Ik heb nog nagels over; ben nog niet aan het stressen. De punctie heeft zoveel indruk gemaakt dat ik het nu rustig afwacht. In een soort roes...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:49 schreef E.T. het volgende:
Wat een mooie score!
En zo te horen ben je er aardig doorheen gerold![]()
Spannend om te moeten wachten tot zondag.. Heb je nog nagels over? Hoe laat word je gebeld?
quote:Op zondag 28 maart 2004 11:29 schreef katinka het volgende:
YES!!![]()
Er zijn 5 eitjes bevrucht! Morgen worden de mooiste 2 teruggeplaatst!!
pfffffffff, weer een stapje verder.
Verder geen info over hoeveel cellig ze waren, mijn ventje moest de telefoon opnemen want ik durfde niet. En hij was ook teveel van slag om het te vragen.![]()
Oh en over de spuiten, morgenavond moet ik nog een keer Pregnyl spuiten. Ik weet eigenlijk niet of ik erna ook nog iets moet gebruiken, dat zal ik morgen wel horen.![]()
Gefli!quote:Op zondag 28 maart 2004 11:29 schreef katinka het volgende:
YES!!![]()
Er zijn 5 eitjes bevrucht! Morgen worden de mooiste 2 teruggeplaatst!!
pfffffffff, weer een stapje verder.
Verder geen info over hoeveel cellig ze waren, mijn ventje moest de telefoon opnemen want ik durfde niet. En hij was ook teveel van slag om het te vragen.![]()
Oh en over de spuiten, morgenavond moet ik nog een keer Pregnyl spuiten. Ik weet eigenlijk niet of ik erna ook nog iets moet gebruiken, dat zal ik morgen wel horen.![]()
Niet om je jubelstemming te bederven, maar zelfs morgen is het moment nog niet helemaal.quote:Op zondag 28 maart 2004 19:45 schreef katinka het volgende:
Joehoe!!!!! Ja ik ben vandaag inderdaad in een jubelstemming! Zalig, om dat weer eens te voelen. Dat was wel lang geleden hoor. Maar, we zijn er nog niet he?
Morgen is het grote moment;
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |