zo me fotoalbum updaten ...quote:Op donderdag 4 november 2004 22:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nog een keer op links naar het volgende menu...
quote:Op donderdag 4 november 2004 22:02 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Jajaja, ik ga zo me fotoalbum updaten ...
Nee de jouwe is lekker up to date; stamt uit 1476 voor Christus!quote:Op donderdag 4 november 2004 22:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
neuh, alleen de Fok!kers laten zien wat voor een bonk roest je hebtquote:Op donderdag 4 november 2004 21:20 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Wat wou je doen? Die V12 met 4 turbo's in je auto schroeven
thanxzquote:Op donderdag 4 november 2004 22:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nog een keer op links naar het volgende menu...
Er staat niets wat niet waar is...quote:Op donderdag 4 november 2004 22:06 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nee de jouwe is lekker up to date; stamt uit 1476 voor Christus!
8724quote:Op donderdag 4 november 2004 22:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
thanxz![]()
8280![]()
De roest zie je niet vriend...quote:Op donderdag 4 november 2004 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
neuh, alleen de Fok!kers laten zien wat voor een bonk roest je hebt
* PeuRac maakt een note: *make-up spiegeltje van mn ex meenemen morgenquote:Op donderdag 4 november 2004 22:13 schreef Ballebek het volgende:
[..]
De roest zie je niet vriend...
Alleen als je eronder kijkt
Powerballquote:Op donderdag 4 november 2004 22:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 4 november 2004 22:15 schreef MutZ het volgende:
Maar ik was slapen...
o ik heb 11000 ofzoquote:Op donderdag 4 november 2004 22:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Powerball
Daar wil ik niet aan denkenquote:Op donderdag 4 november 2004 22:12 schreef Fugie het volgende:
peurac, die zijn zich aan het vermaken ine en pashokje, laat ze nou eens doe joh !
trustequote:Op donderdag 4 november 2004 22:15 schreef MutZ het volgende:
Maar ik was slapen...
quote:Op donderdag 4 november 2004 22:25 schreef -Xerxes- het volgende:
Zaterdag om 3 uur ga ik kijken naar die auto.
Hij zei dat als ik nu een 626 2.5V6 24klepper gewent ben dat ik dan behoorlijk ga schrikken van de zijne; in positieve zin uiteraard
Ik ben benieuwd!
ik heb hem pas ook sinds vandaagquote:Op donderdag 4 november 2004 22:20 schreef Fugie het volgende:
10100 net met mijn powerball techno, gewonnen op fok
Nee, ken ik nietquote:Op donderdag 4 november 2004 22:21 schreef PeuRac het volgende:
Basje, ken jij ene Carlo?? Misschien werkt hij bij jou.
Dat mag nietquote:Op donderdag 4 november 2004 22:58 schreef BazzoS het volgende:
fikken, en verkopen
quote:Op donderdag 4 november 2004 23:03 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dat mag niet
Amsterdam Junkmode:
pssssst, gozer, CD'tje kopen, nieuwste software voor een euro, of een shotje!
Lukt je aardigquote:Op donderdag 4 november 2004 23:23 schreef hermandeperman het volgende:
goeenedenavond mensnen!!
iki zit lekker aan het bier en heb het gevoel alsof ik bojbo aan het nadoen ben
rolatorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 4 november 2004 23:28 schreef BazzoS het volgende:
ben pleite, laterr
quote:Op donderdag 4 november 2004 23:28 schreef Ballebek het volgende:
Ik ben al 2 weken geheelonthouder (bijna 3)
* Fugie doet werken, alweer bijna weekendquote:Op vrijdag 5 november 2004 07:31 schreef D-Devil het volgende:
Nog 10 minuten dan kan ik alweer gaan om te werken.
alsof dat uitmaakt in jou sectorquote:Op vrijdag 5 november 2004 08:17 schreef Tjabbo het volgende:
Thank God it's Friiiiidaaayyyy!!!
FF je scheur houden.. ik moet nog tot 4 uur..quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:57 schreef BoJo het volgende:
ATV dag , heeeeeeeerlijk![]()
ATV DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG !!!quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:00 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
FF je scheur houden.. ik moet nog tot 4 uur..
Na het ombouwen kom je wel even in [Centraa]Xbox Media Center [XBMC] babbelen.. gebeurd daar ook tenminste nog iets.quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
ATV DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG !!!![]()
Ik ben net wakker
Zo Xbox om laten bouwen en Koni's halen![]()
ombouwen had je via mij moeten doen bojo, kreeg je kortingquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
ATV DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG !!!![]()
Ik ben net wakker
Zo Xbox om laten bouwen en Koni's halen![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:05 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Na het ombouwen kom je wel even in [Centraa]Xbox Media Center [XBMC] babbelen.. gebeurd daar ook tenminste nog iets.
en daar kom je nu meequote:Op vrijdag 5 november 2004 09:25 schreef Thermo het volgende:
[..]
ombouwen had je via mij moeten doen bojo, kreeg je korting
mogguh trouwens.
Als je spellen nodig hebt moet je me mailen iedergeval.quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
en daar kom je nu mee![]()
ik ga![]()
Nitraten zijn anders ook wel gaafquote:Op vrijdag 5 november 2004 10:23 schreef Fugie het volgende:
vuurwerk
lawinepijl of chinese rol is leuk, maar de rest is gewoon troep
Het wordt tijd dat Tjabbo eens aan het werk gaat.quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:48 schreef Tjabbo het volgende:
Topic voor alexxxxxxxxxx: Friesland is klote
Jij moet je bek houwe.quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:52 schreef VinnyTheDuke het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Tjabbo eens aan het werk gaat.
Fok verslaafde![]()
zozo eindelijk een reactie, in slaap gevallen ????quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jij moet je bek houwe.
Heb eens wat respect voor een ambtenaar op leeftijd ja.quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:11 schreef VinnyTheDuke het volgende:
[..]
zozo eindelijk een reactie, in slaap gevallen ????
Hey jij daar wat wil jequote:Op vrijdag 5 november 2004 11:11 schreef VinnyTheDuke het volgende:
[..]
zozo eindelijk een reactie, in slaap gevallen ????
Ik slaap wel bijna met die muziek die je aan hebt staan
quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:13 schreef Thermo het volgende:
[..]
Heb eens wat respect voor een ambtenaar op leeftijd ja.
Ja lekker een gevuld koekieeeeee .quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hey jij daar wat wil je
"koekieeeeeeee"
weinig nieuwsquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:18 schreef Alexxxxx het volgende:
moggeeven blijlezen
Hehe, ik had het ook niet opver Fok!quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
weinig nieuws
quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hehe, ik had het ook niet opver Fok!
quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:41 schreef Alexxxxx het volgende:
over een uur gaat mijn trein.. vaarwel vrienden!
Wat hij zegt...quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
weinig nieuws
Hoiquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:45 schreef Bond het volgende:
Middag
Mijn schijf doet hetIn mijn broers pc
Vanavond mijn pc opnieuw installeren zonder de schijp erin en dan een dag leter kijken of de schijf het doet als ik hem er weer gewoon bij hang![]()
Ik zit op kot in Eindhoven hé , in het weekeind ben ik daar.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:17 schreef Hugster het volgende:
terug van bellen
Thermo wat voot chips doe je? En zeeland is ver
Te ver voor BoJo.
Hij is nu toch al onderweg, naar Rhoon, das eigenlijk ook bijna zeeland
ga ik toch nog van je winnenquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:19 schreef Thermo het volgende:
Ow powerbook betaald en het staat ook in mijn bestelstatus! levering verwacht op 23/11
Ik heb me aangemeld.quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:52 schreef StefanP het volgende:
www.topshift.com
Online tuning game, vet man! Wie doet er mee
ThaFreakquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:26 schreef Tjabbo het volgende:
ik heb PTA team gestart. wat is je naam dan voeg ik je toe.
Je had hem ook tijdje eerder besteld toch?quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
ga ik toch nog van je winnen
[afbeelding]
en mijnes is zelfs built to order
nog niets gezienquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Invited
Ik snap d'r ook haast nix vanquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nog niets gezien![]()
nee gisteren middag, maar had het geld al naar me ma overgemaakt want die ging met haar cc betalen, dus daarom zei ik eergisteren al dat ik zo blut wasquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:43 schreef Thermo het volgende:
[..]
Je had hem ook tijdje eerder besteld toch?
Je bent erbij!!!quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik snap d'r ook haast nix van
quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je bent erbij!!!
vaag, bij mij waren er problemen met orderbevestiging, en alles wordt in 1x verstuurd.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee gisteren middag, maar had het geld al naar me ma overgemaakt want die ging met haar cc betalen, dus daarom zei ik eergisteren al dat ik zo blut was
Kreeg net een mail dat m'n pb over 2 dagen wordt verstuurd, m'n keyboard nu vandaag al, en m'n tas over 4 dagen, vage zooi.
De icurve en mem heb ik al ergens anders vandaan![]()
Ik kan geen auto kopen. alles is te duur ???quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
idd
koop eens een auto jij joh
je hebt credits, daarmee kun je werken.....quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik kan geen auto kopen. alles is te duur ???
ja gisten pas, nou dan gaat alles met de tas mee, over 5 dagen, en dan nog 2 dagen onderweg, en klopt die 11/11/04 dusquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:52 schreef Thermo het volgende:
[..]
vaag, bij mij waren er problemen met orderbevestiging, en alles wordt in 1x verstuurd.
En je hebt pas gisteren besteld?? nee toch?
Trouwens als hij op verzenden staat kan het nog 10 dagen duren heeft vriend van mij gemerkt.. was een foutje![]()
btwquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee gisteren middag, maar had het geld al naar me ma overgemaakt want die ging met haar cc betalen, dus daarom zei ik eergisteren al dat ik zo blut was
Kreeg net een mail dat m'n pb over 2 dagen wordt verstuurd, m'n keyboard nu vandaag al, en m'n tas over 4 dagen, vage zooi.
De icurve en mem heb ik al ergens anders vandaan![]()
die 11/11 is normaalgezien shipping date.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja gisten pas, nou dan gaat alles met de tas mee, over 5 dagen, en dan nog 2 dagen onderweg, en klopt die 11/11/04 dus
ja ik heb nu te weinig credits...quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je hebt credits, daarmee kun je werken.....
dat werken kun je in je garage doen, zo verdien je geld en kun je een auto kopen.....
heb nu de honda civic bv....
quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja ik heb nu te weinig credits...
ik zal eens werk zoeken dan ofzo
second skin is ook de prijs niet ehquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:55 schreef Thermo het volgende:
[..]
btw
[afbeelding]
Ik wil eigenlijk nog een second skin....
geen idee?quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
second skin is ook de prijs niet ehik heb hem niet nodig want ik krijg een goede tas. hoe kan dat keyboard bij jou exc. btw nog weer 1 euro duurder zijn dan bij mij
![]()
95 overquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoeveel credits heb je nu dan....
vriend van mij zat vorige week leuk te babbelen met een agent en kreeg toen zo een second skin gratis bij z'n pb 1.5 superdrive,quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:01 schreef Thermo het volgende:
[..]
geen idee?
second skin was ik eff vergeten, en ik heb al 2 goeie laptop tassen, maar zo'n skin kan nooit kwaad op reis etc
mijne was een german. Werd je niet veel blijer van.quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
vriend van mij zat vorige week leuk te babbelen met een agent en kreeg toen zo een second skin gratis bij z'n pb 1.5 superdrive,
wilde de agent die ik sprak niet doen![]()
ik nog maar 5quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
95 over
maar wel een trueno nu
ik heb nu niets meer. kan niet eens een NOS kitje installerenquote:Op vrijdag 5 november 2004 15:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik nog maar 5![]()
en 100 dollar ofzo....
quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:09 schreef Hugster het volgende:
ik heb wel ernstig zin in dat ding
[afbeelding]
dat detail
En hoe de neuk krijg je sponsors???quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik heb nu niets meer. kan niet eens een NOS kitje installeren
dan is het ook voor jou wachten totdat je credits zijn bijgevuld....quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik heb nu niets meer. kan niet eens een NOS kitje installeren
Gaat dat automatisch ?quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dan is het ook voor jou wachten totdat je credits zijn bijgevuld....
neej in het begin zul je bijna nooit sponsors krijgen....quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
En hoe de neuk krijg je sponsors???
niemand sponsort me
jupz om de 10 minuten 15 credits...quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Gaat dat automatisch ?
we zijn onze mede forummers lekker aan het vervelen met deze apple shit denk ikquote:
Idd.quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
we zijn onze mede forummers lekker aan het vervelen met deze apple shit denk ik
Met beetje PIMP tft scherm is dat perfect die hoogtequote:Op vrijdag 5 november 2004 15:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
we zijn onze mede forummers lekker aan het vervelen met deze apple shit denk ik
Hij wordt btw wel heel hoog op zo'n iCurve, ik wil hem naast m'n tft zetten voor dual screen, alleen moet m'n scherm wel heel hoog komen dan
Een vriend van me is bezig om nog 2 van die *stands* van MacMice uit de oude collectie te krijgen, die zijn ook mooi en wat lager.
nee maar het is wel een slowchatquote:Op vrijdag 5 november 2004 15:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Idd.
het is hier DIG niet
waren in 12, 15 en 17" te krijgenquote:Op vrijdag 5 november 2004 15:23 schreef Thermo het volgende:
Oeh die stands zijn OOK geil
Tft hoger zettenquote:Op vrijdag 5 november 2004 15:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee maar het is wel een slowchat![]()
@Thermo
ik heb een 19" alleen staat die redelijk laag
[afbeelding]
parasietquote:Op vrijdag 5 november 2004 15:30 schreef Fugie het volgende:
die tjabbo he, zit gewoon spelletjes te spelenWas ik maar ambtenaar
nioet miepen! kwijleN!quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:37 schreef Hugster het volgende:
gelukkig resized ie na de 1e refresh
voeg me ff toe op msn btwquote:Op vrijdag 5 november 2004 15:40 schreef Thermo het volgende:
[..]
nioet miepen! kwijleN!
Nu nog een bijpassende senseo kopen en ik ben er klaar voor!
wat voor auto?quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:40 schreef PeuRac het volgende:
ik moet morgen om 22;30 een familie van Rotterdam naar Arnhem chauffeuren, mn eerste opdracht![]()
en heb net weer ff gereden in de Triumph![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:56 schreef Hugster het volgende:
ik ben weer ff werken
Super vlindersquote:Op vrijdag 5 november 2004 10:29 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Nitraten zijn anders ook wel gaaf.
Daar had ik er een paar van, maar die waren niet zo geslaagdquote:Op vrijdag 5 november 2004 18:24 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Super vlinders
die van mij wel, gingen onwijs veel harder dan nitratenquote:Op vrijdag 5 november 2004 18:36 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Daar had ik er een paar van, maar die waren niet zo geslaagd. Was een slechte levering denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |