Ja, denk je dat de woordvoerders de daad gaan goedkeuren? Dan krijg je lynchpartijen in NL.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:31 schreef calvobbes het volgende:
Dikke vette bullshit...
Dat er op een andere forum waar er net zulke hersenlozen als hier lopen te posten, wil nog niet zeggen dat iedereen het toejuicht. Ik heb ook al diverse Moslims woordvoerders de daad horen afkeuren.
Je hoeft die reactie niet in elk topic opnieuw te plaatsen hoor..quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:38 schreef SeLang het volgende:![]()
![]()
![]()
Maar je kon er op wachten natuurlijk.
Het enige waar ik over twijfelde was wie er eerst vermoord zou worden; Theo van Gogh of Hirshi Ali.![]()
![]()
KUTZOOI
![]()
![]()
zal wel op de volgende plaats staan van de moslim hit-list..quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:38 schreef SeLang het volgende:![]()
![]()
![]()
Maar je kon er op wachten natuurlijk.
Het enige waar ik over twijfelde was wie er eerst vermoord zou worden; Theo van Gogh of Hirshi Ali.![]()
![]()
KUTZOOI
![]()
![]()
komt geen stille tocht, maar een tocht waar iedereen hun woede gaat uiten..quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ach ja, nu komt er weer een stille tocht of een betoging, politici en Islamitische organisaties spreken hun afschuw uit en over een jaar ligt er weer iemand plat omdat hij/zij een mening had die niet aansloot bij de mening van Islamitische en linkse fascisten.
quote:Nee hoor, want de meeste marokkanen voelen zich op en top nederlander en waren het van harte eens met de vrije meningsuiting van hirsi of van gogh....
Dus het had evengoed een italiaan kunnen zijn
Met name de lageropgeleiden dan, gelukkig dat ik daartoe niet behoor.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:38 schreef Harry_Sack het volgende:
De kansen voor in Nederlander geboren Marokkanen is bij deze met 10 jaar opgeschort
Grappig zeg!quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:39 schreef Mr_Sossa het volgende:
Hij wordt waarschijnlijk gecremeerd, gaat ie dus alleen maar meer roken
Precies, voor de show keuren ze het even af. Net zoals Arafat voor de show weleens aanslagen afkeurt.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:38 schreef Cheese het volgende:
[..]
Ja, denk je dat de woordvoerders de daad gaan goedkeuren? Dan krijg je lynchpartijen in NL.
De achterban kan van Gogh gestolen worden, is mijn denkbeeld. Dood of levend, ze zullen er geen traan om laten.
Inderdaad, en daarom wil ik nog wel eens zien of dergelijke organisaties de daad bij het woord gaan voegen...quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:38 schreef Cheese het volgende:
[..]
Ja, denk je dat de woordvoerders de daad gaan goedkeuren? Dan krijg je lynchpartijen in NL.
De achterban kan van Gogh gestolen worden, is mijn denkbeeld. Dood of levend, ze zullen er geen traan om laten.
Weet niet of ik het haal, maar ik ga proberen er bij te zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:38 schreef Logician het volgende:
19:30 dam ) voor degene die het vroeg
Lijkt mij dat hij ook idd op die uitspraken doelde.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:38 schreef Noca het volgende:
@ Inso: Als het om die uitspraken gaat ben ik het helemaal met hem eens. Kwam alleen wat algemeen over.
Bron?quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:40 schreef OutKast het volgende:
@ Calvobbes:
Jij bent blind. Hij is niet gek; hij is tot zijn actie gekomen door zijn geloof. Punt. Als hij niet gelovig was geweest had hij zich niet beledigt gevoeld en dus deze actie niet gedaan.
In een land met teveel moslims waar niks tegen gezegd kan worden voor dat ze zich op hun besneden pik getrapt voelen...quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:39 schreef lenin het volgende:
Diep geschokt! wat voor een land leven wij??
Pfff... Ze kunnen bij sommige mensen ook niks goed doen he?quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:38 schreef Cheese het volgende:
Heb je je anti-terrorisme certificaat permanent op zak?quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met name de lageropgeleiden dan, gelukkig dat ik daartoe niet behoor.
Wil jij dan SVP meegaan, met je geneuzel? Volgens mij ben je hier vooral bezig om iedereen die hier een mening geeft, vanwege die mening af te branden, terwijl je zelf eigenlijk niet eens een zuiver standpunt inneemt.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:32 schreef Xebrozius het volgende:
Ga aub naar TRU toe met die onzin.
Officieel: Cohen heeft het voorgesteld tijdens de persbijeenkomst net op 1 uur.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:40 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Weet niet of ik het haal, maar ik ga proberen er bij te zijn.
Is dit een officiele betoging, of via internet georganisseerd?
staat nederland bekent om he.. het is NOOIT goedquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:41 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Pfff... Ze kunnen bij sommige mensen ook niks goed doen he?
Aan de ene kant roepen dat Moslims het af moeten keuren, maar daarna weer roepen dat ze het alleen maar voor de show doen...
Lekker tollerant Nederland weer....
Of veel users voor de show net doen of ze geen racist zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Precies, voor de show keuren ze het even af. Net zoals Arafat voor de show weleens aanslagen afkeurt.
Ow jij hebt al een heel psychiatrisch onderzoek uit kunnen voeren?quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:40 schreef OutKast het volgende:
Jij bent blind. Hij is niet gek; hij is tot zijn actie gekomen door zijn geloof. Punt. Als hij niet gelovig was geweest had hij zich niet beledigt gevoeld en dus deze actie niet gedaan. Dat jij dat goed wilt praten snap ik echt niet. De link tussen het geloof en zijn actie is dus meer dan duidelijk. Dus is het zeker van belang dat hij Islamitisch is.
Ik hoop dat het goed fout gaat. Een net verlopende "harde" tocht heeft totaal geen nut. Het moet eens duidelijk worden dat niet alles zomaar kan uit de naam van de Islam. Leuk voor je dat je in dat sprookjesboek gelooft maar ga er geen mensen mee lastig vallen. En ga dan helemaal niet lopen huilen als er eens iemand hard tegen ingaat.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:40 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
komt geen stille tocht, maar een tocht waar iedereen hun woede gaat uiten..
als dat maar goed gaat
Ok.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lijkt mij dat hij ook idd op die uitspraken doelde..
Daar ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ach ja, nu komt er weer een stille tocht of een betoging, politici en Islamitische organisaties spreken hun afschuw uit en over een jaar ligt er weer iemand plat omdat hij/zij een mening had die niet aansloot bij de mening van Islamitische en linkse fascisten.
Ik ben geen racist. Ik heb gewoon een hekel aan fascistisch tuig.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:41 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Of veel users voor de show net doen of ze geen racist zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |