Ja ik was ook blij dat hij zo positief reageerde. Zal er ook wel mee te maken hebbenquote:Op maandag 1 november 2004 12:51 schreef Merisse het volgende:
Wow AlsoStarring, goed nieuws![]()
Ben eigenlijk wel verbaasd dat de gyn het eens was met dat je voor een 2nd opinion gaat. Maar prima. Lekker snel kan je al terecht zeg.
ja, mijn cyclus is zo'n 30/31 dgn dus rond dag 15 lijkt mij de belangrijkste fase. maar ze zei echt: vaak blijkt dat de 1e week toch de vruchtbaarste week is/kan zijn. alsof ze uit ervaring sprak zeg maar: dat het bij andere stellen uit haar praktijk ook langer duurde & dat die uiteindelijk allemaal in die 1e week bevrucht zijn ofzo? of een weetje uit de medische bladen, ik weet het ook niet hoorquote:Op maandag 1 november 2004 12:48 schreef Merisse het volgende:
Ja maar da's toch raar om dat tegen jou te zeggen Hartje, jij hebt juist een late eisprong (dag 17/18) dan heeft het toch pas zin om te klussen vanaf dag 12 om het maar even ruim te nemen. Maar ze zal wel bedoelen dat veel mensen denken dat je veel moet vrijen rondom de eisprong terwijl je dat eigenlijk ruim voor de eisprong moet doen.
zo bedoelde ze het!quote:Op maandag 1 november 2004 12:56 schreef Ladybos het volgende:
Maar in het algemeen is het altijd goed om er niet klakkeloos van uit te gaan dat je eisprong op dag 14 is, ook al is je cyclus keurig 28 dagen.
hahaha.. letterlijk en figuurlijk dusquote:Op maandag 1 november 2004 13:11 schreef hartje het volgende:
...dus als je daar teveel op focust dan schiet je steeds net mis![]()
Ja ik hoop alleen dat zij ook over ivf gaat want die mevr. aan de telefoon zei nadatquote:Op maandag 1 november 2004 19:11 schreef Lois het volgende:
AlsoStarring wat snelWauw!! Wat goed zeg, Dr. Remmink vond ik een heel aardige vrouw.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:01 schreef phileine het volgende:
kleintje, probeer eens naproxen (aleve), dat helpt bij veel vrouwen vaak wel goed.
Daar kan ik best meelevenquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:14 schreef Slaapmeisje het volgende:
Githa, we doen ons best hoor. Ik weet trouwens niet of ik ook op 4 november zelf ga testen aangezien dat cyclusdag 15 is en de vorige twee keer ik precies op die dag ongesteld was geworden. We zien wel en anders krijg je gewoon een verlaat verjaardagscadeautje
ooh hartstikke bedankt ik ga ze zeker doorlezenquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:52 schreef E.T. het volgende:
AlsoStarring, ik heb even de oude topics voor je opgezocht waarin door MMM klanten werd gepost. Hierin vind je o.a. de verhalen van katinka en mijzelf terug tijdens IVF/ICSI:
Wie is er ook bezig met IVF/ICSI??
Wie is er ook bezig met IVF/ICSI ?? deel 2
Wie is er ook bezig met IVF/ICSI ?? deel 3
Succes!
Ik dacht:quote:Op woensdag 3 november 2004 11:36 schreef hartje het volgende:
het eerste waar ik vanochtend aan dacht was:het is pas de 3e, wat gaat het toch tergend langzaam!
quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:40 schreef minoes_ het volgende:
Kom net van de wc af en had bij afvegen roze slijm/afscheiding.................kutzooi
![]()
Groetjes,Minoes![]()
*sorry girly,geen verjaarscadeau voor je*
ik hoop dat je lichaam met je dolt.. en dat je dalijk een mooi streepje mag piesuh!!!quote:Op woensdag 3 november 2004 11:55 schreef Slaapmeisje het volgende:
Lieffies, jompel maar niet te hard hoor. Ik denk gewoon ongesteld te gaan worden morgen, sterker nog ik weet het bijna zekerHet voelt gewoon niet (meer) zwanger
that's the spirit slaapwijffie!!!!quote:Op woensdag 3 november 2004 13:42 schreef Slaapmeisje het volgende:![]()
![]()
![]()
Voor de zekerheid![]()
![]()
![]()
![]()
het was bedoeld als een oppepperquote:Op woensdag 3 november 2004 14:21 schreef Slaapmeisje het volgende:
Girly, ik vind jou ook een toppertje hoor en heb alle begrip als je even minder zin hebt om mee te postenIk heb geen last van pijn in mijn liezen deze keer, maar het is elke maand wel weer wat anders dus daarom kan ik nergens vanuit gaan.
Neva, ik zit hier op mijn werk met tranen in mijn ogen na het lezen van het gedichtje
quote:Op woensdag 3 november 2004 14:34 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het waren tranen van ontroering omdat ik het zo mooi vind. Let maar niet op mij hoor, ik ben behoorlijk emo op dit moment. Zal wel van de spanning komen
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:47 schreef hartje het volgende:
ik lig echt helemaal dubbel als karin straks 9 maanden zit te duimen!
volgende NOD Slaapmeisje juli 2005 !
![]()
Hoi Miepes tussen al het jompelgeweld vind ik jouw berichtjequote:Op woensdag 3 november 2004 17:37 schreef Marie79 het volgende:
Ik jompel heel hard mee voor Slaapmeisje voor morgen!!!![]()
Ik hoop het toch zo voor jullie!
Helaas moet ik mezelf afmelden voor mijn NOD morgen, want helaas zijn de![]()
![]()
gearriveerd!
Mijn nieuwe NOD zet ik denk ik dan maar op de 30e (gisteren de 2e + 28 dagen)!
![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 23:22 schreef Slaapmeisje het volgende:
zeg nikky, ik ga lekker slapies doen en ga lekker nog niet piesen op 4 november. Al moet ik de hele dag met mijn benen over elkaar gaan zitten, ik doe het niet
Jij kan echt niet slapenquote:Op woensdag 3 november 2004 23:22 schreef Slaapmeisje het volgende:
zeg nikky, ik ga lekker slapies doen en ga lekker nog niet piesen op 4 november. Al moet ik de hele dag met mijn benen over elkaar gaan zitten, ik doe het niet
jammer hartje.. ik had graag anders gezien..quote:Op woensdag 3 november 2004 23:32 schreef hartje het volgende:
slaapmeisje, de![]()
![]()
zijn net bij mij gearriveerd, dus voor jou hebben ze nu echt geen tijd!
zet 'm op! het moet gaan lukken nu!![]()
![]()
![]()
Jeetje Slaapmeisje ongelofelijk k#t zeg! Ik hoop dat je snel een vervolgafspraak kunt maken, op naar de volgende ronde.quote:Op donderdag 4 november 2004 08:50 schreef Slaapmeisje het volgende:
![]()
![]()
Ze zijn er
![]()
![]()
![]()
De duivels hebben het er maar druk mee. Gelukkig wel weer precies op tijd ongesteld geworden zodat ik niet onnodig lang me suf hoop en duim. Natuurlijk ben ik verdrietig, maar ik moet door. Heb altijd gezegd dat het bij mij nog lang kan duren voordat ik zwanger ben en zoals het er nu naar uit ziet begin ik gelijk te krigen. Ik kan niet anders dan doorgaan. Nu als een gek bellen om een afspraak te maken voor de HSG want het ziekenhuis schijnt nogal gauw volgeboekt.
Allemaal bedankt voor het duimen en jompelen![]()
Wat een geweldige volhouder ben je ! Het zal niet voor niets zijn. Heel veel succes, ook voor slaapvriendjequote:Op donderdag 4 november 2004 08:50 schreef Slaapmeisje het volgende: Ik kan niet anders dan doorgaan.
ik ook! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggenquote:Op donderdag 4 november 2004 09:29 schreef Githa het volgende:
heel erg blij Beaker, dank je wel ...
ik had het slaapmeisje alleen zo gegund![]()
Inderdaad BE, de assistente stribbelde een beetje tegen toen bleek dat het op de 12e dag was, maar gelukkig wilde ze toch die afspraak maken. Dat is gewoon het vervelende met dit soort zaken, je bent zo afhankelijk van je eisprong en cyclus in het algemeen. Voor je het weet ben je alweer een paar maanden verder. Ben zelf dus ook erg blij dat ik nog deze maand terecht kan.quote:Op donderdag 4 november 2004 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
Wel fijn dat je al snel terecht kan Slaapmeisje. Ik zou ook niet nog weken op van alles willen moeten wachten. Het duurt al lang genoeg zo.
OEPSquote:Op donderdag 4 november 2004 10:21 schreef Slaapmeisje het volgende:
Beaker, HSG is geen hormoon, maar een medische afkorting voor baarmoederfoto. Helaas kunnen ze niet alles door bloedonderzoek controleren want anders had ik wel even een paar liter bloed achtergelaten in het ziekenhuis
Nou moe, ik heb zelfs gedroomd dat je zwanger was! Gek hè? Er zit idd niks anders op dan gewoon doorgaan! Eens gaat het lukken.quote:Op donderdag 4 november 2004 08:50 schreef Slaapmeisje het volgende:
De duivels hebben het er maar druk mee. Gelukkig wel weer precies op tijd ongesteld geworden zodat ik niet onnodig lang me suf hoop en duim. Natuurlijk ben ik verdrietig, maar ik moet door. Heb altijd gezegd dat het bij mij nog lang kan duren voordat ik zwanger ben en zoals het er nu naar uit ziet begin ik gelijk te krigen. Ik kan niet anders dan doorgaan. Nu als een gek bellen om een afspraak te maken voor de HSG want het ziekenhuis schijnt nogal gauw volgeboekt.
De contrastvloeistof waar de eileiders mee doorgespoeld worden reinigt ook, dus eventuele oneffenheidjes worden weggespoeld. En dat is de reden dat je de eerste tijd na een HSG meer kans hebt op een zwangerschap. Dus Slaapmeisje, hopelijk zijn je eileiders open (sorry ik wilde het eigenlijk niet noemen; maar het is natuurlijk nog wel even spannend) en kun je daarna flink aan de klus.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:45 schreef phileine het volgende:
is het niet zo dat je na een hsg de eerste twee maanden meer kans hebt op een zwangerschap? Of geldt dat alleen voor een laparoscopie?
quote:Op donderdag 4 november 2004 08:50 schreef Slaapmeisje het volgende:
![]()
![]()
Ze zijn er
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 17:44 schreef Beaker het volgende:
Hoi hoi
inderdaad wat rustig hier! Wellicht stilte voor de storm
Alles goed Slaapmeisje? Nog wat leuke dingen ondernomen het weekend?
GithaHoe is het met jou?
Ik ben in April gestopt met de pil en de eerste paar keer was het allemaal erg onregelmatig, maar sinds Juni had ik een cyclus van zo rond de 30-32 dagen. Dus niet dat ik de klok er op gelijk kon zetten, maar ik was toch wel binnen 3 dagen van m'n nod ongesteld. Nu ben ik dus 2 weken overtijd en als ik woensdag nog geenquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hoi jellyrose, misschien heb je het al verteld, misschien ook niet. Wanneer ben je gestopt met de pil en hoe waren je cycli vanaf dat moment?
Nou, ik was zo emo dat ik bijna zelf zat mee te sniffen met 'm na die 'grap' met z'n auto!! hahahaha..quote:Op maandag 8 november 2004 09:41 schreef Beaker het volgende:
Jellyrose, heb je gisteren ook zo moeten lachen om Brett in het Blok
Ack! Misschien heb ik dus opeens ook gewoon last van een zwaar onregelmatige cyclus! Grrr.. Ach, we zien het wel. Hoe lang heb jij de pil geslikt trouwens? (of had ik dat al een keer gevraagd!?)quote:Mijn cyclus is ook nog steeds erg onregelmatigIk schommelde tussen de 30-35 dagen, de laatste keer duurde het weer 40 dagen en afgelopen zaterdag werd ik na 29 dagen ongesteld
Lieverd, ik denk dat helemaal niemand vindt dat je het topic verpest met je verhaal, ik kan het me in elk geval niet voorstellen hoor, daar hoef je niet bang voor te zijn. Ook hier een dikkequote:Op dinsdag 9 november 2004 00:58 schreef Girly het volgende:
voor meer informatie moeten jullie ff naar Z&G omdat ik dit topic ermee niet wil verpesten..
Dat is inderdaad supersnel.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:02 schreef hartje het volgende:
hoi meiden![]()
ik moet dinsdag 23 november om 9.00 bij de gyn zijn. snel al hè, ik had me al ingesteld op een paar maandjes wachtten.
enne loena, nog bedankt voor de tips: ik heb een afspraak gemaakt bij die vrouwelijke arts & gelukkig niet bij dr. pot met zijn grote handenbrrrrrrr
Mooi Hartjequote:Op woensdag 10 november 2004 10:02 schreef hartje het volgende:
hoi meiden![]()
ik moet dinsdag 23 november om 9.00 bij de gyn zijn. snel al hè, ik had me al ingesteld op een paar maandjes wachtten.
enne loena, nog bedankt voor de tips: ik heb een afspraak gemaakt bij die vrouwelijke arts & gelukkig niet bij dr. pot met zijn grote handenbrrrrrrr
quote:Op donderdag 11 november 2004 09:12 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jeetje meid je hebt wel een lekkere korte cyclus, dat betekent extra veel kansen om zwanger te worden
Jellyrose. wanneer zou jij je nod hebben dan.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:36 schreef jellyrose het volgende:
Nrgh. Even een update: Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar heb al twee dagen ongibuikpijn en er is nog niets te zien. Elke keer als ik naar de wc ga verwacht ik wat te zien, maar helemaal niets. Als er morgen nog niets is ga ik nog maar een keer testen en als er geen tweede streepje is (wat ik verwacht) dan ga ik maandag maar naar de ha want ik voel me goed beroerd![]()
NOD was 25 Oktober, maar die wilde ik dus eerst ook echt krijgen voordat ik in het lijstje wilde. Nu heb ik dus helemaal nietsquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:52 schreef jolene het volgende:
Jellyrose. wanneer zou jij je nod hebben dan.
Kan het niet in het lijstje vinden![]()
Ik wist dat ik iets gemist moet hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:55 schreef jellyrose het volgende:
[..]
NOD was 25 Oktober, maar die wilde ik dus eerst ook echt krijgen voordat ik in het lijstje wilde. Nu heb ik dus helemaal niets![]()
Slaapmeisje, heel veel succes morgen met de HSG! Hopelijk valt hij bij jou net zo mee als bij Minoes en mij (Ik vond het dus ook wel meevallen, het voelt eventjes als een ongi-pijn en naderhand voelde die onderdelen daar beneden alleen nog een beetje beurs aan) vandaar dat ik geen tampon zou gebruiken.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:34 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hey minoes, wat ontzettend fijn dat je nog even langs bent gekomen om jouw ervaring met een HSG te vertellen omdat ik er best enorm tegenop zie a.s. maandag en jouw verhaal niet zo heftig is als de meeste die ik op internet heb gevonden. Nog een suffe vraag misschien, maar hoe zit het met "lekken" van contrastvloeistof na afloop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |