Ha! Maar wat doe je dan als je operant wil conditioneren? Dat kan dan weer niet omdat je het gewenste gedrag wil belonen. En je bent pas intrinsiek gemotiveerd als je een activiteit uitvoert, waar geen concrete beloning tegenover staat, behalve de activiteit zelf.quote:Op maandag 1 november 2004 16:45 schreef George-Butters het volgende:
Intrensieke motivatie is ok!
Tief op met die mooie woorden, en gebruik gewoon electrocutatie tijdens pauzes. Klaar.quote:Op maandag 1 november 2004 16:53 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ha! Maar wat doe je dan als je operant wil conditioneren? Dat kan dan weer niet omdat je het gewenste gedrag wil belonen. En je bent pas intrinsiek gemotiveerd als je een activiteit uitvoert, waar geen concrete beloning tegenover staat, behalve de activiteit zelf.
Bedrijfspsychologie.
Joh, ga epibreren.quote:Op maandag 1 november 2004 16:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Tief op met die mooie woorden, en gebruik gewoon electrocutatie tijdens pauzes. Klaar.
ja ja ja ja jaquote:Op maandag 1 november 2004 16:53 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ha! Maar wat doe je dan als je operant wil conditioneren? Dat kan dan weer niet omdat je het gewenste gedrag wil belonen. En je bent pas intrinsiek gemotiveerd als je een activiteit uitvoert, waar geen concrete beloning tegenover staat, behalve de activiteit zelf.
Bedrijfspsychologie.
Daar heb ik even geen tijd voor, ik heb het te druk met nietsdoen.quote:Op maandag 1 november 2004 17:04 schreef sizzler het volgende:
[..]
Joh, ga epibreren.
quote:Op maandag 1 november 2004 17:04 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Onmogelijk.quote:Op maandag 1 november 2004 17:29 schreef Sidekick het volgende:
Ik word lid van de Internationale Stalinisten.
Hoe kan zo'n man in vredesnaam een verkiezing controleren? Moet je daar niet neutraal voor zijn?quote:'Fahrenheit 9/11' gratis te downloaden
'Fahrenheit 9/11' is alleen maandag gratis van het internet te downloaden. Dat heeft documentairemaker Michael Moore zondag bekend gemaakt. Moore heeft hiertoe besloten om zwevende kiezers ervan te overtuigen dinsdag niet op president George W. Bush te stemmen. De filmmaker heeft aan een aantal sites toestemming toegegeven om zijn film, over Bush en de oorlog in Irak, gratis op het internet beschikbaar te stellen.
Eerder deze maand sloot Moore een deal met een groot aantal videotheken in Amerika, om zijn film gratis te verhuren. 'Fahrenheit 9/11' wordt tevens maandag eenmalig op een betaalkanaal in de Verenigde Staten uitgezonden. De controversiële film wordt woensdag, wanneer de voorlopige uitslag bekend is, weer van het net gehaald.
Kayquote:Verkiezingsnacht bij Barend & Van Dorp
Barend & Van Dorp staat dinsdag geheel in het teken van de Amerikaanse verkiezingen. Dat heeft televisiezender RTL4 maandag meegedeeld. De uitzending begint om 22.50 uur en duurt tot woensdagochtend vroeg, wanneer de voorlopige uitslag bekend is. Jan Mulder, Frits en Henk hoeven niet alleen de nacht door. In de studio zijn onder meer gasten uit politiek, entertainment, literatuur en sportwereld aanwezig.
Zo schuiven dinsdagavond onder voorbehoud onder meer Jan Marijnissen van de SP, ex-verkiezingscampagne medewerker Kay van der Linde, rapper Ali B., actrice Micky Hoogendijk en cabaretière Adelheid Roosen aan. Tevens verzorgen de stand-up komieken van Boom Chicago een speciale 'election act' op. De gesprekken en reportages worden afgewisseld met bekende Amerikaanse hits die door een live band worden gespeeld.
Ook bij de NOS zijn dinsdagnacht de Amerikaanse verkiezingsperikelen rechtstreeks via de televisie te volgen.
Ik kan alles.quote:Op maandag 1 november 2004 17:31 schreef sizzler het volgende:
[..]
Onmogelijk.
We sijn allemaal mense.quote:Op maandag 1 november 2004 17:35 schreef sizzler het volgende:
Maar wat de fuck doet Ali B daar?
Nu nog het modden leren...quote:Op maandag 1 november 2004 17:36 schreef Sidekick het volgende:
Ik kan alles.
Cool! Living colour trad vorig jaar in de Melkweg op, kep daarna nog met die leadsinger staan praten op het Leidschepleinquote:Op maandag 1 november 2004 16:37 schreef Miss_User het volgende:
Ik ben weg. Naar Paradiso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |