abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23709635
MERISSE......tjeetje meid,ik schrik ervan.Heb je het dan helemaal opgegeven???
Meissie,al zie je het nu nog somber in,probeer toch door te gaan en wie weet,wat het nieuwe jaar ons brengen gaat.
Ben je nu op dit moment trouwens nog met behandelingen bezig of niet?.
Dikke knuf vanuit hier
Groetjes,Minoes
  donderdag 2 december 2004 @ 11:43:45 #252
1087 Merisse
broddeltante
pi_23710314
Minoes, ik moet gewoon reeel zijn, ik ben namelijk ruim 40 inmiddels ! Ik slik bloedverdunners (lage dosering aspirine) wat ervoor zou moeten zorgen dat bij een evt. zwangerschap de innesteling beter verloopt. Zodra ik zwanger ben mag ik bloedverdunners gaan spuiten (soort heparine). Maar beiden hebben geen invloed op het zwanger worden, alleen op het zwanger blijven. In principe hoef ik me alleen te melden bij de gyn of de stollingsarts zodra ik weer zwanger ben.

Ik ben nu bijna 2 jaar bezig met zwanger worden maar sinds het moment dat ik voor de 1e keer zwanger ben geraakt, een jaar geleden, ben ik er heel erg intensief mee bezig. Geobsedeerd bijna. Drie miskramen, doktersbezoeken, een paar maanden niet zwanger mogen worden, wel een oorzaak gevonden en nu alweer 4 cyclussen niet zwanger geraakt... Elke keer als ik weer ongesteld word lijkt het alsof ik weer een miskraam krijg. En dat wordt alleen maar erger i.p.v. minder...
We hebben het erover gehad helemaal te stoppen omdat we ook de voordelen van een leven zonder kinderen inzien, ons realiseren dat het voor oudere ouders niet makkelijk is, en mijn geestelijke gezondheid er momenteel onder te lijden heeft. Maar daar voelde ik me toch ook niet lekker bij, ik bedoel een half jaar geleden raakte ik nog zwanger, waarom zou het niet nog een keer kunnen lukken? Ik denk alleen dat de limiet ligt bij nog één zwangerschap. Mocht dat eindigen in een miskraam dan denk ik dat ik aan mijn plafonnetje zit. Mocht het lukken, tja, dat zou helemaal geweldig zijn

We hebben dus niks opgegeven. We gaan er helemaal voor. Ik realiseer me alleen dat er wel ergens een grens is.

sorry als dit misschien wel pijnlijk is voor sommigen van jullie, als jullie willen dat ik een apart topic open dan doe ik dat. Ben alleen niet dol op nieuwe topics want daar duiken zoveel botte puberknulletjes op.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  donderdag 2 december 2004 @ 11:49:50 #253
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23710464
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:43 schreef Merisse het volgende:
sorry als dit misschien wel pijnlijk is voor sommigen van jullie, als jullie willen dat ik een apart topic open dan doe ik dat. Ben alleen niet dol op nieuwe topics want daar duiken zoveel botte puberknulletjes op.

Hier blijven hoor Als jouw verhaal al niet meer in dit topic 'hoort' dan weet ik het ook niet meer. Alle verhalen zijn welkom hier want het verdriet is hetzelfde.

Misschien praat ik wel weer voor mijn beurt hoor maar word je niet heel kriegel van de opmerkingen als "Ik weet zeker dat je gauw je eigen kindje kunt vasthouden"? Die heb ik in dit topic al een paar keer voorbij zitten komen en ik vraag me dan altijd af hoe ze dat dan zo zeker weten Ik vind het zo'n vreselijke dooddoener... Een zoethoudertje voor de zielige sterieltjes.

Maar dat zal wel weer aan mij liggen
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  donderdag 2 december 2004 @ 11:56:24 #254
1087 Merisse
broddeltante
pi_23710620
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:49 schreef Spindizzy het volgende:
word je niet heel kriegel van de opmerkingen als "Ik weet zeker dat je gauw je eigen kindje kunt vasthouden"? Die heb ik in dit topic al een paar keer voorbij zitten komen en ik vraag me dan altijd af hoe ze dat dan zo zeker weten Ik vind het zo'n vreselijke dooddoener... Een zoethoudertje voor de zielige sterieltjes.

Ow Spindizzy meid dat snijdt me door merg en been, "zielige sterieltjes". Wat klinkt dat ...kweenie... ouch!
Maar ik heb dat dus helemaal niet. Integendeel zelfs. Soms als ik het helemaal niet meer zie zitten vind ik het ZO FIJN als iemand zegt dat ie het WEL ziet zitten. Dat heb ik soms echt nodig zo'n peptalk. Keep 'm coming
  donderdag 2 december 2004 @ 12:04:47 #255
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23710777
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:56 schreef Merisse het volgende:
Keep 'm coming

Nou gelukkig dan maar

Waar ik nogal eens tegenaan loop is dat mensen niet geloven dat de wachtlijst echt zo lang is. Dat we echt nog wel minstens 4 jaar moeten wachten. Dan krijg je dus ook opmerkingen als dat ze zeker weten dat het nu gauw onze beurt is Verschrikkelijk vind ik dat. Ik snap wel dat mensen graag iets bemoedigends willen zeggen maar ik kan hier niks mee. Het komt op me over als een "ja ja, heel zielig voor je maar laten we het nu maar weer over iets gezelligers hebben" opmerking.
  donderdag 2 december 2004 @ 12:06:47 #256
103793 kozakken
Living the life
pi_23710817
*voorzichtig naar informatiemodus voor situaties die zo pijnlijk kunnen zijn*
Spin??
Wat wil je dan graag dat iemand in zo'n situatie zou zeggen?
  donderdag 2 december 2004 @ 12:09:31 #257
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23710880
quote:
Op donderdag 2 december 2004 12:06 schreef kozakken het volgende:
Wat wil je dan graag dat bv. ik in zo'n situatie zou zeggen?

Als ik in een verdrietige bui ben is een "Wat ontzettend kut/oneerlijk/klote" genoeg. Het gaat me er dan vaak alleen om dat ik even mijn verhaal kan doen. Meer niet
pi_23710923
Merisse, hier blijven hoor! het is misschien een confronterend verhaal, maar ik vind het ongelofelijk goed van je! en jouw verhaal en beslissing horen ook hier en zijn een uiteindelijk een wezenlijk onderdeel van de problematiek. hoe je het ook draait of keert, een dergeiljk besluit kan wel eens bij meer mensen om de hoek wachten. Struisvogel spelen kan soms wel gemakkelijk zijn (kan soms ook lekker struisvogelen) maar je kunt da tniet blijven doen.

Ach, en iedereen gaat met al die goedbedoelde opmerkingen anders om. Kan me wel voorstellen dat het een nieuwe boost kan geven in de soms zo ver te zoeken hoop dat het ooit wel gaat lukken. Ik ben zelf allergisch voor sommige opmerkingen (zoals soms even duidelijk wordt ) bijv. dat het leven met kinderen ook erg leuk kan zijn en dat kinderen hebben ook niet altijd leuk is enzo. sure, gemakkelijk praten vanuit je positie met kinderen....
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 12:11:52 #259
43556 miss_dynastie
pi_23710934
Merisse, ik vind je zo dapper dat je over het 'niet lukken' na durft te denken, dat lijkt me vreselijk moeilijk

Spindizzy, het is ook moeilijk te bevatten voor mensen, denk ik. De meeste van die mensen zijn waarschijnlijk redelijk makkelijk zwanger geworden en kunnen zich niet voorstellen dat je er zoveel moeite voor moet doen en er zo lang op moet wachten.
pi_23710955
quote:
Op donderdag 2 december 2004 12:09 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Als ik in een verdrietige bui ben is een "Wat ontzettend kut/oneerlijk/klote" genoeg. Het gaat me er dan vaak alleen om dat ik even mijn verhaal kan doen. Meer niet

Veel mensen kunnen dat niet he? Ze willen dan graag die ene juiste opmerking maken die je kan troosten terwijl die soms gewoon niet bestaat.
  donderdag 2 december 2004 @ 12:13:51 #261
103793 kozakken
Living the life
pi_23710984
ja, ik denk dat je gelijk hebt.
Maar weet je, het is soms zo moeilijk om als meelevende je mond te houden. Alsof alleen maar doorpraten dat verdriet een beetje kan worden weggenomen. stom natuurlijk. -mental note: af en toe -
  donderdag 2 december 2004 @ 12:14:59 #262
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23711013
quote:
Op donderdag 2 december 2004 12:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Veel mensen kunnen dat niet he? Ze willen dan graag die ene juiste opmerking maken die je kan troosten terwijl die soms gewoon niet bestaat.

Yup... Zoals ik dat nu graag tegenover Merisse wil doen. Een opmerking maken die alles weer goed maakt. Maar zelf kom ik ook niet verder dan Wat Klote en Wat dapper en heel veel wensen en hoop.
pi_23711035
misschien dat het gewoon inderdaad kut is? Je ziet vaak dat mensen iets positiefs willen zeggen om je op te beuren (net of dat kan met één opmerking), ik maak me er zelf ook schuldig aan hoor, maar volgens mij wil je af en toe gewoon de erkenning dat het allemaal klote is en dat die ander dat ook snapt.

sprak zij even voor haar beurt..

-edit- sprak helemaal niet voor mijn beurt, sprak spuit elferig enorm mosterd na de maaltijd. sowwy.
mooi he, alles
  donderdag 2 december 2004 @ 12:16:26 #264
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23711041
quote:
Op donderdag 2 december 2004 12:13 schreef kozakken het volgende:
ja, ik denk dat je gelijk hebt.
Maar weet je, het is soms zo moeilijk om als meelevende je mond te houden. Alsof alleen maar doorpraten dat verdriet een beetje kan worden weggenomen. stom natuurlijk. -mental note: af en toe -

En om het simpel te houden werkt het voor iedereen anders Sommigen willen dan inderdaad wel graag een peptalk horen. Weet je nog niet wat je nou moet...
pi_23711120
misschien moet iedereen maar gewoon vanuit zijn hart reageren en zou degene voor wie het bedoeld is, ook eens kunnen bedenken dat de ander het veelal goed bedoelt.

Ach, het blijft moeilijk. En soms knalt het dan even, dat moet ook kunnen, vind ik.
  donderdag 2 december 2004 @ 12:30:58 #266
103793 kozakken
Living the life
pi_23711390
je hebt gelijk. blijft een kwestie van voorzichtig aanvoelen en hopen dat je het goede zegt.

[ Bericht 94% gewijzigd door kozakken op 02-12-2004 14:26:36 ]
pi_23717956
*neem woorden terug aangezien ze verkeerd omschreven zijn*

[ Bericht 48% gewijzigd door V-tje op 02-12-2004 23:52:58 ]
  donderdag 2 december 2004 @ 17:20:20 #268
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23718023
quote:
Op donderdag 2 december 2004 17:17 schreef V-tje het volgende:

Hebben jullie er misschien ookal naar gekeken of het misschien geestelijk kan zijn?
Mijn zus en de moeder van mijn exvriend hebben hierdoor vroeger geen kinderen kunnen krijgen...omdat ze ALTIJD en ALLEEN maar met kinderen bezig waren.

Oh nou... Gooi het topic maar dicht. We hebben DE tip gekregen
pi_23718377
  donderdag 2 december 2004 @ 17:40:42 #270
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23718533
edit/ bedenk me eigen over die zin, nav andere topic wat ik net heb gezien die spin heeft geopend.

[ Bericht 73% gewijzigd door Martineke op 02-12-2004 17:45:48 ]
  donderdag 2 december 2004 @ 20:11:09 #271
1087 Merisse
broddeltante
pi_23721831
Hmmmzzz, volgens jou kunnen ze dus door onderzoek vaststellen dat miskramen door iets in de hersenen veroorzaakt worden. En dan zou het niet iets lichamelijks maar iets geestelijks zijn?
Tja, ik leg het effe naast me neer als je het niet erg vindt.
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2004 @ 21:22:31 #272
43556 miss_dynastie
pi_23723706
quote:
Op donderdag 2 december 2004 17:17 schreef V-tje het volgende:
Hebben jullie er misschien ookal naar gekeken of het misschien geestelijk kan zijn?
Mijn zus en de moeder van mijn exvriend hebben hierdoor vroeger geen kinderen kunnen krijgen...omdat ze ALTIJD en ALLEEN maar met kinderen bezig waren.
De doktoren gaven het van alles de schuld en ze hadden alles geprobeerd. Toen ze eenmaal de moed opgegeven haddden..mijn zus bv...werd ze zwanger...de kleine was 3 maanden oud en ze was weer zwanger, dit wees ernaaruit door onderzoeken dat het toch door -> iets <- in de hersenen is geweest wat het allemaal veroorzaakt heeft.

Ik had hier iets heel cynisch neergetypt, maar dat zeg ik ook maar niet, want ik ben er niet op uit om je te kwetsen. Besef je wel dat je mensen hiermee ontzettend kunt kwetsen. Zwanger worden is niet iets dat niet lukt door er veel mee bezig te zijn. Het zou eerder aannemelijk zijn dat er veel mee bezig zijn wél beter is, want hoe vaker geschoten, hoe groter de kans dat het raak is beetje banaal, magoe Eigenlijk is het met alles zo in het leven (werk, studie, sport) dat meer aandacht en er mee bezig zijn een positieve invloed hebben i.p.v. negatief.
pi_23727736
Ahnee, zo moet je het niet opvatten...en ik zeg al helemaal niet dat mensen dat kunnen onderzoeken. Ik laat je alleen weten dat het raar is dat zoiets op zo'n manier kan gebeuren..mensen kwetsen hiermee is wel het laatste wat ik wil!
  Moderator vrijdag 3 december 2004 @ 08:17:11 #274
5428 crew  miss_sly
pi_23731180
V-tje, als je mensen daarmee niet wilt kwetsen, kun je zulke opmerkingen in de toekomst beter voor je houden. Dat het 'raar' is dat het niet lukt terwijl zo gauw geen eenduidige oorzaak gevonden kan worden, moet dan maar 'gewoon raar' blijven, misschien? Je denkt misschien dat een verhaal als dat je hier neerzet mensen kan troosten, maar dat is in de meeste gevallen niet zo.
pi_23732556
V-tje,we hebben in dit topic al eens een discussie gehad over dit onderwerp.Maar omdat je pas nieuw bent,weet je dat niet.Je kuntdit onderwerp beter laten rusten,ok?.
Want het er wel of niet veel mee bezig zijn,heeft niks te maken dat je wel of niet snel zwanger bent.Niet dat ik boos ben hoor,gewoon ff een tip

MERISSE......gewoon hier blijven hoor,daar is dit topic voor
Heel veel sterkte met je twijfels en beslissingen,ik twijfel met je mee.Heb nl.zelf ook eraan gedacht,om de handdoek in de ring te gooien,maar da's weer zo definitief,hé?
Dikke knuf,
Groetjes,Minoes
pi_23738068
Zo. ben ik weer. Heb net je berichtje gelezen Merisse en ik kan het heel goed begrijpen. Ik

Ik merk dat ik mijn grens zo'n beetje bereikt heb en er heel sterk toe neig om met alles te stoppen en er een punt achter (proberen) te zetten. Na alle behandelingen die we hebben gedaan zijn we nog geen steek verder gekomen en het wordt wel een keer tijd om onder ogen te zien dat het er voor ons waarschijnlijk niet in zit. Ik heb er in iedergeval geen vertrouwen meer in. Als mijn hoofd er al geen vertrouwen in heeft, wat moet mijn lichaam dan? Dit klinkt misschien een beetje bevestigend naar het berichtje van V-tje toe en dat is niet mijn bedoeling. Ik kan nog steeds ongelooflijk kwaad worden als iemand dat tegen me zegt, dus daar zeg ik nu ook maar niks meer over.

Vanmorgen heb ik (pas) gebeld met het ziekenhuis, om het resultaat van de behandeling door te geven. Eerder kon ik me er niet toe zetten. De sercretaresse dacht dus dat ik goed nieuws kwam melden. Oei, misschien omdat ik niet dramatisch genoeg klonk? Heb de grootste schok al verwerkt denk ik. 21 december hebben we een evaluatiegesprek en dan hoop ik dat er nog alternatieven zijn. Misschien aspirine net als Merisse? Ik ga me er in eens in verdiepen!
Want nog een IVF, op precies dezelfde manier ga ik (denk ik) niet meer doen. Dat zie ik niet meer zitten. Dus mijn handoek gaat elke dag meer richting de ring....mits..
pi_23738582
Wat een moeilijke beslissing lijkt me dat, om de handdoek in de ring te gooien.... Heel veel sterkte Merisse en Katinka
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 15:01:26 #278
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_23738615
katinka wat moet jij op dit moment in een lastige situatie zitten zeg. Omdat ik in januari pas aan mijn 4e IUI begin kan en wil ik me nog niet voorstellen hoe het zal zijn om al zover te zijn dat je erover zit te denken om er maar helemaal mee te kappen. Was dit nou jullie 3e IVF? Heel veel sterkte de komende tijd met verwerken, praten, nadenken en beslissingen nemen

Merisse, ik weet even niet goed wat ik tegen je kan zeggen alleen maar dat ik aan je denk, met je meeleef en hoop dat je gewoon lekker hier blijft kletsen. Het is absoluut niet confronterend of wat dan ook, want ook jouw verhaal draagt bij aan dit alles en juist van elkaar kunnen we leren. Hele dikke knuffel voor jou!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_23738998
dankje Slaapmeis, tja het was inderdaad onze 3e IVF. Vanaf nu moeten we het ook zelf gaan betalen dus. Niet dat dat nu onmiddellijk een probleem is gelukkig, maar ook daar denk ik aan.
Handoek in de ring en op reis gaan?
Weetje, ik kan het (sinds deze week) ook wat meer proberen te relativeren; het kan nog zoveel erger allemaal he. Stel je voor dat je je partner verliest (wat ook gebeurd) of ernstig ziek wordt, of een miskraam (heb ik nog niet meegemaakt gelukkig) krijgt. Allemaal dingen die veelveel erger zijn.
Daar put ik nu wel kracht uit hoor. tja en het is nu eenmaal zo dat er mensen zijn die kinderen krijgen, en mensen die ze niet krijgen. Dankvoor je knuffel. Hier heb je een dikke terug
  vrijdag 3 december 2004 @ 21:15:04 #280
1087 Merisse
broddeltante
pi_23746872
Katink, je klinkt sterk, verdrietig uiteraard maar ook realistisch. Maar het is en blijft natuurlijk ontzettend kloten en moeilijk en verdrietig allemaal.
Ik ben bang dat ze geen aspirine zullen voorschrijven m.n. omdat er pas een onderzoek is geweest over aspirine bij IVF en dat dat geen invloed had op het percentage zwangerschappen. Bron
maar er is uiteraard niemand die je ervan kan weerhouden 100mg aspirientjes van Bayer, vrij verkrijgbaar bij elke drogist, te gebruiken

Dikke knuffel
  vrijdag 3 december 2004 @ 21:24:30 #281
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_23747072
pfoe, wat moeilijk katinka..
en wat dapper (dapper is niet helemaal het juiste woord wat ik zoek, maar benadert 't wel een beetje) dat je er zo realistisch mee bezig bent. Maar juist dat maakt 't ook weer zo moeilijk, het verdriet zal er niet minder om worden.
Ik hoop iig voor je dat er bij de evaluatie iets meer uit komt dan alleen maar 'vette pech' en verder wens ik je heel veel sterkte en wijsheid toe

bij Freya is er trouwens een mailinglist die 'samen verder' heet.. bedoeld voor stellen die uitbehandeld zijn
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_23747565
dankje ET ik weet wel wat er bij bij Freya allemaal te 'halen' is hoor. Misschien dat ik er later nog behoefte aan krijg; nu ben ik het allemaal gewoon zat. Voel me niet zo thuis daar. Misschien vind ik het wel te zwaar allemaal.
Ik wil nu alleen maar mijn (leuke) leven terug en even niet meer alles overheersend met kindjes krijgen/niet krijgen meer bezig zijn. We zien wel.
Eneh Merisse, misschien ga ik het (aspirine) nog wel doen ook met of zonder IVF.
Mijn eileiders zitten niet dicht, ik heb een eisprong, dus in theorie moet het kunnen bij ons.

Ik klink misschien sterk; zo voel ik me nu ook. Heft weer in eigen hand nemen noem ik het maar.

dikke knuffel

[ Bericht 35% gewijzigd door katinka op 03-12-2004 21:49:58 ]
pi_23808020
'k Heb weer eens iets vreemds!!

Gisteravond kreeg ik buikpijn en vandaag had ik licht bloedverlies. Wat is dat nu?
Het is cyclusdag 12 vandaag! Er spookt weer vanalles door mijn hoofd...

Is het soms een hormonale storing? Is het een follikel die wil springen (op dag 12?!) en er moeite mee heeft doordat de stokkies door de punctie nog wat gevoelig zijn?
Ben ik toch zwanger?

Dat kan toch niet? Na de hevige (normale) menstruatie vorige week?

maandag 6 december 2004 @ 22:42:12 #284
1087 Merisse
broddeltante
pi_23808956
Wat vreemd inderdaad Katinka. Was het eenmalig of heb je nu nog steeds bloedverlies? In mijn vorige cyclus had ik trouwens ook een druppeltje bloed midden in mijn cyclus en ik was toen tuurlijk meteen aan 't hopen op een innestelingsbloeding. Misschien is het wel een eisprongbloeding??? Op dag 12 is vroeg maar het zou kunnen. Misschien nog nawerkingen van de hormonen?

Als je echt twijfelt of je zwanger bent misschien toch een testje doen om zeker te zijn?

Is er bij jullie trouwens nog een kansje dat je ooit spontaan zwanger raakt? Mij lijkt dat als je zou besluiten op te houden met behandelingen dat niet inhoudt dat je anticonceptie gaat gebruiken. Maar ga je je dan niet aan strohalmen vastklampen.... Moeilijk hoor
pi_23810319
Hoi Lieve Merisse,
'k Heb nog steeds bloedverlies (eerst waterig rose toen wat bruinig maar 't zet niet door volgens mij).
Tja innestelingsbloeding is volgens mij niet mogelijk (veel te laat; 23 dagen na de terugplaatsing). Misschien eissprong bloeding; meest waarschijnlijk denk ik. Door de hormonen zullen mijn eitjes nog wel sneller gegroeid zijn. En door de punctie kan dat natuurlijk wel wat bloeding geven.

Als ik me niet meer kan beheersen doe ik een test ('k heb nog 1 romed ofzoiets liggen).
Misschien zouden we nu juist moeten KvK-en....hm.
Zoals je merkt sla ik toch weer op hol hierdoor (gek mens). Als we stoppen met de behandelingen, kan ik toch nog wel op de natuurlijke manier zwanger worden hoor. Al is dat niet erg waarschijnlijk met mijn kleine baarmoeder en DES-achtergrond. Ik ga in ieder geval geen anticonceptie meer gebruiken. Ik heb al het gevoel 10 jaar voor de kat z'n ... te hebben geslikt. Als we stoppen; dan beslist geen kunstmatige hormonen meer in mijn lijf . En die strohalm, dat is een groot probleem. Die moet ik gewoon afmaaien denk ik anders heb je toch geen leven meer? Ik wil er dan niet meer mee bezig zijn. Maarja ongesteld worden dat blijft.

Hm. eerst maar even zien waar dit heen gaat. Vaag gedoe!

Hoe voel jij je eigenlijk? Ik denk veel aan jou hoor; jij bent tenslotte al meerder keren zwanger geweest. Ik nog nooit.
pi_23832411
Het bloedverlies is nog niet gestopt, dus vanochtend een dipstickwaardelozetest gedaan.
Geen echte 2e streep, maar een heel lichte. Verbeeld ik me dat nu? Ik ben net thuis, ga zo eerst een clearblue halen. Niet dat ik verwacht dat ik daar wel een streep extra zie, maar ik wil het zeker weten. Vanochtend al even gebeld met het ziekenhuis en daar zei ze dat het waarschijnlijk nog een restje is wat er niet goed uiit is gekomen. Kan zijn, ik heb ook nog steeds een beetje buikpijn.
Niet misselijk, geen zere boops dus ik ga echt niet denken dat er misschien wel iets anders aan de hand is. Maar die romed test vertrouw ik niet, dus toch nog maar even bevestiging zoeken.
Anders durf ik geen wijn meer te drinken en ik heb een etentje vanavond.
pi_23832910
quote:
Op woensdag 8 december 2004 14:31 schreef katinka het volgende:
Het bloedverlies is nog niet gestopt, dus vanochtend een dipstickwaardelozetest gedaan.
Geen echte 2e streep, maar een heel lichte. Verbeeld ik me dat nu? Ik ben net thuis, ga zo eerst een clearblue halen. Niet dat ik verwacht dat ik daar wel een streep extra zie, maar ik wil het zeker weten. Vanochtend al even gebeld met het ziekenhuis en daar zei ze dat het waarschijnlijk nog een restje is wat er niet goed uiit is gekomen. Kan zijn, ik heb ook nog steeds een beetje buikpijn.
Niet misselijk, geen zere boops dus ik ga echt niet denken dat er misschien wel iets anders aan de hand is. Maar die romed test vertrouw ik niet, dus toch nog maar even bevestiging zoeken.
Anders durf ik geen wijn meer te drinken en ik heb een etentje vanavond.
Katinka, wat raar succes

Ik weet dat Xanthe, ook elke keer van die rare uitslagen had met romed.
  woensdag 8 december 2004 @ 15:05:49 #288
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23833097
succes katinka

romed is indd niet echt betrouwbaar, ik heb ook elke keer 2 streepjes op die dingen gezien (geen echte 2e streep maar een hele lichte) en begon ook te twijfelen aan mezelf of ik dat wel goed zag of nie uiteindelijk was ik niet zwanger toen
  woensdag 8 december 2004 @ 16:59:15 #289
1087 Merisse
broddeltante
pi_23835607
Wat een gedoe zeg Katinka.
Met mij is het goed hoor. Ik heb effe zoiets van we zien wel. Ik probeer het een beetje los te laten en dat gaat best. Zeg ik nu, maar over een week zit mijn NOD er weer aan te komen
pi_23836168
Hmz wat een vreemd gedoe Katinka. Ik begrijp nog altijd niet alle termen, dus ik reageer niet te veel. Meestal geraak ik een pak wijzer als ik een paar reacties afwacht

Deze week een zware beslissing genomen. Normaalgezien stop ik morgen met mijn pil (strip is dan leeg) en wacht ik af of ik mijn maandstonden krijg of niet.
Vanaf nu dus geprul met condooms enzo en elke dag stiekem afwachten tot die maandstonden er door komen.
Iemand een idee trouwens hoe lang ik normaalgezien zeker moet wachten? Een paar maand misschien... of moet dat normaalgezien vanaf volgende maand lukken op voorwaarde dat alles in orde is.
pi_23836241
quote:
Op woensdag 8 december 2004 15:05 schreef Martineke het volgende:
succes katinka

romed is indd niet echt betrouwbaar, ik heb ook elke keer 2 streepjes op die dingen gezien (geen echte 2e streep maar een hele lichte) en begon ook te twijfelen aan mezelf of ik dat wel goed zag of nie uiteindelijk was ik niet zwanger toen
Precies ik ook, daarom ben ik een clearblue gaan halen en die was natuurlijk negatief 'niet zwanger'. Nog steeds buikpijn. Getverdemme, blijkbaar toch weer van alles in mijn hoofd gehaald. Wat ben ik toch een muts.
  Moderator woensdag 8 december 2004 @ 18:53:39 #292
5428 crew  miss_sly
pi_23837828
Katinka, je bent geen muts!
pi_23838944
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:27 schreef leonieke het volgende:

Iemand een idee trouwens hoe lang ik normaalgezien zeker moet wachten? Een paar maand misschien... of moet dat normaalgezien vanaf volgende maand lukken op voorwaarde dat alles in orde is.
Ik heb verschillende verhalen gehoord Leonieke, van meteen na een maand weer ongesteld tot enkel maanden wachten... Ik kan je ook geen ander advies geven dan je lichaam goed in de gaten te houden. succes!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 8 december 2004 @ 22:09:20 #294
1087 Merisse
broddeltante
pi_23842336
Oh Katinka toch meissie
  woensdag 8 december 2004 @ 22:14:03 #295
3011 E.T.
pi_23842507
katinka.

een heel logische reactie hoor!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_23843682
quote:
Op woensdag 8 december 2004 22:14 schreef E.T. het volgende:
katinka.

een heel logische reactie hoor!
Lief van je ET, ja logisch is het misschien wel, maar ik had me zo voorgenomen om het pas weer toe te laten als ik 2 strepen zou hebben. 'k Ben gewoon een beetje boos op mezelf.
  donderdag 9 december 2004 @ 10:46:11 #297
3011 E.T.
pi_23850308
quote:
Op woensdag 8 december 2004 22:50 schreef katinka het volgende:

[..]

Lief van je ET, ja logisch is het misschien wel, maar ik had me zo voorgenomen om het pas weer toe te laten als ik 2 strepen zou hebben. 'k Ben gewoon een beetje boos op mezelf.
Ik denk dat je dit soort gevoelens altijd zult blijven houden in zulke situaties. Dat altijd toch weer die stomme hoop om de hoek komt kijken. Ook als je denk dat je alles geaccepteerd hebt.

Sterkte!
pi_23858015
quote:
Op donderdag 9 december 2004 10:46 schreef E.T. het volgende:

[..]

Ik denk dat je dit soort gevoelens altijd zult blijven houden in zulke situaties. Dat altijd toch weer die stomme hoop om de hoek komt kijken. Ook als je denk dat je alles geaccepteerd hebt.

Sterkte!
Ik denk dat ik anderhalf jaar lang wel bijna elka maand minsten 1 keer getest heb Om razend op jezelf te worden: Trap er dan ook niet in!! Maar ja, zolang niets zeker is.......grrrrr. Als ik dit topic dan weer lees, komen heel veel oude gevoelens ook wel weer los.
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  donderdag 9 december 2004 @ 19:30:57 #299
3011 E.T.
pi_23861246
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:08 schreef Catootje het volgende:

[..]

Ik denk dat ik anderhalf jaar lang wel bijna elka maand minsten 1 keer getest heb Om razend op jezelf te worden: Trap er dan ook niet in!! Maar ja, zolang niets zeker is.......grrrrr. Als ik dit topic dan weer lees, komen heel veel oude gevoelens ook wel weer los.
Dat heb ik dus ook.. vandaar dat dit topic mijn aandacht ook blijft houden; ik kan me zo veel dingen zo goed voorstellen of er komt bji andere dingen een 'vergelijkbare' ervaring boven.. (hoewel zulke dingen nooit echt goed vergelijkbaar zijn natuurlijk)
pi_23915554
Ik denk ,dat de meesten van ons er wel een flink kapitaal aan testen door heeft gejaagd
En je gaat je idd.van alles in je hoofd halen,want je hoort:dit en dit zijn zwangerschapskwalen....heej,dat voel/heb ik ook.
Dus jij testen,braaf na 1 dag overtijd te zijn.........een MIN.......en 's avonds natuurlijk ongi........
En dan hoor je weer:dat en dat kunnen ook ongi kwalen zijn...........grrrrrrrrrrrr............dát had je inmiddels ook wel door
Weer dat lijf dat je voor de gek houdt,bleh............
Ik heb de laatste maanden niet getest,omdat ik eerder(1 dag)ongi werdt,dus dat scheelde een test,maar ik heb er afgelopen 2 jaar ook zeker zo'n 8 testen doorheen gejast,dus ik weet,hoe duur het is,maar je wilt toch zekerheid,hé?
En idd.,flink balen ,als je toch die min ziet,dan kan je je wel voor je kop slaan,dat je tóch getest hebt
Voor allemaal een dikke knuf,
Groetjes,Minoes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')