Mijn punten voor deze maand...
Ik vind er echt veel mooie foto's tussenzitten, altijd zal de vraag spelen of dit al dan niet bij het thema hoort. Maargoed, ladies and gentleman, my point
1: Elation (5 punten) Ik was twee maanden geleden ook in Rome, en heb uiteraard ook deze lichtbundel vast proberen te leggen. door een vervelende steiger leek het mij niet te doen, maar jij hebt er toch een flink mooie plaat van gemaakt! in mijn ogen toch de mooiste van deze maand
2: Caar2 (4 punten) Mijn plan was het ook om op stap te gaan tijdens de stakingen, maar zo mooi als jij het heb gedaan had ik niet hoeven proberen. vind het extra contrast echt veel toevoegen aan de foto, in kleur is 'tie waarschijnlijk veel minder...
3: Dr_Flash (3 punten) vind de foto erg mooi, en hij straalt veel eenvoud uit. door het scheefhouden bereik je die diepte. Had 'em toch mooier gevonden met zo'n kadertje eromheen
4: Sander0105 (2 punten) Niet erg origineel, maar toch mooie plaat. was misschien nóg mooier geweest als de splitsing tussen het gebouw en de lucht meer uit het midden was. maar dan heb je weer zo weinig gebouw/lucht. leuke foto!
5: Pdehoog (1 punt) ja, weinig extra op/aanmerkingen/complimenten of iets in die richting. mooi vastgelegd. architectuur ten top is het niet, maar toch... mooie plaat