Ik moet zeggen dat ik met Project Mayhem toch weinig tot geen last hebt. Ik kan mijn tump-sticks alle kanten op bewegen zonder dat hij vastliep. Ze zijn er op dit moment weer hard mee bezig om een Final-release te maken van XBMC waardoor skinners ook weer de kans krijgen een goed werkende skin af te leveren, want er zitten er idd een aantal bij wat bijna niet te doen is. Volume omhoog met de rechter thumpstick en XBMC krijgt een zwart scherm waar je niet meer uitkomt (net windows..quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:16 schreef R0ADKILL het volgende:
Ik zou blij zijn met een goed werkende versie van de Xboxmediacenter skin
Het lijkt erop dat de ontwikkeling heirvan gestopt is
Hopelijk zorgt dit voor een aantal goed werkende skins..quote:Sep. 18 2004,18:52 (Post by Gamester17)
We are happy to announce that we have now once again put the XboxMediaCenter CVS in a feature freeze and our second official XBMC public bug bash have begun, which is the first steps in the process of getting ready for another stable point release of XBMC. The CVS feature freeze stage implies that in order to not introduce new bugs no new features/functions coded should (preferably) be introduced into the CVS until after the source code for the next point release have been set, this feature freeze will also give skinners a chance to catch up as XBMC's skin-structure is also locked down.
Ja mooi dat de Project Mayhem skin bij jou goed werktquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:18 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik met Project Mayhem toch weinig tot geen last hebt. Ik kan mijn tump-sticks alle kanten op bewegen zonder dat hij vastliep. Ze zijn er op dit moment weer hard mee bezig om een Final-release te maken van XBMC waardoor skinners ook weer de kans krijgen een goed werkende skin af te leveren, want er zitten er idd een aantal bij wat bijna niet te doen is. Volume omhoog met de rechter thumpstick en XBMC krijgt een zwart scherm waar je niet meer uitkomt (net windows..)
Waarom mag je niet praten over een programma wat een enthousiaste groep mensen zelf maakt ?quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:34 schreef Hellrazor het volgende:
mooie op maarre dit mag tog niet![]()
ik heb er btw geen problemen mee .![]()
Dit is in overleg gedaan met de modjes. Zie: Het grote Digital Corner Feedback topic, deel 10quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:34 schreef Hellrazor het volgende:
mooie op maarre dit mag tog niet![]()
ik heb er btw geen problemen mee .![]()
Heb je problemen dan ?quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:11 schreef Chillmeister het volgende:
stom denk dat ik mijn XBMC moet updaten mijn versie stamt nog namelijk uit maart 2004
De verschillen tussen Maart en September zijn dermate groot dat het wel handig is om te updaten, zeker gezien de nieuwe features.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:16 schreef R0ADKILL het volgende:
[..]
Heb je problemen dan ?
yuup al de plugins zijn idd nieuw. Even voordat ik grondig ga na lezen, kan ik wel mijn huidige xml file houden waar al mijn samba shares in staan?quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:39 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
De verschillen tussen Maart en September zijn dermate groot dat het wel handig is om te updaten, zeker gezien de nieuwe features.
Ja.. al is het misschien wel handig om even de bestaande XboxMediaCenter.xml in je programma-dir door te kijken. Ik weet namelijk dat de begininstellingen m.b.t. o.a. de webserver niet meer via het XML bestand gaan, maar via de GUI. Er is zoveel veranderd sinds de versie van Maart dat dit dacht ik ook aangepast is.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:54 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
yuup al de plugins zijn idd nieuw. Even voordat ik grondig ga na lezen, kan ik wel mijn huidige xml file houden waar al mijn samba shares in staan?
En bevalt de nieuwe build een beetje t.o.v. je hele oude release?quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:14 schreef Chillmeister het volgende:
build 2004-02-12 , Ouch. Heb meteen build 2004-09-10 binnengehaald. morgen updaten
edit: zo gedaan
Apple heeft idd iets veranderd. Er is een nieuw script uitgebracht.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:40 schreef mrDevil het volgende:
Ik draai de laatste release van XBMC maar krijg op de 1 of andere manier de movie trailers niet meer aan de praat (2004-10-6) Had het probleem ook al met de vorige versie. Van de 1 op andere dag werkte het niet meer. Heeft apple misschien iets veranderd? Anyone?
LET OP: hier mogen geen links staan naar gecompileerde versies van XBMC, sourcecode mag daar en tegen wel!quote:XboxMediaCenter(info) 1.1.0 FINAL point release source code has now been set in our CVS! Once again we felt that we had been holding off doing any official release candidates for so long that we now consider the current XBMC CVS to be as stable as a point release should and could be, so we decided that we were ready to go final without a release candidate process.
Yes, there are still a few known bugs but none serious enough to stop you from fully using and enjoying XBMC. All XBMC users (and XBMP users if there still are any?) are highly encouraged to upgrade to this stable Xbox Media Center 1.1.0 point release which is now officially the only supported version.
For those of you who are new to XBMC (and/or XBMP) please understand and respect that Team-XBMC do not release nor distribute Xbox executables (XDK binaries) at all, so please do not ask us where to find/download a compiled versions of XBMC (which you do require to run XBMC on your Xbox).
bron: http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EpAlpupVZukWANcgbH.php
ik vind die nou niet meteen lijken op winXP Media Center Edition.quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:28 schreef R0ADKILL het volgende:
Tja en die is mij te donker.. smaken verschillen
doe mij deze maar (sorry vooor de de taal)
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |