Goede keuze.quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:14 schreef blieblie het volgende:
En ben aan het sparen voor een Mazda MX5 1.8.
Uit welk jaar is de jouwe?quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:18 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Goede keuze. [afbeelding]
Ik heb nu net een paar maanden een MX-5, denk dus nog lang niet aan een volgende auto.
Audi Coupequote:Op dinsdag 2 november 2004 16:21 schreef Catch22- het volgende:
[afbeelding]
Ik heb een Special Version uit 1992, nummer 94 om precies te zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Uit welk jaar is de jouwe?
Ik wil er 1 van na '98.
Maar die zijn nog zo duuur.
Wel relatief weinig afschrijving onder de 13K trouwens op die auto's.
dan heb je er nog een dode hoek bijquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:32 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
[afbeelding]
Waarom: Ik dan stoer ben
Zet je huidige auto er ook effe bijquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:21 schreef Catch22- het volgende:
[afbeelding]
Of
[afbeelding]
tenzij er iets anders tussen komt
Hou het even realistisch, het is geen droomtopic.quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:32 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
[afbeelding]
naar
[afbeelding]
Waarom: Ik dan stoer ben
ik zal maar alvast beginnen met zoeken dan.... het klinkt heel bot om het te zeggen vooral omdat de auto mij ook al heel lang veel intresseert maar deze auto's zijn niet te koop te vinden. Op mobile.de staat er 1 maar die wordt alleen aan de handel verkocht... erg jammer... ik zie dat je een plaatje van http://www.tots.ch/ hebt, maar je bron is anders. maar ik zal daar ff kijken als ik jou was, das ongeveer je bijbel dan.quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:43 schreef Hyperdude het volgende:
Heb nu een E36 325 coupé (192 Pk)
wil vlgnd jaar deze:
1996-'97
Audi 4,2 S6plus Avant (326 PK)
[afbeelding]
en een dieseltje voor de kilometers erbij![]()
wou zeggen in nederland zijn dr maar 2 als ik het goed begrepen heb. zwitserland is meer de juiste plekquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:04 schreef Hyperdude het volgende:
@Ulti
Valt wel mee hoor.
Heb vorige week er nog 2 bekeken.
Wel in de buurt van Lugano![]()
Nice!! als je de tuscon hebt open dan ff een topic met foto's en korte review... ben heel benieuwd namelijk (vind het een mooie auto om te zien)quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:00 schreef Tazzie het volgende:
huidig: vw golf 4
nieuw: hyundai tucson
wanneer: volgende week
greetz,
taz
Zal ik doen. Is een zwarte, waarbij de lak wordt voorzien van een speciale coating om deze te versterken en dus mooi te houden. Helaas is de zwarte geen metaallak.quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:37 schreef Visie het volgende:
[..]
Nice!! als je de tuscon hebt open dan ff een topic met foto's en korte review... ben heel benieuwd namelijk (vind het een mooie auto om te zien)
zo dusquote:Op woensdag 3 november 2004 11:41 schreef KeessieX het volgende:
Mijn huidige auto:
Renault 5 GTT ph.1
Als ik eenmaal ga werken (na studie) wil ik deze erbij houden als hobbie/knutsel/liefhebbers autootje...
Volgende auto:
Renault Sport Clio
Waarom? Ik hou van Renault en tsja 182 pk in een Clio is héél fijn...
Wanneer? Waarschijnlijk binnen nu en 5 jaar wel...
Een 2.2 Vti heeft maar 185PK standaardquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:26 schreef Draz het volgende:
Huidig: Honda Prelude 3rd Gen. 2.0 EX 12v 109pk
[afbeelding]
Volgende: Honda Prelude 5th Gen. 2.2 VTi 200pk
[afbeelding]
Zoiets in ieder geval![]()
Heb je die multivla nog voor een bepaald doel gekocht of gewoon omdat je hem mooit vond ?quote:Op donderdag 4 november 2004 08:26 schreef Klonk het volgende:
Huidig
[afbeelding]
Toekomstige
[afbeelding]
Maar dan in het blauw.
huidige: die Astra coupé met chroom velgen, die je zo prachtig vindtquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:09 schreef dnzl het volgende:
Hey,
Post hier welke auto je na je huidige gaat kopen (bestellen voor de mazzelaars).
Huidig
Coupe Fiat 2.0 16v
[afbeelding]
Volgende
Coupe Fiat 2.0 20v Turbo (L.E.)
[afbeelding]
Wanneer![]()
Hopelijk volgende zomer, ben aan het sparen!
Waarom![]()
Tevreden met m'n huidige alleen schiet de 2.0 tekort. Ik wil dus meer vermogen, met de turbo vlieg je van 140 naar 190 / 220 (L.E.) paarden.
Nu jullie![]()
-edit-
heb je eerste foto even verruild voor een wat kleinere, aangezien de vorige die er stond echt te groot was....
-edit-
lief autootjequote:Op vrijdag 5 november 2004 10:09 schreef twentemeisje het volgende:
[afbeelding]
Maar morgen komt ie dan eindelijk, mijn nieuwe Micra Tekna! (in deze kleur maar dan met sportief spoilertje achter)
[afbeelding]
das een aardig grote stap, enig idee wanneer je hem in je bezit hebt?quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:42 schreef Kentaro het volgende:
Huidig: Seat Leon Topsport TDI
[afbeelding]
Next:: Audi A6 3.0 TDI
[afbeelding]
Ik denk Q3 05, wanneer precies is afhankelijk van hoeveel ik rij.quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:46 schreef erikvw het volgende:
[..]
das een aardig grote stap, enig idee wanneer je hem in je bezit hebt?
Er zijn twee 2.2 VTi versies met verschillend vermogen. (vraag me niet waarom)quote:Op woensdag 3 november 2004 15:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een 2.2 Vti heeft maar 185PK standaard
Ik ben nog blij met mijn huidige CRX ED9 en die gaat ook nog wel ff blijven![]()
goede keuzequote:Op vrijdag 5 november 2004 10:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
volgende:
BX houden, Kawa erbij![]()
damn! leuk ding man!quote:Op zaterdag 6 november 2004 08:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
goede keuze![]()
wanneer?
en: Kawasaki ZXR-400
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:09 schreef dnzl het volgende:
Ik wil dus meer vermogen, met de turbo vlieg je van 140 naar 190 / 220 (L.E.) paarden.
JIj rijdt jezelf vast en zeker harstikke dood he op een motor? :')quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
damn! leuk ding man!
ehm ik wil als ik 21 ben, motorrijlessen gaan volgen. (Februari 2006)
Ik zat te denken dat ik maar beter een ZXR-400 kan nemen dan, aangezien ik mezelf waarschijnlijk toch niet in de hand kan houden op een snelle motor (maar 400 moet ook rap zijn, of niet?).
Anywayz, hoop ooit nog eens een ZX6-R Ninja of een leuke ZXR 750 te bezitten![]()
mja dat is rap zatquote:Op zondag 7 november 2004 11:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
JIj rijdt jezelf vast en zeker harstikke dood he op een motor?![]()
400 is rap zat denk ik.... ca. 165kg met 65pk..
=
220km/h, 0-100 in 4.5 seconden ofzo
toch die foto posten hequote:Op zondag 7 november 2004 13:35 schreef -Xerxes- het volgende:
Huidige:
[afbeelding]
Misschien binnenkort:
[afbeelding]
Alfa Romeo 2.0TS16v Turbo Novitec met 235 pk
Fuck off, daar gaat dit topic toch over, welke auto je nu hebt en welke je wilt gaan kopenquote:Op zondag 7 november 2004 14:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
toch die foto posten he
maar de foto stond al op ons netvlies gebrand.quote:Op zondag 7 november 2004 17:13 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Fuck off, daar gaat dit topic toch over, welke auto je nu hebt en welke je wilt gaan kopen
uiteraard?quote:Op zondag 7 november 2004 17:37 schreef Fiets-toeter het volgende:
uiteraard in het rood
is ie nou van jou of van je papaquote:Op zondag 7 november 2004 21:28 schreef One_conundrum het volgende:
We hebben nu een Peugeot 405 1.6i daar rijdt mijn moeder in naar haar werk, pa ging altijd op de fiets naar het werk maar moet nu naar andere provincies rijden en wil daarom deze
Volvo 850 2,5i 20V lpg automaat
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verschrikkelijk bruut ding met 170 pk jammer alleen dat het een automaat is want dan doet ie er al 10 sec over tot de 100 kmh, de handgeschakelde maar 8,9.
Nu kan ik eindelijk op tv komen bij gevaar op de weg
haha van pappa maar dat verhindert niet dat ik daar ook in ga rijden...quote:Op zondag 7 november 2004 21:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is ie nou van jou of van je papa
zou ik ook doen, maar dit topic gaat over auto's van usersquote:Op zondag 7 november 2004 21:37 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha van pappa maar dat verhindert niet dat ik daar ook in ga rijden...![]()
haha te laatquote:Op zondag 7 november 2004 22:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zou ik ook doen, maar dit topic gaat over auto's van users
ow, sorry, ik ging er voor het gemak even vanuit dat niet alle ruim honderdduizend users van fok mijn auto al kende en ik had geen zin in replies als: "Hey, maar welke auo rij je nu dan?!?!?!?"quote:Op zondag 7 november 2004 17:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar de foto stond al op ons netvlies gebrand.
in dat geval vergeef ik jequote:Op zondag 7 november 2004 22:17 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
ow, sorry, ik ging er voor het gemak even vanuit dat niet alle ruim honderdduizend users van fok mijn auto al kende en ik had geen zin in replies als: "Hey, maar welke auo rij je nu dan?!?!?!?"
wat voor een promotie heb jij dan gemaaktquote:Op vrijdag 5 november 2004 10:42 schreef Kentaro het volgende:
Huidig: Seat Leon Topsport TDI
[afbeelding]
Next:: Audi A6 3.0 TDI
[afbeelding]
Jou pappie heeft smaakquote:Op maandag 8 november 2004 00:47 schreef marruuuk het volgende:
[..]
wat voor een promotie heb jij dan gemaakt
van een seat leon naar een a6 3.0 (een 2.0 lijkt me betaalbaarder voor je, zeker als je wat van die die te dure opties wilt)
poepoe
maar hij is zeker wel fantastisch mooi
ik zou geen andere sedan willen (ja een a8 6.0 dan)
maar mijn pappie heeft lekkur al zo een a6 3.0
in diezelfde kleur als op het plaatje
Mijn vader gaat er binnenkort een proefritje in maken, ik ben erg benieuwd.quote:Op maandag 8 november 2004 00:47 schreef marruuuk het volgende:
[..]
wat voor een promotie heb jij dan gemaakt
van een seat leon naar een a6 3.0 (een 2.0 lijkt me betaalbaarder voor je, zeker als je wat van die die te dure opties wilt)
poepoe
maar hij is zeker wel fantastisch mooi
ik zou geen andere sedan willen (ja een a8 6.0 dan)
maar mijn pappie heeft lekkur al zo een a6 3.0
in diezelfde kleur als op het plaatje
Ook leuk!quote:Op maandag 8 november 2004 09:27 schreef fratsman het volgende:
Binnen nu en een paar weken
VW polo uit 97-98 ongeveer...ben nog aan het zoeken.
dan zou ik toch wel voor die ford gaanquote:Op maandag 8 november 2004 22:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:
nu:
[afbeelding]
next een ford focus (comfort en luxe) of een Seat Ibiza FR 130PK (snel):
Seat:
[afbeelding]
Ford Focus
[afbeelding]
Ik ben er nog niet helemaal over uit welke ik moet kiezen, de focus heeft nu een actiemodel de futura met navigatiesysteem, airco, lederen bekleding etc.
De ibiza is lekker snel, maar minder comfortable.
Da's lef hebbenquote:Op zaterdag 13 november 2004 02:36 schreef Don_Tom het volgende:
Ik ga hem ook verhuren om de boel een beetje betaalbaar te houden....
heerlijke auto om in te rijden, maar wel ietsie underpowered. hij komt niks tekort, maar je verwacht naar de looks toch gauw iets meer.. maar goede keuze!quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:50 schreef Scalle-- het volgende:
Huidig: geen.
Toekomst: Lexus IS200 Limited Edition
[afbeelding]
Maar antraciet metallic met beige lederen interieur.
Verwacht: 23-11-2004
Zal wel niet zo heel lang standaard blijven
Ik vind die 205t16 een beetje een 'should have been R5 turbo'quote:Op maandag 8 november 2004 09:18 schreef -Muse- het volgende:
Huidig:
205 Gentry 1.9 8v met 130pk
[afbeelding]
Volgende:
205 CTi Dimma
[afbeelding]
of
205 T16 ala 200pk 4WD
[afbeelding]
Verhuren gebeurt met begeleiding en natuurlijk goed verzekerdquote:Op zaterdag 13 november 2004 09:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's lef hebben
Dan moet de huurder goed verzekerd zijn, jij kunt je auto niet verzekeren voor andere bestuurders.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:32 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Verhuren gebeurt met begeleiding en natuurlijk goed verzekerd
Begeleiding houdt idd in erachteraan rijden, dit gebeurt bij alle verhuurbedrijven die 2-zitters voor bruiloften verhuren. Wat betreft de verzekering ben ik nog aan het uitzoeken hoe ik dit moet doen, aangezien ik tot nu toe alleen nog auto's met chauffeur verhuur. Normaal gesproken is je auto ook verzekerd voor andere bestuurders, als je zelf maar de hoofdbestuurder bent (of dit anders hebt opgegeven), als dit niet zo was zou je namelijk nooit iemand anders in je auto kunnen laten rijden. Hoe dit in een verhuursituatie precies zit weet ik nog niet en zoek ik dus nog uit, misschien is er hier toevallig iemand die daar opheldering over kan geven?quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan moet de huurder goed verzekerd zijn, jij kunt je auto niet verzekeren voor andere bestuurders.
En begeleiding? Er achteraan rijden ofzo?
Dat als eerste auto? Ik hoop dat je aardig wat heb gereden sinds je je rijbewijs hebt. Anders vrees ik dat je hem de eerste de beste boom in zet. Die dingen zijn listig (met de hulpmiddelen uit)quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:20 schreef Furb het volgende:
volgend jaar wordt dit mijn volgende (lees: EERSTE) auto....
[afbeelding]
das pas een "HOT HATCH"![]()
dream onquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:20 schreef Furb het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan wens ik je veel plezier met het zoeken van een verzekeraar die jou uberhaupt wil verzekeren, gezien je leeftijd en schadevrije jarenquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:20 schreef Furb het volgende:
Inderdaad, het is geen droomtopic jongensquote:Op dinsdag 16 november 2004 08:31 schreef Robar het volgende:
Wat grappig toch dat bij veel mensen bij het een dergelijk topic de fantasie op hol slaat!
Ik geloof een aantal posts hier echt niet!
Als je dan ook leest dat iemand als zijn eerste auto een Honda Civic Type-R wil aanschaffen!!!quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:12 schreef dnzl het volgende:
[..]
Inderdaad, het is geen droomtopic jongens![]()
Wel vet stoer trouwens flink op scheppen op het internet![]()
Geloof je mij ook nie?quote:Op dinsdag 16 november 2004 08:31 schreef Robar het volgende:
Wat grappig toch dat bij veel mensen bij het een dergelijk topic de fantasie op hol slaat!
Ik geloof een aantal posts hier echt niet!
De vraag is, wil je hem graag hebben/droom je erover?quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:50 schreef hifonics het volgende:
[..]
Geloof je mij ook nie?
Kwil namelijk een celica 2 liter 175 pk of 2 liter turbo 4wd?
zoiets dus
[afbeelding]
lekker kontje he
effe lekker nog een keer duidelijk maken
ik droom er niet over. maar ik heb al voor mezelf besloten dat ik hem ga halen. in ieder geval een 2 liter en een 2 liter turbo 4wd zou helemaal te geil zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:46 schreef Robar het volgende:
[..]
De vraag is, wil je hem graag hebben/droom je erover?
Of ga je hem ook daadwerkelijk aanschaffen?
En het is toyota: What could possibly be wrong about that car?![]()
He dat kan nie he. Die wil ik al. zoek lekker wat andersquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:59 schreef beschuit het volgende:
Rijdt nu een Toyota Corolla E10 1.3 16v sport en wil ook een celica 2.0
Of een IntegraR, maar das zal pas over een jaar of 2 a 3 zijn ben ik bang :/
Verhuren?quote:Op zaterdag 13 november 2004 02:36 schreef Don_Tom het volgende:
Deze moet er binnenkort tot zeer binnenkort komen, iig binnen een half jaar:
[afbeelding]
Ik ga hem ook verhuren om de boel een beetje betaalbaar te houden....
T'is een replicaatje met kevertechniek, valt dus wel mee. Echte 356 speedsters rijden wereldwijd nog maar een paarhonderd van rond (zijn er 4500 van gebouwd) en kosten ca. 100.000 euro als je ze al kunt vinden. Die ga'k niet kopen dus. Overigens doet een replica motorisch en qua rijgedrag zeker niet onder voor het origineel, en ze zijn niet van echt te onderscheidenquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:56 schreef Tiger_Woods het volgende:
[..]
Verhuren?
Man, dan sta je elke twee weken te sleutelen. Volgens mij heb je geen idee wat onderhoud hier van kost. Laat staan schades...
Zeg dat dan meteen, voordat je weer wijs loopt te doen...quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:50 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
T'is een replicaatje met kevertechniek, valt dus wel mee. Echte 356 speedsters rijden wereldwijd nog maar een paarhonderd van rond (zijn er 4500 van gebouwd) en kosten ca. 100.000 euro als je ze al kunt vinden. Die ga'k niet kopen dus. Overigens doet een replica motorisch en qua rijgedrag zeker niet onder voor het origineel, en ze zijn niet van echt te onderscheiden
Bij deze auto is het een beetje net als bij een cobra, 95% van wat er rond rijdt is replica.
Ik heb nooit gezegd dat ik een echte zou kopen, een een beetje kenner weet wel dat het als je het over speedsters hebt normaal gesproken over een replica gaat, net als bij sevens en cobras....quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:25 schreef Tiger_Woods het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen, voordat je weer wijs loopt te doen...
Trouwens, Speedsters kosten geen ton meer tegenwoordig en met de dollar/euro heb je er toch al eentje voor 60 a 70.000... Ik twijfel nog steeds.
Een beetje liefhebber heeft het altijd over echte Speedstersquote:Op woensdag 17 november 2004 05:19 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik een echte zou kopen, een een beetje kenner weet wel dat het als je het over speedsters hebt normaal gesproken over een replica gaat, net als bij sevens en cobras....
Waar twijfel je aan? of je zelf een echte wil halen??
Kan niet anders dan me hier bij aansluiten, heb wel het voorrecht gehad dat ik op mijn 22ste een tijd heb mogen koerieren met een voorheen rallybak... Maareuh... Als je niet veel hebt gereden, of dat dit je eerste bak wordt, kun je beter voor een wat rustigere, gezapigere bak kiezen. Scheelt een hoop gestress en geeikel en je zit nog eens wat lekkerder ook!quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Als je dan ook leest dat iemand als zijn eerste auto een Honda Civic Type-R wil aanschaffen!!!
Ten eerste is de nieuwwaarde van deze auto ongeveer 28.000 euro!
Ten tweede is hij tweedehands waarschijnlijk niet minder dan 20.000 euro!
Ten derde krijg je hem bijna niet verzekerd met 18-24 jaar!
Ten vierde, als dat al lukt betaal je zo duizenden euro's per jaar aan verzekering.
Ten vijfde komt daar nog de wegenbelasting, bezine en onderhoudskosten bij. (en hij heeft wel wat meer dorst dan een standaard 2.0)
Ten zesde is het niet aan te raden als eerst auto, omdat je dan gewoonweg niet met die power om kan gaan!
Ten zevende zou ik er niet aan beginnen, omdat de kans dat je met je eerste auto een ongeluk krijgt veel te hoog is! (en zeg nou niet dat gebeurt me niet!!)
Ten achtste veel plezier ermee als je er toch aan wil/kan beginnen en wees voorzichtig!
R.
Blijf nog maar ff denken dan....quote:Op woensdag 17 november 2004 07:37 schreef Tiger_Woods het volgende:
[..]
En ja, daar denk ik over na...
goede keuze, heb sinds een paar dagen een 'gewone' cooper en ben er helemaal weg van!! wat een auto zeg..quote:Op woensdag 17 november 2004 22:49 schreef Mad-Matt het volgende:
Huidige auto:
MR2 turbo met volledige bodykit en motorisch opgefokt naar zo`n 290pk.
Hier hoop ik nog lang van te genieten.
En als volgende auto:
Mini Cooper S
Super wagentje
(ben te lui voor plaatjes)
Is, beter dan dromen, he!!quote:Op woensdag 17 november 2004 22:03 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Blijf nog maar ff denken dan....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |