Ik heb de LP van Parijs en Londen en die vond ik eigenlijk best handig.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:59 schreef Lucille het volgende:
Ik gebruik LP gidsen vooral als ik door een land heen ga reizen en niet voor een bezoek aan een stad.
mee eens. normaal koop ik ze per land maar afgelopen zomer ging ik door oost europa treinen en omdat ik niet precies wist hoe ik ging reizen, heb ik de oost-europa gids maar gekocht. heel jammer vond ik dat de landen die al een beetje naam hebben als vakantieland(kroatie, tsjechie) redelijk uitgebreid behandeld worden, terwijl landen die juíst interessant zijn(bosnie, albanie) nauwelijks worden behandeld.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:34 schreef ultra_ivo het volgende:
Eigenlijk viel me alleen de algemene Oost-Europa gids bar tegen.
De Engelstalige dan.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:12 schreef granuaile het volgende:
hier heb je een linkje naar misschien wel alle gidsen over SF. kies maar uit![]()
hehe. Engels ja.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:14 schreef k_man het volgende:
[..]
De Engelstalige dan.
Haha... de kaartjes uit de LP zijn simpel, maar goed...quote:Op zondag 7 november 2004 00:44 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn ervaringen zijn heel verschillend. De kaartjes vind ik over het algemeen vrij goed te doen (behalve in Rome, maar daar kwam ik er met 3 kaarten nog niet uit)
...
Waarschijnlijk ben je dan met "the Undutchables" (ook in het Nederlands verkrijgbaar) beter af. In plaats van de (uitgekauwde) touristische info gaat dit boek volledig over de Nederlandse cultuur en zijn eigenaardigheden.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:01 schreef TastyMushroom het volgende:
Ik zou wel zo'n boek over Nederland willen hebben.![]()
Erg benieuwd wat daar dan in staat!
Die zag ik toevallig vorige week staan en lijkt me inderdaad erg leuk om te lezen! Maar ik doelde eigenlijk meer op welke restaurantjes, cafeetjes en dergelijke ze erin zouden vermelden! (De LP dus)quote:Op woensdag 10 november 2004 00:06 schreef weerdo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je dan met "the Undutchables" (ook in het Nederlands verkrijgbaar) beter af. In plaats van de (uitgekauwde) touristische info gaat dit boek volledig over de Nederlandse cultuur en zijn eigenaardigheden.
Aanrader!
In Melaka ontdekten we een café ( http://www.emp.com.my/MelakaNewChinatown/DiscoveryCafe.html ) met reisgidsenbibiliotheek... en toen vonden we een gids over Nederland. Hier een citaat uit mijn reisverslag (zie sig)...:quote:Op woensdag 10 november 2004 00:01 schreef TastyMushroom het volgende:
Ik heb hier thuis de LP Ëurope on a shoestring staan (een pil van 10 cm dik!!) en de horece gelegenheden erin zijn meestal de dingen die a. goedkoop b. vegetarisch of c. hip onder jongeren staan. LP krijgt de info natuurlijk ook van gebruikers, dus bij Amsterdam kwam je dan geloof ik uit op : de Bolhoed (vego) Diep en Bep geloof ik (hip) en natuurlijk Melkweg en Paradiso (jongeren).quote:Op woensdag 10 november 2004 00:20 schreef TastyMushroom het volgende:
[..]
Die zag ik toevallig vorige week staan en lijkt me inderdaad erg leuk om te lezen! Maar ik doelde eigenlijk meer op welke restaurantjes, cafeetjes en dergelijke ze erin zouden vermelden! (De LP dus)
Nou, wat houdt je tegen om die te kopen?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:01 schreef TastyMushroom het volgende:
Wie heeft de Lonely planet guide van Nederland?quote:Op woensdag 10 november 2004 17:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou, wat houdt je tegen om die te kopen?
Dat ligt aan de mensen, niet aan de gids.quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:58 schreef mechatronics het volgende:
Het is soms gewoon triest raar om mensen helemaal die LP te zien volgen en eigenlijk niet echt de cultuur opsnuiven door zelf eens te gaan waar ze willen.
Och...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |