Praten? Tsss, dat is zoooooooooooo eersgister...quote:Op woensdag 3 november 2004 15:56 schreef golfer het volgende:
Iedereen is welkom in Hools, zonder aanzienSCH des persoon en kleine onderlinge ergenissen kunnen hier onder het genot van een kopje beukennootjes-thee worden uitgepraat.
Damn, die wijven hebben tegenwoordig ook maarpraatjes ...quote:Op woensdag 3 november 2004 17:36 schreef just me het volgende:
ben je helemaal van de pot gerukt Doc! doe het lekker zelf
je geeft ze een vinger en danquote:Op woensdag 3 november 2004 17:38 schreef Doc het volgende:
Damn, die wijven hebben tegenwoordig ook maar praatjes ...
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:40 schreef just me het volgende:
[..]
je geeft ze een vinger en dan
ik mot niks maar ik doe het welquote:Op woensdag 3 november 2004 17:40 schreef Doc het volgende:
Dus hoppa muts, laat die handjes eens wapperen. Golfer ligt nog steeds gestreekt dus jij moet het doen.
Respect my autoritaaaahquote:Op woensdag 3 november 2004 18:20 schreef rubbereend het volgende:
South PArk is trouwens prachtig een van de beste afleveringen. Chicken Fucker, met Cartman als politie
ze zijn te lui gewordenquote:Op woensdag 3 november 2004 18:25 schreef golfer het volgende:
Die ex-mods van tegenwoordig kunnen ook niets meer goed doen.
Het wordt tijd dat ie weer gewoon aan het werk gaat als mod, vind je niet?quote:Op woensdag 3 november 2004 18:26 schreef just me het volgende:
ze zijn te lui geworden![]()
want het is tijd.. de hoogste tijdquote:Op woensdag 3 november 2004 18:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ie weer gewoon aan het werk gaat als mod, vind je niet?
nog last gehad van bugs onderweg?quote:Op woensdag 3 november 2004 18:41 schreef Againzender het volgende:
Zo, thuis
Bier
quote:Op woensdag 3 november 2004 18:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Respect my autoritaaaah
Bugs Bunny?quote:Op woensdag 3 november 2004 18:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nog last gehad van bugs onderweg?
Zeur niet zo man, kan jij later tegen je kleinkinderen zeggen dat jij ook een Wereldoorlog hebt mee gemaakt.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:56 schreef Spideyman het volgende:
en we zwaaien met ze allen naar de
bio- en gentechnologie
recht op abortus
homohuwelijk
de scheiding tussen kerk en staat
Iraanse bevolking
homohuwelijk was in vele staten via een referendum al onmogelijk.....quote:Op woensdag 3 november 2004 18:56 schreef Spideyman het volgende:
en we zwaaien met ze allen naar de
bio- en gentechnologie
recht op abortus
homohuwelijk
de scheiding tussen kerk en staat
Iraanse bevolking
quote:Op woensdag 3 november 2004 19:51 schreef SCH het volgende:
Godverdoccie
Dat bepaal ik zelf nog wel doczakquote:Op woensdag 3 november 2004 20:01 schreef Doc het volgende:
[..]het is "Docverdomme"
Die ligt waarschijnlijk nog in een droogdoc te slapen.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:13 schreef methodmich het volgende:
Slaapt tong trouwens nog of moeten we een docter naar Zaltbommel sturen?
Dat bepaal jij hele maal niet, achterlijke aap. Dat bepaal ik. Dat jij niet luistert is verder jouw probleem.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf nog wel doczak
Ik werk genoegquote:Op woensdag 3 november 2004 20:08 schreef just me het volgende:
tijd dat Doc weer aan het werk gaat
Jij....jij.....jij.....ssnsbstinknazigeitenneukende parasiet.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:36 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat bepaal jij hele maal niet, achterlijke aap. Dat bepaal ik. Dat jij niet luistert is verder jouw probleem.
M'n Doc-hter bedoel je..quote:Op woensdag 3 november 2004 20:04 schreef methodmich het volgende:
Docs dochter is beroemd!
Ik heb er wel weer zin in, in een lekker glas JDquote:Op woensdag 3 november 2004 20:38 schreef golfer het volgende:
Doc, heb je de JD al klaargezet voor later vanavond?
Wat brabbel je nou mafkees?quote:Op woensdag 3 november 2004 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij....jij.....jij.....ssnsbstinknazigeitenneukende parasiet.
Dank.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:39 schreef SCH het volgende:
Veel succes met je tyfusclub vanavond![]()
Slechte Van Gogh-imitatiequote:Op woensdag 3 november 2004 20:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat brabbel je nou mafkees?
Doctoraat heb ik al, documentaires laat ik over aan m'n oom, doctrines poneer ik dagelijk, en over een paar weekjes doceer ik weer in Brussel. Dus.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:43 schreef SCH het volgende:
haal jij je doc-toraat nou maar eens, of maak een doc-umentaire of poneer eens een doc-trine of tief lekker op naar belgie om te doc-eren, daar zijn ze tenminste dociel, doc-h je zal wel niet luisteren.
Waarom is je naam dan niet 'dus'?quote:Op woensdag 3 november 2004 20:49 schreef Doc het volgende:
[..]
Doctoraat heb ik al, documentaires laat ik over aan m'n oom, doctrines poneer ik dagelijk, en over een paar weekjes doceer ik weer in Brussel. Dus.
Aha, dat verklaart het...quote:Op woensdag 3 november 2004 20:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Slechte Van Gogh-imitatie
Waarom wel?quote:Op woensdag 3 november 2004 20:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom is je naam dan niet 'dus'?
Mag achterlijke jaap ook?quote:Op woensdag 3 november 2004 20:53 schreef Doc het volgende:
[..]
Waarom is jou naam niet "achterlijke aap"?
Omdat het ook 3 letters heet en met een d begint.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:53 schreef Doc het volgende:
[..]
Waarom wel?
Ja hoorquote:Op woensdag 3 november 2004 20:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Mag achterlijke jaap ook?
Op die manier. Dan past "SUL" beter bij jou, dus.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat het ook 3 letters heet en met een d begint.
Gut, daar moeten we blij mee zijn.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeur niet zo man, kan jij later tegen je kleinkinderen zeggen dat jij ook een Wereldoorlog hebt mee gemaakt.
quote:Op woensdag 3 november 2004 20:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Op die manier. Dan past "SUL" beter bij jou, dus.
Nopequote:Op woensdag 3 november 2004 18:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nog last gehad van bugs onderweg?
Wat een lelijke gedrocten op de tribunequote:Op woensdag 3 november 2004 21:42 schreef pfaf het volgende:
Ajax speelt weer sprankelend.
Bier.
quote:Op woensdag 3 november 2004 23:06 schreef Againzender het volgende:
Doe mij maar een extra sterke rode wijnazijn
En nu ga ik wachten iop de ramptoeristen om me op af te reagerebn
Ik overweeg een comlete fabriek te kopenquote:Op woensdag 3 november 2004 23:07 schreef golfer het volgende:
Vaatje azijn voor mij.
quote:
Ja, die was inderdaad fraai.quote:Op woensdag 3 november 2004 23:17 schreef Doc het volgende:
Wat een mooie actie van Zlatan was dat ...
Dankje Bluezzbeeb.quote:
de barman ligt met een roes ergens beneden..quote:Op woensdag 3 november 2004 23:16 schreef Doc het volgende:
"Drama", een mooi vak op school, maar klote om op het voetbal veld te aanschouwen ...
Barman, mag een ontslagen trainer en een schaaltje borrelnootjes?
leuke spits, was misschien wel iets voor ajax geweest.......quote:Op woensdag 3 november 2004 23:17 schreef Doc het volgende:
Wat een mooie actie van Zlatan was dat ...
quote:Op woensdag 3 november 2004 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuke spits, was misschien wel iets voor ajax geweest.......
doe mij maar een biertje en wat nieuwe stropdassen voor de heren in amsterdam, t begint nu wel erg genant te worden
Ik heb ook nooit begrepen wat ze met zijn proletenbedrijf als Oger moestenquote:Op woensdag 3 november 2004 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuke spits, was misschien wel iets voor ajax geweest.......
doe mij maar een biertje en wat nieuwe stropdassen voor de heren in amsterdam, t begint nu wel erg genant te worden
maar zouden ze serieus met deze stopdassen blijven lopen. elke week is er gezeurquote:Op woensdag 3 november 2004 23:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit begrepen wat ze met zijn proletenbedrijf als Oger moesten
Hopelijk trekken ze dat pleurisbedrijf ook even mee de kelder in
Oger is gewoon een bedrijf van proleten, die pakken zijn het ook net niet. Wat dat betreft past het wel een beetje bij dit Ajaxquote:Op woensdag 3 november 2004 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar zouden ze serieus met deze stopdassen blijven lopen. elke week is er gezeur
Wasda?quote:Op woensdag 3 november 2004 23:41 schreef Againzender het volgende:
* Dylan Dog schenkt 'een drankje' in en neemt zelf nog een CS Ardbeg
Hele lekkere whiskyquote:Op woensdag 3 november 2004 23:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wasda?
quote:Op woensdag 3 november 2004 23:45 schreef Blumchen het volgende:
hoi!
Jammer hoor.. 2-1..
* rubbereend drinkt een raketje en gaat dan lekker slapen..
Dat soort drank drink ik alleen bij overwinningen, vandaag dus gewoon slobberwhisky van de Deka-markt.quote:Op woensdag 3 november 2004 23:41 schreef Againzender het volgende:
schenkt 'een drankje' in en neemt zelf nog een CS Ardbeg
quote:Op woensdag 3 november 2004 23:47 schreef pascalheister het volgende:
slaap lekker blumchen
ik neem nog een grote pul bier
Ik ben dan ook een rare mix van bedroefd en blij, net als gisternquote:Op woensdag 3 november 2004 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat soort drank drink ik alleen bij overwinningen, vandaag dus gewoon slobberwhisky van de Deka-markt.
* Blumchen geeft nog snel een warme chocoquote:Op woensdag 3 november 2004 23:54 schreef AirRaid het volgende:
mag ik een warme choco
Als dat geen teken is Again...quote:Op woensdag 3 november 2004 23:55 schreef Againzender het volgende:
Hm, zet je je MP3 meuk aan , krijg je als numer Always look on the bright side of life voor je harses
aaaah lekkerquote:Op woensdag 3 november 2004 23:55 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* AirRaid geeft nog snel een warme choco
Ja, ik realiseerde mij vanochtende opeens dat we moesten voetballen vanavondquote:Op woensdag 3 november 2004 23:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als dat geen teken is Again...
Sinds ik vader ben relativeer ik ook veel meer. Gaat PSV ineens draaien, geniet je voor geen cent omdat je alles relativeert
Harry opzouten joh, dat is niet het bed van blumchen, die ligt een stukje verderop, ga daar maar liggen. Bluezzje heeft haar rust hard nodig...quote:Op woensdag 3 november 2004 23:59 schreef Bluezz het volgende:
Wie haalt Harry uit mijn bed
De tijd dat ik een week chagrijnig was is wel voorbij, want mijn vrouw zat me dan ook vies aan te kijken. Sinds een paar jaar baal ik nog wel goed, maar laat er mijn, of vooral haar dag niet door vergallen. Het scheelt trouwens ook dat ik nu sinds 3 jaar ook bij de plaatselijke FC ga kijken: dan lijkt PSV wel een geoliede machine, zelfs vorig jaar.Tterwijl het het afgelopen jaar hier op de tribune veel en veel leuker was dan in Eindhoven.quote:Op donderdag 4 november 2004 00:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, ik realiseerde mij vanochtende opeens dat we moesten voetballen vanavond
Maar ik heb mij werkelijk godsgruwelijk lopen ergeren vanvond. Mijn vrouw is direct na de 2-0 naar bed gegaan: 'Mopper jij maar vrolijk in je eentje'![]()
Maar het relativeren had ik de laatste jaren al wat meer, eens kijken of dat straks als vader nog erger wordt!
]quote:Op donderdag 4 november 2004 00:12 schreef Againzender het volgende:
WTF?!@!@ Kutcompuetr!
quote:Op donderdag 4 november 2004 00:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
]
bugs meegenomen naar huis ofzo
quote:Op donderdag 4 november 2004 00:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik tikte zoiets in omdat de computer niet meer reageerde met wat enters er bij. Kennelijk kwam er dus nog wel iets door
Sorry
met bjoro beter dan met Ajaxquote:Op donderdag 4 november 2004 00:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Hey bjoro! Hoe gaat het?
Altijd dezelfde rukmeuk met MSquote:Op donderdag 4 november 2004 00:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]hij doet dus meer dan je denkt........
pas maar op dadelijk hoort hij al dat gevloek van je en stopt er echt mee
dr afgooien danquote:Op donderdag 4 november 2004 00:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Altijd dezelfde rukmeuk met MS![]()
Ik ben wel in zo'n stemming nu.....quote:Op donderdag 4 november 2004 00:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dr afgooien dan![]()
als we je voorlopig niet meer online zien weten we ook waarom danquote:Op donderdag 4 november 2004 00:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben wel in zo'n stemming nu.....
I heb verschillende systemen tot mijn beschikkingquote:Op donderdag 4 november 2004 00:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als we je voorlopig niet meer online zien weten we ook waarom dan
wat een luxequote:Op donderdag 4 november 2004 00:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
I heb verschillende systemen tot mijn beschikking
Muil houe k*nk*erhageneesquote:Op donderdag 4 november 2004 08:15 schreef DIGGER het volgende:
Een hele goeie morgen
U ook nog een bakje tering espresso?quote:Op donderdag 4 november 2004 09:20 schreef Doc het volgende:
[..]
Muil houe k*nk*erhagenees
yep, geef maareen bakkie tyfus pleur.quote:Op donderdag 4 november 2004 09:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
U ook nog een bakje tering espresso?
Absoluutquote:Op donderdag 4 november 2004 10:15 schreef SCH het volgende:
What a beautiful day
`quote:Op donderdag 4 november 2004 10:29 schreef Bluezz het volgende:
Morgen lekker vrij genomen
naar de ikea zeker ???quote:Op donderdag 4 november 2004 10:29 schreef Bluezz het volgende:
Morgen lekker vrij genomen
zooo...da's nie leuk nie !!quote:Op donderdag 4 november 2004 11:07 schreef pascalheister het volgende:
lekker daar in Denemarken
lijkt wel op die vuurwerkramp in Enshede
kan zo ff niks vinden maar zag het net op nos nieuwsquote:Op donderdag 4 november 2004 11:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zooo...da's nie leuk nie !!
bron ?
Die houdt voorlopig ff zijn muil, lekker rustigquote:Op donderdag 4 november 2004 11:20 schreef DIGGER het volgende:
Arafat
Ja.. Ga iik ook zo doen.. Ff de dokter bellen..quote:Op donderdag 4 november 2004 11:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan kan je toch beter plat gaan i.p.v Fokken?
Huisje bezichtigenquote:Op donderdag 4 november 2004 10:37 schreef SCH het volgende:
Gaatiedoen?
Dan moet je hier zijn: http://www.devierheerlijkheden.nlquote:Op donderdag 4 november 2004 11:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Huisje bezichtigen
Koffieeeeeeeeeeeeeeee
lekker !!! (met een gevuld koekje !!)quote:Op donderdag 4 november 2004 11:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Huisje bezichtigen
Koffieeeeeeeeeeeeeeee
LOLquote:Op donderdag 4 november 2004 11:34 schreef Bluezz het volgende:
Durf niet te klikken, zit op mijn werk
Neej is niet overdreven... k heb het nu al 4 dagen.. En pilletjes helpen helaas niet.. Mijn mams wil dat ik ga.. dusja..quote:Op donderdag 4 november 2004 11:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah oke, maar is een dokter bellen ook niet overdreven? )
Tuurlijk, dan moet je gaan, daar is de dokter ook voor.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:37 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Neej is neit overdreven... k heb het nu al 4 dagen.. En o\pilletjes helpen helaas niet.. Mijn mams wil dat ik ga.. dusja..
Okay, dan neem ik ook een dag vrij.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Huisje bezichtigen
Koffieeeeeeeeeeeeeeee
Waarom gun jij Bluezz niet dat ze wat dichter bij mij komt wonen ???quote:Op donderdag 4 november 2004 11:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, dan neem ik ook een dag vrij.
SCH zet alles op alles in de campagne HOUD BLOESSIE IN UTREGT
Hoi!quote:Op donderdag 4 november 2004 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoi
Hoiquote:Op donderdag 4 november 2004 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoi
dan ben ik vandaag dood......want een dag niet gelachen is een dag niet geleefd !quote:Op donderdag 4 november 2004 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vrees dat dit een dag zonder lach zal worden
Is dit allemaal door ajax? Of heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 4 november 2004 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:
tja...
moet vannacht ook nog werken, hoop dat ik me dan iets minder zuur voel als nu...
da's de leeftijdquote:Op donderdag 4 november 2004 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat komt inderdaad door Ajax ja.
\ben je zo begaan met arafat - wat liefquote:Op donderdag 4 november 2004 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vrees dat dit een dag zonder lach zal worden
het begint ook wel te wennen zegquote:Op donderdag 4 november 2004 12:13 schreef popolon het volgende:
[..]
da's de leeftijd
de dagen/weekeinden dat ik me rot voelde omdat Ajax verloor zijn al tijden geleden.
lal-lalal-llaa
als ik jou was zou ik me voornemen tot na de winterstop mijn humeur niet meer te laten beïnvloeden door je clubje. Gewoon aannemen als een constante 'vervelendheid'.quote:Op donderdag 4 november 2004 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat komt inderdaad door Ajax ja.
Altijd weer die kut arrogantiequote:Op donderdag 4 november 2004 12:13 schreef popolon het volgende:
de dagen dat Ajax verloor zijn al tijden geleden.
lal-lalal-llaa
Beschouw het als een chronische depressiviteitquote:Op donderdag 4 november 2004 12:25 schreef ErikT het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik me voornemen tot na de winterstop mijn humeur niet meer te laten beïnvloeden door je clubje. Gewoon aannemen als een constante 'vervelendheid'.
die man zou eens moeten vertrekken richting het hiernamaals, zou voor hem beter zijn en voor de regioquote:Op donderdag 4 november 2004 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]
\ben je zo begaan met arafat - wat lief
chronisch betekent dat het niet meer overgaat !!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 12:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Beschouw het als een chronische depressiviteit
hebben we hier niet een of andere marokaan over die dat kan regelen ??quote:Op donderdag 4 november 2004 12:29 schreef rubbereend het volgende:
die man zou eens moeten vertrekken richting het hiernamaals, zou voor hem beter zijn en voor de regio
ja, het is een eerder een soort medelijden nuquote:Op donderdag 4 november 2004 12:35 schreef DIGGER het volgende:
Het wordt een beetje te makkelijk zo he, SCH?
Ik kan het ondanks mijn extreem hoge leeftijd nog steeds hebbenquote:Op donderdag 4 november 2004 12:13 schreef popolon het volgende:
[..]
da's de leeftijd
de dagen/weekeinden dat ik me rot voelde omdat Ajax verloor zijn al tijden geleden.
lal-lalal-llaa
ja dat heb ik ook. heel vervelend.quote:Op donderdag 4 november 2004 12:36 schreef SCH het volgende:
[..]
ja, het is een eerder een soort medelijden nu
quote:Op donderdag 4 november 2004 13:08 schreef golfer het volgende:
Ik ben er nog steeds een beetje chagrijnig om, maar dat zal in de loop van de dag hopelijk wel verdwijnen.
Ajax zal erg blij met je zijn.quote:Op donderdag 4 november 2004 13:13 schreef ChAoZ-026 het volgende:
Ik ben in slaap gevallen door die wedstrijd..
En aangezien ik al tijden slecht sliep ben ik vandaag pro ajax!
Hup rood witte strijders!![]()
zou hij ook zo geschrokken zijn van Maccabiquote:Op donderdag 4 november 2004 13:09 schreef DIGGER het volgende:Arafat doet z'n best
Ik kom je vanavond wel weer even opvrolijkenquote:Op donderdag 4 november 2004 13:08 schreef golfer het volgende:
Ik ben er nog steeds een beetje chagrijnig om, maar dat zal in de loop van de dag hopelijk wel verdwijnen.
quote:Op donderdag 4 november 2004 13:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom je vanavond wel weer even opvrolijken
Je denkt toch niet dat wij op onze leeftijd nog een seksleven hebben?quote:Op donderdag 4 november 2004 13:58 schreef Bjoro het volgende:bejaarden-sex kan weer
klopt...je moet er aan DOEN !!!!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 14:08 schreef Bluezz het volgende:
Moet er niet aan denken
Eerst het voorspelquote:Op donderdag 4 november 2004 14:24 schreef DIGGER het volgende:
Ook niet 1 keer per jaar, for old times sake?
ga je gangquote:Op donderdag 4 november 2004 14:51 schreef SCH het volgende:
Knuffelen is okay
ik wil jou ook...maar je gaat altijd zo vroeg naar huis !!!quote:Op donderdag 4 november 2004 14:57 schreef SCH het volgende:
Ik wil jou Bjoro
Voor het zingen..............quote:Op donderdag 4 november 2004 15:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik wil jou ook...maar je gaat altijd zo vroeg naar huis !!!
oooh je ging naar huis om te zingen ...quote:Op donderdag 4 november 2004 15:01 schreef SCH het volgende:
Voor het zingen..............
* SCH haalt weer even herinneringen op aan dat geweldige eigen doelpuntquote:Op donderdag 4 november 2004 15:36 schreef Da_Sandman het volgende:
* SCH is al weer een beetje opgeklaard...
Beetje dan, he...
Maar een eigen doelpunt was het niet.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:45 schreef SCH het volgende:
Mijn vriend vond dat een prachtig doelpunt trouwens
Stekelenburg schoot hem toch gewoon tegen Deco aanquote:Op donderdag 4 november 2004 15:38 schreef SCH het volgende:
SCH haalt weer even herinneringen op aan dat geweldige eigen doelpunt
Was het niet dego?quote:Op donderdag 4 november 2004 15:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Stekelenburg schoot hem toch gewoon tegen Deco aan
wel ff de feiten juist benoemen meneer de journalist
Nick zei van wel en die geloof ik meestquote:Op donderdag 4 november 2004 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar een eigen doelpunt was het niet.![]()
hij liegt gewoon, man !!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 15:52 schreef SCH het volgende:
Nick zei van wel en die geloof ik meest
zo veel vertrouwen in Ferencvarosquote:Op donderdag 4 november 2004 16:15 schreef FrankyMcG het volgende:
FrankyMcG komt even binnenwippen en zet Hennie Huisman op
Daar stond je dan vanavond,
Het was wel spannend,
maar toch ook fijn!
Maar zoals bij elke wedstrijd,
Kan er maar 1,
De winnaar zijn....
Heeft nix met VBL te maken, ben gewoon ontzettend fan van Hennie!quote:Op donderdag 4 november 2004 16:18 schreef Bjoro het volgende:
zo veel vertrouwen in Ferencvaros
quote:Op donderdag 4 november 2004 16:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Heeft nix met VBL te maken, ben gewoon ontzettend fan van Hennie!
Jij ook al - hij gelooft ook in Godquote:Op donderdag 4 november 2004 16:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Heeft nix met VBL te maken, ben gewoon ontzettend fan van Hennie!
Ja?quote:Op donderdag 4 november 2004 16:25 schreef SCH het volgende:
Jij ook al - hij gelooft ook in God
Bokkenneukertjequote:Op donderdag 4 november 2004 16:33 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja?
Ik ben meer het type Allah!
Heeee Insell, je lijkt wel een duitser....die hebben ook altijd alles....thuisquote:Op donderdag 4 november 2004 16:34 schreef Eilanden het volgende:
Hey Franky ..... Ik heb thuis een nieuwe fles Bacardi O staan![]()
![]()
Hey Eilanden, ik kan waarschijnlijk alle Barcardi rechtstreeks in NL krijgen zeer binnenkort!quote:Op donderdag 4 november 2004 16:34 schreef Eilanden het volgende:
Hey Franky ..... Ik heb thuis een nieuwe fles Bacardi O staan![]()
![]()
Sorry, hier is het al niet veel beterquote:Op donderdag 4 november 2004 16:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Middag.
Klote dag tot nu toe, alleen een 5-0 overwinning van Utrecht kan m'n humeur een beetje opklaren.
Bjoro .... halt die Klappequote:Op donderdag 4 november 2004 16:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Heeee Insell, je lijkt wel een duitser....die hebben ook altijd alles....thuis
Alle Bacardi????? Inclusief Raz???????quote:Op donderdag 4 november 2004 16:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hey Eilanden, ik kan waarschijnlijk alle Barcardi rechtstreeks in NL krijgen zeer binnenkort!![]()
Yepz! Rechtstreeks via de Bacardi distributeur, weet binnenkort meer!quote:Op donderdag 4 november 2004 16:44 schreef Eilanden het volgende:
Alle Bacardi????? Inclusief Raz???????
Roes van 2 dagen uitgeslapen?quote:Op donderdag 4 november 2004 17:08 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen allerzijds.
Officieel nog niet, maar hij is klinisch dood, volgens de media.quote:Op donderdag 4 november 2004 17:31 schreef tong80 het volgende:
Extra journaal, Arafat overleden.
een terrorist is aan zijn einde gekomen. Niet leuk voor zn familie, maar ik zalh em niet missenquote:Op donderdag 4 november 2004 17:31 schreef tong80 het volgende:
Extra journaal, Arafat overleden.
Ik zal geen traan om die man laten, maar ik ben wel bevreesd wie er in het machtsvacuum gaat duikenquote:Op donderdag 4 november 2004 17:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een terrorist is aan zijn einde gekomen. Niet leuk voor zn familie, maar ik zalh em niet missen
Laat me het ff weten als je die info hebtquote:Op donderdag 4 november 2004 16:47 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Yepz! Rechtstreeks via de Bacardi distributeur, weet binnenkort meer!
Eet ze!quote:Op donderdag 4 november 2004 17:56 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik ga eten!
Jawel, volgens mij op RTL5quote:Op donderdag 4 november 2004 18:23 schreef tong80 het volgende:
Wel leuk dat Feijenoord niet rechtstreeks wordt uitgezonden.
Dan is rechtstreeks niet gegarandeerd.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Jawel, volgens mij op RTL5
20.30 begint het dus, die uitzending.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:24 schreef tong80 het volgende:
Dan is rechtstreeks niet gegarandeerd.
SCH tussen 4 en 5 Radio-1 geluisterd ? Hoe die duscussie ontaarde in geschreeuw en niet luisteren naar elkaar. Met als resultaat dat één van de schreeuwers in huilen uitbarste.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:24 schreef SCH het volgende:
gatverkuttie, wilde ik vroeg naar huis - gaat er weer eens een bobo niet dood
quote:Op donderdag 4 november 2004 18:37 schreef just me het volgende:
[..]
gekkie![]()
Je mag mailen voor de baanquote:Op donderdag 4 november 2004 18:42 schreef rubbereend het volgende:
mogen wij nu een profielschets maken voor de nieuwe mod? Of mogen we gewoon namen noemen?
Ik vraag mij af hoe die fans de naam van hun club scanderen.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:39 schreef Eilanden het volgende:
* Againzender is er vandoor naar de Galgenwaard
Utreg tegen Dnjepr Dnjeprstovksoosvk of zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |