WAAAAAAAT? Was daar een serie over? Is dat over die boeken? Ik had 2 boeken van Anne van het Groene Huis gelezen, en vond die geweldig!quote:Op maandag 19 april 2004 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh, voor de dames: Anne van het Groene huis (Anne of Green Gables)
Dat is C.O.P.S. en dan op het einde altijd "Case Closed" met zo'n akte. Was best een vette seriequote:Op donderdag 8 april 2004 16:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Liedje nu in hoofd, maar niet weten hoe de serie heet![]()
En wat dan te denken van alle niet-perse-kinderseries:
Who's the boss?
Family Ties
Enneh, god die ene met hoe-heet-ie-nou-ook-alweer?
Grrr, ik haat dit soort topics eigenlijk.
Ja, de finesse en subtiliteit van de oorspronkelijke serie waren later nergens meer terug te vinden! Ook qua plot en karakterontwikkeling vond ik de latere versies onder doen voor de eerste. De opvolgers misten echt alles wat de oorspronkelijke Mighty Morphin' Power Rangers tot zo'n feest voor de zintuigen maakte.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:00 schreef Morphieus het volgende:
En niet te vergeten de Mighty Morphin Power Rangers. Ik vond ze vroeger wel geinig, tot ze 357 andere versies gingen maken, die echt nergens over gingen.
vond ik vroeger helemaal geweldig... als ik mijn vader moet geloven, weet dr zelf niks meer vanquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:12 schreef Suke het volgende:
david de kabouter
Wheeee Candyquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:03 schreef drakenvrouw het volgende:
Bij mij deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat had zo'n onaangename spacy intro en was wellicht iets te "gevorderd" voor mijn leeftijd.quote:
quote:
meisje toch? dacht ik tenminste altijd, of is het een jongetje?quote:Op maandag 1 november 2004 00:00 schreef _bigmac_ het volgende:
Wickie de viking! geweldig ik was er nooit over uit of het nou een jongetje of een meisje was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |