Katinka, wat raar succesquote:Op woensdag 8 december 2004 14:31 schreef katinka het volgende:
Het bloedverlies is nog niet gestopt, dus vanochtend een dipstickwaardelozetest gedaan.
Geen echte 2e streep, maar een heel lichte. Verbeeld ik me dat nu? Ik ben net thuis, ga zo eerst een clearblue halen. Niet dat ik verwacht dat ik daar wel een streep extra zie, maar ik wil het zeker weten. Vanochtend al even gebeld met het ziekenhuis en daar zei ze dat het waarschijnlijk nog een restje is wat er niet goed uiit is gekomen. Kan zijn, ik heb ook nog steeds een beetje buikpijn.
Niet misselijk, geen zere boops dus ik ga echt niet denken dat er misschien wel iets anders aan de hand is. Maar die romed test vertrouw ik niet, dus toch nog maar even bevestiging zoeken.
Anders durf ik geen wijn meer te drinken en ik heb een etentje vanavond.
Precies ik ook, daarom ben ik een clearblue gaan halen en die was natuurlijk negatief 'niet zwanger'. Nog steeds buikpijn. Getverdemme, blijkbaar toch weer van alles in mijn hoofd gehaald. Wat ben ik toch een muts.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:05 schreef Martineke het volgende:
succes katinka
romed is indd niet echt betrouwbaar, ik heb ook elke keer 2 streepjes op die dingen gezien (geen echte 2e streep maar een hele lichte) en begon ook te twijfelen aan mezelf of ik dat wel goed zag of nieuiteindelijk was ik niet zwanger toen
Ik heb verschillende verhalen gehoord Leonieke, van meteen na een maand weer ongesteld tot enkel maanden wachten... Ik kan je ook geen ander advies geven dan je lichaam goed in de gaten te houden. succes!quote:Op woensdag 8 december 2004 17:27 schreef leonieke het volgende:
Iemand een idee trouwens hoe lang ik normaalgezien zeker moet wachten? Een paar maand misschien... of moet dat normaalgezien vanaf volgende maand lukken op voorwaarde dat alles in orde is.
Lief van je ET, ja logisch is het misschien wel, maar ik had me zo voorgenomen om het pas weer toe te laten als ik 2 strepen zou hebben. 'k Ben gewoon een beetje boos op mezelf.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:14 schreef E.T. het volgende:
katinka.
een heel logische reactie hoor!
Ik denk dat je dit soort gevoelens altijd zult blijven houden in zulke situaties. Dat altijd toch weer die stomme hoop om de hoek komt kijken. Ook als je denk dat je alles geaccepteerd hebt.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:50 schreef katinka het volgende:
[..]
Lief van je ET, ja logisch is het misschien wel, maar ik had me zo voorgenomen om het pas weer toe te laten als ik 2 strepen zou hebben. 'k Ben gewoon een beetje boos op mezelf.![]()
Ik denk dat ik anderhalf jaar lang wel bijna elka maand minsten 1 keer getest hebquote:Op donderdag 9 december 2004 10:46 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit soort gevoelens altijd zult blijven houden in zulke situaties. Dat altijd toch weer die stomme hoop om de hoek komt kijken. Ook als je denk dat je alles geaccepteerd hebt.
Sterkte!
Dat heb ik dus ook.. vandaar dat dit topic mijn aandacht ook blijft houden; ik kan me zo veel dingen zo goed voorstellen of er komt bji andere dingen een 'vergelijkbare' ervaring boven.. (hoewel zulke dingen nooit echt goed vergelijkbaar zijn natuurlijk)quote:Op donderdag 9 december 2004 17:08 schreef Catootje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik anderhalf jaar lang wel bijna elka maand minsten 1 keer getest hebOm razend op jezelf te worden: Trap er dan ook niet in!! Maar ja, zolang niets zeker is.......grrrrr. Als ik dit topic dan weer lees, komen heel veel oude gevoelens ook wel weer los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |