Weer een gast van Harry Mensquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:54 schreef Krisso het volgende:
wtf weer iemand die zn mening uit doodgeschoten het slaat nergens op, wie is de volgende?
hij was net redelijk goed bezig, met afvallen en zo.. Niet meer roken lukte niet zo goed geloof ikquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:01 schreef paultjuhhh het volgende:
ja idd in al die topics komen gelijk discussie's over weet ik het wat![]()
maar goed, toen Hazes overleed dacht ik nog van, tering als hij nu gaat, kan die Theo van Gogh ook wel bijna gaan, met al zn gerook enzo.
nu gaatie dusalleen op een andere manier
![]()
Hij rookte nog wel maar hij dronk niet meer dag ik. Nou bedankt theo voor je mooie uitsprakenquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:03 schreef Ole het volgende:
[..]
hij was net redelijk goed bezig, met afvallen en zo.. Niet meer roken lukte niet zo goed geloof ik![]()
Maar om nou op deze manier vroegtijdig te gaan![]()
![]()
Je moet bij die gast inderdaad niet over de vloer komen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:55 schreef Ole het volgende:
[..]
Weer een gast van Harry Mens![]()
die man heeft een vloek over zicht lijkt wel..:X
Nu beelden op at5...
(site is ovgs onbereikbaar)
Wordt vast zo herhaald... doe ik voor je!quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:18 schreef Frollo het volgende:
In het andere topic hebben diverse mensen het erover dat Leon de Winter "het zo mooi gezegd had". Ik heb hier geen tv en radio en ben uitsluitend aangewezen op Fok. Wil iemand hier a.j.b. even parafraseren wat De Winter dan gezegd heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |