Toch nog iets om te lachenquote:Op woensdag 3 november 2004 00:01 schreef tong80 het volgende:
[[url=http://members.lycos.nl/keeper83/fok/carmen.png
http://www.deprutsers.nl/images/glenn.jpg
afbeelding]]http://www.bibliotecarudiano.it/Immagini/hooligans.JPG]afbeelding[/url]][/url]
Op deze kutdag pakken we een pilsje op twee grootheden.
is goedquote:Op woensdag 3 november 2004 00:04 schreef tong80 het volgende:
Ik deed zo m'n best. Justmuts help me out.
The Box stond tot voor kort op 'Van Gogh', met alleen een foto van hem. Maar nu zenden ze een 'aangepast programma' uit.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:04 schreef Spideyman het volgende:
damn, zelfs MTV besteedt aandacht aan Van Gogh
(ik zapte er prongeluk langs)
Zelfs verhalen over stembussen die voordat het stemlokaal openging al gevuld waren?quote:Op woensdag 3 november 2004 00:06 schreef popolon het volgende:
Bush gaat winnen helaas, ik weet 't eigenlijk al zeker.
Hele vreemde verhalen over indoctrinaties in stemburo's, misleidende telefoontjes e.d.
jaja, leve Amerika.
Ik kleun daar maar een hele zware espresso tegenaan morgenochtend, maar meer drank nu gaat hele slechte gevolgen hebben voor morgen....quote:Op woensdag 3 november 2004 00:06 schreef golfer het volgende:
Trouwens ik neem maar geen biertje maar een stevige whisky om hopelijk gewapend te zijn tegen misschien nog wel een overwinning van Bush ook later vanacht.
"My brotherJeb told me it was a done deal!"quote:Op woensdag 3 november 2004 00:20 schreef popolon het volgende:
het staat al vast tong, geloof me maar
Dat gaat mij voorlopig niet lukken. Wat een dag zeg, en dan te bedenken wat er nog gaat komen.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:20 schreef Againzender het volgende:
Ik ga naar bed, misschien ga ik zelfs nog wel wat slapen
Nadat de 3000 advocaten aan beide kanten over 2 maanden zijn uitgevochten over de uitslag wel, ja.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:20 schreef popolon het volgende:
het staat al vast tong, geloof me maar
Kerry krijgt meer stemmen, zegt niks daar. Kiesmannen etc.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Nadat de 3000 advocaten aan beide kanten over 2 maanden zijn uitgevochten over de uitslag wel, ja.
dit is echt ongelovelijk!quote:Op woensdag 3 november 2004 00:09 schreef popolon het volgende:
read and weep:
http://vote2004.eriposte.com/
3000 Laat me niet lachen.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Nadat de 3000 advocaten aan beide kanten over 2 maanden zijn uitgevochten over de uitslag wel, ja.
Ja lachen want hij lult zo een uur vol.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:47 schreef golfer het volgende:
Edwin de Roy van Zuidewijn is weer terecht, zie ik bij RTL4.
We hebben eenquote:Op woensdag 3 november 2004 01:46 schreef SCH het volgende:
SCHpannend - hup Heinz
Kneetquote:Op woensdag 3 november 2004 01:59 schreef golfer het volgende:
Ketchup of Bos, het blijven allebei enge kereltjes.
Geef mij De Kneet maar.
quote:Op woensdag 3 november 2004 02:28 schreef ErikT het volgende:
Goede nacht.
PSV op 9 punten. Over 3 weken Arsenal uit de CL kegelen, stelletje amateurs zijn dat zeg.
Ja no offense. Maar een kiele kiele overwinning op PSV en 3 gelijke spelen tegen Rosenborg en Panathinaikos...slaat nergens op voor zo'n team. Arsenal is gewoon een beetje het PSV van deze Champions League: ze kunnen het gewoon niet.quote:Op woensdag 3 november 2004 02:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Maar dat is niets nieuws.quote:Op woensdag 3 november 2004 02:34 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja no offense. Maar een kiele kiele overwinning op PSV en 3 gelijke spelen tegen Rosenborg en Panathinaikos...slaat nergens op voor zo'n team. Arsenal is gewoon een beetje het PSV van deze Champions League: ze kunnen het gewoon niet.
quote:Op woensdag 3 november 2004 02:39 schreef rubbereend het volgende:
kan die voetbalonzin in de topics die daarvoor bedoeld zijn
Ik verwacht dat Rosenborg van Pana wint en dan zijn we allebei door. Ofwel: ik ga naar een nutteloze wedstrijdquote:Op woensdag 3 november 2004 02:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dat is niets nieuws.
Ik geniet alleen van die "hoofdstedelijke" arrogantie van sommige PSV-ers dat ze Arsenal als een eitje beschouwen.
In 2002 hadden ook veel mensen hoop op een overwinning
JAAAA. Moskeëuuuuuhhh terroriserruuuuhhhhh!!!!!!!!quote:Op woensdag 3 november 2004 02:41 schreef SCH het volgende:
Wordt hier nog een beetje gereld?
quote:Op woensdag 3 november 2004 02:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]wannabe mods
quote:Op woensdag 3 november 2004 02:41 schreef SCH het volgende:
Wordt hier nog een beetje gereld?
gatverdamme, waar?quote:Op woensdag 3 november 2004 02:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]flikkers
Op TVquote:Op woensdag 3 november 2004 02:44 schreef SCH het volgende:
[..]
gatverdamme, waar?![]()
Wordt Arsenal weer herhaald?quote:Op woensdag 3 november 2004 02:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op TV
quote:Op woensdag 3 november 2004 02:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Wordt Arsenal weer herhaald?
Nee,zag net Huntelaar voorbij komenquote:Op woensdag 3 november 2004 02:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Wordt Arsenal weer herhaald?
Beugeltje???quote:Op woensdag 3 november 2004 02:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee,zag net Huntelaar voorbij komen
Kan je nagaanquote:Op woensdag 3 november 2004 02:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Beugeltje???![]()
Die speelt nog met lego man.
alsin de nopjes aan de onderkant in de gaatjes duwen?quote:Op woensdag 3 november 2004 02:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan je nagaan
quote:Op woensdag 3 november 2004 02:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsin de nopjes aan de onderkant in de gaatjes duwen?
SCH begint t nu ook zwaar te krijgen?quote:Op woensdag 3 november 2004 03:45 schreef SCH het volgende:
MOeten jullie ook om half acht op?quote:Op woensdag 3 november 2004 03:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
SCH begint t nu ook zwaar te krijgen?
Nee en ik word ook niet om 9.15 verwacht bij een wrede balieslet.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:48 schreef SCH het volgende:
MOeten jullie ook om half acht op?
neuh,om een uur of 12 pasquote:Op woensdag 3 november 2004 03:48 schreef SCH het volgende:
[..]
That's the spirit.quote:Op woensdag 3 november 2004 03:57 schreef tong80 het volgende:
Ondanks dat ik er om half zes uit moet om te pissen ga ik stug door.
quote:Op woensdag 3 november 2004 03:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik nok af.quote:Op woensdag 3 november 2004 04:14 schreef tong80 het volgende:
Bush is aan het winnen. Ik wil niet naar bed met een kut gevoel.
Blijf net zolang wakker totdat ik Kerry op m'n Macaroni heb.
We hebben het samen vol gehouden, maar het ziet er naar uit dat weer de komende 4 jaar de verkeerde president in Amerika is gekozen.quote:Op woensdag 3 november 2004 04:36 schreef tong80 het volgende:
Het is nog niet gebeurd, noem me een idealist.
Laten we at maar eens proberen danquote:Op woensdag 3 november 2004 06:44 schreef Bluezz het volgende:
Hopelijk wordt het vandaag nog wat
Ik heb weinig hoop voor je.quote:Op woensdag 3 november 2004 06:44 schreef Bluezz het volgende:
Hopelijk wordt het vandaag nog wat
quote:Op woensdag 3 november 2004 07:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb weinig hoop voor je.
Gewoon proberen, ik heb mijn eerste glimlach al binnen.quote:Op woensdag 3 november 2004 07:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb weinig hoop voor je.
.... ook aan het pissen en nu is de plee bezetquote:Op woensdag 3 november 2004 08:45 schreef tong80 het volgende:
Ga ik pissen, is Bush..........
Zoveel rokers op de stoep?quote:Op woensdag 3 november 2004 08:38 schreef Againzender het volgende:
Kantoor weer gevonden in de mist,
* Bjoro zou stiekum wel met Zuster Bluezz meewillenquote:Op woensdag 3 november 2004 08:54 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezzzzzz zou ook wel weer naar bedje toe willen
en extremen.....quote:Op woensdag 3 november 2004 09:13 schreef popolon het volgende:
is het ook, land van uitersten.
op echte vedette's dient gewacht te worden Bluesje !!!!quote:Op woensdag 3 november 2004 09:21 schreef Bluezz het volgende:
Hij waSCH weer eens te laat hier![]()
Dat hebben we ook netjes gedaanquote:Op woensdag 3 november 2004 09:24 schreef Bjoro het volgende:
op echte vedette's dient gewacht te worden Bluesje !!!!
Vast wel!quote:Op woensdag 3 november 2004 09:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Mogge... Wordt vandaag iets beter dan gister?
Nee Bush wordt vast herkozenquote:Op woensdag 3 november 2004 09:29 schreef Da_Sandman het volgende:
is dat die van dat programma Bobo's in the Bushquote:Op woensdag 3 november 2004 09:49 schreef pfaf het volgende:Bush
![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 09:26 schreef DIGGER het volgende:
Najja, we gaan de komende 4 jaar dus zeker weten weer niet naar de VS.
Ik weiger voet te zetten in de VS zolang die oetlul er de baas is.quote:Op woensdag 3 november 2004 10:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Alsof je Bush zal ontmoeten
Ik dacht van die kinderserie. " wie laat zich niet koeieneren Bush, Bush...."quote:Op woensdag 3 november 2004 10:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is dat die van dat programma Bobo's in the Bush
Ik mag hem ook niet, hoef jou niet te vertellen dat er meer, véél meer is dan Bush alleen.quote:Op woensdag 3 november 2004 10:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik weiger voet te zetten in de VS zolang die oetlul er de baas is.
heb een week of 4 geleden toch een flink aantal hele aardige ontmoetquote:Op woensdag 3 november 2004 10:48 schreef DIGGER het volgende:
En ja, er zijn nog 280 miljoen schijt Amerikanen in de VS.
Iets meer dan de helft wel, en ik rond af naar bovenquote:Op woensdag 3 november 2004 10:49 schreef popolon het volgende:
Allemaal kut-amerikanen
Maar met 140.00 stemmen in het voordeel van Bush wordt het een onmogelijke zaak.quote:Op woensdag 3 november 2004 10:58 schreef pfaf het volgende:
Bovendien is het nog niet voorbij, 2 electoral votes verschil, met New Mexico en Ohio too close to call.
250.000 absentee en provisional ballots te gaan. Dus het kán. De kans is klein, maar het kán.quote:Op woensdag 3 november 2004 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar met 140.000 stemmen in het voordeel van Bush wordt het een onmogelijke zaak.
Nee 75%. 25% stemt op Bush en 50% is te dom om er iets aan te doen.quote:Op woensdag 3 november 2004 11:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Iets meer dan de helft wel, en ik rond af naar boven
quote:Op woensdag 3 november 2004 09:29 schreef Da_Sandman het volgende:
als ajax vandaag met 0-2 wint hebben ze het toch beter gedaan dan P$V ???quote:Op woensdag 3 november 2004 11:13 schreef ErikT het volgende:
[..]
PSV heeft gisteren gewonnen! Kan toch niet beter?
Precies, wij blijven lekker bij onze eigen oetlul JPquote:Op woensdag 3 november 2004 10:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik weiger voet te zetten in de VS zolang die oetlul er de baas is.
[zeurmode]quote:Op woensdag 3 november 2004 11:32 schreef pascalheister het volgende:
CNN meldt dat het nu zo staat
BUSH
254
57,663,711 (51% total)
KERRY
252
54,066,161 (48% total)
2 zetels verschil nu dus![]()
Dat maakt allemaal niets meer uit, het draait nu al sinds vanochtend vroeg om Ohio. Ook al gaan Iowa en New Mexico naar Kerry, als Bush Ohio wint ( wat hij ook wel zal doen ) is hij president de komende vier jaar en kan hij z'n klus in Irak afmaken.quote:Op woensdag 3 november 2004 11:32 schreef pascalheister het volgende:
CNN meldt dat het nu zo staat
BUSH
254
57,663,711 (51% total)
KERRY
252
54,066,161 (48% total)
2 zetels verschil nu dus![]()
En een paar nieuwe klussen beginnenquote:Op woensdag 3 november 2004 11:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat maakt allemaal niets meer uit, het draait nu al sinds vanochtend vroeg om Ohio. Ook al gaan Iowa en New Mexico naar Kerry, als Bush Ohio wint ( wat hij ook wel zal doen ) is hij president de komende vier jaar en kan hij z'n klus in Irak afmaken.
Dan kan hij zijn eigen puinhopen opruimen inderdaad - moet Kerry ook niet zijn vingers aan branden.quote:Op woensdag 3 november 2004 11:38 schreef pfaf het volgende:
is hij president de komende vier jaar en kan hij z'n klus in Irak afmaken.
Precies.quote:Op woensdag 3 november 2004 11:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan kan hij zijn eigen puinhopen opruimen inderdaad - moet Kerry ook niet zijn vingers aan branden.
Glaasje advocaat?quote:Op woensdag 3 november 2004 11:51 schreef zjroentje het volgende:
Hoi.
quote:Op woensdag 3 november 2004 11:54 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Glaasje advocaat?
je zal het maar voor je werk moeten fotograferen....quote:Op woensdag 3 november 2004 11:44 schreef pascalheister het volgende:
*ril* wat een foto van die messen in theo
quote:Op woensdag 3 november 2004 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Hallo Zjroen
Ik ben eindelijk ingeburgerdquote:Op woensdag 3 november 2004 12:08 schreef DIGGER het volgende:
SCH, wat is er trouwens met jou gebeurd, je bent geeneens geband na gisteren, je word mild, soft, ouwe relnicht.
quote:Op woensdag 3 november 2004 12:11 schreef Carine het volgende:
fotoos van afgelopen zomer
Stoner Central #5: Dopesmoker
ik zat te twijfelen of ik zou solliciteren op een aardige baan in de USquote:Op woensdag 3 november 2004 09:26 schreef DIGGER het volgende:
Najja, we gaan de komende 4 jaar dus zeker weten weer niet naar de VS.
Myrthequote:Op woensdag 3 november 2004 12:11 schreef Carine het volgende:
wat een heerlijk stoere dochter hebben julliequote:Op woensdag 3 november 2004 12:11 schreef Carine het volgende:
quote:Op woensdag 3 november 2004 12:03 schreef DIGGER het volgende:
Op het journaal net het verhaal van een geboeide man in Weert, die in deze situatie een politieauto wist te stelen.
Geen eigen vervoer voor Ferencvaros FrankyMcG?
quote:Op woensdag 3 november 2004 12:11 schreef Carine het volgende:
graag gedaanquote:Op woensdag 3 november 2004 12:21 schreef Carine het volgende:
was het bijna vergeten: bedankt voor de webspace, pascal!
Ja, PSV geeft weer eens veel ruimte weg.quote:Op woensdag 3 november 2004 12:21 schreef Carine het volgende:
was het bijna vergeten: bedankt voor de webspace, pascal!
nu al verpestquote:Op woensdag 3 november 2004 12:11 schreef Carine het volgende:
Nah, doe maar U2, Metallica, Rammstein, Monster Magnet, RHCP, Muse Etc.quote:Op woensdag 3 november 2004 12:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.rijnmond.nl/index.html?pid=4&item=24209
Ik zeg ID&T,Q-dance en UDC jullie zijn welkom
Ahoy kingquote:Op woensdag 3 november 2004 12:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo luitjes...
Mwah het is iig wel leuk zo'n hal in de buurt. En ik neem aan dat ze van alles er in gaan doenquote:Op woensdag 3 november 2004 12:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nah, doe maar U2, Metallica, Rammstein, Monster Magnet, RHCP, Muse Etc.
En natuurlijk indoor motorcross en zo.
Kan ik zowat kruipend heen
ja echte muziek dusquote:Op woensdag 3 november 2004 12:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mwah het is iig wel leuk zo'n hal in de buurt. En ik neem aan dat ze van alles er in gaan doen
Dankquote:Op woensdag 3 november 2004 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Gefeli!, welke sport stond er op het programma?
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:04 schreef SCH het volgende:
Dat jij hier nog durft te komen - ben je ziende blind ofzo?
Whehe neej da was t nie..quote:Op woensdag 3 november 2004 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Dienbladsjouwen?![]()
Het begint je te dagen, en ik kan nog wel wat mensen opnoemen die je daarmee een dienst zou bewijzen.quote:Op woensdag 3 november 2004 13:06 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Moet ik omdat jij mij nie lief vind hier dan maar nie komen
![]()
jij hebt zeker ook verteld dat anne frank achter de boekenkast zatquote:Op woensdag 3 november 2004 13:15 schreef SCH het volgende:
Het begint je te dagen, en ik kan nog wel wat mensen opnoemen die je daarmee een dienst zou bewijzen.
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Het begint je te dagen, en ik kan nog wel wat mensen opnoemen die je daarmee een dienst zou bewijzen.
UDCquote:Op woensdag 3 november 2004 12:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.rijnmond.nl/index.html?pid=4&item=24209
Ik zeg ID&T,Q-dance en UDC jullie zijn welkom
SCH,quote:Op woensdag 3 november 2004 13:15 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:29 schreef DIGGER het volgende:
SCH,
Ik heb niks met, en niks tegen Blumchen.
Jij dat laatste kennelijk wel, moet je zelf weten.
Maar is het werkelijk nodig om dat hier dagelijks in meerdere postings te ventileren, want het begint me nogal te storen, laat haar lekker zoals ze jou ook laat.
Dance Valley winter edition ofzoquote:Op woensdag 3 november 2004 13:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
UDCwil je Go Apres Ski daar hebben
mooi plan, goede lokatie dr bij is nooit verkeerd. In MAsterdam komt ook een nieuwe bijzondere hal
Sport en 7, historisch geen goede combinatie....quote:Op woensdag 3 november 2004 13:02 schreef Blumchen het volgende:
een 7 gehaald voor sport![]()
DV is van UDC ja, daar hangt nog wel een lang verhaal aan maargoed.quote:Op woensdag 3 november 2004 13:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dance Valley winter edition ofzo(ging ff twijfelen aan mezelf maar DV is toch echt van UDC)
Maar in Gorinchem zelf zitten ook wat kleine organisatoren misschien dat die nu wat groter kunnen gaan denken
Idd en er zit nog een mac naast ookquote:Op woensdag 3 november 2004 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
DV is van UDC ja, daar hangt nog wel een lang verhaal aan maargoed.
Mooi goedbereikbare lokaties die goed geisoleerd zijn mogen er van mij veel meer komen
Ik kreeg het dringende verzoek of ik mijn geplande actie met de Middelburgse burgemeester toch maar niet uit wou voeren...quote:Op woensdag 3 november 2004 14:27 schreef DIGGER het volgende:
Van terrorisme verdacht maar toch weer vrijgelaten?
en met Blumchen is voor zo ver ik weet helemaal niks aan de hand DD, behalve dat SCH continu negatief op haar blijft reageren, wat ik gewoon storend vind.
*rooiboSCH thee met honingsmaak inschenktquote:Op woensdag 3 november 2004 14:31 schreef Bluezz het volgende:
Het is druk
Thee!!
De doodstraf voor Bjoroquote:Op woensdag 3 november 2004 14:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*rooiboSCH thee met honingsmaak inschenkt
wordt je een beetje rustig van !!
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
SCH,
Ik heb niks met, en niks tegen Blumchen.
Jij dat laatste kennelijk wel, moet je zelf weten.
Maar is het werkelijk nodig om dat hier dagelijks in meerdere postings te ventileren, want het begint me nogal te storen, laat haar lekker zoals ze jou ook laat.
altijd nog goedkoper dan levenslang !!!quote:Op woensdag 3 november 2004 14:48 schreef SCH het volgende:
De doodstraf voor Bjoro
quote:Op woensdag 3 november 2004 14:50 schreef Bjoro het volgende:
*ban-aanvraag indient....ivm doodsverwensingen ofzo
quote:Op woensdag 3 november 2004 14:49 schreef SCH het volgende:Alsof ik de enige ben die me aan haar stoort zeg.
Juist wel, het is toch de week van de grote SCHoonmaak?quote:Op woensdag 3 november 2004 14:56 schreef Bjoro het volgende:
.....zie jij nou nergens een leermoment in
quote:Op woensdag 3 november 2004 14:54 schreef SCH het volgende:Laat dan maar, dat is ook het weer niet waard.
Dus heb je besloten deze keer geen kogels op de goede man af te vuren en geen messen te gebruiken ...quote:Op woensdag 3 november 2004 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kreeg het dringende verzoek of ik mijn geplande actie met de Middelburgse burgemeester toch maar niet uit wou voeren...
Er zullen ongetwijfeld ook mensen zijn die zich storen aan jou, mij, of derden, maar die dat niet continu eenzijdig menen te moeten ventileren.quote:Op woensdag 3 november 2004 14:49 schreef SCH het volgende:
[..]Alsof ik de enige ben die me aan haar stoort zeg.
Ook plaats in de biechSCHtoel neemt.quote:Op woensdag 3 november 2004 14:49 schreef SCH het volgende:Alsof ik de enige ben die me aan haar stoort zeg.
Ik zeik jou dus niet genoeg af? Okayquote:Op woensdag 3 november 2004 15:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld ook mensen zijn die zich storen aan jou, mij, of derden, maar die dat niet continu eenzijdig menen te moeten ventileren.
Ze valt mij toch lastig hier? Ik vind haar zeldzaam stom reageren en dat uit ik nog vrij mild maar aangezien het geen enkel effect heeft, begin ik de zinloosheid van mijn missie wel een beetje in te zien. Ik deed het in het belang van een paar menSCHen hier maar als het me nu kwalijk wordt genomen dan laat ik het er verder bij.quote:Je hoeft je van mij niet niet aan haar te storen, maar zeik er aub niet dagelijks meermaals over, zeker als de persoon jou wel gewoon ongemoeid laat.
Dat is 50.000 euro, dat weet je. Dank!quote:Op woensdag 3 november 2004 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Je doet dingen in het belang van menSCHen hier!
*nobelprijs geeft...
Dan wel de homo nobel prijs he.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Je doet dingen in het belang van menSCHen hier!
*nobelprijs geeft...
*nobelprijs terugpaktquote:Op woensdag 3 november 2004 15:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is 50.000 euro, dat weet je. Dank!
Ben gelijk weer vrolijkquote:Op woensdag 3 november 2004 15:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Of het moet nu DG zijn die ik gvd verwijt dat zijn club niet van die flutgrieken kan winnen, waardoor ze over 3 weken eigenlijk van PSV moeten winnen wat ze waarschijnlijk ook gaan doen waardoor PSV van die flutgrieken een punt moet gaan pakken in Athene wat ze natuurlijk niet gaat lukken zodat we er weer uitliggen
maar als iedereen zo leuk, grappig, bijdehand, slim, gevat en interessant als ik zou zijn,quote:Op woensdag 3 november 2004 15:25 schreef SCH het volgende:
Ik vind haar zeldzaam stom reageren en dat uit ik nog vrij mild
Ja maar als ik zwaai wil nog nie zeggen dat ik t me dan niet aantrek... De dokter noemt het een masker.. K doe dat met alles zo.. Je kan het niet aan me zien als ik me kut voel.. Altijd lachen.. zodat ik niet hoef te vertellen wat er is..En misschien was het idd niet slim om hier ook maar te lachen..quote:Op woensdag 3 november 2004 15:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was gisteren best pissig op haar door de opmerkingen en het vrolijke gezwaai![]()
aaaaaahhhhhhhhh...........veroorzaak dan maar een overvloed aan bierquote:Op woensdag 3 november 2004 15:45 schreef Blumchen het volgende:
Ja maar als ik zwaai wil nog nie zeggen dat ik t me dan niet aantrek... De dokter noemt het een masker.. K doe dat met alles zo.. Je kan het niet aan me zien als ik me kut voel.. Altijd lachen.. zodat ik niet hoef te vertellen wat er is..En misschien was het idd niet slim om hier ook maar te lachen..
Maar k wil hier geen rel veroorzaken.. Dat was niet mijn bedoeling..
Dan moet daar op gedronken worden (doe ik dat ook eens voor het eerst, drinken)quote:Op woensdag 3 november 2004 15:50 schreef popolon het volgende:
Ik ben het denk ik voor 't eerst in m'n fokcarriere met Digger eens
De vraag stellen............................volgens mij is het hier heel gezellig en moeten we dat vooral zo houden.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:41 schreef Bjoro het volgende:
maar als iedereen zo leuk, grappig, bijdehand, slim, gevat en interessant als ik zou zijn,
zou het dan gezellig worden hier ???
quote:Op woensdag 3 november 2004 15:49 schreef HiZ het volgende:
Misschien ben jij het vergeten, daarom nog maar even een herinnering; ik discussiëer niet met jou. Ik ben niet geïnteresseerd in je meningen, standpunten of gevoelens. Als dit forum een harde ignore functie had, dan zou je op mijn ignore lijst staan.
dit is Hools hoorquote:Op woensdag 3 november 2004 15:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
SCH heeft niet overal vriendjeSCH
*helpt mee de sfeer erin te houden
ja...enquote:Op woensdag 3 november 2004 16:01 schreef just me het volgende:
dit is Hools hoor
nou uh.. wat de rest van het forum tegen SCH heeft hoeft wat mij betreft niet in Hoolsquote:Op woensdag 3 november 2004 16:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja...en
BETAAL JE BARREKENING EENS!quote:Op woensdag 3 november 2004 16:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja...en
* just me gaat Harry wel even voerenquote:Op woensdag 3 november 2004 16:11 schreef DIGGER het volgende:
En Harry heeft honger.
heb het gisteren via internetbankieren overgemaaktquote:Op woensdag 3 november 2004 16:11 schreef DIGGER het volgende:
BETAAL JE BARREKENING EENS!
We hebben geen vergunning om krediet te verstrekken namelijk.
En Harry heeft honger.
Mijn appeltaartjes zijn als sex met EW - heel basic maar veel van allesquote:Op woensdag 3 november 2004 16:25 schreef DIGGER het volgende:
Met lekker veel kaneel en rozijnen?
Hij moet zijn griepprik nog, jaSCH jij hem ff in zijn kont?quote:Op woensdag 3 november 2004 16:21 schreef just me het volgende:
* Bluezz gaat Harry wel even voeren![]()
* er stil van is gewordenquote:Op woensdag 3 november 2004 16:23 schreef SCH het volgende:
Waar is Blumchen nou? Ik heb een wiedergutmachungsappeltorte gemaakt
Wat Romantisch!quote:Op woensdag 3 november 2004 16:28 schreef golfer het volgende:
Bluezz en ik hebben een oproep van de woningbouwvereniging gekregen om a.s. vrijdag een woning in Bloemendaal te komen bezichtigen.
Zou het er dan toch ooit van komen om te gaan samenwonen?
k blijf het toch minder vinden, een wiedergutmachungSCHnitzel lijkt me geschikterquote:Op woensdag 3 november 2004 16:23 schreef SCH het volgende:
Waar is Blumchen nou? Ik heb een wiedergutmachungsappeltorte gemaakt
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:28 schreef golfer het volgende:
Bluezz en ik hebben een oproep van de woningbouwvereniging gekregen om a.s. vrijdag een woning in Bloemendaal te komen bezichtigen.
Zou het er dan toch ooit van komen om te gaan samenwonen?
Dat weet ik toch mutsch, maar ik ben de beroerdste ook weer niet.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:30 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* er stil van is geworden
Dat dat je niet hoeven doen!
doettie lief...hoeft het weer nietquote:Op woensdag 3 november 2004 16:30 schreef Blumchen het volgende:
* er stil van is geworden
Dat dat je niet hoeven doen!
Als je elke herSCHenloze post banwaardig gaat vinden, blijven er weinig users op Fok! over.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:43 schreef rubbereend het volgende:
het aantal bans van gisteren valt me trouwens erg mee, had wel wat meer verwacht
En dat willen we graag zo houwe, hier die reet!!!!!quote:Op woensdag 3 november 2004 16:45 schreef Bjoro het volgende:
doettie lief...hoeft het weer niet
vrouwen....ik SCHnap er geen reet van !!
nu niet...je gaat bijna samenwonen..quote:Op woensdag 3 november 2004 16:51 schreef Bluezz het volgende:
................. hier die reet!!!!!
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:34 schreef Bluezz het volgende:
JM![]()
zo snel ben ik niet meerquote:Op woensdag 3 november 2004 16:51 schreef Bluezz het volgende:
Is justharry al klaar met hem trouwens?
Ah de eerste.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:58 schreef DIGGER het volgende:
Als die Marokkaan goed geintegreerd was geweest, had ie ook wel een stukje oor afgesneden.
Hij spreekt niet goed Nederlands, denkt dat oor hart betekent.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:58 schreef DIGGER het volgende:
Als die Marokkaan goed geintegreerd was geweest, had ie ook wel een stukje oor afgesneden.
dat verdient gerrie toch nietquote:Op woensdag 3 november 2004 16:55 schreef methodmich het volgende:
Ben benieuwd wanneer de eerste moppen gaan circuleren...
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:08 schreef Bjoro het volgende:
dat verdient gerrie toch niet
je bent alleen vanavondquote:Op woensdag 3 november 2004 17:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Hi!
Terug van weggeweest!Home Alone rulez!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |