quote:
Op maandag 20 december 2004 15:34 schreef chiren het volgende:2200 euro voor een auto waar een nieuw blok in moet? Dat meen je niet
![]()
Voor dat geld heb je gewoon een goede waar niets aan gedaan hoeft te worden! En dan moet jouw koper nog op zoek naar een blok, en dat er vervolgens OF zelf inlepelen OF een garage vinden die dat voor hem wil doen (en dan mag je rekenen op een hele hoop manuren en kosten daarvoor).
Ik zal het even toelichten...............................
Ten eerste is de auto optisch in bijna perfecte staat, met een paar leuke extra's!!!!!!
Ten tweede is het blok helemaal gefixt (toen ik dit plaatste was dat nog niet gedaan en ook eigenlijk niet de bedoeling)!!!!! Met het blokkie is niks aan de hand alleen is er nog wel het mankement, waarvan ik geen idee heb waardoor het veroorzaakt wordt! Ik kan alleen deze openingspost niet aanpassen dusss........ Ben het alleen vergeten te melden en had ook eigenlijk geen erg meer in dit topic! Ik heb heel wat onderzoek gedaan naar de waarde van de auto, ik heb me door tientallen mensen (met Honda's, zonder Honda's, met ervaring, enzovoorts) laten informeren. In deze regio vind je deze auto "praktisch" niet voor onder de 2000-2500 euro, geloof me maar! Als je hem al vindt, dan is er of iets mee aan de hand, of hij is helemaal standaard en weinig interessant. Met mijn auto is op dit moment iets aan de hand, klaar dat is gewoon zo. Het blok is in orde, ik heb hem af laten persen en ik heb de pakkingen laten vernieuwen. Het blok is tip top in orde. Er is alleen iets wat een verhitting van de motor veroorzaakt. Daar heb ik rekening mee gehouden. Als je ervan uit gaat dat ik hem in goede staat had kunnen verkopen voor een prijs rond de 3000 euro dan vind ik een vraagrpijs van 2200 euro vrij normaal en daarbij, het is een
vraagprijs! De kans is groot dat alleen de radiator vervangen moet worden, dan ga ik voor een paar honderd euro het schip in. Dat vind ik niet erg, want ik wil niet de koper met mijn problemen opzadelen. Daarom staat ie voor 800 euro minder en wordt ie waarschijnlijk nog wel voor minder verkocht. Datgene wat ik erop verlies moet ruim, maar dan ook ruimschoots voldoende zijn om de auto te laten maken, laat staan als je het zelf kan doen. Zoals ik al zei, de kop is goed, een motorswap is dus niet nodig!!!!!!!! Dat je hem goedkoper in Belgie/Duitsland kan vinden, ok, maar daar moet je dan nog het een en ander bij optellen. Ik woon in de regio Haarlem en ik richt me op de prijzen daar. Als iemand van hier in de buurt de auto liever voor 500 minder in het oosten of zuiden van het land gaat halen, ok, dan moet diegene dat doen. Deze vraagprijs is reeel en ook gewoon onderhandelbaar!!!!
Hier nog een opsomming van de auto:
1500CC
16 klepper
Verlaagd
Sportbanden Toyo Proxes
Sportvelgen OZ Polaris
Sportuitlaatverlengstuk
Nieuwe middendemper
Gereviseerde ontsteking
Nieuwe ashoezen
Speakers 180 watt
LPG-G3 installatie (dus ook benzine)
Optische extra's (zie hiervoor de foto's)
Je krijgt er echt een hele mooie auto voor!