QEDquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:01 schreef Ludwig het volgende:
Draai je gezicht maar weg. Verliezer dat je bent!
Wat een verschrikkelijk vooringenomen houding. Je beschuldigt anderen van kortzichtigheid en generaliseren? Lees je eigen stukje nog maar even door.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:47 schreef Verbal het volgende:
Paar dagen. Week. Ik kijk wel.
Ik ga hier niet zitten kijken hoe mensen -net als in de nadagen van 6 mei 2002- een moord gijzelen voor hun eigen politieke woede.
Ik ken het nu wel; alleen 'rechtse' mensen mogen boos en verdrietig zijn, 'links' huilt krokodillentranen, er mogen nu wel een paar prominente moslims worden afgeknald, stiekem wrijven de GroenLinkse cryptofascisten zich in hun handen... etcetera.
Geen zin meer an.
Voor de mensen die weer een stijve hebben omdat ze 'gelijk' hebben: valt er voor jullie tenminste weer wat te genieten. Trek er een biertje bij open, zou ik zeggen.
Tot later.
Je hebt gelijk, en er zullen best een hoop trollers en grappenmakers tussen zitten maar het is ook een kleine afspiegeling van de maatschappij waar we in leven. Daar moet je je niet volledig van afsluiten.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:12 schreef Klonk het volgende:
ik heb nws en pol ook uit mijn active topics gedonderd, als ik info wil hebben over de moord op van gogh heb ik daar tv, radio enz voor, zoals het er aan toe gaat in de topics die er over gaan, sorry dat vind ik fok op z'n slechtst.
De discussies in POL vooral, maar ook in NWS, zijn gewoon ongelooflijk voorspelbaar. Het loopt altijd op hetzelfde uit.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, en er zullen best een hoop trollers en grappenmakers tussen zitten maar het is ook een kleine afspiegeling van de maatschappij waar we in leven. Daar moet je je niet volledig van afsluiten.
Nee het is geen afspiegelin. De schreeuwerd blijven over want de mensen die nog wel rationeel hun mening uiten blijven weg.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:16 schreef Snakey het volgende:
Je hebt gelijk, en er zullen best een hoop trollers en grappenmakers tussen zitten maar het is ook een kleine afspiegeling van de maatschappij waar we in leven. Daar moet je je niet volledig van afsluiten.
Idd.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:23 schreef SlaadjeBla het volgende:
Verbal is met deze post weer een paar treden gestegen op de respectladder.
Dan is het nog steeds een afspiegeling Calvobbes. Die schreeuwerds, ongeacht dat ze hier "anoniem" kunnen schreeuwen zijn nog steeds jou en mijn buren, bij wijze van spreken, en maken dus ook deel uit van deze maatschappij.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee het is geen afspiegelin. De schreeuwerd blijven over want de mensen die nog wel rationeel hun mening uiten blijven weg.
Wat dat betreft wel. Die mensen zijn er zeker.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:27 schreef Snakey het volgende:
Dan is het nog steeds een afspiegeling Calvobbes. Die schreeuwerds, ongeacht dat ze hier "anoniem" kunnen schreeuwen zijn nog steeds jou en mijn buren, bij wijze van spreken, en maken dus ook deel uit van deze maatschappij.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:24 schreef BrauN het volgende:
Stel je niet aan wijf!
Beperk jezelf gewoon toch SEX, ONZ en met name biertopics, dan vermaak je je best hoor. Ga alsjeblieft niet zo liggen janken. Het is een forum... het is niet echt.
Stumperd.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:27 schreef BrauN het volgende:
Slijm.
Er wordt gejankt dat je je mening niet meer mag/kan geven in Nederland, maar op het fokforum is het niet anders. Ben je politiek gezien links ingesteld, dan ben je een boomknuffelaar en wil je iedereen verarmen. Ben je rechts, dan ben je de bom of een racist. Ben je moslim, dan probeer je de maatschappij te ontwrichten en ga je volgende week een aanslag plegen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:24 schreef BrauN het volgende:
Stel je niet aan wijf!
Beperk jezelf gewoon toch SEX, ONZ en met name biertopics, dan vermaak je je best hoor. Ga alsjeblieft niet zo liggen janken. Het is een forum... het is niet echt.
En omdat het geen afspiegeling is, is het niet vreemd om je daar van af te willen sluiten.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee het is geen afspiegelin. De schreeuwerd blijven over want de mensen die nog wel rationeel hun mening uiten blijven weg.
het probleem is dat ik niets tegen de maatschapij heb, en dat ik ook niets tegen heb op mensen die hun mening geven, maar niet op de manier zoals het nu gebeurtquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
mag ik nog weten waarom V. dat hoort te doen? Zou V. het alleen dan afschuwelijk vinden?quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:31 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Wat een treurige post.
Mag ik nog even weten waar V. zijn afschuw over de moord heeft uitgesproken?
Maar daardoor blijven sommige mensen wel weg. Daardoor is het geen goede afspiegeling. De schreeuwerds blijven over, de mensen die een normale discussie willen voeren haken hier en daar af.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds een afspiegeling Calvobbes. Die schreeuwerds, ongeacht dat ze hier "anoniem" kunnen schreeuwen zijn nog steeds jou en mijn buren, bij wijze van spreken, en maken dus ook deel uit van deze maatschappij.
vind ik ookquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
hij heeft wel gelijk......
In het tweede topic over de moord, als ik me niet vergis. Doet het ertoe?quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:31 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Wat een treurige post.
Mag ik nog even weten waar V. zijn afschuw over de moord heeft uitgesproken?
Dank u, dat wilde ik net zeggen...quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:37 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
mag ik nog weten waarom V. dat hoort te doen? Zou V. het alleen dan afschuwelijk vinden?
Laten we dan even met z'n allen het raam openzetten, eruit gaan hangen en even schreeuwen dat we het erg vinden. Anders vinden we het niet erg genoeg.
Dank u, dat wilde ik net zeggen...quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:37 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
mag ik nog weten waarom V. dat hoort te doen? Zou V. het alleen dan afschuwelijk vinden?
Laten we dan even met z'n allen het raam openzetten, eruit gaan hangen en even schreeuwen dat we het erg vinden. Anders vinden we het niet erg genoeg.
Het ergste hieraan vind ik al die mensen links, rechts WHOEVER die de dood van iemand gebruiken om hun politieke punt te maken. Dát vind ik erg. Er is iemand dood namelijk.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:45 schreef MikeyMo het volgende:
Het ergste aan dit vind ik niet dat het gebeurt is, maar de manier waarop sommige mensen het goed proberen te praten:
Van mij mag je ook wel wegblijven hoor..quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:47 schreef Verbal het volgende:
Tot later.
Het was een brief die door het midden kwam, Krea.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:48 schreef Kreator het volgende:
De kogel kwam van links.
Groetjes,
Krea.
Ik heb meer mensen al met vingertjes naar links zien wijzen dan dat ik mensen het goed heb zien praten.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:45 schreef MikeyMo het volgende:
Het ergste aan dit vind ik niet dat het gebeurt is, maar de manier waarop sommige mensen het goed proberen te praten: ja, maar hij was ook altijd aan het stoken, ja, maar het had ook een ontsnapte TBS'er kunnen zijn, ja maar, ja maar...
Hij 'rent weg' omdat hij geen zin heeft om de schuld te krijgen omdat hij links is.quote:alsof het zo moeilijk is om te erkennen dat wellicht, in dit geval dus, een moslim de dader is en van Gogh vermoord is om zijn mening over de islam. Alsof je dan toegeeft aan alles wat je politiek gezien niet bent. V. rent volgens de OP ook maar weg, omdat zijn mening kennelijk tot de minderheid behoort.
Precies.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:52 schreef Jimmy het volgende:
Hij 'rent weg' omdat hij geen zin heeft om de schuld te krijgen omdat hij links is.
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:10 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Precies.
Van Gogh is vermoord en daarom voelt V. zich nu een slachtoffer.
Ik zou het ook niet leuk vinden om de schuld van een moord in de schoenen geschoven te krijgen, terwijl ik er niets mee te maken heb. Als er straks een student een oud omaatje in de gracht duwt, zal ik zeker ook mede schuldig zijn? Als een ingenieur een blok beton op zijn werkgever gooit, ben ik dan ook mede verantwoordelijk?quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:52 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Ik heb meer mensen al met vingertjes naar links zien wijzen dan dat ik mensen het goed heb zien praten.
[..]
Hij 'rent weg' omdat hij geen zin heeft om de schuld te krijgen omdat hij links is.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ok, dat kan, maar waarom daar een topic over openen?quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:47 schreef Verbal het volgende:
Ik ga hier niet zitten kijken hoe mensen -net als in de nadagen van 6 mei 2002- een moord gijzelen voor hun eigen politieke woede.
Ik ken het nu wel; alleen 'rechtse' mensen mogen boos en verdrietig zijn, 'links' huilt krokodillentranen, er mogen nu wel een paar prominente moslims worden afgeknald, stiekem wrijven de GroenLinkse cryptofascisten zich in hun handen... etcetera.
Geen zin meer an.
Voor de mensen die weer een stijve hebben omdat ze 'gelijk' hebben: valt er voor jullie tenminste weer wat te genieten. Trek er een biertje bij open, zou ik zeggen.
Tot later.
Statement maken?quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:23 schreef Calella het volgende:
[..]
Ok, dat kan, maar waarom daar een topic over openen?
Lul niet.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Tuurlijk heb je gelijk dat ze zooi zich wel weer zal opstapelen. Maar moet je daar voro wegblijven? Is het klimaat echt zo anders nuals normala op fok? Volgens mij niet. Niet alleen "rechtse"' mensen mogen boos zijn, niet alleen links is bedroefd. Dit is gewoon je eigen perceptie.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:47 schreef Verbal het volgende:
Geen zin meer an.
Tot later.
Amenquote:Op dinsdag 2 november 2004 12:36 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Lul niet.
Tuurlijk kan je hier wat zeggen. Maar dan wel ZONDER getroll. Als je je mening gewoon op een normale manier vertolkt, dan heeft niemand daar een probleem mee.quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:45 schreef Piemol het volgende:
Ik kan niet eens wat zeggen hier.. word ik soms dalijk ook kapot geschoten?
Inderdaad fout, maar in het algemeen kun je zeggen dat het soms goed is mensen op iets te duiden. als ik linkse mensen duidelijk maar dat hun extremistische vriendjes net zo goed zijn in mensen monddood maken als extreem rechts wil ik niemand van hen ergens van beschuldigen. alleen maar bereiken dat ze beseffen dat aan beide kanten van de lijn onaanvaardbare excessen zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:17 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Dit soort dingen wordt veel te snel op een hele groep betrokken. Daarnaast worden er al allerlei groepen beschuldigd, terwijl de motieven en overtuiging/afkomst van de dader nog helemaal niet duidelijk zijn.
Ja, dat vroeg ik me dus ook af.quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:23 schreef Biotje het volgende:
Blijf gewoon weg en post er niets over, of ben je aandachtsgeil?
Wat nou lul niet? Kun je niet met normale grote mensen taal zeggen dat je het niet met mij en Verbal eens bent?quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:36 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Lul niet.
Hierin heeft hij gewoon 100 procent gelijk het word op het 'geweldige' fok toch modder smijten inplaats van een goede discussie met oplossingen die niet leiden tot concentratiekampen of pappen en nat houden. ( en dan neer kijken op Partyflock...wankers)quote:Ik ken het nu wel; alleen 'rechtse' mensen mogen boos en verdrietig zijn, 'links' huilt krokodillentranen, er mogen nu wel een paar prominente moslims worden afgeknald, stiekem wrijven de GroenLinkse cryptofascisten zich in hun handen... etcetera.
Geen zin meer an.
Nee. V. rende weg, omdat hij hier even geen zin in had (let even op de eerste drie regels, die wat erop volgt toch wel weer een beetje de moeite waard maken :') ) :quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:45 schreef MikeyMo het volgende:
V. rent volgens de OP ook maar weg, omdat zijn mening kennelijk tot de minderheid behoort.
Dat dat raar wordt gevonden zegt eigenlijk al genoeg (alsof bovenstaande niet bloemlezend genoeg is).quote:kunnen we concluderen dat "links Nederland" weinig respect heeft voor anders-denkenden
echte Nederlanders met een rechtse mening hebben meer fatsoen
Hoe dan ook, ik heb een grote hekel aan het rechts bashen van de linkse elite
Je kun in dit land duidelijk niet zeggen wat je graag zou willen zeggen, je moet altijd oppassen voor linkse activisten!!!
Lijkt me verstandig. Alhoewel. Linkse meningen zijn wel toegestaan natuurlijk.
Het zal mij niet verbazen als links hierachter zit, die houden zich namelijk niet aan wetten!!
Links Nederland gaat straks weer krokodillentranen huilen
Duidelijk verschil weer het het linkse amsterdam met geklooi en het rechtse rotterdam waar alles ok is.
COHEN en LINKS bedankt!
of zo'n linkse mongool.
Jij bent een linkse mafkees die het maar eens is met het hele allochtonenbeleid in Nederland. Jij hebt makkelijk praten met je links sociale standpuntje
even typisch links vluchtgedrag tonen. Landverrader.
Wat een domme linkse rukker ben je ook. Maak nederland maar naar de klote. Heb je nog wat mantels der liefde liggen?
Achterlijke
De PvdA en anders links politiek uitschot is IMO deels schuldig aan deze moord.
dat is bewust, zon goor achterbaks links trucje
Je mening verkondigen wordt in dit land door links en door Moslims "beloond" met klappen of een paar kogels in je lijf.
Islamitische en linkse fascisten.
OMG! Van die linkse boomlikkers die letterlijk in de jaren70 zijn blijven hangen....
Tsja, Cohens wereldbeeld zal ook wel een deukje krijgen, maar de linkse oogkleppen zijn gelukkig van stevig materiaal gemaakt
de linkse subversieve elementen
[links mode] Maar jongens niet getreurd, het gaat slechts om 1 extremistische gek die het voor de rest verpest.
Onbegrijpelijk dat die extreem linkse jankerds nog steeds zitten terug ageren
Links gepeupel
Ik weet wel zeker dat de dader een linkse activist is
linkse boomknuffelaar...
al die achterlijke linkse eikels hier.
Weg met dat Berbertuig en de linkse billenmaatjes
Je bent echt zo'n zielig links masochistisch ventje wat het liefst de grond zit te kussen in de moskee
Maargoed, lekker doodzwijgen, het vooral niet laten 'escaleren' (toverwoord voor de linkse fascist) en wachten tot de volgende wordt neegeknald. Makkelijke manier om je politieke tegenstand te breken.
die linkse landverraders
Bedankt, Kok, Melkert, Van Dam en de rest van de linkse Kerk.
Hij is de belichaming van het walgelijke linkse onderkruiperige
En die links rakkers die opeens allemaal bevriend zijn met van Gogh
Ja de linkse NOS zorgt dat die paar allochtonen op de dam wel voldoende in beeld komen ja
Standaard he. De linkse figuren die het klimaat scheppen waarin dit kan gebeuren die lopen om het hardst te schreeuwen dat het zo erg is als het eenmaal te laat is. Dan laten ze zich namelijk wel zien, om er van te profiteren.
Ik zie het niet als 'maar' een forum. Natuurlijk is het wel echt. Achter die berichten zitten toch echte mensen met hun echte meningen over bepaalde zaken. Meningen die ze in het echte leven ook hebben. Ikzelf heb alleen niet zo de behoefte om over alles wat er in de wereld gebeurt mijn mening te delen met allemaal mensen die ik niet persoonlijk ken omdat ik ze tijdens zo'n discussie niet in de ogen aan kan kijken. Maar dat maakt de meningen van die mensen nog wel echt.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:24 schreef BrauN het volgende:
Het is een forum... het is niet echt.
Verbal, moet huilen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:47 schreef Verbal het volgende:
Geen zin meer an.
Tot later.
I. Don't. Care.quote:Op woensdag 3 november 2004 14:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
een heleboel (onzin)
ach je voelt je aangesprokenquote:Op woensdag 3 november 2004 14:19 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee. V. rende weg, omdat hij hier even geen zin in had (let even op de eerste drie regels, die wat erop volgt toch wel weer een beetje de moeite waard maken) :
[..]
Dat dat raar wordt gevonden zegt eigenlijk al genoeg (alsof bovenstaande niet bloemlezend genoeg is).
Magoed, een nachtje slapen doet wonderen.
V.
je reageert er anders wel op...quote:Op woensdag 3 november 2004 14:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
I. Don't. Care.
V.
quote:Op woensdag 3 november 2004 14:36 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je reageert er anders wel op...
Och, en jij reageert weer twee keer op mij. Ook belangrijk, zeker?quote:Op woensdag 3 november 2004 14:36 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ach je voelt je aangesproken :')
Jankzak. Mijn god, wat voel jij je verschrikkelijk zielig zeg, ik heb medelijden met je, dat iemand zo eenzijdig kan leven en niet om kan gaan met een verandering van richting, als de wind draait in je gezicht val jij nog dood neer, want je kunt het niet aan.quote:Op woensdag 3 november 2004 14:34 schreef Verbal het volgende:
huilie huiliehuilie
V.
nee, jij bent zielig. Met je gezever en gejank over hoe slecht het wel niet is gesteld met de wereld en met Nederland, en met je straat en met Fok, alles en iedereen is slecht en rechts, en daarom heb je er geen zin meer in en dus ga je weg.quote:Op woensdag 3 november 2004 14:40 schreef Verbal het volgende:
Ja. Geen zin in iets hebben is zielig zijn
V.
Nou, ik vind het in elk geval niet zielig, maar ik begrijp niet waarom je moet gaan aankondigen dat je er even geen zin in hebt. Je bent toch niet verplicht om ergens over mee te praten en als je dat dan niet doet dat je je dan officieel af moet melden?!quote:Op woensdag 3 november 2004 14:40 schreef Verbal het volgende:
Ja. Geen zin in iets hebben is zielig zijn
V.
Dus voor de kijkers rechts?quote:Op woensdag 3 november 2004 14:34 schreef Tiemie het volgende:
Volgens de foto op de voorpagina van de telegraaf kwam het mes van links.
Oh, dus jij vindt dit soort opmerkingen normaal?quote:Op woensdag 3 november 2004 14:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nee, jij bent zielig. Met je gezever en gejank over hoe slecht het wel niet is gesteld met de wereld en met Nederland, en met je straat en met Fok, alles en iedereen is slecht en rechts, en daarom heb je er geen zin meer in en dus ga je weg.
Je moest weer even als een kleine kind tegen iets aantrappen om vervolgens weg te rennen en roepen dat je beter bent dan alle andere kinderen op het schoolplein die het niet met je eens zijn.
quote:kunnen we concluderen dat "links Nederland" weinig respect heeft voor anders-denkenden
echte Nederlanders met een rechtse mening hebben meer fatsoen
Hoe dan ook, ik heb een grote hekel aan het rechts bashen van de linkse elite
Je kun in dit land duidelijk niet zeggen wat je graag zou willen zeggen, je moet altijd oppassen voor linkse activisten!!!
Lijkt me verstandig. Alhoewel. Linkse meningen zijn wel toegestaan natuurlijk.
Het zal mij niet verbazen als links hierachter zit, die houden zich namelijk niet aan wetten!!
Links Nederland gaat straks weer krokodillentranen huilen
Duidelijk verschil weer het het linkse amsterdam met geklooi en het rechtse rotterdam waar alles ok is.
COHEN en LINKS bedankt!
of zo'n linkse mongool.
Jij bent een linkse mafkees die het maar eens is met het hele allochtonenbeleid in Nederland. Jij hebt makkelijk praten met je links sociale standpuntje
even typisch links vluchtgedrag tonen. Landverrader.
Wat een domme linkse rukker ben je ook. Maak nederland maar naar de klote. Heb je nog wat mantels der liefde liggen?
Achterlijke
De PvdA en anders links politiek uitschot is IMO deels schuldig aan deze moord.
dat is bewust, zon goor achterbaks links trucje
Je mening verkondigen wordt in dit land door links en door Moslims "beloond" met klappen of een paar kogels in je lijf.
Islamitische en linkse fascisten.
OMG! Van die linkse boomlikkers die letterlijk in de jaren70 zijn blijven hangen....
Tsja, Cohens wereldbeeld zal ook wel een deukje krijgen, maar de linkse oogkleppen zijn gelukkig van stevig materiaal gemaakt
de linkse subversieve elementen
[links mode] Maar jongens niet getreurd, het gaat slechts om 1 extremistische gek die het voor de rest verpest.
Onbegrijpelijk dat die extreem linkse jankerds nog steeds zitten terug ageren
Links gepeupel
linkse boomknuffelaar...
al die achterlijke linkse eikels hier.
Weg met dat Berbertuig en de linkse billenmaatjes
Je bent echt zo'n zielig links masochistisch ventje wat het liefst de grond zit te kussen in de moskee
Maargoed, lekker doodzwijgen, het vooral niet laten 'escaleren' (toverwoord voor de linkse fascist) en wachten tot de volgende wordt neegeknald. Makkelijke manier om je politieke tegenstand te breken.
die linkse landverraders
Bedankt, Kok, Melkert, Van Dam en de rest van de linkse Kerk.
Hij is de belichaming van het walgelijke linkse onderkruiperige
En die links rakkers die opeens allemaal bevriend zijn met van Gogh
Ja de linkse NOS zorgt dat die paar allochtonen op de dam wel voldoende in beeld komen ja
Standaard he. De linkse figuren die het klimaat scheppen waarin dit kan gebeuren die lopen om het hardst te schreeuwen dat het zo erg is als het eenmaal te laat is. Dan laten ze zich namelijk wel zien, om er van te profiteren.
Ik mag toch hopen dat ik mijn mening mag gevenquote:Op woensdag 3 november 2004 14:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou, ik vind het in elk geval niet zielig, maar ik begrijp niet waarom je moet gaan aankodigen dat je er even geen zin in hebt. Je bent toch niet verplicht om ergens over mee te praten en als je dat dan niet doet dat je je dan officieel af moet melden?!
ach ach ach ach wat zielig toch, laten we elkaar geen mietje noemen, alsof er niet iets dergelijks hier te vinden is over 'rechtse' mensen. Hoevaak er op fok wel niet de tweede wereldoorlog, de holocaust, hitler, en fascisme erbij zijn getrokken, bij de haren, als het over rechts ging.quote:Op woensdag 3 november 2004 14:46 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Oh, dus jij vindt dit soort opmerkingen normaal?
Nee, ik gaf aan waar ik geen zin in had. Punt. En ik had blijkbaar gelijk.quote:Op woensdag 3 november 2004 14:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
Je moest weer even als een kleine kind tegen iets aantrappen om vervolgens weg te rennen en roepen dat je beter bent dan alle andere kinderen op het schoolplein die het niet met je eens zijn.
Natuurlijk mag dat. Maar wat ik ervan begrijp is dat jouw mening is dat je er hier op het forum even geen mening over wilt hebben en dát kondig je officieel aan. Dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik persoonlijk zie daar het nut niet zo van in. Jij brengt het alsof het verplicht is je mening te geven en als je geen zin hebt om je mening te geven, dan moet je je eerst afmelden. Zo komt dat dus op mij over, maar misschien is aan jouw openingspost van alles aan vooraf gegaan wat ik niet gelezen heb.quote:Op woensdag 3 november 2004 14:46 schreef Verbal het volgende:
Ik mag toch hopen dat ik mijn mening mag geven
V.
'geen mening over wil hebben'?quote:Op woensdag 3 november 2004 14:51 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat. Maar wat ik ervan begrijp is dat jouw mening is dat je er hier op het forum even geen mening over wilt hebben
hey, waar ken ik dat "gelijk krijgen" ook alweer van... oh ja, hier heb ik het alquote:Op woensdag 3 november 2004 14:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, ik gaf aan waar ik geen zin in had. Punt. En ik had blijkbaar gelijk.
Dat jij het niet trekt dat mijn gelijk werd bewezen, is iets waar je zelf uit moet komen. Daar kan ik je niet bij helpen.
V.
damn Polly Pussypants, je bent nog hypocriet ook!quote:Voor de mensen die weer een stijve hebben omdat ze 'gelijk' hebben: valt er voor jullie tenminste weer wat te genieten. Trek er een biertje bij open, zou ik zeggen.
Ja. Dat moet van die witte meneer.quote:Op woensdag 3 november 2004 14:52 schreef MikeyMo het volgende:
Eigenlijk is dit net een echt R&P topic
V. haal je wel de veters uit je schoenen?
quote:Op woensdag 3 november 2004 14:52 schreef MikeyMo het volgende:
Eigenlijk is dit net een echt R&P topic
V. haal je wel de veters uit je schoenen?
Waarom voel jij je persoonlijk aangevallen door wat losse kreten? Wat is dat voor hypergevoeligheid?quote:Op woensdag 3 november 2004 14:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, ik gaf aan waar ik geen zin in had. Punt. En ik had blijkbaar gelijk.
Dat jij het niet trekt dat mijn gelijk werd bewezen, is iets waar je zelf uit moet komen. Daar kan ik je niet bij helpen.
V.
Is er een naam voor wat jij mankeertquote:Op woensdag 3 november 2004 14:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hey, waar ken ik dat "gelijk krijgen" ook alweer van... oh ja, hier heb ik het al
[..]
damn Polly Pussypants, je bent nog hypocriet ook!
"boehoehoehoe, ik ben zo zielig en zo veel beter dan jullie want jullie zijn rechts en ik ben links, en nu gooien jullie de stenen terug die ik in het verleden naar jullie koppen slingerde, boehoehoe ik ben zo zielig nu, boehoehoehoe."
doei Verbal
![]()
Ik voel mij niet persoonlijk aangevallen. Wat is dat voor voorbarige conclusiequote:Op woensdag 3 november 2004 14:56 schreef Litman het volgende:
[..]
Waarom voel jij je persoonlijk aangevallen, door wat losse kreten? Wat is dat voor hypergevoeligheid?
Zo, Sigmund. Een naam geven aan een fictieve diagnose?quote:Theatrale Wichtigmacherei. Dat is het.
geen flauw idee, maar ik weet wel dat het niet is dat jou mankeert, dus in ieder geval, geen grootheidswaanzin, het zal geen psychose zijn, en ik heb dus ook geen last van het Polly Pussypants-syndroom.quote:Op woensdag 3 november 2004 14:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
Is er een naam voor wat jij mankeert
V.
O.k., o.k., ik heb het verkeerd geformuleerd. Ik bedoel niet dat je geen mening wilt hebben, maar dat je er nu even geen zin in hebt om je met die mening te mengen in de discussies die er hier gaande zijn. Maar dan ontgaat mij nog steeds waaróm je moet aankondigen dat je je even niet wilt mengen in de discussies.quote:Op woensdag 3 november 2004 14:55 schreef Verbal het volgende:
'geen mening over wil hebben'?
Ik hčb een mening.
Stil, anders heb jij zo het laatste woordquote:Op woensdag 3 november 2004 15:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
Erg grappig dat je telkens weer het laatste woord moet hebben.
Ik 'moest' helemaal nietsquote:Op woensdag 3 november 2004 15:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Maar dan ontgaat mij nog steeds waaróm je moet aankondigen dat je je even niet wilt mengen in de discussies.
Ik ben hier niet degene die beweert dat het leven zo uitzichtloos is geworden op Fok dat een tijdelijk afscheid de beste oplossing is.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:03 schreef Verbal het volgende:
[..]
Stil, anders heb jij zo het laatste woord![]()
V.
flyingfox zou toch ook stoppen met Fok?quote:Op woensdag 3 november 2004 15:04 schreef Baklap het volgende:
He V, je zou toch oprotten?
Ik zou wel zien.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:04 schreef Baklap het volgende:
He V, je zou toch oprotten?
Beetje last van een groot ego dat je een topic over jezelf opent?quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:47 schreef Verbal het volgende:
Geen zin meer an.
Tot later.
Nee, je voelde die behoefte (andere formulering). En om het nu meteen een halsmisdaad te noemen vind ik wel erg overkomen alsof je nu een zielig slachtoffer bent.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:05 schreef Verbal het volgende:
Ik 'moest' helemaal niets
Voor iemand die anderen beschuldigt van het willen hebben van het laatste woord, blijf je wel hardnekkig reageren, hoor.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik ben hier niet degene die beweert dat het leven zo uitzichtloos is geworden op Fok dat een tijdelijk afscheid de beste oplossing is.
Valt me van je tegen, zijn we eindelijk eens blij dat je bent opgerot uit je eigen vrije wil, en dan nog laat je je hier zien. Damn zeg, en ik maar denken dat "ik ga weg" betekende dat je... nou ja... ook echt WEG GING!
Ik wilde iets posten, ja.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, je voelde die behoefte (andere formulering).
Nee, dat is reageren op een paar reacties in dit topic.quote:En om het nu meteen een halsmisdaad te noemen vind ik wel erg overkomen alsof je nu een zielig slachtoffer bent.
Eerst verheug je ons met het geweldige nieuws dat je oprot, een paar dagen, misschien een week, je zou wel kijken. Iedereen slaakt opgelucht een zucht, in de hoop dat het tenminste een paar dagen zijn, dat de schijnheilige jankende zak hier wegblijft.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik zou wel zien.
Nachtje slapen doet wonderen.
O, wacht, het was eigenlijk geen vraag...
V.
ik heb nooit gezegd dat ik het laatste woord niet wilde hebben.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Voor iemand die anderen beschuldigt van het willen hebben van het laatste woord, blijf je wel hardnekkig reageren, hoor.
En met zulke domme dingen ook.
V.
Als je je niet persoonlijk voelt aangevallen, wordt je er op z'n minst door geraakt, anders is al deze heisa niet nodig lijkt me.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:00 schreef Verbal het volgende:
[quote]
Ik voel mij niet persoonlijk aangevallen. Wat is dat voor voorbarige conclusieIk had geen zin in die darmperforerende stupiditeit, mag dat?
quote:Zo, Sigmund. Een naam geven aan een fictieve diagnose?
Voelt lekker, neem ik aan?
Je voelt je in ieder geval aangesproken, en da's dan wel weer positief.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Eerst verheug je ons met het geweldige nieuws dat je oprot, een paar dagen, misschien een week, je zou wel kijken. Iedereen slaakt opgelucht een zucht, in de hoop dat het tenminste een paar dagen zijn, dat de schijnheilige jankende zak hier wegblijft.
Maar NEE, meneer voelt zich geroepen om na een miezerige dag, een avondje slaap, weer terug te komen.
Nou bedankt hoor Verbal, bedankt voor het geven van goede hoop, en 'em dan weer van ons weg te grissen als een kille harteloze Fortuynist!
Ja, da's wel een bummerquote:Op woensdag 3 november 2004 15:11 schreef MikeyMo het volgende:
jongens, we moeten lief zijn voor V. Hij heeft het niet makkelijk. Niet alleen zijn de pijlen weer gericht op zijn politieke voorkeur, ook heeft Bush hoogstwaarschijnlijk de verkiezingen gewonnen.
Nogmaals, dat allesverzengende link/rechts-gezeik was iets waar ik moedeloos van werd.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:13 schreef Litman het volgende:
[..]
Als je je niet persoonlijk voelt aangevallen, wordt je er op z'n minst door geraakt, anders is al deze heisa niet nodig lijkt me.![]()
Wie weet.quote:In het volgende stadium maak je je kwaad.![]()
TIs gewoon zijn ego.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:38 schreef DarkElf het volgende:
wat ik niet snap is dat als je aankondigt een paar dagen weg te gaan je toch blijft reageren,
wetende dat mensen dat alleen maar grappig vinden en dus olie op het vuur blijven mikken.
het idee blijft hetzelfde. Verbal gaat huilen en rent weg als hij eens aan de andere kant komt te staan. Hij kan wel roepen en schreeuwen naar de andere kant, maar zodra de rollen zijn omgekeerd kan Polly Pussypants niets hebben.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:48 schreef DarkElf het volgende:
hij duikt niet onder..
tis alsof onderduiken
Ik was van plan om een paar dagen weg te blijven, maar na een nachtje slapen dacht ik daar anders over (heb ik pas een keer of drie gemeld in dit topic).quote:Op woensdag 3 november 2004 17:38 schreef DarkElf het volgende:
wat ik niet snap is dat als je aankondigt een paar dagen weg te gaan je toch blijft reageren,
En dit zeg jij? De eerste keer dat ik het in een topic niet met je eens was, kreeg ik meteen een scheldwoord naar m'n hoofd.quote:Op donderdag 4 november 2004 13:01 schreef Verbal het volgende:
Wat ik niet snap is dat mensen het zo nodig vinden om persoonlijk te worden, daarom lichtte ik mijn topic achteraf nog even toe d.m.v. een kleine bloemlezing. Tsja, dat mensen zich dan aangesproken schijnen te voelen, daar niet mee om kunnen gaan en nog persoonlijker wensen te worden, dat kan ik niet helpen.
V.
Dat ook, inderdaad.quote:Op donderdag 4 november 2004 13:07 schreef Xebrozius het volgende:
Ja, gewoon uitloggen om daarna op tv, radio en je werk met alsnog hetzelfde geconftronteerd te worden.
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:48 schreef Lamon het volgende:
Ik ben oprecht blij dat ik die serieuze blik op dit Forum verloren heb.
Ik heb iets van 2,5 jaar terug ook zo iets gedaan, en ben ook een half jaar weggebleven.
Ik zou nooit teruggekomen zijn als ik mijn visie niet had bijgesteld.
Vroeger ergerde ik me er teveel aan, nu kan ik er behoorlijk om lachen, en als ik zin heb meng ik me in een discussie, maar dan met normale argumenten en zonder dom gescheld. En ik moet eerlijk zeggen, dat als je maar inhoudelijk blijft reageren en een aantal anderen doen dat ook, je in sommige gevallen de echte randdebielen vanzelf ziet afdruipen.
Je hebt normale rechtse mensen en normale linkse mensen, zelfs nog op dit forum. De geestelijk uitgedaagden ertussen, claimen wel links of rechts te zijn, maar dat is niet de oorzaak van hun infantiele gedrag. Ze zijn gewoon zo, ze kunnen het niet helpen. Je kunt er medelijden mee hebben, je kunt er om lachen of blij zijn dat ze niet zijn doorgedrongen tot je eigen kennissenkring.
Tegenhouden doe je het niet, daar zijn ze te talrijk voor.
Tsja... dan ben je een beter mens dan ikquote:Op woensdag 3 november 2004 17:48 schreef Lamon het volgende:
Ik ben oprecht blij dat ik die serieuze blik op dit Forum verloren heb.
Ik heb iets van 2,5 jaar terug ook zo iets gedaan, en ben ook een half jaar weggebleven.
Ik zou nooit teruggekomen zijn als ik mijn visie niet had bijgesteld.
Vroeger ergerde ik me er teveel aan, nu kan ik er behoorlijk om lachen, en als ik zin heb meng ik me in een discussie, maar dan met normale argumenten en zonder dom gescheld. En ik moet eerlijk zeggen, dat als je maar inhoudelijk blijft reageren en een aantal anderen doen dat ook, je in sommige gevallen de echte randdebielen vanzelf ziet afdruipen.
Je hebt normale rechtse mensen en normale linkse mensen, zelfs nog op dit forum. De geestelijk uitgedaagden ertussen, claimen wel links of rechts te zijn, maar dat is niet de oorzaak van hun infantiele gedrag. Ze zijn gewoon zo, ze kunnen het niet helpen. Je kunt er medelijden mee hebben, je kunt er om lachen of blij zijn dat ze niet zijn doorgedrongen tot je eigen kennissenkring.
Tegenhouden doe je het niet, daar zijn ze te talrijk voor.
Dat Theo van Gogh nu een marionet is geworden in de poppenkast der pseudo leed ergert mij net zo goed.quote:Op donderdag 4 november 2004 13:07 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat ook, inderdaad.
V.
Gelukkig maar. Een beetje tegengas kan geen kwaad.quote:Op donderdag 4 november 2004 13:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik was van plan om een paar dagen weg te blijven, maar na een nachtje slapen dacht ik daar anders over
V.
je hebt het nog geen 28 uur weten vol te houdenquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:47 schreef Verbal het volgende:
Nogmaals, is geen kwestie van 'volhouden'.quote:Op donderdag 4 november 2004 14:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je hebt het nog geen 28 uur weten vol te houden
quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:58 schreef Monidique het volgende:
Verbal, je hebt gelijk,.
Waarom?quote:Op woensdag 3 november 2004 14:55 schreef Verbal het volgende:
Dat wilde ik even kwijt,
En hoe ga je nu mee om? 'Anders'? Als je, zoals je zelf zegt ' een beter mens' was geweest, dan had je het toch allang losgelaten (zoals Lamon dat gedaan heeft). De aard van het beestje lijkt me niet veranderd in een nachtje. Je bent geen stap verder dan doen je dit topic opende: de vlucht in cynisme duurt immer voort.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:02 schreef Verbal het volgende:
Nogmaals, is geen kwestie van 'volhouden'.
Heb jij nooit gehad dat je na wat afstand iets anders tegen een zaak aankeek of er anders mee om kon gaan?
Wat lijkt me dat uitermate treurig, dan...
V.
Ik dacht dat je op zou zouten, dramaqueen.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nogmaals, is geen kwestie van 'volhouden'.
Heb jij nooit gehad dat je na wat afstand iets anders tegen een zaak aankeek of er anders mee om kon gaan?
Wat lijkt me dat uitermate treurig, dan...
V.
wahahahahaa Chapeaux!quote:Op donderdag 4 november 2004 19:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op zou zouten, dramaqueen.
Leef jij nog steeds?quote:Op donderdag 4 november 2004 19:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op zou zouten, dramaqueen.
Strak plan.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:50 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Van mij mag je ook wel wegblijven hoor..
doei
Spuit 11.quote:Op donderdag 4 november 2004 23:38 schreef knowall het volgende:
We zullen je missen
Nee grapje, blijf je weg?
Wil je wel weg?quote:Op donderdag 4 november 2004 22:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Leef jij nog steeds?
Bummer, hoor.
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |