Jezus jij hebt het zwaar!quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:23 schreef Litso het volgende:
En mijn halve familie
zoveel poep heb jij nietquote:Op vrijdag 5 november 2004 08:24 schreef Rafterman het volgende:
*Trotse fries is*
Poept op iedereen die fryslân niet respecteert......![]()
dan heb jij nog nooit een fries zien schijten.....quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:28 schreef bonke het volgende:
[..]
zoveel poep heb jij niet![]()
![]()
Het stikt er van de blonde stinkboeren! Ik ben niet vies van een blondine hoor, maar zo'n friese...quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:28 schreef Hyperdude het volgende:
Wel veel blonde wijfies daaro trouwens, als ze nu ook nog eens deo gebruikten
en er een beetje fatsoenlijk uitzagen![]()
Ik heb ze wel horen praten, klinkt volgens mij exact hetzelfde.quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:30 schreef Rafterman het volgende:
[..]
dan heb jij nog nooit een fries zien schijten.....![]()
Zo'n zwart paard bedoel je?quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:30 schreef Rafterman het volgende:
[..]
dan heb jij nog nooit een fries zien schijten.....![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:32 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik heb ze wel horen praten, klinkt volgens mij exact hetzelfde.
Hier nog een trotse Fries!quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:24 schreef Rafterman het volgende:
*Trotse fries is*
Poept op iedereen die fryslân niet respecteert......![]()
Zegt een user met als username gelijk aan een strontdorp uit friesland...quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:35 schreef sexbierum het volgende:
Hier nog een trotse Fries!
Het is er niet alleen helemaal leeg in zo'n 'centrum', alles ligt zo tyfus hoere ver uit elkaar! De dichtheid is daar gewoon ontzettend laag...quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:34 schreef SaturN het volgende:
Ja joh al die schijtboeren en het stikt er van de kleine pleures dorpjes met 9 inwoners. Echt als je daar in zo'n kut gehucht loopt op zaterdag middag in het winkelcentrum (als je dat al zo mag noemen daar) geen mens op straat!
Kan ik je niet kwalijk nemen, het Limburgse accent is in z'n algemeenheid voor n buitenprovinciale luisteraar idd geen toonbeeld van intelligentie. :')quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:34 schreef Jackal_Omega het volgende:
daarbij vind ik de meeste limburgers net iets dommer overkomen
ik heb het niet over het accent. ik heb veel familie in limburg wonen, en meestal zijn dingen die in de rest van Nederland uit zijn, daar helemaal hot. statistisch gezien is het opleidingsniveau in Limburg het laagste van Nederlandquote:Op vrijdag 5 november 2004 08:37 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Kan ik je niet kwalijk nemen, het Limburgse accent is in zn algemeenheid voor n "outsider" idd geen toonbeeld van intelligentie.![]()
Gelukkig maar dat schijn vaak bedriegt![]()
Zegt een user met een username gelijk aan een hele duffe planeet...quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:36 schreef SaturN het volgende:
[..]
Zegt een user met als username gelijk aan een strontdorp uit friesland...
Dan kom maar eens heel snel met een bron, want bij mijn weten betreft dat nog altijd de randstadquote:Op vrijdag 5 november 2004 08:39 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
ik heb het niet over het accent. ik heb veel familie in limburg wonen, en meestal zijn dingen die in de rest van Nederland uit zijn, daar helemaal hot. statistisch gezien is het opleidingsniveau in Limburg het laagste van Nederland
Hé MAN!!!!!!quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:35 schreef sexbierum het volgende:
[..]
Hier nog een trotse Fries!
(Hee oud klasgenoot van mij!, alles goed?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |