Zit Bill O"Reilly erbij?quote:Op woensdag 3 november 2004 02:53 schreef Re het volgende:
op FOX hevige discussie over exit polls being wrong or not
In Florida:quote:Op woensdag 3 november 2004 02:53 schreef zakjapannertje het volgende:
Bush loopt uit nu in Florida, 12 procent verschil nu ongeveer
kiesmannen > stemmenquote:Op woensdag 3 november 2004 02:55 schreef XVVX het volgende:
Democratic John KERRY 5,555,336 77
Republican George BUSH 6,908,751 108
1,4 miljoen stemmen hoeft niks te zeggen, maar het geeft toch wel een beeld DUNKT me.
Heb je nou al ingezet?quote:Op woensdag 3 november 2004 02:55 schreef Calella het volgende:
O O
Kerry naar 1.60 overall en Bush 2.84 overall
waar haal je die vandaan?quote:Op woensdag 3 november 2004 02:56 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
:')quote:Op woensdag 3 november 2004 02:56 schreef RichardQuest het volgende:
Wie Hawaii wint....
:').
nee, die is er niet vanavond...quote:Op woensdag 3 november 2004 02:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zit Bill O"Reilly erbij?
Bij Yahoo.quote:Op woensdag 3 november 2004 02:57 schreef merino het volgende:
[..]
waar haal je die vandaan?
http://www.yahoo.com/quote:Op woensdag 3 november 2004 02:57 schreef merino het volgende:
[..]
waar haal je die vandaan?
Nog nietquote:Op woensdag 3 november 2004 02:56 schreef sizzler het volgende:
Heeft Bush al gewonnen?
Ik wil Hawaii wel winnen.quote:Op woensdag 3 november 2004 02:56 schreef RichardQuest het volgende:
Wie Hawaii wint.....
Ik stel voor om Amerika-bashing even achterwege te laten.... Hier zitten ook veel liefhebbers van de VSquote:Op woensdag 3 november 2004 02:57 schreef golfer het volgende:
Wedden op het gezond verstand van Amerikanen, hoe dom kan je zijn.
Ik denk niet dat Amerikanen zich laten leiden door Europese sentimentenquote:Op woensdag 3 november 2004 02:58 schreef XVVX het volgende:
7,801,683
6,179,810
Nu al 1,7 miljoen stemmen verschil. Bush gaat gewoon winnen zoals ook te verwachten viel. Veel amerikanen stemmen alleen al op Bush juist omdat Europeanen alleen maar wat kunnen bashen op hem, jullie hebben er dus zelf schuld aan.
is het meest uptodate kaartje wat ik op internet heb gevonden...quote:Op woensdag 3 november 2004 02:57 schreef Steijn het volgende:
[..]
Bij Yahoo.
Verkeerde topic.quote:Op woensdag 3 november 2004 02:58 schreef Neva het volgende:
haltertop die borsten accentueerd als je 2 slappe theezakjes hebt is NOT done..
quote:Op woensdag 3 november 2004 02:58 schreef XVVX het volgende:
7,801,683
6,179,810
Nu al 1,7 miljoen stemmen verschil. Bush gaat gewoon winnen zoals ook te verwachten viel. Veel amerikanen stemmen alleen al op Bush juist omdat Europeanen alleen maar wat kunnen bashen op hem, jullie hebben er dus zelf schuld aan.
Dat zeg jij, een hoop amerikanen hebben net zo'n pesthekel aan de betweterigheid hier als hier het gros aan Amerika een pesthekel heeft.quote:Op woensdag 3 november 2004 02:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Amerikanen zich laten leiden door Europese sentimenten
Het garandeert wel een grotere aandacht voor kleine staten, die anders compleet door de kandidaten genegeerd zouden worden... Ik denk dat het zo slecht nog niet is. Elke verkiezing staan weer een paar andere staten in het teken van de campagnesquote:Op woensdag 3 november 2004 02:59 schreef Lamon het volgende:
En wat ik al eerder zei, wordt nogmaals bevestigd op tv. Kiesmannen is een compleet infantiel stem systeem.
Ik kan er ook niet bij.quote:Op woensdag 3 november 2004 02:57 schreef Arcee het volgende:
Hebben ze 5 fucking weken lopen tellen in Florida om de verkeerde man in het zadel te helpen, kiezen ze nu om het goed te maken overtuigend voor diezelfde verkeerde man.
LOL, je zag even zijn rug en dus de studioquote:Op woensdag 3 november 2004 02:59 schreef NorthernStar het volgende:
Terug naar Charles in het toilethok.
Klopt, het stemgedrag van Amerikanen is hoofdzakelijk bepaald door wat Europeanen van Bush vinden. Staan Amerikanen ook om bekend, dat ze erg aan de mening van buitenlanders hechten.quote:Op woensdag 3 november 2004 02:58 schreef XVVX het volgende:
dat weet je nooit.. daar moet je eik niet van uit gaan.. bush zijn acties zijn al bekend.. gewoon hopen dat mocht kerry winnen hij zich aan zijn plannen houdtquote:Op woensdag 3 november 2004 03:00 schreef yup het volgende:
Ik weet niet wat ik moet hopen
Kerry die wint of Bush die wint.
Stel je voor dat Kerry net even erger is
Maar het is wel minder de democratisch.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:00 schreef Speth het volgende:
Het garandeert wel een grotere aandacht voor kleine staten, die anders compleet door de kandidaten genegeerd zouden worden... Ik denk dat het zo slecht nog niet is. Elke verkiezing staan weer een paar andere staten in het teken van de campagnes
Jij denkt dat Amerikanen zich iets aantrekken wat wij in Europa vinden?quote:Op woensdag 3 november 2004 03:00 schreef XVVX het volgende:
[..]
Dat zeg jij, een hoop amerikanen hebben net zo'n pesthekel aan de betweterigheid hier als hier het gros aan Amerika een pesthekel heeft.
Maargoed, het zal wel weer niet waar zijn...
Dat ziet niemand als ze onder een bureau zit ;{ .quote:Op woensdag 3 november 2004 02:58 schreef Neva het volgende:
haltertop die borsten accentueerd als je 2 slappe theezakjes hebt is NOT done..
Ik heb keukenkastjes die nog groter zijn.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
LOL, je zag even zijn rug en dus de studio.
In Florida heeft Bush een cubaan ingezet die veel stemmen trekt.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet bij.
Weet iemand of de opkomst in Florida veel groter is dan 4 jaar terug?
Hahahahaaquote:Op woensdag 3 november 2004 03:02 schreef zakjapannertje het volgende:ja, wanneer zijn Charles' Arbo regels opgesteld, 1922 ofzo
Ik denk dat de meeste Europeanen mij ook niet kunnen vertellen wat de hoofdstad van bijv. Californie is, of waar Wisconsin ligt. Ik denk dat een vrij groot deel bij de vraag "Wat is de hoofstad van de VS?" als antwoord "New York" geeft.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Amerikanen zich iets aantrekken wat wij in Europa vinden?
Let's face it de meeste Amerikanen weten niet eens waar Europa is
Ze hebben het nu iig weer over de verkiezingen, dat is wel een verbetering tegenover een uur geledenquote:Op woensdag 3 november 2004 03:02 schreef cultheld het volgende:
RTL doet 't leuk![]()
Maar 10 boeren dezelfde macht geven als 1000 stedelingen, blijft wat wonderlijk op zijn minst.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:00 schreef Speth het volgende:
Het garandeert wel een grotere aandacht voor kleine staten, die anders compleet door de kandidaten genegeerd zouden worden... Ik denk dat het zo slecht nog niet is. Elke verkiezing staan weer een paar andere staten in het teken van de campagnes
nee laat hem maar lekker zeggen wat ie denktquote:Op woensdag 3 november 2004 03:02 schreef SCH het volgende:
Ik vind dat Charles wel iets objectiever mag zijn trouwens.
Je begint me nu echt op mijn zenuwen te werken.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:03 schreef XVVX het volgende:
Goh, Maartje begint bijna in haar broek te pissen en vergelijkt de USA met een derde wereldland, het gaat dus goed met Bush.
Verschil is dat Amerika 1 land is en Europa niet.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:03 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste Europeanen mij ook niet kunnen vertellen wat de hoofdstad van bijv. Californie is, of waar Wisconsin ligt. Ik denk dat een vrij groot deel bij de vraag "Wat is de hoofstad van de VS?" als antwoord "New York" geeft.
quote:Op woensdag 3 november 2004 03:03 schreef Arcee het volgende:
scanman01... post nog eens wat, maakt niet uit wat.
Blijf vooral op um reageren dan,quote:Op woensdag 3 november 2004 03:04 schreef Brennie het volgende:
[..]
Je begint me nu echt op mijn zenuwen te werken.
Nee, we hebben in Nederland alleen maar drie staatszenders.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:04 schreef Speth het volgende:
Kunnen jullie CNN gewoon niet ontvangen, of kijken jullie zowaar vrijwillig naar een Nederlands kanaal?
Dat kan zo zijn maar feit is dat Amerikanen over het algemeen zeer weinig weten van het buitenland terwijl ze wel overal de baas willen zijn. Dat is een beetje vreemd hequote:Op woensdag 3 november 2004 03:03 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste Europeanen mij ook niet kunnen vertellen wat de hoofdstad van bijv. Californie is, of waar Wisconsin ligt. Ik denk dat een vrij groot deel bij de vraag "Wat is de hoofstad van de VS?" als antwoord "New York" geeft.
Ik heb @ 1.6 kerry verkocht, hihiquote:Op woensdag 3 november 2004 03:04 schreef Calella het volgende:
De bookmakers geven 1.75 keer je inzet voor democraten
en 2.34 voor Bush.........................................
Om vervolgens 3 kwartier later weer naar Bush te gaan...quote:Op woensdag 3 november 2004 03:04 schreef Sidekick het volgende:
Penssylvania lijkt mij toch duidelijk naar Kerry te gaan...
Alsof niet reageren zal helpen.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Blijf vooral op um reageren dan,.
ow?quote:Op woensdag 3 november 2004 03:04 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Verschil is dat Amerika 1 land is en Europa niet.
Kijk zo hoort hetquote:Op woensdag 3 november 2004 03:05 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik heb @ 1.6 kerry verkocht, hihi![]()
Dat laatste natuurlijk, die Amerikaanse zenders zijn zo onoverzichtelijk als de pest.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:04 schreef Speth het volgende:
Kunnen jullie CNN gewoon niet ontvangen, of kijken jullie zowaar vrijwillig naar een Nederlands kanaal?
Ben fan van Van Rossum.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:04 schreef Speth het volgende:
Inderdaad ja..quote:Op woensdag 3 november 2004 03:06 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat laatste natuurlijk, die Amerikaanse zenders zijn zo onoverzichtelijk als de pest.
Nee, maar een stadje als Greenville, SC is bijvoorbeeld bijna net zo groot als Amsterdam, waarom kent geen enkele Europeaan Greenville?quote:Op woensdag 3 november 2004 03:04 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Mwa, qua intimiteit onderling zijn ze m.i. net zo federalistisch....quote:Op woensdag 3 november 2004 03:04 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Nee, jij bent mijn favoriet.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:06 schreef SCH het volgende:
Dr. Daggla is mijn favoriete poster hier. Delen jullie die voorkeur?
Nou ja, er is iig geen feedback meer voor hem dan,quote:Op woensdag 3 november 2004 03:05 schreef Brennie het volgende:
[..]
Alsof niet reageren zal helpen.![]()
kut animatie op 3quote:Op woensdag 3 november 2004 03:06 schreef mr.marcus het volgende:
kut animaties @ nl2
Hm, ik kijk nu met veel plezier naar CNNquote:Op woensdag 3 november 2004 03:06 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat laatste natuurlijk, die Amerikaanse zenders zijn zo onoverzichtelijk als de pest.
Ja.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:06 schreef SCH het volgende:
Dr. Daggla is mijn favoriete poster hier. Delen jullie die voorkeur?
Ok, ik zal de drang beheersen.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, er is iig geen feedback meer voor hem dan,.
Ik ben leuker over moslims.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:07 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee, jij bent mijn favoriet.
In bestuurlijk opzicht.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mwa, qua intimiteit onderling zijn ze m.i. net zo federalistisch....
Historisch, economisch, cultureel en maatschappelijk belang.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:07 schreef Speth het volgende:
[..]
Nee, maar een stadje als Greenville, SC is bijvoorbeeld bijna net zo groot als Amsterdam, waarom kent geen enkele Europeaan Greenville?
Het meest 'democratische' land kan nog geen eens een democratisch kiesstelsel produceren, dus ach...quote:Overigens denk ik dat de gemiddelde Europeaan mij ook niet de hoofdsteden van Estland, Letland, Litouwen of zelfs Polen zullen kunnen vertellen, of zelfs Macedonie kunnen aanwijzen op de kaart.... En dan eisen wij van de Amerikanen dat zij wel ieder topografisch detail van Europa wezen, terwijl ze zelf al op school 50 staten en hoofdsteden in hun hoofd moesten stampen.
Hij is Marokkaan hoorquote:Op woensdag 3 november 2004 03:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Ali B.
Tis echt een heel okaye gozer,.
http://ondemand.rtl.nl/RTLZbroadquote:Op woensdag 3 november 2004 03:07 schreef Bill_E het volgende:
waar staat die live stream van barend en vandorp verkiezing nacht?
Jij vindt Prem ook goed. Je hebt een rare opvattingquote:Op woensdag 3 november 2004 03:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat is natuurlijk geen relevant argumentquote:Het meest 'democratische' land kan nog geen eens een democratisch kiesstelsel produceren, dus ach...
Akkoord... Maar what about Richmond, VA? De voormalige hoofdstad van de VS...quote:Historisch, economisch, cultureel en maatschappelijk belang.
quote:Op woensdag 3 november 2004 03:09 schreef merino het volgende:
Als Kerry Iowa, New Mexico, Ohio, Pennsylvennia en de standaard democratische staten (MI, MN, CA, OR, WA) pakt en Florida verliest pakt ie volgens mij precies 270 electoral votes...
Nu nog 6uur?? dat ga ik niet trekken ben ik bangquote:Op woensdag 3 november 2004 03:10 schreef Nyrem het volgende:
Fuck Ohio is nog zes uur open om te stemmen...
Mooie kerel toch, een stuk minder pretentieus dan die zgn professoren aan die tafel. Hij durft tenminste vragen te stellen.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:08 schreef MrX1982 het volgende:
Ali B het wordt nog weleens wat met die kerel
wil je daarmee impliceren dat vrouwen dom zijn?quote:Op woensdag 3 november 2004 03:09 schreef XVVX het volgende:
VOTE BY GENDER BUSH KERRY OTHER
Male (46%) 51% 47% 1%
Female (54%) 45% 54% 1%
Tsja.
Tegen die tijd slaap ik alquote:Op woensdag 3 november 2004 03:10 schreef Nyrem het volgende:
Ja, en een hele hoop problemen.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:10 schreef Nyrem het volgende:
ik ookquote:Op woensdag 3 november 2004 03:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tegen die tijd slaap ik al
Helemaal niets op tegenquote:Op woensdag 3 november 2004 03:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat kan toch niet?quote:Op woensdag 3 november 2004 03:10 schreef Nyrem het volgende:
Zegt zinnige dingen.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij biedt idd wel tegengewicht tegen de nette pakken gasten bij BvD.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mooie kerel toch, een stuk minder pretentieus dan die zgn professoren aan die tafel. Hij durft tenminste vragen te stellen.
Zeg ik dat? Het geeft alleen het stemgedrag aan.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:11 schreef Neva het volgende:
[..]
wil je daarmee impliceren dat vrouwen dom zijn?
Er schijnen problemen te zijn.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:11 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat kan toch niet?
Dat zou betekenen dat de stemmers de boel kunnen beinvloeden.
Zo van: oh Yeh, Bush staat voor, nog even wat extra stemmen geven" ?
Dat lijkt me nog niet zo'n heel wereldvreemde conclusie.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:11 schreef Neva het volgende:
[..]
wil je daarmee impliceren dat vrouwen dom zijn?
Wat maakt dat uit, ze zouden als het goed is toch al gaan stemmen, tenzij ze altijd op de winnaar/underdog willen stemmen, maar op zich mag het geen verschil maken.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:11 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat kan toch niet?
Dat zou betekenen dat de stemmers de boel kunnen beinvloeden.
Zo van: oh Yeh, Bush staat voor, nog even wat extra stemmen geven" ?
waar heb je dat vandaan?quote:Op woensdag 3 november 2004 03:10 schreef Re het volgende:
de 2 grootste counties in Florida zijn nog niet geteld (80-20 voor Kerry) dus ik zou het nog even afwachten
Volgens static zit hij aan de coke.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:11 schreef SCH het volgende:
Is die Max W. aan de speed - die heeft nog geen zin goed uit zijn bek gekregen. "De staat Kerry gaat naar Ohio" - dat soort dingen
Dat heet democratie.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:13 schreef Brennie het volgende:
Ik wil dat gejuich niet horen daar, flikker op!!!!!
Hehe, tis ook wel een pientere gozer. Goeie verkoper ook,quote:Op woensdag 3 november 2004 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Zegt zinnige dingen.
Ik kijk de hele tijd al naar NL2 en zap soms naar RTL4quote:Op woensdag 3 november 2004 03:13 schreef SCH het volgende:
Gewoon naar de publieke omroep kijken, GODVERDOMME
en dan kan Kerry ook nog 23 extra electoral vote's halen in staten waar Bush zwak staat (Hawaï, Colorado en Wisconsin)quote:Op woensdag 3 november 2004 03:10 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
Ja, dat kennen we. Ze weten wanneer ze iets goed gestolen hebben.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:13 schreef XVVX het volgende:
Republikeins publiek juicht! Goed teken.
nog niet....quote:Op woensdag 3 november 2004 03:13 schreef Omaha het volgende:
Bush heeft echt wel gewonnen![]()
![]()
![]()
dat is niet zo leukquote:Op woensdag 3 november 2004 03:14 schreef mr.marcus het volgende:
Gaat niet meer zo goed in Ohio
quote:Op woensdag 3 november 2004 03:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog niet zo'n heel wereldvreemde conclusie.
foxquote:Op woensdag 3 november 2004 03:13 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
waar heb je dat vandaan?
Er is nog helemaal niets verrassends gebeurt, dus waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 3 november 2004 03:13 schreef Omaha het volgende:
Bush heeft echt wel gewonnen![]()
![]()
![]()
Zo ken ik de VS weer, fantastischquote:Op woensdag 3 november 2004 03:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Rechtszaken in Florida NU al begonnen
Hmz... We zijn niet allemaal zoals XVVXquote:Op woensdag 3 november 2004 03:13 schreef Brennie het volgende:
Ik wil dat gejuich niet horen daar, flikker op!!!!!
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik kijk de hele tijd al naar NL2 en zap soms naar RTL4
Ik zag dat kaartje met allemaal rode kleurtjes en werd niet goedquote:Op woensdag 3 november 2004 03:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er is nog helemaal niets verrassends gebeurt, dus waar baseer je dat op?.
Zoals Re net al zei, de twee grootste counties moeten nog geteld worden in FL.
Verre van zelfs. Hij ziet er nog altijd het beste uit voor Kerryquote:Op woensdag 3 november 2004 03:14 schreef berc het volgende:
[..]
nog niet....
Dat is de conservatieve mid-west. Was duidelijk dat de republikeinen daar altijd winnenquote:Op woensdag 3 november 2004 03:16 schreef Omaha het volgende:
[..]
Ik zag dat kaartje met allemaal rode kleurtjes en werd niet goed![]()
![]()
Kijk, en dat verschil was bij 36% geteld nog 12%quote:Op woensdag 3 november 2004 03:16 schreef merino het volgende:
Florida 50% geteld volgens yahoo:
3568 of 7241 precincts - 49 percent
George W. BushRep 1,974,223 - 53 percent
John F. Kerry Dem 1,700,246 - 46 percent
ik eis wle meer als eenquote:Op woensdag 3 november 2004 03:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Geintje hoor.
Ik heb me gewoon groen en geel geergerd de afgelopen weken en mag ik nu ook wat lol hebben omdat Bush het goed doet? Wat ik trouwens altijd beweert heb de afgelopen weken. Al dat negatieve over Bush hier kwam alleen voort uit haat. En een aantal (niet iedereen) weet niet eens waarom ze hem haten maar blaten alleen anderen maar wat na.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:15 schreef Speth het volgende:
[..]
Hmz... We zijn niet allemaal zoals XVVXIk ben een best aardige republikein
De landelijke polls zeggen voorlopig nog absoluut niets, het gaat nu min of meer per regio, dus zal het voorlopige resultaat erg flipfloppen... No pun intendedquote:Op woensdag 3 november 2004 03:17 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
hij komt terug!!!!!
George BUSH
1,974,223
53%
John KERRY
1,700,246
46%
was 43 tegen 57%
Ik hoop niet dat het net als Big Brother gaat, toen zat je ook altijd fout.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:16 schreef scanman01 het volgende:
Verre van zelfs. Hij ziet er nog altijd het beste uit voor Kerry
let maar op, wordt weer 49-49quote:Op woensdag 3 november 2004 03:17 schreef Sidekick het volgende:
Ik denk dat Florida al een gelopen zaak is... Statistisch gezien is de kans opeen opleving voor Kerry minimaal.
Dan kan ik je toch aanraden je mening wat genuanceerder te brengen... of op zijn minst wat geduldiger.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:18 schreef XVVX het volgende:
[..]
Ik heb me gewoon groen en geel geergerd de afgelopen weken en mag ik nu ook wat lol hebben omdat Bush het goed doet? Wat ik trouwens altijd beweert heb de afgelopen weken. Al dat negatieve over Bush hier kwam alleen voort uit haat. En een aantal (niet iedereen) weet niet eens waarom ze hem haten maar blaten alleen anderen maar wat na.
Je loopt achterquote:Op woensdag 3 november 2004 03:17 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
hij komt terug!!!!!
George BUSH
1,974,223
53%
John KERRY
1,700,246
46%
was 43 tegen 57%
Inderdaad. Ohio en Pennsylvania gaan de doorslag geven, denk ik.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:17 schreef Sidekick het volgende:
Ik denk dat Florida al een gelopen zaak is... Statistisch gezien is de kans opeen opleving voor Kerry minimaal.
Dus niet he... Weet je Jeanette nog... of Bart ?quote:Op woensdag 3 november 2004 03:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het net als Big Brother gaat, toen zat je ook altijd fout.
53%quote:Op woensdag 3 november 2004 03:18 schreef MrX1982 het volgende:
Ja Florida valt tegen, hoeveel procent van de stemmen is al geteld in FL?
Mwa, nog de helft te gaan.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:17 schreef Sidekick het volgende:
Miami-Dade nog nietquote:Op woensdag 3 november 2004 03:20 schreef Brennie het volgende:
53% geteld Florida
quote:Op woensdag 3 november 2004 03:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het net als Big Brother gaat, toen zat je ook altijd fout.
Wat denk je wat loos zou zijn als Kerry zou winnen? Dan mag zeker alles?quote:Op woensdag 3 november 2004 03:19 schreef Speth het volgende:
[..]
Dan kan ik je toch aanraden je mening wat genuanceerder te brengen... of op zijn minst wat geduldiger.
Dat had met mijn punt niet zoveel te maken, dunkt mijquote:Op woensdag 3 november 2004 03:21 schreef XVVX het volgende:
[..]
Wat denk je wat loos zou zijn als Kerry zou winnen? Dan mag zeker alles?
Ik ben gewoon blij en BOVENDIEN hebben we hier gewoon met een democratisch proces te maken dus in feite hebben we hier helemaal niks te willen.
nog maar 7% geteld, no worries...quote:Op woensdag 3 november 2004 03:20 schreef MrX1982 het volgende:
Volgens CBS ligt Bush voor in Ohio
Ziet er slecht uit voor Kerry
Daar heb ik wat over gelezen eerst. Schijnt een hele intelligente vent te wezen.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:21 schreef Calella het volgende:
Barend en van Dorp-kijkers:
[afbeelding]
Ziet er slecht uit. lange nacht gehadquote:Op woensdag 3 november 2004 03:21 schreef Calella het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 november 2004 03:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Missouri staat op +5k voor Kerry, terwijl hij 4 jaar terug voor Bush was
Je hoopt..quote:Op woensdag 3 november 2004 03:21 schreef scanman01 het volgende:
Bush wint dan misschien Florida, maar Kerry wint Ohio en Pennsylvania. Ik ben nog steeds overtuigd dat het een afgetekende overwinning wordt voor Kerry!
Ohio staat op losse schroeven hoor...quote:Op woensdag 3 november 2004 03:21 schreef scanman01 het volgende:
Bush wint dan misschien Florida, maar Kerry wint Ohio en Pennsylvania. Ik ben nog steeds overtuigd dat het een afgetekende overwinning wordt voor Kerry!
R George BUSH 1,974,223 53%quote:Op woensdag 3 november 2004 03:20 schreef Brennie het volgende:
53% geteld Florida
Hem ken ik niet.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:21 schreef Calella het volgende:
[afbeelding]
50% dus.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:20 schreef scanman01 het volgende:
Dus niet he... Weet je Jeanette nog... of Bart ?
Arkansas is ook al spannend,quote:Op woensdag 3 november 2004 03:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
maar in Florida al 53% getelt en hij ligt achter op Bush.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:22 schreef merino het volgende:
[..]
nog maar 7% geteld, no worries...
Democratisch proces waarbij het mogelijk is dat iemand met de meeste stemmen niet wintquote:Op woensdag 3 november 2004 03:21 schreef XVVX het volgende:
BOVENDIEN hebben we hier gewoon met een democratisch proces te maken dus in feite hebben we hier helemaal niks te willen.
Trustequote:Op woensdag 3 november 2004 03:23 schreef Neva het volgende:
mensen ik nok hem als je met je snotterd op je toetsenbord valt van de slaap wordt het tijd om even te gaan dutten![]()
sterkte met afwachten en wakker blijven die hards!!![]()
![]()
![]()
ik hoop zo dat ik met het ontwaken goed nieuws hoor/lees![]()
![]()
Ahquote:Op woensdag 3 november 2004 03:23 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
nee daar gaat ohio((
R
George BUSH
275,345
52%
D
John KERRY
252,091
48%
Nee, de belangrijkste stemmen in Ohio komen nog... en die gaan bijna zeker naar Kerry.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:22 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ohio staat op losse schroeven hoor...
Pennsylvania ziet er wel goed uit voor Kerry.
Hallo, een verschil van slechts 25.000 mensen op een hele staat.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:23 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
nee daar gaat ohio((
R
George BUSH
275,345
52%
D
John KERRY
252,091
48%
quote:Op woensdag 3 november 2004 03:14 schreef scanman01 het volgende:
Tot nu toe nog steeds maar 1 echte verrassing en dat is New Jersey, die naar Kerry ging. New Hampshire schijnt een volgende graadmeter te zijn en CBS doet een voorzichtige uitspraak dat die ook naar Kerry zal gaan, maar is dus nog niet zeker. Behalve deze twee zijn er dus nog geen echte verrassingen. Tot nu toe ziet het er nog redelijk uit voor Kerry, aamgezien hij de enige is die verrassende staten heeft gewonnen.
Ja idd dat vind ik ook schandalig maar dat komt uit die fundamentalistische christelijke hoekquote:Op woensdag 3 november 2004 03:24 schreef Brennie het volgende:
Nog zo'n reden om tegen Bush te zijn.: Anti- abortus
Wat ik heb is dat ik niet wil gaan slapen zonder 't te weten.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:18 schreef Brennie het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Dat je liever gaandeweg beseft dat Bush evt zal winnen, ipv het gaan slapen, wakker worden en te horen krijgen dat Bush wint?
Dat lijkt me nou zo naar wakker worden!
Tsja, dat is nu eenmaal het kiesstelsel daar. Maar als dat in het voordeel van Kerry zou uitvallen zou je het dan erg vinden?quote:Op woensdag 3 november 2004 03:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Democratisch proces waarbij het mogelijk is dat iemand met de meeste stemmen niet wint
waarschijnlijk de eerste zwarte senator (een schande overigens dat het nu pas de eerste is)quote:Op woensdag 3 november 2004 03:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hem ken ik niet.
quote:Op woensdag 3 november 2004 03:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Democratisch proces waarbij het mogelijk is dat iemand met de meeste stemmen niet wint
quote:Op woensdag 3 november 2004 03:24 schreef Brennie het volgende:
Nog zo'n reden om tegen Bush te zijn.: Anti- abortus
25.000 op de 500.000 getelde stemmen. Dat is toch iig niet hoopgevend.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hallo, een verschil van slechts 25.000 mensen op een hele staat..
Dat hoop ik zelf ook...quote:Op woensdag 3 november 2004 03:25 schreef Brennie het volgende:
Scanman geeft de burger moed ( hoop)
quote:Op woensdag 3 november 2004 03:24 schreef scanman01 het volgende:
Nee, de belangrijkste stemmen in Ohio komen nog... en die gaan bijna zeker naar Kerry.
Het zal me zelfs niets verbazen als Florida nog naar Kerry gaat!
Tja er blijft nu weinig over van 'One man, one vote' maar als je gewoon een eerlijk systeem hanteert, dan is er ook berusting.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:25 schreef XVVX het volgende:
[..]
Tsja, dat is nu eenmaal het kiesstelsel daar. Maar als dat in het voordeel van Kerry zou uitvallen zou je het dan erg vinden?
Barack Obama staat op 81 %, haal dat waarschijnlijk maar wegquote:Op woensdag 3 november 2004 03:25 schreef Nyrem het volgende:
[..]
waarschijnlijk de eerste zwarte senator (een schande overigens dat het nu pas de eerste is)
Het ging nu wel heel streng... Florida is voor een deel gewoon een erg rurale staat, ik vond het voor een deel op de noordoostpolder lijken..quote:Op woensdag 3 november 2004 03:27 schreef Brennie het volgende:
Of er zijn weer vreemde praktijken in Florida..
Het zou me niet verbazen
Ja. Ik ben ouderwets voorstander van one man one vote en meeste stemmen gelden.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:25 schreef XVVX het volgende:
Tsja, dat is nu eenmaal het kiesstelsel daar. Maar als dat in het voordeel van Kerry zou uitvallen zou je het dan erg vinden?
Dat bedoel ik... Door de vrij hoge opkomst MOET Kerry haast wel in het voordeel zijn. Maar het wachten blijft op de 3 (of eigenlijk 6) zeer belangrijke staten. Zodra die binnen zijn is eigenlijk de uitslag wel bekend. Volgens Max W zou dat voor 4 uur kunnen zijn, maar aangezien Florida nu al weer ligt te kloten zou het ook veel en veel later kunnen wordenquote:Op woensdag 3 november 2004 03:26 schreef starsailor het volgende:
Er wonen 2.3 miljoen mensen in Miami-Dade Florida, waarvan 57.3% Hispanics. Die gaan dus nog voor een hele berg Kerry-points zorgen. Ik zeg Florida voor Kerry.
Echt cool ditquote:Op woensdag 3 november 2004 03:28 schreef Nyrem het volgende:
Red state people:
I am right, your evil
5%quote:Op woensdag 3 november 2004 03:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
25.000 op de 500.000 getelde stemmen. Dat is toch iig niet hoopgevend.
Alabama was maar 50% voor Bush, 49 voor Kerry... Vreemd.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:29 schreef merino het volgende:
Missouri, Arkansas en Mississippi nog niet eens zo'n hele sterke overmacht voor Bush.
Misschien daar nog paar wondertjes voor Kerry??
862 bold in je sig, dan ben je goed bezig.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:28 schreef Nyrem het volgende:
Nederland kreeg onlangs van The Economist een 8,62 voor de economie! Met dit cijfer staan we qua concurrentiekracht op één in Europa. De arbeidsproductiviteit ligt in Nederland,zo'n 10 procent hoger dan in de VS.
Zou me niets verbazen. Als het (zoals ik verwacht) een vrij dikke overwinning voor Kerry gaat worden, moet het nu wel zo'n beetje beginnen!quote:Op woensdag 3 november 2004 03:29 schreef merino het volgende:
Missouri, Arkansas en Mississippi nog niet eens zo'n hele sterke overmacht voor Bush.
Misschien daar nog paar wondertjes voor Kerry??
De redenen tot abortus moeten nader bekeken worden.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:27 schreef Speth het volgende:
Tegen abortus zijn goede argumenten aan te dragen.... Hoewel ik ervoor ben. Het is echter niet terecht om het af te doen als iets uit "de fundamentalistische hoek".
Want?quote:Op woensdag 3 november 2004 03:31 schreef RichardQuest het volgende:![]()
![]()
Ik kan m'n lach niet inhouden nu
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |