quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:00 schreef BadDay het volgende:
Estranged - Guns n Roses
ik wil niet de discussie openen over wat hardrock is en wat niet, maar Bon Joviquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:43 schreef cptmarco het volgende:
Every rose has its torn - Poison
When I look into your eyes - Firehouse
zo'n beetje elke Bon Jovi Ballad
Dit is niet alleen een mooie ballad, maar imho een van de mooiste lovesongs ooit geschreven! Vooral de live versie...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:46 schreef D-FENS het volgende:
Thin Lizzy - Still in love with you
= de beste Slash solo ooit. IMO.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:56 schreef Baleog het volgende:
heel cliche.. guns n' roses - november rain
vooral die geile gitaar solo aan het einde
Ja die wilde ik ook zeggenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:46 schreef D-FENS het volgende:
Scorpions - Still loving you
Ballad????? Ik zou het eerder hard-country noemen. Ofzo.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:10 schreef PPL het volgende:
Guns 'n Roses - One in a million
Zo kan je het ook zien (indien gewenst)quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:18 schreef OutKast het volgende:
[..]
Ballad????? Ik zou het eerder hard-country noemen. Ofzo.
Wel zo'n beetje GNR's beste plaat. Maar de naam ballad doet het nummer geen eer aan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:24 schreef PPL het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien (indien gewenst)
Geef dan zelf wat suggesties dude.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En jahoor, de clichés die ik op de eerste pagina verwachte, toen ik dit topic gisteren opende, staan er al. Nothing else matters, November rain, Stariway to heaven en Child in time.
Nu zijn zeker de laatste 2 erg goede nummers, maar ze zijn wel helemaal kapotgedraaid. Die andere 2 zijn ook wel kapotgedraaid, maar die vond gelijk al niet zo goed als de Led Zep en Deep Purple klassiekers.
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 22:06 schreef ToYDoLL het volgende:
anal cunt - just the two of us
Autumn - Solar Wakequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:55 schreef Manji het volgende:
[..]
Geef dan zelf wat suggesties dude.
Ik denk aan allerlei soort ballads van van zowel Metallica-achtige als Bon Jovi-achtige bands, maar vooral ook de ballads van de minder bekende hardrock/metal groepen. Er zijn er natuurlijk ontelbare, maar welke vinden jullie het mooist?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:41 schreef heiden6 het volgende:
Wat bedoel je precies met hard rock ballad in dit geval (voorbeelden)?
En dat zegt iemand met een Down-avatar?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:48 schreef Zero-Nine het volgende:
[afbeelding]
Sowiezo Hardrock + ballad? FU
niet bepaald, maar goedquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:41 schreef D.Rose het volgende:
Hardrockballad spreekt elkaar een beetje tegen
en waarom niet dan?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:43 schreef divX_Xvid het volgende:
[..]
niet bepaald, maar goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |