Idem dito, maar dan voor mezelf.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:44 schreef T1andonly het volgende:
Ik post even een terugvind post onder voorbehoud, ik wil wat voor een goede vriendin van me uitzoeken misschien
Goed initiatief
Jep. Ligt er heel erg aan hoe het geregeld wordt.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Idem dito, maar dan voor mezelf.
Wat zij zegt.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:14 schreef NiNi het volgende:
[..]
Jep. Ligt er heel erg aan hoe het geregeld wordt.
Dat gaat zoiezo over de mail, als het eenmaal besteld gaat worden.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:36 schreef NiNi het volgende:
Ja, maar ik hoef ook niet echt met mn maten op fok, of uberhaupt wat ik bestel eigenlijk.
ik ookquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:39 schreef Insomaniac het volgende:
Ik word hier heel hebberig van..
ik ookquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:40 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik ook
Neequote:Op zondag 31 oktober 2004 21:43 schreef Together-Alone het volgende:
Dit draag je toch niet meer in bed men! :
[afbeelding]
Nou, bovenop een mooie spijkerbroek!quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:45 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Neegewoon als je uit gaat hier in nederland
Ik denk idd niet dat dat het bed haaltquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:43 schreef Together-Alone het volgende:
Dit draag je toch niet meer in bed men! :
[afbeelding]
quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:40 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik ook
Ik wil graag die trui van 69 dollarquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:49 schreef T1andonly het volgende:was ik maar een meisje/vrouw
Meiden/vrouwen kunnen zich aanmelden als stand-in vriendin voor mijdan koop ik ze wat
hebbehebbe
quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:51 schreef Aventura het volgende:
* meldt, ik woon in Amsterdam én heb een creditcard mocht dat handig zijn - nu naar de website is*
Ik haat je met je stomme inkoopideeën!quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:51 schreef Together-Alone het volgende:
Als ik alleen al die prachtige modellen zie zou ik bijna mn Toblerone wegleggen..![]()
Jamaar, jamaar, Ik wilde helpen..quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik haat je met je stomme inkoopideeën!
Die schoenen!
Die truien!
Die lingerie!
DAT ALLES!
IK WILLET IK WILLET IK WILLET!
Rhaaaaa!!
!
TA
![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik haat je met je stomme inkoopideeën!
Die schoenen!
Die truien!
Die lingerie!
DAT ALLES!
IK WILLET IK WILLET IK WILLET!
Rhaaaaa!!
!
TA
![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:55 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, Ik wilde helpen..![]()
Nou, ik wil mezelf natuurlijk ook een beetje helpen he.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:56 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Volges mij haal je een groter order voor Victoria's Secret binnen...
toevallig aandelen
Mij van mn geld af helpen bedoel je!quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:55 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, Ik wilde helpen..![]()
Galajurk? Wel sow heel erg mooi jahquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:02 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
VOOR MAAR 34.99!!!!!!!
Geen idee wanneer ik het aan kan, maar god, wat mooi..
quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:05 schreef NiNi het volgende:
Waarom hebben ze zo'n gruwelijk lekker figuur?
quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:06 schreef detulp050 het volgende:
Als je voor 500 dollar bestelt gaat er 150 dollar aan korting af zie ik net :')
Er zitten toch wel Fok!kers in de US? Misschien dat die kunnen helpen?quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:10 schreef detulp050 het volgende:
Oh, kut, offer only for order shipped to US
Oeh, slim idee!!!quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:12 schreef detulp050 het volgende:
Zou Vampier het naar Nederland willen sturen ?
Nee! Niet doen! Als je eenmaal op die helse site zit, kom je er niet meer weg!quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:19 schreef dutchdevil het volgende:
*terugvind post* Straks eens even rondkijken op hun site of er iets leuks tussen zit
Oh, en van de Kerst Catalogus word je helemaal hebberig...quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee! Niet doen! Als je eenmaal op die helse site zit, kom je er niet meer weg!
Daar had ik dus nog niet gekeken. Trut.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:34 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Oh, en van de Kerst Catalogus word je helemaal hebberig...
quote:International Standard Delivery
Order usually arrives within 14-21 business days (for in-stock items only) after the shipping date.
MERCHANDISE SUBTOTAL VIA SURFACE
$ 0.00 - 75.00 $ 19.95
75.01 - 125.00 25.95
125.01 - 175.00 30.95
175.01 - 250.00 38.95
250.01 - 350.00 48.95
350.01 - 500.00 55.95
500.01 - 650.00 65.95
650.01 - 800.00 80.95
800.01 - 1000.00 90.95
Over $1000.00 101.95
International Express Delivery
Add $20 to Standard Delivery Charges
Delivery within 3-10 business days for in-stock items only
Customs and Import Duties
Your order may be subject to import duties and taxes, which are levied once your package reaches your country.
Victoria's Secret does not collect duties and taxes and cannot predict what your particular charges may be. If you do incur these additional charges, they must be rendered in order for your package to clear customs.
For more information regarding your country's custom policies, please contact your local customs office.
Money is no issuequote:Op zondag 31 oktober 2004 22:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee! Niet doen! Als je eenmaal op die helse site zit, kom je er niet meer weg!
quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daar had ik dus nog niet gekeken. Trut..
dat zijn geen schoenenquote:Op maandag 1 november 2004 16:38 schreef ivetje het volgende:
ze hebben wel hele gave schoenenEn dat voor maar $ 68
[afbeelding]
En deze zijn maar $ 58...jammer genoeg heb ik al uggs, anders had ik zeker een paar besteld
[afbeelding]
ow sorry, je hebt gelijk. Het zijn laarzen en laarsjesquote:Op maandag 1 november 2004 16:43 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
dat zijn geen schoenen
Jij kunt geluk zeker niet op.quote:Op maandag 1 november 2004 17:04 schreef ParanoidEv het volgende:
Het lijkt trouwens wel of de bh's op foto's met dames met forsere cupmaten mooier zijn
Zelf bij de normale BH's lijkt het alsof het miracle bra's zijn.quote:Op maandag 1 november 2004 17:04 schreef ParanoidEv het volgende:
Het lijkt trouwens wel of de bh's op foto's met dames met forsere cupmaten mooier zijn
Oh ja, doe me dan ook die buik en die billen maarquote:Op maandag 1 november 2004 17:07 schreef Ripley het volgende:
Deze is leuk!! Ik moet nog op vakantie en heb nog een bikini nodig
[afbeelding]
Ben nu eerst even aan het inventariseren wie er allemaal mee wil doen.quote:Op maandag 1 november 2004 17:05 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Jij kunt geluk zeker niet op.
Maar goed, ik wil dus AL die dingen. Schrijf dat maar op.
Erg mooi jurkje!quote:Op maandag 1 november 2004 16:55 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
Nice LBD![]()
[afbeelding]
oeh, en dan deze eronder!
Ik meld me ook even aan onder voorbehoud (hangt af van het geld dat ik ter beschikking heb)
Ik wil ook graag onder voorbehoud...quote:Op maandag 1 november 2004 16:28 schreef Together-Alone het volgende:
Okee dus so far:
Onder voorbehoud:
T1andonly
Ripley
Insomaniac
Finlandia
MissyMirjaM
Zeker weten:
-Marjo-
Together-Alone
Essiepessie
BloodyLotte
Aventura
sefer
So_Addictive
ParanoidEv
NiNi
Sta je hier nog niet bij, of sta je verkeerd, geef dan duidelijk aan wat je wilt.
Ja precies dat bedoelde ikquote:Op maandag 1 november 2004 17:08 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Zelf bij de normale BH's lijkt het alsof het miracle bra's zijn.![]()
Ja behoorlijk, dat zou nogal tegen kunnen vallen namelijk.quote:Op maandag 1 november 2004 17:30 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja precies dat bedoelde ikHet viel jou dus ook op
Zet mij er ook maar bij.quote:Op maandag 1 november 2004 17:35 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ja behoorlijk, dat zou nogal tegen kunnen vallen namelijk.
Onder voorbehoud:
T1andonly
Ripley
Insomaniac
Inu
Finlandia
MissyMirjaM
Zeker weten:
-Marjo-
Together-Alone
Essiepessie
BloodyLotte
Aventura
sefer
So_Addictive
ParanoidEv
NiNi
quote:Op maandag 1 november 2004 17:08 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Zelf bij de normale BH's lijkt het alsof het miracle bra's zijn.Denk dat er bij de modellen flink wat tape achter zit om het zo omhoog te houden.
![]()
o.a. te koop bij www.netalsindefilm.nlquote:
De Hollywood Fashion Tape is een begrip in de wereld van TV, mode en filmindustrie. Ook wij weten nu hoe de jurk van Jennifer Lopez op z'n plek blijft zitten! Hollywood Fashion Tape bevestigt iedere stof aan het lichaam zonder het materiaal of de huid te beschadigen. Het is hypo-allergeen en volgt moeiteloos alle bewegingen door de slimme stretch kwaliteit.
Diepe decolletés zonder zorgen, geen afzakkende strapless tops, repareert losse zomen... de mogelijkheden zijn eindeloos.
Heh ik denk dat ze het over de tieten had en niet over de BH zelfquote:Op maandag 1 november 2004 18:40 schreef schatje het volgende:
[..]
[..]
o.a. te koop bij www.netalsindefilm.nl
http://www.onlineconversion.com/womens_clothing.htmquote:Op maandag 1 november 2004 18:41 schreef octopussy het volgende:
* ParanoidEv meldt !
moet nog wel ff uitzoeken wat precies...en weet nu iemand al hoe die maten vallen? Wat zou een 44 zijn in amerikaanse maat?
En eetstoornissen.quote:Op maandag 1 november 2004 19:44 schreef So_Addictive het volgende:
De site is wel een waar reclamebord voor photoshop
Kan wel geloof ik. Anders pleur je het gewoon op Ebayquote:Op maandag 1 november 2004 20:26 schreef Inu het volgende:
Maar kun je nu wel of niet ruilen?
quote:Op maandag 1 november 2004 20:26 schreef Inu het volgende:
Maar kun je nu wel of niet ruilen?
ja I wishquote:Op maandag 1 november 2004 18:43 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
http://www.onlineconversion.com/womens_clothing.htm
Zo te zien kan je opeens weer een 38 aan, moet een goed gevoel zijn
[nogevenvervelenddoen] Maar als je met z'n allen iets bestelt, krijg je dan niet maar 1 zo'n formulier? [/nogevenvervelenddoen]quote:Op maandag 1 november 2004 20:35 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
A return and exchange form is enclosed with every package. Click here for a printable return and exchange form.
Please fill out the return section of the form completely and enclose it with the item(s) you are returning.
Please indicate if you would prefer to receive a refund, or make an exchange for another size, color or item.
If you are exchanging merchandise, please fill out the exchange portion on the back of the form.
Shipping and handling charges are not refundable.
If you have an exchange for the same dollar amount as the original purchase, no additional shipping or handling charges will be incurred.
Click here for a printable return and exchange form.quote:Op maandag 1 november 2004 20:45 schreef Inu het volgende:
[..]
[nogevenvervelenddoen] Maar als je met z'n allen iets bestelt, krijg je dan niet maar 1 zo'n formulier? [/nogevenvervelenddoen]
Maar dat Ebay kan idd ook nogIk zal ff m'n geldschieters raadplegen en dan zeg ik of ik meedoe
quote:Op maandag 1 november 2004 20:58 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Click here for a printable return and exchange form.
Hoezo je komt er niet uit?quote:Op maandag 1 november 2004 20:40 schreef octopussy het volgende:
[..]
ja I wish
maar op de website van vs staat een maattabel die tot 20 gaat Als ik die inches probeer te meten kom ik niet uit.
Als ze niet al te oud en verwassen zijn wel ja.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:27 schreef Wank3r het volgende:
Heb je mischien nog tips om daar achter te komen? staan ze in elke BH/slip?
Daarom: even je maten meten met een centimeterquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:57 schreef amarena het volgende:
Wil alleen ff waarschuwen want die kleren valleen ERUG klein uit. Hou er rekening mee!!!!!!!!!!
Maar de BH maten zijn toch wel correct, hoe ze in die converteertabel staan? Anders is er geen beginnen aan.. qua bh'squote:Op dinsdag 2 november 2004 10:57 schreef amarena het volgende:
Wil alleen ff waarschuwen want die kleren valleen ERUG klein uit. Hou er rekening mee!!!!!!!!!!
Maar dan nog is het naturlijk geen garantie dat een beha die je bestelt goed zit. De ene 70C is de andere niet zeg maar, en verder kan de maat goed zijn maar de pasvorm helemaal verkeerd bij jouw lichaam. Dat is waar ik mee zit hierbij: ik ben bang lingerie te bestellen die straks niet goed zit. Daarom denk ik dat ik me maar bij de gewone kleding hou, dat vind ik iets veiligerquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:08 schreef Aventura het volgende:
Ik weet opzich wel wat mijn BH-maat is in een US-maat [...]
Ja dat klopt, de pasvorm is nog altijd een risico. Dat heb ik natuurlijk ook als ik hier BH's koop. De een zit voor geen meter, de andere zit prima. Terwijl ze allemaal dezelfde maat aangeven.quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:42 schreef imago het volgende:
[..]
Maar dan nog is het naturlijk geen garantie dat een beha die je bestelt goed zit. De ene 70C is de andere niet zeg maar, en verder kan de maat goed zijn maar de pasvorm helemaal verkeerd bij jouw lichaam. Dat is waar ik mee zit hierbij: ik ben bang lingerie te bestellen die straks niet goed zit. Daarom denk ik dat ik me maar bij de gewone kleding hou, dat vind ik iets veiliger
he? ze hebben toch juist kleinere maatjes?quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:37 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik doe niet meer mee, aangezien de kleine maatjes een beetje ondergewaardeerd zijn bij Victoria's secret![]()
gewone cup A in amerika dus AA komt weinig in de collectie voorquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:59 schreef octopussy het volgende:
[..]
he? ze hebben toch juist kleinere maatjes?
lol, mijn meetlint geeft dus iig geen inches aan, maar een andere vage maat.Vandaar mijn verwarring.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:34 schreef ParanoidEv het volgende:
Oh wacht jij hebt je middel gemeten (dunste punt) en ik dus mijn heupen.. Toch?
Dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 2 november 2004 23:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Idd, en niet in de setjes die ik zou willen hebben dus helaas
a damn smart womanquote:Op woensdag 3 november 2004 11:14 schreef TrenTs het volgende:
Wie is die Victoria eigenlijk?
http://www.victoriassecret.comquote:Op woensdag 3 november 2004 11:14 schreef TrenTs het volgende:
Ik weet dat het een merk is.quote:Op woensdag 3 november 2004 11:36 schreef Chickje het volgende:
[..]
http://www.victoriassecret.com
Alle info over het merk.
Veel plezier![]()
Juistquote:Op woensdag 3 november 2004 11:45 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik weet dat het een merk is.Maar er staat niet wie die Victoria dan wel is en al helemaal niet wat haar secret is.
Alhoewel, daar is het natuurlijk een secret voor.
Ironically, the sexy lingerie company bought by Leslie Wexner, owner of The Limited clothing chain in 1982, was named after prudish Queen Victoria.quote:Op woensdag 3 november 2004 11:14 schreef TrenTs het volgende:
Hm dat moet voor mij eigenlijk wel want ik ga niet vanuit Zeeland even naar Amsterdam...quote:Op woensdag 3 november 2004 21:44 schreef Together-Alone het volgende:
Ophalen bij het leveradres is natuurlijk handig. Maar voor degenen van ons die wat te ver weg van Amsterdam afwonen om het echt af te halen, is opsturen ook een optie natuurlijk. Als de besteller daar tot bereid is.
Psies. En het ligt er natuurlijk aan wat je besteld hebt, maar versturen gaat al vanaf 1,56.quote:Op donderdag 4 november 2004 08:44 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Hm dat moet voor mij eigenlijk wel want ik ga niet vanuit Zeeland even naar Amsterdam...
Weet ik, maar veel meer dan 5 euro zal het ook niet worden aangezien dat het bedrag voor pakketpost isquote:Op donderdag 4 november 2004 08:45 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Psies. En het ligt er natuurlijk aan wat je besteld hebt, maar versturen gaat al vanaf 1,56.
Eensch is...quote:Op woensdag 3 november 2004 21:44 schreef Together-Alone het volgende:
Ophalen bij het leveradres is natuurlijk handig. Maar voor degenen van ons die wat te ver weg van Amsterdam afwonen om het echt af te halen, is opsturen ook een optie natuurlijk. Als de besteller daar tot bereid is.
Geloof me, Hunkemoller is prul vergeleken hierbij.quote:Op donderdag 4 november 2004 13:03 schreef Karina het volgende:
Ik heb op de site gekeken, ziet er hardstikke mooi uit allemaal. Maar is er iemand die ooit iets heeft gekocht daar?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de kwaliteit een beetje goed is, dat het niet na 1 keer wassen uit elkaar valt.
De Hunkemoller begint het nu ook wel een beetje te snappen... de laatste tijd hebben ze steeds mooiere dingen.. maar victoria's secret halen ze bij lange na nietquote:Op donderdag 4 november 2004 13:08 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Geloof me, Hunkemoller is prul vergeleken hierbij.![]()
Ah ok, dan ga ik er over nadenken, het geld groeit me niet echt op de rug. 20 dollar voor een slip vind ik best wel veel geld (de Pink serie vind ik zelf erg leuk)..quote:Op donderdag 4 november 2004 13:08 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Geloof me, Hunkemoller is prul vergeleken hierbij.![]()
Iedereen zou dan eigenlijk een bepaald bedrag bij het bestelbedrag moeten optellen en dat dan aan de besteller overmaken. Want anders moet je dus alles zelf gaan voorschieten wat lastig kan zijn.quote:Op donderdag 4 november 2004 14:20 schreef Chickje het volgende:
Ik heb er een aantal keren wat besteld, nou ja heb inmiddels 4 setjes van Victorias Secret![]()
En ben er nog steeds superblij mee, het spul is echt kwaliteit. Alleen de strings van de pink collectie ben ik wat minder tevreden over, maar voor de rest![]()
Zoals ik al eerder gezegd heb, ik heb ook een creditcard. Ik wil, mits er natuurlijk goede afspraken worden gemaakt, wel bestellen. Ik woon in Den Bosch, dat is misschien wat centraler voor de meeste.
Waar we ook wel rekening mee moeten houden zijn de bijkomende kosten. Vorige keer moest ik voor ongeveer de helft van mijn bestelde bedrag bijbetalen aan invoerrechten e.d.
Die moeten dan contant bij aflevering betaald worden.
Je koopt hier nu toch ook amerikaanse kleding in S en M of L dus dat zal echt niet uitmaken verderquote:Op donderdag 4 november 2004 19:43 schreef speknek het volgende:
Ik doe mee onder voorbehoud. En vrij zeker als iemand weet of de S en M maten vergelijkbaar zijn met Nederland, of hoe de verhouding is (wij willen nogal eens groter uitvallen dan het buitenland).
Is er nog iemand anders misschien die wel eens bh's heeft gekocht bij Victoria's Secret? Want als dit waar is, wil ik er toch wel 1 bestellen eigenlijkquote:Op vrijdag 5 november 2004 16:22 schreef suikermeisje het volgende:
- Qua BH's liggen de maten moeilijker, en staat wel een omrekentabel op de site, maar volgens mij klopt die niet. Ik heb het zo gedaan; normaal heb ik 80B, dan dus 80 / 2,54(inches dus) en daar 5 bij optellen, dat wordt dus 31,4 + 5 = 36B. De cupmaat is volgens mij wel hetzelfde als in Europa in tegenstelling tot wat de site zegt. Volgens de site heb ik namelijk een Europese C-cup besteld, en jammer maar helaas dat red ik echt niet! De BH zit trouwens als gegoten!
Tnxquote:Op vrijdag 5 november 2004 16:22 schreef suikermeisje het volgende:
- De broekjes vind ik vrij groot vallen. Heb in Nederland meestal M (soms S, dus zit er wel tussen in), de broekjes die ik bij VS heb besteld in M zijn toch iets te groot. Dus als je twijfelt, zou ik de kleinste maat nemen (maar pin me hier niet op vast, want alles kan weer anders vallen, he...).
Ja ik zat er ook aan te denken, het nadeel van zo'n grote inkoopactie is dat zo'n heel groot pakket vrij zeker onderschept wordt door de douane..quote:- Ik moest over een bestelling van $70 nog ruim ¤ 20 invoerkosten (belastingen?) betalen, naast de normale verzendkosten. Hier kwam ik pas achter bij aflevering.
Nee dat was ik dus weer net niet van planquote:Op maandag 8 november 2004 09:37 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat we eigenlijk wel kunnen gaan beginnen. Als iedereen die op de zeker lijst staat iets voor $80 besteld, zitten we al ongeveer aan de duizend $.
Wisten we al hoe het nou precies zat met die invoerrechten dan? Als dat echt zo veel is, is de hele inkoopactie natuurlijk ook overbodig.quote:Op maandag 8 november 2004 09:37 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat we eigenlijk wel kunnen gaan beginnen. Als iedereen die op de zeker lijst staat iets voor $80 besteld, zitten we al ongeveer aan de duizend $.
Eensch is...quote:Op maandag 8 november 2004 14:36 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Wisten we al hoe het nou precies zat met die invoerrechten dan? Als dat echt zo veel is, is de hele inkoopactie natuurlijk ook overbodig.
Niemand die al ervaring heeft?quote:Op vrijdag 5 november 2004 18:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Is er nog iemand anders misschien die wel eens bh's heeft gekocht bij Victoria's Secret? Want als dit waar is, wil ik er toch wel 1 bestellen eigenlijk.
Oh, dank je, ik ga vanavond metenquote:Op donderdag 11 november 2004 12:51 schreef Anneque het volgende:
ik heb al wel ervaring met kopen bij victoria´s secret.. maar niet vanaf internet, ik was een paar weken geleden in San Fransisco en heb me daar een setje laten aanmeten. helemaal super trouwens! echt enorm mooie winkels, dat wil je niet weten!
iig wat de maten betreft dacht ik dat het zo zat.
neem je eigen onderwijdte, deel hem door 2.54, en dan plus 5, en dan heb je je amerikaanse onderwijdte.
tot en met cup D(nederlands) zijn de cups hetzelfde, als je groter hebt moet je oppassen, ik heb in nederland 75F, maar in amerika 34DD.. hoe dat precies werkt weet ik niet. succes!
Ik ging geeneens werken meer als er zoiets thuis zatquote:Op donderdag 11 november 2004 14:57 schreef Scandalous het volgende:
Hoi schatje, hoe was het op je werk?
[afbeelding]Hebben!
quote:Afhandeling van de postpakketten
De afhandeling van de invoer van postpakketten die via internet zijn gekocht, gaat op dezelfde manier als een postpakket dat op een andere manier is besteld.
Wij gaan er hierbij vanuit dat de afhandeling via TPGPost geschiedt.
Als zendingen door internationale koeriersbedrijven worden vervoerd en ingeklaard is onderstaande niet van toepassing. De wijze van afhandeling en bezorging zal dan in het algemeen hiervan afwijken.
Het is internationaal gebruik dat in het land van verzending het postbedrijf op de buitenzijde van het pakket een sticker aanbrengt waarop de voor de autoriteiten in het land van invoer de benodigde gegevens staan vermeld zoals het soort goed, de waarde en de vracht- en verzekeringskosten. Het kan handig zijn als u bij de bestelling aangeeft dat de verzender hierop toeziet.
Ontbreekt deze sticker dan zal TPGPost het pakje openen en nagaan of aan de hand van de inhoud en bijgevoegde bescheiden het soort goed, de waarde en andere van belangzijnde informatie te traceren is. Indien blijkt dat het openen van het pakje niet voldoende informatie verschaft zal TPGPost u via het formulier P2418 melden dat uw postpakket is aangekomen en u vragen of zij het pakket moeten inklaren bij de Douane, u hiervoor iemand machtigt (b.v. een douane-expediteur) of dat u dat zelf doet. Als TPGPost de inklaring verzorgt dient u op pagina 2 van het formulier P2418 de gevraagde gegevens in te vullen. De postbode zal na afhandeling het pakje bij u afleveren. U dient dan wel meteen de kosten van de douanerechten en de BTW te voldoen. Hiervoor ontvangt u een factuur.
Als het pakje door TPGPost of de Douane is geopend dan is dit middels plakband voorzien van tekst op het pakje aangegeven.
TPGPost brengt geen kosten in rekening voor hun bemiddeling.
Rekenvoorbeelden
Hierna zijn een aantal rekenvoorbeelden opgenomen.
De douanewaarde wordt rekenkundig op hele euro’s (nul decimalen) afgerond.
Het douanerecht, d.w.z. de verschuldigde bedragen, worden rekenkundig op eurocenten (twee decimalen) afgerond.
Douanerecht is een EU-middel: Bij een verschuldigdheid van niet meer dan ¤ 10,- wordt er vrijstelling van rechten verleend.
BTW is een nationaal middel: Bij een verschuldigdheid van niet meer dan ¤ 1,59 wordt er vrijstelling verleend.
Voorbeeld 1: geen douanerechten en BTW
U bestelt 2 cd's met een winkelwaarde van ¤ 18,-. De vrijstelling geldt per zending, dus voor deze twee cd's betaalt u geen douanerechten en BTW. Omdat de winkelwaarde onder de vrijstellingsnorm van ¤ 22,- valt hoeven de verzekerings- en vervoerskosten (bij postzendingen zijn dit de portokosten) ook niet bij het bedrag van ¤ 18,- te worden opgeteld.
Voorbeeld 2: geen douanerechten, wel BTW
U bestelt 3 cd's met een waarde van ¤ 40,-. Stel: De portokosten bedragen ¤ 13,-. Per zending geldt een vrijstelling tot ¤ 22,-. U krijgt geen vrijstelling en moet 3,5 % douanerechten en 19 % BTW betalen over de totale waarde van de cd's en over de portokosten, die bij de ¤ 40,- worden opgeteld. Dit is in totaal ¤ 53,-.
Het douanerecht bedraagt 3,5 % van ¤ 53,- = ¤ 1,86.
In de praktijk komt het erop neer dat u wel BTW moet betalen, maar geen douanerechten. U betaalt pas douanerechten wanneer die meer dan ¤ 10,- bedragen.
De BTW wordt berekend over ¤ 53,-.
De BTW bedraagt dan 19 % van ¤ 53,- = ¤ 10,07.
Voorbeeld 3: wel douanerechten en BTW
U bestelt een artikel waarvoor een hoger percentage aan douanerechten geldt, bijvoorbeeld voor kleding. Stel dat u twee spijkerbroeken koopt met een totale waarde van ¤ 90,-. Per zending geldt een vrijstelling tot ¤ 22,-. U krijgt dus geen vrijstelling. U betaalt 12 % douanerechten en 19 % BTW over de waarde van de spijkerbroeken en over de portokosten, die bij de ¤ 90,- worden opgeteld. Stel: De portokosten zijn ¤ 11,-.
De douanerechten bedragen dan 12 % van ¤ 101,- (90 + 11) = ¤ 12,12.
De BTW bedraagt 19 % van ¤ 114,- (101 + 13 afgerond) = ¤ 21,66.
Het totaal der belastingen is dus ¤ 12,12 + ¤ 21,66 = ¤ 33,78.
als het goed is nietquote:Op dinsdag 16 november 2004 18:25 schreef T1andonly het volgende:op cadeaus zit daar ook douanerecht op?
Zelf vorige week het 1 en ander besteld bij ThinkGeek totaal iets van 75 euro. Moest iets van 26 euro shippingcosts betalen en vandaag bezorgden ze het (na 3/4 dagen, echt supersnelquote:Op vrijdag 19 november 2004 13:28 schreef HRT_team het volgende:
Dames (en heren die iets voor voor vrouw/vriendin willen kopen),
Waarom kijken jullie ook niet even hoe het is gegaan bij Abercrombie&Fitch inkoopactie. Hoe het daar is aangepakt. Staan handige tips in hoe dit aan te pakken.
Ik had zelf te weinig geduld en heb zelf kleren besteld van A&F.
Had aan +/- $ 200,- besteld (+/- ¤ 166,-).
Daar kwamen shipping costs bij van $ 40,- (¤ 33,-)
Douane heeft geen extra kosten opgelegd.
Dus al met al viel het reuze mee qua kosten.
Veel plezier allemaal, want dat zul je echt hebben zodra je kleding hebt besteld en zenuwachtig op ontvangst wacht![]()
Doei!
Doen echte bedrijven dat wel?quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:46 schreef schatje het volgende:
Je kan altijd vragen of ze het als *gift* willen versturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |