nu.nlquote:Israëlische media: Arafat overleden
Uitgegeven: 4 november 2004 17:43
Laatst gewijzigd: 4 november 2004 17:44
AMSTERDAM - Israëlische media hebben donderdag het overlijden van de Palestijnse leider Arafat gemeld. Volgens de commerciële televisiezender en de militaire radio overleed Arafat in het militaire hospitaal bij Parijs, waar hij vorige week was opgenomen.
Meer volgt
Sjongejonge, die weet ook niet wat ie wilquote:Op donderdag 4 november 2004 17:48 schreef Silmarwen het volgende:
Hij is nu weer niet dood
OMG!quote:Op donderdag 4 november 2004 12:05 schreef Omaha het volgende:
Vanmiddag 17:48 uur
Israel zegt dattie dood is..quote:Op donderdag 4 november 2004 17:51 schreef woeeiiii het volgende:
Hijs alleen hersen dood
Als het je niet bevaltquote:Op donderdag 4 november 2004 17:54 schreef julekes het volgende:
Leuk man, een pooltje houden over wanneer iemand de pijp uit gaat. Niveautje hoor.![]()
wel!quote:Op donderdag 4 november 2004 17:53 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Niet dus
Opgestaan uit de doodquote:Op donderdag 4 november 2004 17:53 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Niet dus
Desalnietemin, poolen op iemands dood. Niveautje hoor.quote:Op donderdag 4 november 2004 17:55 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt :w
Die man is gewoon een terrorist hoor
nu.nl! franse bronnen. oh wacht.. nee toch nietquote:Op donderdag 4 november 2004 17:58 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Kijk es naar CNN
je bent hier ook in ONZ, en mongolen als mij knowall paultjuhhhh en avani posten hier en nog 100 anderequote:Op donderdag 4 november 2004 17:54 schreef julekes het volgende:
Leuk man, een pooltje houden over wanneer iemand de pijp uit gaat. Niveautje hoor.![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 17:58 schreef julekes het volgende:
[..]
Desalnietemin, poolen op iemands dood. Niveautje hoor.
Zal ik een topic openen om op iemands anders dood te poolen? Noem eens een leuke naam?quote:Op donderdag 4 november 2004 17:59 schreef Silmarwen het volgende:
[..]![]()
Hohmannquote:Op donderdag 4 november 2004 18:01 schreef julekes het volgende:
[..]
Zal ik een topic openen om op iemands anders dood te poolen? Noem eens een leuke naam?
[opendeurintrap]Julekes[/opendeurintrap]quote:Op donderdag 4 november 2004 18:01 schreef julekes het volgende:
[..]
Zal ik een topic openen om op iemands anders dood te poolen? Noem eens een leuke naam?
Nou miauw dan maar. Tegen zoveel intellect kan ik niet op.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:06 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
[opendeurintrap]Julekes[/opendeurintrap]
Die had je kunnen verwachttenquote:Op donderdag 4 november 2004 18:07 schreef julekes het volgende:
[..]
Nou miauw dan maar. Tegen zoveel intellect kan ik niet op.
Neejoh.. haaltrie niet..quote:Op donderdag 4 november 2004 18:08 schreef Sauruzin het volgende:
zondag half 6!
En 00:13 wordt dit weer ongedaan gemaakt.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:09 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Neejoh.. haaltrie niet..
Vavavond om 22:20 wordt bekend gemaakt dat hij om 21:58 is overleden!
offtopicquote:Op donderdag 4 november 2004 18:10 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En 00:13 wordt dit weer ongedaan gemaakt.
De TT moet worden, De DOOD en WEDEROPSTANDING van Arafat!, place your bets!quote:Op donderdag 4 november 2004 18:13 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
offtopic
quote:Op donderdag 4 november 2004 18:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
De TT moet worden, De DOOD en WEDEROPSTANDING van Arafat!, place your bets!
Hij is bij bewust zijnquote:Op donderdag 4 november 2004 18:22 schreef Me_Wesley het volgende:
Telt hersendood ook als dood?
Dat zeg je ook alleen maar omdat jouw voorspelling dan beter uit komt.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hij is bij bewust zijn
Dus in zijn geval niet!
Daar is ie het zelf vast niet mee eens...quote:De Amerikaanse president Bush heeft donderdag tijdens een persconferentie in Washington kort gereageerd op het bericht over de mogelijke dood van Arafat. "God hebbe zijn ziel", zei de president.
Shhttquote:Op donderdag 4 november 2004 18:27 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat jouw voorspelling dan beter uit komt.
Hersendood is een vorm van dood. dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |