Thanxquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:33 schreef Lois het volgende:
Ik kan wel quoten uit een gesloten topic dus ik heb even de originele, vetgedrukte versie van BE geplakt Spin
Waaaaaaaaaat??? Dat kan toch nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:41 schreef snoopy het volgende:
Ik lust geen drop![]()
Zoheee dat is handig, dat zou zo 5 kilo schelen bij mijquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:41 schreef snoopy het volgende:
Ik lust geen drop![]()
Ja, toen kwam je net kijken, broekiequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:45 schreef melonovy het volgende:
QQQQQQQQQQQQQQQQQQQ & QQQQQQQQQQQQQQQQQQQ
Daar ben ik veeels te jong voor!
Chips over de datumquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:46 schreef Karin het volgende:
Zo heb ik een collega die laatst zat te vertellen die haar visite bijna chips gaf die over datum wasDat zal hier nooit gebeuren ben ik bang.
De Zevensprongquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:13 schreef Belana het volgende:
Er zijn toch wel mensen die de zevensprong kennen He???
Ik ken pluizerdquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:14 schreef LadyS het volgende:
Niemand kent Pluizerd..
Ging over een eekhoonrtje met een vestje aan![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:42 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ik ken pluizerdEn iedereen verklaarde mij altijd voor gek als ik het daar over had, want niemand had er ooit van gehoord.
LadyS you made my day
Florida is okay!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:38 schreef Neva het volgende:
liegebeestEcht onvervalst jeugdsentiment....
ennuh lekker genoten van florida dus joene? welkom terug i.i.g.
Neehoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 10:06 schreef daniman het volgende:
Geen last meer gehad van orkanen?
dan kunnen ze jou bij de volgende storm echt uit een boom plukken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:44 schreef Lois het volgende:
[..]
Zoheee dat is handig, dat zou zo 5 kilo schelen bij mij![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:00 schreef daniman het volgende:
die reclame van AH over die poppen was wel enigszins grappig
Ik vind er ook geen jota aan... maar Suus sleept hier de andere poppen het hele huis door, en alleen Lago missen we dus nog...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:00 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb dr nog geeneen en dat vind ik helemaal niet erg![]()
ik hou niet van poppenkast
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:07 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben aan het zoeken naar het stukje van anitra over djen dr iq en eq maar ik kan het niet meer terugvinden
anitra, waar had je dat ook alweer gezet?
of iemand anders die het toevallig weet
Luck, ik heb iemand , een verse moeder, een tip gegeven over zo'n steuntje. Het is misschien anitra, of had die zo'n blauwe? ik zal nog eens zoeken...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:02 schreef Luckepuk het volgende:
*zwangerschapsdementie aanvoert*![]()
maar wie en waar???
ik hou zelf helemaal niet van Halloween...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:25 schreef Spindizzy het volgende:Halloweenweekend!
Hebben vandaag onze tweede jaarlijkse HalloweenHorrorFilmWeekendFeessie en zal dus hele weekend weinig online zijn. Moet nog boodschapperen, soep koken, taart bakken, hapjes maken, films halen, opruimen... Druk maar wel lollig!
Nee nog nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:02 schreef lady-wrb het volgende:
ben je al bij de advocaat geweest?
Dat komt mooi uit want jij komt helemaal niet bij mij op bezoek dit weekend.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:41 schreef daniman het volgende:
[..]
ik hou zelf helemaal niet van Halloween...
Jeepers Creepers deel I en II vanwege de vele schrikeffecten en de aanwezigheid van twee mensjes die daar altijd zo heerlijk van moeten gillenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Spin, welke films ga je huren?
Heel verstandigquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:14 schreef jessie het volgende:
We hebben besloten ons maar niet meer druk te maken daar we toch al meer binnen hebben als aanbetaald
Final destination I en IIquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:17 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Jeepers Creepers deel I en II vanwege de vele schrikeffecten en de aanwezigheid van twee mensjes die daar altijd zo heerlijk van moeten gillenFinal Destination deel I heb ik en deel II neemt Lula mee. Verder kijk ik ff wat de DVDboer heeft. Dawn of the Dead was erg leuk. Er zijn verstokte LotRfans aanwezig dus die ga ik denk ik verrassen met Peter Jacksons meesterwerk Braindead
![]()
Twijfel nog over The Eye. Die heb ik een jaar geleden gezien en ik ben nu pas over die liftscene heen. Weet niet of ik dat nog een keer trek
De Ring is toch van die videoband, als je die keek ging je dood.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Final destination I en II
The eye, waar gaat die over ik heb ooit eens een film gezien die 'eye' heet, was ook heel spannend, ben benieuwd of het dezelfde is. Ik heb nu deel 2 van Ring meegenomen (deel 2 van het origineel zeg maar, ik vond Ring ook een stuk beter dan de Ring, dus ben benieuwd). Leuk!!!
Kloptquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:02 schreef moussy het volgende:
[..]
De Ring is toch van die videoband, als je die keek ging je dood.
die heb ik ook gezien, wist alleen niet dat er een deel 2 van was.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klopt
Er is alleen ook een (eerdere) Japanse versie, en die is veel beter (vind ik dan tenminste)
Hé, dat lees ik toch maar evenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 02:02 schreef Luckepuk het volgende:
*zwangerschapsdementie aanvoert*![]()
Yup, helaas is de vier dvd box met alle delen ff niet meer leverbaarquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:11 schreef moussy het volgende:
[..]
die heb ik ook gezien, wist alleen niet dat er een deel 2 van was.
Over een blind meisje dat na een operatie weer kan zien. alleen ziet ze meer dan er isquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:00 schreef miss_dynastie het volgende:
The eye, waar gaat die over
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Achterstallige zwangerschapsdementie of nieuwe zwangerschapsdementie?
Yup, we hebben het over dezelfde film. Na het zien van die film durfde ik een paar maanden geen horrors en thrillers meer te kijken, deed het wel, maaruh... was heel bangquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:49 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Over een blind meisje dat na een operatie weer kan zien. alleen ziet ze meer dan er isOooh, als ik alleen al aan de liftscene denk krijg ik het alweer koud
The Eye
Brrrrrrrrrquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Na het zien van die film durfde ik een paar maanden geen horrors en thrillers meer te kijken, deed het wel, maaruh... was heel bang![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Hé, dat lees ik toch maar even. Achterstallige zwangerschapsdementie of nieuwe zwangerschapsdementie?
Nog steeds ahterstallig!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:50 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Daar zeg je zowat Livelink!
Als ik het zo hoor moet ik die film gaan zien... eerlijk gezegd ben ik nooit zo onder de indruk van een horror, zelfs niet in de biosquote:
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zondag 31 oktober 2004 08:50 schreef LadyS het volgende:
GithaWat rot voor je moeder dat het allemaal zo lang moet duren zeg
En dan nog dat jij haar in huis "moet" nemen..
Mijn schoonmoeder woont hier wegens omstandigheden alweer 3 maanden in huis en dat gaat denk ik nog wl 2 maanden durenmaar ik begin het toch wel zat te worden
ohw owh slaapmeisjequote:Op zondag 31 oktober 2004 08:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hoi allemaal, wat is het lekker druk zo vroeg op de morgenIk heb een klein vraagje over de buikgriepmisselijkheid. Vanmorgen weer zo kotsmisselijk en ik moet me echt inhouden om niet naar het toilet te rennen terwijl ik sinds gisteravond geen last meer heb van ´broekhoest´. Wie had dit ook en hoe lang heeft die misselijkheid aangehouden. Ik heb dus nog niet gegeten ofzo.
jawel verzorging voor een uurtje thuis dat kan wel maar het probleem is dat je 6 weken niet alleen mag zijn na deze operatie.quote:Op zondag 31 oktober 2004 09:00 schreef LadyS het volgende:
ik ben wel blij idd dat ik haar niet hoef te verzorgen
Kan ze geen thuiszorg kijgen (in haar eigen huis dus)? zullen jullie vast wel al uitgezocht hebben
Slaapmeisje, ik weet niets van misselijkheid, alleen maar van blauwe-plekken-tieten![]()
ik duim nog steeds voor je
owquote:Op zondag 31 oktober 2004 09:04 schreef Githa het volgende:
[..]
jawel verzorging voor een uurtje thuis dat kan wel maar het probleem is dat je 6 weken niet alleen mag zijn na deze operatie.
quote:Op zondag 31 oktober 2004 09:40 schreef Slaapmeisje het volgende:
snoopy, jammer dat het dan niet voor idols is, kom ik meteen op de speciale DVD release uit
quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:06 schreef Rewimo het volgende:
Githa, wat een ellende eigenlijk dat je zo'n situatie zelf moet opvangen, 't is toch een schande dat er geen hulp beschikbaar is. Hartstikke goed dat jullie de verzorging op je gaan nemen, het is ook geen doen om haar met zoveel pijn door te laten lopen...
Probeer zoveel mogelijk praktische oplossingen te vinden zodat je zo weinig mogelijk met van alles in je handen de trap op en af moet. Zet bijvoorbeeld een snelkoker en een koffiezetapparaat beneden (je schoonmoeder heeft die spullen natuurlijk zelf, neem ze zolang mee naar je eigen huis). Ga ook naar de thuiszorgwinkel en kijk wat je daar kunt huren aan handige hulpmiddelen (verstelbaar bed, papegaai, postoel enz.). Heb je water beneden? Zo nee, zorg dan voor een (kleine) jerrycan of zo, zodat je niet voor elk bakkie thee naar boven moet.
Sterkte ermee voor jullie allemaal!
Slaapmeisje, beterschap en we zullen maar duimen dat het toch de goede soort misselijkheid is
.quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Martineke, weet niet precies wat er is met je mams, maar ik weet wel hoe moeilijk moeders soms kunnen zijn, dus dikke kus
*kuch* en misschien komt ze hier binnenkort weer wonen, hebben we vandaag gehoord. Haar nieuwe relatie is ook niet meer je van het. Als het zover komt, gaan we wel goede afspraken maken en mag ze ook haar eigen tv'tje en luie stoel meenemen....quote:Op zondag 31 oktober 2004 11:06 schreef miss_dynastie het volgende:
mijn schoonmoeder heeft hier van februari t/m augustus 2002 praktisch ingewoond wegens problemen in de relationele sfeer. Het was heel moeilijk en zwaar, en het word pas nu -twee jaar later- echt gewaardeerd, toen konden we (net als de rest van de wereld) niets goed doen en dat is errug zwaar
Ik mag geen brommer rijdenquote:Op maandag 1 november 2004 07:55 schreef Angel22 het volgende:
En wat als jij nu gewoon de brommer pakt ipv dat hij jou wegbrengt?
Oh! Ik heb juist echt heel veel zin om weer te gaan werken!quote:Op maandag 1 november 2004 10:33 schreef snoopy het volgende:
Woensdag ga ik voor het eerst weer aan het werk, heb ik ook erg veel zin in![]()
Volgende week donderdag!quote:Op maandag 1 november 2004 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Sugar, wanneer begin je weer met werken?
Heeeeee wat geweldig !!!quote:Op maandag 1 november 2004 14:30 schreef Luchtbel het volgende:
Syrena, de eerste versie van m'n scriptie gaat dadelijk op de bus!
Als ik ooit de oorspronkelijke plan terug kan vinden, alles ligt over de grond
Maar ik wil dus niet meer ruilen
Toen Saskia naar bed was vroeg ze of de Tubbies aanmochten (DVD), toen ging ze de losse kussens van de bank bij elkaar leggen en een beetje hangen. Toen ik vroeg of ze een dekentje wilde zei ze 'ja'. En ze is zo in slaap gekukeld.. maar mijn god, wat kan dat kind snurken zeg!quote:Op maandag 1 november 2004 14:27 schreef Syrena het volgende:
Ik word echt gek van die krakerscompetitie... Zodra ik op m'n werk de kans krijg zit ik alweer te Googlen naar de band van Tom Egbers, of de foto van de schilderes met dr dochter'.
Gelukkig kan m'n vriendin niet sporten vanavond, kan ik lekker afbellen![]()
E.T> Ging ze echt zomaar liggen en meteen slapen?! Mijn moeder moest vroeger altijd wedstrijdjes met me doen, wie het langst z'n ogen dicht kon houden
komt ze nou meequote:Op maandag 1 november 2004 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
Zak leeg schudden, foto'tje maken, brief schrijven. Dikke kans dat je de rest van de winter geen kruidnoten meer hoeft te kopen.![]()
Nog een zak kopen en daar alleen de pure eruit halen om erbij op de foto zetten om het nog ff erger te makenquote:Op maandag 1 november 2004 15:07 schreef E.T. het volgende:
[..]
komt ze nou mee
zak is al half leeg
quote:Op maandag 1 november 2004 15:13 schreef E.T. het volgende:
Ik vind puur ook niet geweldig.. maar ongemerkt wordt die zak toch steeds leger![]()
en ik ben niet eens ongesteld (en moet 't ook niet worden geloof ik)quote:Op maandag 1 november 2004 15:15 schreef rena het volgende:
[..]
Het is toch chocola he![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 15:36 schreef ThunderChild het volgende:Dat jullie dat kunnen eten . . .
quote:Op maandag 1 november 2004 15:38 schreef Githa het volgende:
[..]
met gemak
![]()
Dat is toch met slagroom enzo er in? Of heb ik nu wat anders voor me?quote:Op maandag 1 november 2004 15:50 schreef Rewimo het volgende:
Ow, hier kwam iemand van de aannemer binnen met een grote doos truffels![]()
Daar raak je alleen wel erg gauw vol van (maar goed ook natuurlijk)
Jaaaa, daar issie weerquote:Op maandag 1 november 2004 15:36 schreef ThunderChild het volgende:Dat jullie dat kunnen eten . . .
Nee, deze zijn niet met slagroom. Er zit truffel in kennelijkquote:Op maandag 1 november 2004 15:52 schreef rena het volgende:
[..]
Dat is toch met slagroom enzo er in? Of heb ik nu wat anders voor me?
quote:Op maandag 1 november 2004 17:15 schreef Rewimo het volgende:
O, vergeet ik Kleintje bijna, wat is er met het paardje?
En waar heb jij het alsmaar over, SyrenaEen soort kwis?
Klinkt leuk! *op inschrijvingsmailtje wacht*quote:Op maandag 1 november 2004 17:31 schreef Syrena het volgende:
[..]Inschrijven en meedoen kan nog
http://sitegenerator.bibliotheek.nl/publiekskrakers/home/
Zwaar verslavend, dat wel.
Dan maak je diegeen toch ook ff lelijk (of alleen dreigen, a-la mrs. Tokkie) . . .quote:Op maandag 1 november 2004 19:35 schreef Luchtbel het volgende:
Hij is op de post gegaan hoor![]()
![]()
wat wassie mooi
en wat issie straks lelijk als ik het gecorrigeerde exemplaar op kan halen
![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 20:10 schreef lady-wrb het volgende:
hehe, daar ben ik weer eens. dat ***upc lag er hier een paar dagen uit.
quote:Op maandag 1 november 2004 20:23 schreef lady-wrb het volgende:
wacht maar tot je spinnekind gearriveerd is
"liberale opvoeding"quote:Op maandag 1 november 2004 20:39 schreef Luchtbel het volgende:
Nederlandse evrsie van jouw vrouw mijn voruw begint
Ik vind het echt een heerlijk programma om op de achtergrond aan te hebbenquote:Op maandag 1 november 2004 20:40 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
"liberale opvoeding"
Dat is andere manier om te zeggen: Strontvervelende, verwende kutkoters waar geen land mee te bezeilen is.
quote:Op maandag 1 november 2004 20:39 schreef Luchtbel het volgende:
Mous
Nederlandse evrsie van jouw vrouw mijn voruw begint
Potverdikkie zeg!quote:Op maandag 1 november 2004 20:45 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
Hij wil echt niet
Ik zie hier een besteller'; 'Gaap ik heb slaap!'quote:Op maandag 1 november 2004 21:04 schreef snoopy het volgende:
Zal je zien dat Jolie een heel braaf kind wordt met een vast slaapschema![]()
![]()
![]()
hij doet werk waar hij altijd alleen is, kan me er wel iets bij voorstellen als je dan in eens zo'n ratel over de vloer hebtquote:Op maandag 1 november 2004 21:09 schreef Anitra het volgende:
pfff je zou zo'n vent in huis hebben die niks gezellig vind
Schema's en sprongetjes en andere ditjes en datjesquote:Op maandag 1 november 2004 21:15 schreef snoopy het volgende:
Vol met schemaatjes LB?![]()
Hahaha ja het was wel een ratel en als je de "stilte" gewend ben dan is dat wel erg wennen. Maar het is echt nie leuk stappen met die ventquote:Op maandag 1 november 2004 21:14 schreef moussy het volgende:
[..]
hij doet werk waar hij altijd alleen is, kan me er wel iets bij voorstellen als je dan in eens zo'n ratel over de vloer hebtmaar een saaie lul ist wel
Tot dat ze een jaar of 13 is. Heb me wel 's laten vertellen dat lieve babies krengen van pubers zijn . . .quote:Op maandag 1 november 2004 21:38 schreef Rottdog het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa Jolie als rolmodel![]()
Hmmm zeker bij mij thuis gekeken TC?quote:Op maandag 1 november 2004 21:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Tot dat ze een jaar of 13 is. Heb me wel 's laten vertellen dat lieve babies krengen van pubers zijn . . .![]()
Jammerquote:Op maandag 1 november 2004 21:38 schreef Rottdog het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa Jolie als rolmodel
dat wordt een bestseller![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 20:45 schreef Neva het volgende:
rewimo kan je me even je deegroller lenen kan ik de tpg even bashen
Nog steeds een puinhoop. Taak moet natuurlijk ook nog werken af en toequote:Op maandag 1 november 2004 22:05 schreef babyfeet het volgende:
he spin hoeist met je tuin?
Hmmm, ik kan hem er wel inzetten natuurlijkquote:Op maandag 1 november 2004 21:59 schreef Spindizzy het volgende:
Ik vind dat je er je userpic van moet maken
Maakt niet uit, ik vermoed dat m'n thriller 'I know what you did tijdens je bevalling' genoeg gaat opleverenquote:Op maandag 1 november 2004 21:50 schreef snoopy het volgende:
Helaas pindakaas, daar gaat je bestseller![]()
O jee, ik vrees het ergste . . .quote:Op maandag 1 november 2004 22:16 schreef Luchtbel het volgende:
Maakt niet uit, ik vermoed dat m'n thriller 'I know what you did tijdens je bevalling' genoeg gaat opleveren![]()
Hoeft ook niet, wordt een filmpjequote:Op maandag 1 november 2004 22:20 schreef snoopy het volgende:
Die ga ik niet lezen LB![]()
Er moeten nog mensen gecast worden voor de evile verpleegsters en gyn met eendenbek dus kom maar opquote:Op maandag 1 november 2004 22:39 schreef Rottdog het volgende:
Wil wel een bad girl zijn in jouwn film LB![]()
He ik wou hem net vragen als bevallende vrouwquote:Op maandag 1 november 2004 22:49 schreef snoopy het volgende:
TC kan zichzelf spelen![]()
Dacht dat je een thriller wou maken, geen slapstick . . .quote:Op maandag 1 november 2004 22:52 schreef Luchtbel het volgende:
He ik wou hem net vragen als bevallende vrouw![]()
Makkelijkste rol ooit . . .quote:Op maandag 1 november 2004 22:55 schreef Sugar het volgende:
TC zichzelf![]()
nou moequote:Op maandag 1 november 2004 22:57 schreef Sugar het volgende:
Snoopy is de spoedeisende patient die de plek op de OK veels te lang bezet houdt (schotwond in hoofd)...
Sorry, Snoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |