Dude....Damien Rice is een hele goede singer/song writer. Maar om hem nou in het genre hardrock te stoppen? Het is een briljante plaat (O) maar luister hem eens wat vaker en het is geen hardrock.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:06 schreef heiden6 het volgende:
Darkness van Disturbed is idd een mooi nummer.
Of het allemaal echt ballads te noemen zijn weet ik niet, maar bij deze:
Damien Rice - Cannonball
Een ballade over de oude marinier... lijkt mij gewoon een ballade.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:52 schreef Tokus het volgende:
sinds wanneer is Rime Of The Ancient Mariner van Maiden een ballad, sjun?
Wait van Vandenberg is een rocknummer en absoluut geen ballad. Maar dat geldt wel voor meer in dit rijtje.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:05 schreef sjun het volgende:
[..]
Gun - Taking on the world
Blackfoot - Diary of a working man
Accept - Can't stand the night
Iron Maiden - Rhyme of the ancient mariner
Death Angel - Room With a View
VandenBerg - Wait
schieten me nu al direct te binnen...
Hahquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is gisteren nog vastgesteld door de Commissie Objectieve Status van de Muziekkunst.
![]()
Dat weet ik ook wel, maar het is zo'n goed nummer, en een ballad zou ik wel willen noemen.quote:Op zondag 5 december 2004 09:58 schreef Darta het volgende:
[..]
Dude....Damien Rice is een hele goede singer/song writer. Maar om hem nou in het genre hardrock te stoppen? Het is een briljante plaat (O) maar luister hem eens wat vaker en het is geen hardrock.
Je hoort nog van mijn advocaat!quote:Op woensdag 8 december 2004 12:49 schreef StarGazer het volgende:
Tsja...wat is hardrock.. ik noem gewoon de beste rockballad: Live- Lightning Crashes. So Sue me
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |