quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:40 schreef SexyRomeo het volgende:
Whassup y'all? Romeo is in da house.
Heb jij vragen over een slotje weetje, of commentaar op de mods?
Of gewoon complimenten voor die vier lekkere honeyz? Dan kan je dat in dit topic kwijt, aaighht?
Kritiek geven is goed, weetje. Maar doe het met rezpect.
I luv y'all,
Romeo.
Yooooooo check die lekkere sexyyyyy koppies!!!!! I think I'm in luv!!!!!!!!!
Izzz die ladyyy met die bril nog vrijgezel?
Nieuwe reeks?quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:01 schreef Insomaniac het volgende:
Oppo komt deran.
Zou die spanjaard niet wat maken?quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:19 schreef Maanvis het volgende:
Die openingspost van sexyromeo begint erg saai te worden
Kunnen we niet iets nieuws bedenken? Misschien in samenwerking met de fok bijbel?
Wie? Sinterklaas?quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zou die spanjaard niet wat maken?
Humor is een manier om iets te verwerken, lijkt mequote:Op dinsdag 2 november 2004 21:56 schreef Sauruzin het volgende:
He, mischien achterhaald, maar waarom alle TvG topics dicht?
Kwestie van: Nu even geen grappen. Maar respect.quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:56 schreef Sauruzin het volgende:
He, mischien achterhaald, maar waarom alle TvG topics dicht?
Kijk tuurlijk respect. Maar ik denk dat beste Theo best had kunnen lachen als dit een mooi topic was geworden. [PAINT] Ontwerp hier een kist. Kan die anders overmorgen ofzo gewoon weer open?quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kwestie van: Nu even geen grappen. Maar respect.
Er bestaat ook respectvolle humor. Wat doe je hier als je dat niet begrijpt?quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kwestie van: Nu even geen grappen. Maar respect.
Wat mij betreft wel.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:10 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Kijk tuurlijk respect. Maar ik denk dat beste Theo best had kunnen lachen als dit een mooi topic was geworden. [PAINT] Ontwerp hier een kist. Kan die anders overmorgen ofzo gewoon weer open?
Er bestaat ook respectvolle humor.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er bestaat ook respectvolle humor. Wat doe je hier als je dat niet begrijpt?
De opmerking "Nu even geen grappen, maar respect" impliceert dat humor per definitie respectloos is, en elke grap over Theo van Gogh per definitie respectloos is. En dat maakt me eigenlijk een beetje verdrietig.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er bestaat ook respectvolle humor.
Ja die bestaat. Vandaag alleen niet in Ovjl. (kijk maar eens onderin)
Wat doe je hier als je dat niet begrijpt?
Kan je dit even uitleggen? En dan uitgebreid graag.
Voor een groot deel ben ik het met je eens. Het is alleen zoeken naar de grens. Wat is humor en wat gaat te ver. En wanneer.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:29 schreef Maanvis het volgende:
KNIP
Die behoefte heb ik al maanden.quote:Knut:
Sommige behoeftes moet je een nachtje over slapen.
Als de behoefte er dan nog steeds ontzettend is mag je van mij een topic openen
En Toch!quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:26 schreef TallMan het volgende:
[..]
Die behoefte heb ik al maanden.
Ja goddomme, je hebt gelijk, zelfbeheersing moet ik hebben. Net als echte mannen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:27 schreef Knut het volgende:
[..]
En Toch!
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 2 november 2004 23:39 schreef TallMan het volgende:
Ey knut, mag een Knut-adoratie topic wel ?
Dutroux grapje?quote:1 punt voor het idee
1 punt voor de "uitwerking"
een hele berg minpunten voor een dutroux grapje.
Thanks! Ik ben blij dat jullie mensen de kans geven om uiting te geven aan hun manier van verwerkenquote:Op dinsdag 2 november 2004 23:25 schreef Dirkh het volgende:
Vanaf nu sluiten we Theo van Gogh topics niet meteen. Let wel, dit moet wel op een respectvolle manier gebeuren. Humor zou de toon moeten zijn. Ik hoop dat jullie je hier in kunnen vinden.
Discussies over het gebeuren kunnen het beste in GC of in Nieuws. Maak er dus wat moois van.
Ik wil je wel antwoord geven, maar je hoort het waarschijnlijk toch niet. Verspilde moeite.quote:Op woensdag 3 november 2004 10:44 schreef Conflict het volgende:
Mijn geluidskaart doet het niet. Het is een SB live 5.1 onder windows 2000.
hij doet het al.quote:Op woensdag 3 november 2004 10:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wil je wel antwoord geven, maar je hoort het waarschijnlijk toch niet. Verspilde moeite.
Ik ben pro-grapjes bij rampen/dooien etc. Het is idd een manier van rouwverwerking. Gisterochtend was alles nog zo heftig, er was zoveel woede, zoveel ongeloof dat we hebben besloten alles preventief te sluiten, tot een beter moment. Helemaal sinds het 3e wereld debacle, zijn we iets voorzichtiger geworden met ZWA-topics in ONZ. Daarnaast zijn slotjes nooit definitief (behalve bij een topic met 301 postsquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De opmerking "Nu even geen grappen, maar respect" impliceert dat humor per definitie respectloos is, en elke grap over Theo van Gogh per definitie respectloos is. En dat maakt me eigenlijk een beetje verdrietig.
Het is, natuurlijk, aan jullie om de al dan niet respectloosheid van een topic te beoordelen, maar niet alles bij voorbaat al dicht te knallen. Humor is namelijk een manier om iets te verwerken. Kijk naar de bijlmerramp, kijk naar 9/11, kijk naar pim fortuijn. Steeds weer hadden mensen humor nodig om de boel te verwerken. Die mogelijkheid moet je de mensen niet afnemen. Laat iedereen het nou op zijn eigen manier op FOK verwerken. Sommigen doen dat door in een topic "RIP" te zeggen, sommigen doen het door een ellenlange politieke discussie te voeren hierover, sommigen doen dat door alleen maar boos te zijn.. En sommigen doen dat door er een grapje over te maken. Wie zijn jullie dan om te zeggen dat DAT niet mag?
Het blijft zo dat jullie het per geval moeten beoordelen. Maar geef mensen tenminste een kans en zeg niet bij voorbaat al dat het niet mag....
Mocht het heel erg woorden kan het topic verdonkeremaant worden hoor. Stuur maar een mailtje met inhoudquote:Op woensdag 3 november 2004 11:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vrees het Knut.![]()
Ik zie wel meer van gisteren wat verdonkeremaant mag worden.quote:Op woensdag 3 november 2004 12:23 schreef Knut het volgende:
[..]
Mocht het heel erg woorden kan het topic verdonkeremaant worden hoor. Stuur maar een mailtje met inhoud
Ik kan alleen dingen in ONZ verdonkeremanen.quote:Op woensdag 3 november 2004 12:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zie wel meer van gisteren wat verdonkeremaant mag worden.![]()
Wat kost dat?![]()
Je hebt mailquote:Op woensdag 3 november 2004 12:54 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik kan alleen dingen in ONZ verdonkeremanen.
Mail me maar even
Get in linequote:Op woensdag 3 november 2004 14:39 schreef EL_REY het volgende:
NEWSSSS!!!!!!!!!!!!! BUSH IS STILL THE PRESIDENT!
dirkH, ik vind je een jankerd als mod!
Het is nog geen Sinterklaas, mên.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:11 schreef Conflict het volgende:
ik heb net marzipan gekocht
quote:Op woensdag 3 november 2004 14:13 schreef gfree het volgende:
Ik heb de laatste tijd nogal last van hoofdpijn.
Nee, het was niet de grap van de eeuw, maar om hem nou gelijk dicht te teifen...
ow, en ieder z'n eigen humor. Als jij het niet grappig vindt, anderen misschien wel.
En toch ga je gewoon door met schelden in dat topic.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:43 schreef RealKnuckles het volgende:
Waarom word die reactie van Xebrozius of whatever niet gedelete:
Kutuser, flink negeren.
Mijn stem krijgt ie voor een nekschot, meer niet...
Doodsverwensing imo
en mijn reactie die daarop volgt wordt wel gedelete:?
Ja heel leuk, ook een hele slechte zaak dat je voor hem partij kiest en zijn kutpost nog steeds niet verwijdert isquote:Op woensdag 3 november 2004 17:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En toch ga je gewoon door met schelden in dat topic.![]()
Je verpest het topic op die manier, slechte zaak. Hele slechte zaak.
Ik kies geen partij, jij gaat meteen verder met klieren in dat topic terwijl er netjes gevraagd is om normaal ! verder te gaan.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:35 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ja heel leuk, ook een hele slechte zaak dat je voor hem partij kiest en zijn kutpost nog steeds niet verwijdert is.
Oke, je hebt gelijk maar als nog vind ik dat je zn post best mag deleten eik.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik kies geen partij, jij gaat meteen verder met klieren in dat topic terwijl er netjes gevraagd is om normaal ! verder te gaan.
Xebro gaf antwoord op een vraag. Beetje op een bijzondere manier, maar toch.
Dan kan ik me nog voorstellen dat je één keer reageert maar dan is het wel genoeg geweest.
Het is Insomaniac's modactie, dus daar zal ze misschien wel antwoord op willen geven, al zou ik niet weten waarom, het is namelijk Onzin waar je wel tegen een stootje moet kunnen. En dat kan je.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:42 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Oke, je hebt gelijk maar als nog vind ik dat je zn post best mag deleten eik.
Okequote:Op woensdag 3 november 2004 17:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is Insomaniac's modactie, dus daar zal ze misschien wel antwoord op willen geven, al zou ik niet weten waarom, het is namelijk Onzin waar je wel tegen een stootje moet kunnen. En dat kan je.
Mij gaat het om de posts daarna.
quote:Op woensdag 3 november 2004 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Dirkh! Mijn topic! Wat doe je!
Ik moet voortaan echt beter kijken of er mods online zijn
jaja., ik ben bezig.. Het wordt me toch een mooi stukje!quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zou die spanjaard niet wat maken?
Ssssttttttquote:Op woensdag 3 november 2004 19:54 schreef Knut het volgende:
Foto is binnen trouwens.
Inso had m gewoon over het hoofd gezien. Heb -tig berichten weggegooid en dan glipt er wel eens eentje tussendoor. Er is dus geen opzet in het spel.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:51 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Oke![]()
Okquote:Op donderdag 4 november 2004 11:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Inso had m gewoon over het hoofd gezien. Heb -tig berichten weggegooid en dan glipt er wel eens eentje tussendoor. Er is dus geen opzet in het spel..
Wat hij zei.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:34 schreef Maanvis het volgende:
Breng elkaar nou eens niet zo van de abrikoos en ga gewoon leuk posten
Door die Alizée ernaast leest gewoon niemand je tekst meer. Begrijpelijk.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:35 schreef gfree het volgende:
Wat fijn dat mijn posts in dit topic zo keihard genegeerd worden.
Tijd voor een ijsbeer in m'n avatar.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:41 schreef Pool het volgende:
[..]
Door die Alizée ernaast leest gewoon niemand je tekst meer. Begrijpelijk.
Ach, daar haal ik mijn neus voor op.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:42 schreef Pool het volgende:
[..]
Snuit je neus eens mên.
Jij bent ook niet echt het neusje van de zalm.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, daar haal ik mijn neus voor op.
En waar bemoei jij je mee
Steek je neus in andermans zaken.
Ja, doe maar weer alsof je neus bloedt.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:44 schreef Pool het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt het neusje van de zalm.![]()
Hee wijsneus, dit is het terugkoppelingstopic. Doe dat geneuzel maar ergens anders.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, doe maar weer alsof je neus bloedt.
JE HEBT SNOT!!!!!!!!!!!11111111111!!!!!!!!!!!!/////!?>1quote:
Nietes.quote:Op donderdag 4 november 2004 21:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
JE HEBT SNOT!!!!!!!!!!!11111111111!!!!!!!!!!!!/////!?>1
heet jij RealKnuckles ?quote:Op donderdag 4 november 2004 22:09 schreef HyperViper het volgende:
Ik ga een baggertopic openen, magda?
Jij komt net om de hoek kijken dus zwijg wannabe baggeraarquote:Op donderdag 4 november 2004 22:11 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
heet jij RealKnuckles ?
Nee.
doe ens rustig tegen de uberbaggeraarquote:Op donderdag 4 november 2004 22:18 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jij komt net om de hoek kijken dus zwijg wannabe baggeraar
*baggert*
Mooi! En daarna kunnen we een kijkdoos knutselen met herfstbladeren en een paddestoel.quote:Op donderdag 4 november 2004 22:16 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat is gezellig zeg! En dan gaan we ook nog darten, en pingpongen, en dan spelen we Pim Pam Pet en Trivial Pursuit.![]()
Ik heb er zin in!
Op Insomaniac, Knut en Jogy na, ben ik de liefste mod.quote:Op donderdag 4 november 2004 22:29 schreef HyperViper het volgende:
Dirkh ik mag je wel, als moderator dan, ik ken je in het echt niet, ben je een zak?
iig van ONZquote:Op donderdag 4 november 2004 22:32 schreef Dirkh het volgende:
Op Insomaniac, Knut en Jogy na, ben ik de liefste mod.
Oh, sorry. Ik zal ze verwijderen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:12 schreef Maanvis het volgende:
Ik postte die kalkonen niet voor niets.....
Ik hoopte dat jij (en de andere slowchatters in dit topic) zouden beseffen dat als zelfs kalkoenen iets nuttigs toevoegen aan een topic, dat het topic dan beter dood kan zijnquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik zal ze verwijderen.
Niet zeiken, overlopende afvallige!quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:19 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik wil even van de gelegenheid gebruik maken om mijn onvrede te uiten over het feit dat alle Onzin-mods nu een hoger gebruikersnummer hebben dan ikzelf.
Weet je dat ik serieus naar een medje van knut's vertrek heb gezocht?quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:19 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik wil even van de gelegenheid gebruik maken om mijn onvrede te uiten over het feit dat alle Onzin-mods nu een hoger gebruikersnummer hebben dan ikzelf.
Je had je sollimail al klaar?quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Weet je dat ik serieus naar een medje van knut's vertrek heb gezocht?
Zie je nu wat het crewschap met je doet? Je scherpte Boenkel! Je scherpte! Wie moet mij nu op slinkse wijze op mijn fouten wijzen?quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik voel me nu echt en oprecht heel lullig omdat ik Knut vergeten was.
Voor noodgevallen heb ik inderdaad zo'n draftje jaquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je had je sollimail al klaar?
Dus nu denk je ook nog eens dat je op zijn kop kan zitten?!quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
Bij deze; Knut het spijt me dat ik je was vergeten. Maar op één of andere manier zie ik Knut niet helemaal als Onzin-mod, meer als een soort blauw meubilair.
Durf ik te vragen naar het waarom? Als Dirkh het kan, kan jij het ook.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Voor noodgevallen heb ik inderdaad zo'n draftje ja
Overigens is het vertrek van knut mijn enige reden om te gaan solliciteren, want ik wil niet met hem in een team zitten
Knut en ik mogen elkaar gewoon niet, daaromquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Durf ik te vragen naar het waarom? Als Dirkh het kan, kan jij het ook..
Zeiken is een basisrecht. Jij mag dat wel weten want je hebt tegenwoordig een Zeiktijl-mod als collega op onzin.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Niet zeiken, overlopende afvallige!
Nee, bijna twee weken aan behang van muren afschrapen, immense hordes aan gaten in gips en beton vullen, kliklaminaat leggen, schilderen (Superdekkend Wit van de Gamma!quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zie je nu wat het crewschap met je doet? Je scherpte Boenkel! Je scherpte! Wie moet mij nu op slinkse wijze op mijn fouten wijzen?
Vrouwen en metaforen... Zucht.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dus nu denk je ook nog eens dat je op zijn kop kan zitten?!
Oh jee, ik heb iemand teleurgesteld. Meisje, Insootje... als dat ook maar iets met me deed dan zou ik inmiddels wel een serieuze baan hebben.quote:Ik ben niet boos Karboenkel, ik ben teleurgesteld. Weer een deceptie rijker.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:25 schreef Maanvis het volgende:
....want ik wil niet met hem in een team zitten
Eetse en tot straks.quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:28 schreef boebiedoe het volgende:
Tot over een tijdje. Tijd om eens af te kicken.
*kras*quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:10 schreef FlyingFox het volgende:
En de rest kan sterven.
Ik ook?quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:10 schreef FlyingFox het volgende:
En de rest kan sterven.
Het is voor iedereen mogelijk dat je een dezer dagen, of een toekomend jaar sterft.quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik ook?![]()
Ja.quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:39 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Die 'Slaaitjuh' is erg vervelend.
Klown?quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:39 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Die 'Slaaitjuh' is erg vervelend.
Neuh, waarschijnlijk gewoon iemand die zich verveelt.quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:35 schreef Tessje het volgende:
[..]
Klown?
happend naar lucht ....quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:10 schreef FlyingFox het volgende:
En de rest kan sterven.
DUUHHquote:Op vrijdag 5 november 2004 20:24 schreef Dirkh het volgende:
Satirisch?
Ze sprak engels omdat er parlementariers uit verschillende lidstaten aanwezig waren.
Heel apart.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
DUUHH
Daarom is het ook satire, malle jongen, anders was het ook geen grap geweest.
En?quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heel apart.
Nee. Het is in mijn ogen geen satire, en een niet boeiend topic.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En?
Gooien we hem nog open?
Je zou het goed doen in dit kabinet, je hebt nog minder humor dan Donner.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee. Het is in mijn ogen geen satire, en een niet boeiend topic.
Jij kickt twee topics uit 2002 met alleen een link.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:37 schreef paultjuhhh het volgende:
hee dirkh leuk dat je op die ene een slotje zet, maar hoef je de rest niet weg te gooien, waar moet ik nou nog reageren over baco en breezah
quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij kickt twee topics uit 2002 met alleen een link.![]()
Die verwijder ik, daarna open je doodleuk een topic met hetzelfde onderwerp. En daarbij is het drie miljoenste Breezah topic.
Dat was ie niet.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
sorry, maar deze link was echt leuk
![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat was ie niet.
nou we het er toch over hebben , gooi hem maar in de TTT , ik heb nog een regeltje in mijn sig. vrij...quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:35 schreef Xlarge het volgende:
tekenen dat je te lang aan het fokken bent
allemaal allochtone reacties in mijn topic ...
noem het maar gemerged.
Of ik ben niet helemaal wakker, of jij ligt te slapen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:35 schreef Xlarge het volgende:
tekenen dat je te lang aan het fokken bent
allemaal allochtone reacties in mijn topic ...
noem het maar gemerged.
slapen is het zeker niet , wellicht de alcohol misschien , maar wat ik bedoel is , je hebt toch een ander topic met de mijne samengevoegd ?quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
of jij ligt te slapen.
Wat bedoel je?
Whehehehe.quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:51 schreef portier het volgende:
Msn
*Utopiesluitpost*
Ja, want zoals je zelf al zei, was het dubbel. Omdat beide eigenlijk heel leuk waren, vond ik het zonde om er één te sluiten.quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:47 schreef Xlarge het volgende:
[..]
slapen is het zeker niet , wellicht de alcohol misschien , maar wat ik bedoel is , je hebt toch een ander topic met de mijne samengevoegd ?
dat bedoel ik met allochtone reacties
Ik wist hetquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:51 schreef portier het volgende:
Msn
*Utopiesluitpost*
Ik heb er maar nominatie van gemaakt.quote:Op zaterdag 6 november 2004 02:37 schreef Bosbeetle het volgende:
mag usert van de maand november; nominatie ronde veranderd worden in "usert van de maand november; nomiatie ronde"
Dus LangeJan & Xebroziusquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:56 schreef Xebrozius het volgende:
Bij deze wil ik even vermelden dat alhoewel ik het topic geopend heb, LangeJan op MSN begon met de grapjes.
Toen na een tijdje moslimwoordgrappen over en weer te gooien, besloten we dat ik het topic openen zou.
Echter, dit TTT is niet van mij..
Maar van LangeJan & Xebrozius. En je zou hem dan ook een groot plezier doen door hem te vermelden in die TTT...
Ik heb het al aangepast.quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dus LangeJan & Xebrozius
quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb het al aangepast..
tja wat wil je om 2:37 net uit de kroeg !quote:Op zaterdag 6 november 2004 09:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb er maar nominatie van gemaakt.![]()
Donequote:Op zaterdag 6 november 2004 22:38 schreef Arcee het volgende:
Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur precies #17
Gaarne ff #16 in #17 veranderen.
quote:Op zondag 7 november 2004 01:04 schreef Dirkh het volgende:
Done
Had dat maar verzonnen toen je het topic opende.quote:Op zondag 7 november 2004 00:42 schreef Tessje het volgende:
Kan een modje deze Tessje's ideale neukpartner :9 veranderen in: De perfecte vent
Ik bedankt Nikky later wel voor de geweldige TTquote:Op zondag 7 november 2004 01:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Had dat maar verzonnen toen je het topic opende.
quote:Op zondag 7 november 2004 01:25 schreef Stuart het volgende:
Thanks 4 het opschonen van het 22.22 topic Dirkh![]()
Je moet je wel de pleuris schrikken bij zo'n topictitelquote:Op zondag 7 november 2004 01:24 schreef Xlarge het volgende:
XLarge XLarge XLarge XLarge XLarge XLarge XLarge XLarge
Dirk , ik begrijp dat je het topic moest sluiten , aangezien je nu hier sinds enige tijd moderator bent.
Ook weet ik dat het waarschijnlijk 1 van de moerlijkste beslissingen is geweest sinds je aanstelling
Gaarne wil ik je wel attent maken op mijn kruistocht voor naamsbekendheid.
Ik wil je wel complimeteren op je sluitzin , en wil je ook zeggen dat de tranen in me ogen stonden , bij het lezen van dat bericht.
bvd XL
Juist door hem te sluiten heb ik jouw naamsbekendheid bevorderd.quote:Op zondag 7 november 2004 01:24 schreef Xlarge het volgende:
XLarge XLarge XLarge XLarge XLarge XLarge XLarge XLarge
Dirk , ik begrijp dat je het topic moest sluiten , aangezien je nu hier sinds enige tijd moderator bent.
Ook weet ik dat het waarschijnlijk 1 van de moerlijkste beslissingen is geweest sinds je aanstelling
Gaarne wil ik je wel attent maken op mijn kruistocht voor naamsbekendheid.
Ik wil je wel complimeteren op je sluitzin , en wil je ook zeggen dat de tranen in me ogen stonden , bij het lezen van dat bericht.
bvd XL
wat een vooruitziende blik heb je Dirk ...quote:Op zondag 7 november 2004 01:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Juist door hem te sluiten heb ik jouw naamsbekendheid bevorderd.
Dat was tenminste mijn doel. Ik hoop dat je hier begrip voor hebt. Tuurlijk heb je dat.
Een soort "If you strike me down, I shall become more powerful than you could possibly imagine." idee?quote:Op zondag 7 november 2004 01:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Juist door hem te sluiten heb ik jouw naamsbekendheid bevorderd.
Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op zondag 7 november 2004 01:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Een soort "If you strike me down, I shall become more powerful than you could possibly imagine." idee?
Star wars blijft okay!quote:Op zondag 7 november 2004 01:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Een soort "If you strike me down, I shall become more powerful than you could possibly imagine." idee?
Wat een troep stond daar zegquote:Op zondag 7 november 2004 01:25 schreef Stuart het volgende:
Thanks 4 het opschonen van het 22.22 topic Dirkh![]()
Omdat het kutposts waren die topicverneukend waren.quote:Op zondag 7 november 2004 18:57 schreef hellmondunited het volgende:
Deel *hier* bekers uit
waarom worden mijn posts in eens verwijderd uit dat topic
wat?!?!?!?!quote:Op zondag 7 november 2004 18:58 schreef Knut het volgende:
[..]
Omdat het kutposts waren die topicverneukend waren.
snap goed dat er dan wel eens posts verloren gaan, maar kon toch echt geen kut posts vinden..quote:Op zondag 7 november 2004 19:05 schreef Knut het volgende:
Het topic werd gewoon verbaggerd. Dan ga je opschonen. Het kan gebeuren dat er een reactie die enigzins ontopic bleek te zijn weggehaald worden. Hetgeen dan gebeurd is om het topic te redden. Als iedereen gaat zeggen dat ze een beker willen schiet het niks op.
Het is trouwens nooit slim om in het topic zelf te gaan lopen piepen over verwijderde berichten. Daar is DIT topic voor.
Kijk eerst eens naar de bovenste stickyquote:Op maandag 8 november 2004 12:35 schreef Tokay het volgende:
Oeh, melig topic weer van Intxaurraga ---> Humor in ontslagbrieven
Lijkt me wel TTT-waardig toch, Inso?
Cutcookies ook.quote:Op maandag 8 november 2004 12:36 schreef Intxaurraga het volgende:
Kijk eerst eens naar de bovenste sticky
quote:Op maandag 8 november 2004 12:32 schreef Knut het volgende:
Humor in ontslagbrieven
Leuk topic van Intxaurraga
Oplettehquote:Op maandag 8 november 2004 12:35 schreef Tokay het volgende:
Oeh, melig topic weer van Intxaurraga ---> Humor in ontslagbrieven
Lijkt me wel TTT-waardig toch, Inso?
Ja mees.quote:Op maandag 8 november 2004 12:40 schreef Knut het volgende:
Opletteh
*wakkerschriktquote:Op maandag 8 november 2004 15:06 schreef gfree het volgende:
Whehehe, je bent er rap bij.![]()
rustig maar hoor.quote:Op maandag 8 november 2004 15:09 schreef Tokay het volgende:
[..]
*wakkerschrikt
Huh, had je het tegen mij?![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 15:16 schreef gfree het volgende:
En niet zo boos meer kijken he.![]()
Omdat je zit te baggeren.quote:Op maandag 8 november 2004 23:42 schreef hallo_mensen het volgende:
nee nee en nee wrom moet ik hierheen![]()
Ga tags zettenquote:Op maandag 8 november 2004 23:45 schreef Adelante het volgende:
hej, er luisterde iemand naar me![]()
sinds ElisaB WGR minder mod, is er op V&A helemáál niks meer te doenquote:Op maandag 8 november 2004 23:46 schreef Dirkh het volgende:
Ga tags zetten
Je hoeft hier niet heen, je mag ook een wandelingetje maken.quote:Op maandag 8 november 2004 23:42 schreef hallo_mensen het volgende:
nee nee en nee wrom moet ik hierheen![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 23:49 schreef hallo_mensen het volgende:
hou je mond tegen hem hij is cooler dan jou![]()
IN V&A.quote:Op maandag 8 november 2004 23:51 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
mag ik dan nu een topic openen![]()
bring it on......quote:Op maandag 8 november 2004 23:52 schreef jogy het volgende:
IN V&A.
Is het zo rustig joh?quote:Op maandag 8 november 2004 23:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
bring it on......![]()
ja... en mijn proeftijd daar duurt nog tot 2008quote:Op maandag 8 november 2004 23:54 schreef jogy het volgende:
Is het zo rustig joh?
Goedzo, ik heb gehoord dat coke in Bangkok gelegaliseerd is, je hoef het nog niet eens te verbergen.quote:Op maandag 8 november 2004 23:54 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
die coke hou ik zelf hoor
Nog een maandje geduld mên, wie weetquote:Op maandag 8 november 2004 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja... en mijn proeftijd daar duurt nog tot 2008
Tof!quote:Op maandag 8 november 2004 23:57 schreef hallo_mensen het volgende:
nou potjandikkiejogy , ook jou heb ik gefeliciteerd hoor
![]()
Lief. Echt waar.quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:01 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
waarom ?
zo kan iedereen zien hoe aardig ik jullie vind
Nou nou, je piept wel heel erg snel. Op een paar berichtjes na, werd er niet gebaggerd.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:39 schreef Big-Al het volgende:
Loser van de maand November, plaats uw nominaties
Hallo zouden jullie mijn topic willen ontbaggeren???
Thanx
Ja, laten we lekker over elkaars schoenen heen gaan pissen. Dat zal helpen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:08 schreef patty het volgende:
Ok nu ff serieus, waarom gaat dit topic op slot:
Topics van Marokko.nl
doe es snel dat slotje er afOf zet een goeie reden neer.
Ik ben je hondje niet.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:08 schreef patty het volgende:
Ok nu ff serieus, waarom gaat dit topic op slot:
Topics van Marokko.nl
doe es snel dat slotje er afOf zet een goeie reden neer.
Omdat ik voelde dat je ging posten en ik je ff lekker dwars wilde zitten.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:09 schreef PrivateRyan het volgende:
Godver kutinso!.
Waarom doe je dat topic dicht?.
[afbeelding]
Ik zal jou eens moeilijk laten zitten!quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Omdat ik voelde dat je ging posten en ik je ff lekker dwars wilde zitten..
Wat wilde je doen dan, valsspeelpaard?quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:27 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik zal jou eens moeilijk laten zitten!.
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat wilde je doen dan, valsspeelpaard?.
PI/Post tegenstrijdigheid! Spreek op!quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:32 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Weet ik niet..
siberian dinges PR, siberian dinges.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:32 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Weet ik niet..
en gedraag jequote:Op dinsdag 9 november 2004 16:05 schreef knowall het volgende:
Hey mods, ik ben er weer he![]()
Gelukkig kom jij helemaal niet gefrustreerd over met je belachelijke commentaar.quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Blote Billen
Een zeer vrolijk luchtig topic en dan een slotje?
Wat mankeert je eigen Insomaniac? Verveel je je ofzo?
Allerlei andere bouttopics blijven open en deze laat je sluiten, het lijkt wel een dictatuur hier met die overgefrustreerde mod![]()
![]()
Dat mag je vinden, misschien kun je er ook een reden voor geven.quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij helemaal niet gefrustreerd over met je belachelijke commentaar.
Geachte user,quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, misschien kun je er ook een reden voor geven.
Dat is het verschil tussen jou en mij, ik geef in een reden voor wat ik vind, dat is al meer dat ik jou zie doen in dit topic.
Maargoed het zou natuurlijk kunnen dat je niet zo snel van geest bent, dat kan ik een mens natuurlijk niet kwalijk nemen.
Ik vraag bij deze expliciet naar de reden van het sluiten van mijn topic?
Zo duidelijk?![]()
56 replies was al veel te lang voor zulke bagger.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:23 schreef Snakey het volgende:
Knut! Gooi nou GVD niet een topic na 56 repleys op slot! Laat het dan effe doorgaan.![]()
Had je er eerder een slotje op moeten gooienquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
56 replies was al veel te lang voor zulke bagger.
Waarvan precies?quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:50 schreef Insomaniac het volgende:
Hoi Bupatih!
Zeg jij er eens wat van!!
Sorry, ik was buiten, anders had ik het graag gedaan.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:51 schreef knowall het volgende:
[..]
Had je er eerder een slotje op moeten gooien
Erg hè. Laten we hopen dat het slechts een fase is.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarvan precies?
D'r wordt ook zóveel gebaggerd.
De eindfase ja.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Erg hè. Laten we hopen dat het slechts een fase is..
quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sorry, ik was buiten, anders had ik het graag gedaan.!
Niks mis met baggerquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarvan precies?
D'r wordt ook zóveel gebaggerd.
Hahaha alsof het ontbreken van een slotje na zoveel post het minder bagger maaktquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:51 schreef knowall het volgende:
[..]
Had je er eerder een slotje op moeten gooien![]()
Inso is altijd zo onaardigquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:09 schreef patty het volgende:
Ok Inso, het is wel duidelijk dat je een hekel aan me hebt. Hoe kan ik het goedmaken, gratis neucken ofzo? Zeg het maar meid
Blijf jij even uit het feedbacktopic tenzij je echt wat te melden hebt. a.u.b.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:11 schreef knowall het volgende:
[..]
Inso is altijd zo onaardig![]()
Het ligt dus niet aan jou
Oke mij zie je hier dus niet meer terugquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Blijf jij even uit het feedbacktopic tenzij je echt wat te melden hebt. a.u.b.
Ow zeur niet zo. Jij bent sowieso van voorbijgaande aard..quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:11 schreef knowall het volgende:
[..]
Inso is altijd zo onaardig![]()
Het ligt dus niet aan jou
lagquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
TTT! ik lag in geen enkel ONZ topic zoveel als hier
Tja ik 'moest' van de moderators wat serieuser omgaan met mijn topicsquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou nou, je piept wel heel erg snel. Op een paar berichtjes na, werd er niet gebaggerd.
Maar goed, die zijn weg.
Ik behandel moderators niet anders dan users en de manier waarop ik u heb behandeld noem ik geenszins beledigend, ik noem het scherp.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Geachte user,
[desbetreffende topic] is gesloten omdat het bagger was. Voorts wil ik u verzoeken uw taalgebruik jegens mij enigszins te kuisen en de beledigingen achterwege te houden.
Vriendelijke groet,
Insomaniac, uw lievelingsmod.
Wat begrijp je niet aan het woord bagger?quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik behandel moderators niet anders dan users en de manier waarop ik u heb behandeld noem ik geenzins beledigend
Jij moet wel met een hoop koekjes opgescheept zitten, nu.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:13 schreef gfree het volgende:
Koekje d'r bij?
Als een topic lekker loopt en een aantal mensen heeft er plezier aan, maar een aantal lieden noemt het bagger, waarom zou je het dan sluiten?quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het woord bagger?
Omdat het bagger is en er al genoeg van dat soort topics zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als een topic lekker loopt en een aantal mensen hebben er plezier aan, maar een aantal lieden noemt het bagger, waarom zou je het dan sluiten?
Ik zal het proberen, maar ik ben bang dat je nog wel effe kunt wachten want er schiet me nu niks te binnen dat onzinnig is maar ook weer geen baggerquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat het bagger is en er al genoeg van dat soort topics zijn.![]()
Daar kan jij uiteraard niks aan doen en dat is best lullig.![]()
Open is een goeie zou ik zeggen, we wacheten af. Je tijd gaat...................................... NU in!!![]()
Ik denk dat ik zeker zelf wel bepaal wat ik verder doe in m'n levenquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:04 schreef Dirkh het volgende:
HvB, je hebt je antwoord nu wel gehad dacht ik.
Dat je het er niet mee eens bent, is ook wel duidelijk.
Gewoon even een slok bier/wijn/ranja nemen en weer verder gaan met je leven.
En wat Snakey al zei: Open dan een topic goed topic. Of post mee in een goed topic.
Ik zei niet wat je moet doen in je leven, lezen is ook een vak. Ik zei dat je verder moest gaan met je leven.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zeker zelf wel bepaal wat ik verder doe in m'n leven![]()
Als je met deze post insinueert dat ik de discussie hier moet staken kan dat ook duidelijker vermeld worden.
Je moet de beste man wel even de kans geven hoor. Er kan best iets goeds uit komen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:04 schreef Dirkh het volgende:
HvB, je hebt je antwoord nu wel gehad dacht ik.
Dat je het er niet mee eens bent, is ook wel duidelijk.
Gewoon even een slok bier/wijn/ranja nemen en weer verder gaan met je leven.
En wat Snakey al zei: Open dan een topic goed topic. Of post mee in een goed topic.
Verder gaan met mijn leven is ook iets dat ik doe met mijn leven dacht ik zo, natuurlijk ga ik verder met mijn leven maar dat heb je mij niet te zeggen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zei niet wat je moet doen in je leven, lezen is ook een vak. Ik zei dat je verder moest gaan met je leven.
Volgens mij niet.quote:En volgens mij ben ik duidelijk genoeg.
Heer_van_Bartolhoven..., het is tijd om verder de velden in te trekken.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Verder gaan met mijn leven is ook iets dat ik doe met mijn leven dacht ik zo, natuurlijk ga ik verder met mijn leven maar dat heb je mij niet te zeggen.
[..]
Volgens mij niet.
Goed, dan zal ik het even duidelijk zeggen:quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Volgens mij niet.
Bedankt voor deze duidelijke reactie.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Goed, dan zal ik het even duidelijk zeggen:
Je hebt je antwoord gehad. Doe het er maar mee. Stop met posten in feedback over dit onderwerp!
Vanaf nu wordt er niks als goeds van u verwacht Heer_Von_bartolhoven.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bedankt voor deze duidelijke reactie.
Ik zal tot slot even samenvatten waarom ik zoveel ophef maak.
Als een topic wordt gesloten vind ik dat okee, zelf al ben ik het niet eens met de reden van het sluiten ook dan vind ik het okee.
Maar vermeldt er in ieder geval bij wat de reden is!
Een user zoals ik, die van nature niet uit is op bagger of geflame, weet dat wat die verkeerd doet en kan dit de volgende keer voorkomen.
Zo nu weer vrolijk verder![]()
Donequote:Op dinsdag 9 november 2004 22:02 schreef Stuart het volgende:
Ik was te laat en het topic is nu dubbel dus mag dicht, soz![]()
Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur precies # 19
Als je dat niet weet zou ik je het dringende advies willen geven om van dit knopje:quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:01 schreef RealKnuckles het volgende:
wat is er hier nou bagger aan: Op FOK! zitten te weinig chicks.
Nee dat doe ik nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je dat niet weet zou ik je het dringende advies willen geven om van dit knopje: [afbeelding] af te blijven.
Het past heel goed in ONZ. Hij heeft ook voor ONZ lijstjes gemaakt en daarbij lopen er wel meer Arcee topics buiten ONZ.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:33 schreef Nyluzzz het volgende:
kick Arcee is de held van FOK! maar naar GC, want het is helemaal geen ONZ eigenlijk.
Iemand?
Okquote:Op woensdag 10 november 2004 07:51 schreef Snakey het volgende:
Dirkh?
Mag ik de laatste er nog effe ingooien?
Dan mag'tie naar het achief
![]()
Done! Thanks. Kom maar op met dat slot!!quote:Op woensdag 10 november 2004 07:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |