abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17988038
Volgens mij zit het eerste topic vol, dus hier een vervolg...

En ja Xanthe, tis heeeeeeeeeeeeeeeel spannend allemaal.

Alles goed met jou?
pi_17988070
(Even mijn laatste berichtje gekopieerd uit deel 1...)

Ja! Hier ben ik weer; de punctie is achter de rug! Er zijn 10 eitjes gevonden en de productie van mijn ventje was ook goed! Boven verwachting veel dus !! Ik had zelf op 5 eitjes gehoopt, omdat ze rechts nog zo klein waren. Zelfs de gyne. was blij verrast. Ze kwalificeerde de punctie als een lastige en had gehoopt op 5 eitjes. Dus die 10 is echt perfect!!!

De punctie was toch wel een soort van hoogtepunt, waar ik nu nog van aan het bijkomen ben. Ik vond het behoorlijk pijnlijk, vooral de follikels die nog klein waren deden erg pijn. Eigenlijk wel logisch dat die moeilijker aan te prikken zijn; een halfopgeblazen ballon prik je ook niet zomaar lek.

Heel spannend allemaal, dit is de utlieme test tenslotte. Ik moet zeggen dat ik nu heel ontspannen ben. Nu moet de natuur zijn werk doen.......Zondag horen we of er eitjes bevrucht zijn en hoeveel. De eventuele terugplaatsing zou dan maandagmiddag zijn....

Ik moest nog 3x pregnyl spuiten in de komende dagen; beginnend op donderdag, daarna op zaterdag en nog 1 op maandag.

Dus, ik ben nu heel blij, dit is weer een overwinning. Nu de volgende stap. En daarna nog vele...maar 1 tegelijk. Ik loop in iedergeval niet met mijn hoofd in de wolken, maar ik geniet wel een klein beetje van deze stap vooruit
  vrijdag 26 maart 2004 @ 19:49:11 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_17990064

Wat een mooie score!
En zo te horen ben je er aardig doorheen gerold

Spannend om te moeten wachten tot zondag.. Heb je nog nagels over? Hoe laat word je gebeld?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_17990426
Ja het gaat allemaal best hier.
Sinds vandaag wat pijn in mijn baarmoeder , niet constant maar af en toe...
Ik wacht dat even af tot dinsdag als we toch al naar de gyn gaan.
Verder zijn we alweer druk aan het oefenen
pi_17993899
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 19:49 schreef E.T. het volgende:

Wat een mooie score!
En zo te horen ben je er aardig doorheen gerold

Spannend om te moeten wachten tot zondag.. Heb je nog nagels over? Hoe laat word je gebeld?
Ik heb nog nagels over; ben nog niet aan het stressen. De punctie heeft zoveel indruk gemaakt dat ik het nu rustig afwacht. In een soort roes...

Zondag tussen 9:00 en 10:00 uur worden we gebeld; dus we hoeven niet de hele dag nog te wachten. Nog 2 nachtjes.
pi_17996413
Veel succes Katinka
pi_17998541
Nog 1 nachtje meis!
Vind het bijna net zo spannend als jou!
pi_17999389
Ja, nog 1 nachtje!!!!!!!!!!! De spanning begint nu wel een beetje te stijgen, maar ik heb wel goed geslapen. Het is lekker weer, de zon schijnt, dus die dag komen we wel door.
Bedankt voor jullie steun...
  † In Memoriam † zaterdag 27 maart 2004 @ 20:30:13 #9
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18007936
Hoi Katinka,

Nog een nachtje slapen en dan weet je meer. Erg spannend allemaal, maar het is een kwestie van afwachten en dat maakt het juist zo moeilijk in dit soort gevallen. In veel dingen in het leven heb je er zelf invloed op zoals bijvoorbeeld een examen, maar de laatste paar maanden ben ik erachter gekomen dat juist zoiets natuurlijks als het krijgen van een kind je emotioneel zo diep raakt omdat je er zelf weinig invloed op hebt. De natuur moet zijn werk doen, met of zonder (een beetje) hulp.

Je hebt in ieder geval een goede oogst en er zullen vast wel een paar goeie tussen zitten die teruggeplaatst kunnen worden, daar ben ik van overtuigd. Jeetjemikmak en dan maandag de terugplaatsing toch? Meid, ik leef ontzettend met je mee en zal aan je denken morgenochtend.

Groetjes,
Slaapmeisje
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  Jubileum moderator zaterdag 27 maart 2004 @ 20:57:03 #10
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18008479
Heel erg spannend Katinka, ik hoop dat je nog een beetje kunt slapen vannacht.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_18012200
Dankjulliewel; gelukkig is het een kort nachtje vanacht

Nog even voorbereiden op een spuit pregnyl (die is nog te koud; vandaar ff internetten) en dan maar es naar bed...

Ik ben best moe van alles van de afgelopen weken, dus dat bedje ziet er wel uitnodigend uit. Als ik denk aan morgenochtend gieren de zenuwen ineens door mijn lijf; dus ik probeer met geweld alles uit mijn gedachten te houden.

Inderdaad Slaapmeisje, dat afwachten is echt slopend. Geduld was nooit mijn sterkste kant; ik hou er van dingen ff zelf te regelen, maar inmiddels heb ik moeten leren dat je dit niet kunt sturen. En na 4 jaar bezig te zijn met zwanger worden ben ik er wel beter in geworden...Het zou leuk zijn als we nu in een opwaardse spiraal belanden!

Ik laat het jullie uiteraard weten morgen (alleen tijdstip hangt af van het nieuws vrees ik)
pi_18012958
Katinka, ik hoop dat je een beetje kunt slapen........spannend hoor. is dit nu evt. de laatste spuit die je zet?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_18018069
YES!!

Er zijn 5 eitjes bevrucht! Morgen worden de mooiste 2 teruggeplaatst!!
pfffffffff, weer een stapje verder.
Verder geen info over hoeveel cellig ze waren, mijn ventje moest de telefoon opnemen want ik durfde niet. En hij was ook teveel van slag om het te vragen.

Oh en over de spuiten, morgenavond moet ik nog een keer Pregnyl spuiten. Ik weet eigenlijk niet of ik erna ook nog iets moet gebruiken, dat zal ik morgen wel horen.

zondag 28 maart 2004 @ 12:10:01 #14
16245 CarOnline
met lange O
pi_18018437
Katinka geweldig!
Heel veel succes morgen
Screw them.
We're going home.
  zondag 28 maart 2004 @ 12:36:07 #15
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_18018771
quote:
Op zondag 28 maart 2004 11:29 schreef katinka het volgende:
YES!!

Verder geen info over hoeveel cellig ze waren, mijn ventje moest de telefoon opnemen want ik durfde niet. En hij was ook teveel van slag om het te vragen.

Oh en over de spuiten, morgenavond moet ik nog een keer Pregnyl spuiten. Ik weet eigenlijk niet of ik erna ook nog iets moet gebruiken, dat zal ik morgen wel horen.

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_18018870
Wow , spannend Katinka............vandaag nog maar even alle vanaf morgen verboden dingen eten
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_18019235
Hihi, wat zijn alle verboden dingen volgens jou dan?
pi_18019285
file americain? lust ik toch al niet...Rood vlees? Franse kaasjes? hm. Ben ik vergeten te kopen!
Nou ja, alcohol drink ik al maanden niet en koffie alleen caffeine vrij. Zo kost het me niet zoveel moeite het te laten staan.....
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 maart 2004 @ 14:58:22 #19
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_18021199
quote:
Op zondag 28 maart 2004 11:29 schreef katinka het volgende:
YES!!

Gefli!

Hopen dat de overige drie nog goed genoeg doordelen voor de vriezer
  † In Memoriam † zondag 28 maart 2004 @ 15:17:31 #20
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18021525
Joepieeeee Katinka. Wat een geweldig nieuws zeg. 2 prachtige eitjes die teruggeplaatst gaan worden. Wat zal jij in je noppies zijn zeg. Morgen is het zover toch? Nou dan nog maar even heel hard doorduimen voor je opdat je bevruchte eitjes een lekker warm plekje vinden.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_18024803
Wauw 5 stuks!!!!
Man ik word er bijna jaloers van....
Gefeliciteerd meid!
pi_18026344
Joehoe!!!!! Ja ik ben vandaag inderdaad in een jubelstemming! Zalig, om dat weer eens te voelen. Dat was wel lang geleden hoor. Maar, we zijn er nog niet he?
Morgen is het grote moment; ik maak me nu alleen een klein beetje zorgen over de terugplaatsing. Of ze ze wel diep genoeg in mijn baarmoeder los kunnen laten. Ik heb een afwijkende vorm, dus om het 'hoog' los te laten moet het slangetje eigenlijk een bochtje naar links of rechts maken. We zien het wel. Ik ben benieuwd, inderdaad ook naar de rest; of die de vriezer in kunnen!

Hey, Xanthe een beetje jaloers zijn mag best hoor, ik herken dat precies...zolang je het me maar niet misgunt hè?

Dankjewel allemaal!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 maart 2004 @ 19:53:35 #23
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_18026527
quote:
Op zondag 28 maart 2004 19:45 schreef katinka het volgende:
Joehoe!!!!! Ja ik ben vandaag inderdaad in een jubelstemming! Zalig, om dat weer eens te voelen. Dat was wel lang geleden hoor. Maar, we zijn er nog niet he?
Morgen is het grote moment;
Niet om je jubelstemming te bederven, maar zelfs morgen is het moment nog niet helemaal.

Als ze ze goed terug plaatsen (hoog) dan is het nog steeds een kwestie van nestelen EN een goede ontwikkeling.

Helaas hangen vruchtbaarheidsbehandelingen van spannende stresserige momenten aan elkaar

Maar.... Je hebt al een groot gedeelte gehad! En bij elk punt dat je passeert wordt de kans op een succesvolle zwangerschap met sprongen groter.
pi_18027016
dankje; tja, ik weet 't die stress momenten zijn echt ongelooflijk. We zijn eerst zelf 2 jaar bezig geweest; toen ruim een jaar in de onderzoeksfase gezeten en die onzekerheid vond ik echt nog erger. Na 4 jaar gebeurd er eindelijk serieus eens iets; als dit nog niet werkt (IVF een aantal keren), dan zullen we ons er bij neer moeten leggen...

En je hebt gelijk, we hebben al een groot gedeelte gehad. Dit resultaat hebben we trouwens nog niet eerder gezien en nu weten we in iedergeval dat ik eitjes heb en dat ze bevrucht kunnen worden.

Precies; we pakken het punt voor punt (net als jullie las ik )
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 maart 2004 @ 20:13:11 #25
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_18027061
quote:
Op zondag 28 maart 2004 20:11 schreef katinka het volgende:

Precies; we pakken het punt voor punt (net als jullie las ik )
Precies (en dan heb ik het hele voortraject al een keer doorlopen met mijn ex ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')