abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23024591
Te koop voor de echte fan:

Honda Civic Silverstone 1.5 DXi Limited Edition. (lpg-G3) optisch in uitstekende staat.
De kleur is zwart metallic en de auto heeft een aantal sportieve accenten rondom de auto.
De auto is een aantal centimeter verlaagd, heeft een sportuilaat opzetstuk en heeft mooie 15 inch OZ vulcano velgen. De banden die eronder zitten zijn praktisch nieuw (ca 2000 km op gereden). Het zijn Toyo proxes 195/15/50 sportbanden. Verder heeft de auto een sportief interieur met kuipstoelen voor en 4 hoofdsteunen. Achterin liggen twee 180 watt pioneer speakers die achterblijven. De auto heeft een lpg G3 installatie van ongeveer 4 jaar oud. Dit betekent een wegenbelasting die nagenoeg gelijk is aan dezelfde auto in de benzinecategorie en een volle tank voor nog geen 15 euro! Aantal leuke details van deze auto: in tweeen openslaande achterklep, lage instap en laag liggende auto. Een van de snelste 1.5jes die zijn gemaakt. Briljante wegligging en lekker vlot.

Waarom voor de echte fan?
De auto heeft een mankement aan de motor. Wat het is is nog niet exact bekend, maar vanwege tijdgebrek en het reeds aanschaffen van een andere auto heb ik besloten om hem in de huidige staat te verkopen. Het geld en de tijd die het me zouden gaan kosten om de auto te laten maken en het verlies wat ik nu leid door hem in deze staat te verkopen zijn nagenoeg gelijk. Daarbij is het probleem voor de echte fan zo verholpen. Nieuw blokje erin en rijden maar. Het heeft in ieder geval te maken met het koelsysteem (de kop is NIET kapot!!!!!). Ik weet in ieder geval wat de auto in deze staat waard moet zijn en wil hem ook voor minimaal die prijs verkopen. Minimaal 4 cijfers zijn benodigd. Maar ik laat het bieden vrij.........
De auto is overigens op dit moment gepositioneerd in Haarlem!
Voor meer informatie: Zie mijn profiel voor het emailadres!

Hieronder volgen nog wat foto's:

Meer foto's (bijvoorbeeld van de mooie maar toch kleine details) >>>>>>> http://crxclubholland.com/photo/roycivic/index.php

[ Bericht 0% gewijzigd door Robar op 02-11-2004 15:23:06 ]
pi_23096325
De "vraagprijs" zit trouwens tussen de 2000 en 3000 euro!
Maar er kan altijd onderhandeld worden !!!
pi_23170678
Bouwjaar is btw 1993!
pi_23264872
Voor de duidelijkheid, het is dus een bezine en gas auto.
Daarnaast zijn de onderhoudsboekjes aanwezig en is de auto netjes dealeronderhouden!
  vrijdag 12 november 2004 @ 15:29:48 #5
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_23268194
Velgen zijn OZ Polaris, geen Vulcano
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
pi_23268804
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 15:29 schreef beschuit het volgende:
Velgen zijn OZ Polaris, geen Vulcano
Hehe,

Vriend van me zei dat ze zo heetten, maar bij deze "POLARIS" mensen!

pi_24031790
Vraagprijs=2200 euro!
pi_24062681
sorry dat ik het zeggen moet maar daar voor verkoop je hem nooit, die auto's koop je voor 1500 euro, met misschien een paar meer km's misschien maar wel gewoon op benzine!

ik bied je 1000 euro
pi_24096711
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 18:34 schreef evilduiveltje het volgende:
sorry dat ik het zeggen moet maar daar voor verkoop je hem nooit, die auto's koop je voor 1500 euro, met misschien een paar meer km's misschien maar wel gewoon op benzine!

ik bied je 1000 euro
Deze rijdt op beide Gas EN benzine dus!
En ik weet wat hij waard is, heb er goed onderzoek naar gedaan.
1000 euro is niet een reeel bod !

Kijk maar eens in de regio Haarlem/Amsterdam en zoek maar naar een zelfde type Civic.....!
Prijzen lopen uiteen van 2500 tot 3500 euro! (soms met een uitschieter naar beneden, maar ook weleens een uitschieter naar boven.)
pi_24097831
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 18:34 schreef evilduiveltje het volgende:

ik bied je 1000 euro
BTW,

Deze gasinstallatie is juist een voordeel, je doet het als een nadeel overkomen.....
Het zit er dus beide in, wil je niet op gas rjden, dan doe je dat dus niet.......

Maar het is namelijk een G3 installatie, dat betekent het volgende:
MAAR 15 procent meer wegenbelasting dan wanneer de auto alleen op benzine geregistreerd zou staan. Normaal is de wegenbelasting dus bijna 70 euro voor deze auto per drie maanden. Nu is de wegenbelasting iets boven de 80 euro per drie maanden. Daarentegen heb je voor 12 euro een volle tank gas en een volle tank benzine betekent al gauw 45-50 euro. Het omslagpunt van deze auto ligt dus al op een paar duizend kilometer. Dat rijdt je er met het grootste gemak uit. Als voorbeeld: ik rijd er 11.000 kilometer per jaar in. En dan rijd ik er echt alleen prive in en gebruik ik hem niet voor het werk. Je zit dus razendsnel op die 11.000 kilometer. Das zo ongeveer twee maal het omslagpunt. Na dat omslagpunt lach je je helemaal rot! En wil je af en toe lekker sportief rijden met je auto, dan zet je hem gewoon even op benzine.......
pi_24098001
quote:
Op maandag 20 december 2004 10:55 schreef Robar het volgende:

[..]
Daarentegen heb je voor 12 euro een volle tank gas en een volle tank benzine betekent al gauw 45-50 euro.
Je moet er wel bijzeggen dat dat benzine zuiniger rijdt dan gas he. Netzoals dat diesel minder verbruikt per km dan benzine.

Verder een leuke auto, ziet er ook nog erg goed uit (op de foto's iig) maar ik ben al voorzien.
pi_24099752
km stand?
en weet je wat het zou kosten als je vanuit belgie deze auto zou kopen?
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_24102963
2200 euro voor een auto waar een nieuw blok in moet? Dat meen je niet

Voor dat geld heb je gewoon een goede waar niets aan gedaan hoeft te worden! En dan moet jouw koper nog op zoek naar een blok, en dat er vervolgens OF zelf inlepelen OF een garage vinden die dat voor hem wil doen (en dan mag je rekenen op een hele hoop manuren en kosten daarvoor).
(Y)
pi_24103581
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:34 schreef chiren het volgende:
2200 euro voor een auto waar een nieuw blok in moet? Dat meen je niet

Voor dat geld heb je gewoon een goede waar niets aan gedaan hoeft te worden! En dan moet jouw koper nog op zoek naar een blok, en dat er vervolgens OF zelf inlepelen OF een garage vinden die dat voor hem wil doen (en dan mag je rekenen op een hele hoop manuren en kosten daarvoor).
Ik zal het even toelichten...............................
Ten eerste is de auto optisch in bijna perfecte staat, met een paar leuke extra's!!!!!!
Ten tweede is het blok helemaal gefixt (toen ik dit plaatste was dat nog niet gedaan en ook eigenlijk niet de bedoeling)!!!!! Met het blokkie is niks aan de hand alleen is er nog wel het mankement, waarvan ik geen idee heb waardoor het veroorzaakt wordt! Ik kan alleen deze openingspost niet aanpassen dusss........ Ben het alleen vergeten te melden en had ook eigenlijk geen erg meer in dit topic! Ik heb heel wat onderzoek gedaan naar de waarde van de auto, ik heb me door tientallen mensen (met Honda's, zonder Honda's, met ervaring, enzovoorts) laten informeren. In deze regio vind je deze auto "praktisch" niet voor onder de 2000-2500 euro, geloof me maar! Als je hem al vindt, dan is er of iets mee aan de hand, of hij is helemaal standaard en weinig interessant. Met mijn auto is op dit moment iets aan de hand, klaar dat is gewoon zo. Het blok is in orde, ik heb hem af laten persen en ik heb de pakkingen laten vernieuwen. Het blok is tip top in orde. Er is alleen iets wat een verhitting van de motor veroorzaakt. Daar heb ik rekening mee gehouden. Als je ervan uit gaat dat ik hem in goede staat had kunnen verkopen voor een prijs rond de 3000 euro dan vind ik een vraagrpijs van 2200 euro vrij normaal en daarbij, het is een vraagprijs! De kans is groot dat alleen de radiator vervangen moet worden, dan ga ik voor een paar honderd euro het schip in. Dat vind ik niet erg, want ik wil niet de koper met mijn problemen opzadelen. Daarom staat ie voor 800 euro minder en wordt ie waarschijnlijk nog wel voor minder verkocht. Datgene wat ik erop verlies moet ruim, maar dan ook ruimschoots voldoende zijn om de auto te laten maken, laat staan als je het zelf kan doen. Zoals ik al zei, de kop is goed, een motorswap is dus niet nodig!!!!!!!! Dat je hem goedkoper in Belgie/Duitsland kan vinden, ok, maar daar moet je dan nog het een en ander bij optellen. Ik woon in de regio Haarlem en ik richt me op de prijzen daar. Als iemand van hier in de buurt de auto liever voor 500 minder in het oosten of zuiden van het land gaat halen, ok, dan moet diegene dat doen. Deze vraagprijs is reeel en ook gewoon onderhandelbaar!!!!
Hier nog een opsomming van de auto:

1500CC
16 klepper
Verlaagd
Sportbanden Toyo Proxes
Sportvelgen OZ Polaris
Sportuitlaatverlengstuk
Nieuwe middendemper
Gereviseerde ontsteking
Nieuwe ashoezen
Speakers 180 watt
LPG-G3 installatie (dus ook benzine)
Optische extra's (zie hiervoor de foto's)

Je krijgt er echt een hele mooie auto voor!
pi_24103629
Ow trouwens 190.000 KM mee gereden!
pi_24104874
Ah! Ja uit je OP maakte ik inderdaad op dat er een nieuw blok in moest, maar het was dus al allemaal gefixed op dat ene koelprobleem na

Dan mag je blij zijn dat ik je daar nog even op wees, zodat je het verhaal eromheen kon vertellen voordat iedereen weer begon te zeiken

Maar succes dan verder met de verkoop, het is inderdaad een mooi wagentje!
(Y)
pi_24106048
heb je een foto van je blok
ijsbergvla
  maandag 20 december 2004 @ 21:42:48 #18
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_24108615
Waterpomp wel in orde ?
Speak only if it improves upon the silence....
pi_24114180
quote:
Op maandag 20 december 2004 17:43 schreef chiren het volgende:
Ah! Ja uit je OP maakte ik inderdaad op dat er een nieuw blok in moest, maar het was dus al allemaal gefixed op dat ene koelprobleem na

Dan mag je blij zijn dat ik je daar nog even op wees, zodat je het verhaal eromheen kon vertellen voordat iedereen weer begon te zeiken

Maar succes dan verder met de verkoop, het is inderdaad een mooi wagentje!
Ja het is goed dat je er op reageerde, anders zou het verhaal niet meer kloppen.
Maar wat ik al zei, er reageerd in het begin zo weinig mensen op, dat ik er geen erg meer in had.
Het is al bijna twee maanden geleden!!!!!

Ik zal binnenkort ook een fotootje onder de motorkap maken, voor diegenen die dat willen.

Ik wil de waterpomp niet uitsluiten, maar er is naar gekeken! (door een monteur)
Hij is alleen niet vervangen...........!
pi_24177457
ik wil hem van je kopen voor 600 euro :P:P:P:P:P:P
I rawk
pi_24904264
vraagprijs is nu 1750!
  donderdag 3 februari 2005 @ 16:55:17 #22
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_24904363
Voor 1000 zou ik die bak zeker kopen!
Mooi dingetje namelijk! Misschien als je 'm over een tijdje nog steeds hebt kan ik er wat meer voor geven!
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_25427722
Vraagprijs 1500
pi_25429910
Ik ben opzich wel geintereseerd. Maar ik wil van te voren wel eerst weten hoeveel het maken van de motor mij gaat kosten voordat ik em ga verkopen.... mail me eventueel op silencer.df3 [at] gmail.[com]
pi_26033212
OK OK het heeft nu lang genoeg geduurt.

Voor 1200 mag ie weg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')