bron: Telegraafquote:Brinkhorst uitgeschakeld na ongeval
DEN HAAG - Minister Brinkhorst van Economische Zaken is minstens een week uitgeschakeld, nadat hij woensdagavond een ongeval heeft gehad met zijn fiets. Dit heeft een woordvoerster van het ministerie van Economische Zaken donderdag meegedeeld.
Brinkhorst uitgeschakeld na ongeval
De minister heeft hoogstwaarschijnlijk een hersenschudding. Hij was donderdagmorgen nog in het ziekenhuis.
Minister Zalm van Financiën en staatssecretaris Van Gennip van Economische Zaken nemen de werkzaamheden over.
Het ongeluk gebeurde woensdagavond rond acht uur op de Bezuidenhoutseweg in Den Haag. De 67-jarige Brinkhorst werd ingehaald door een 33-jarige fietser uit Leidschendam en vermoedelijk raakten de sturen van de fietsen elkaar, aldus de politie. Brinkhorst kwam ten val en werd naar een ziekenhuis vervoerd.
Vreemd eigenlijk, als wij als burgers een val maken, kunnen we de hersenschudding mooi thuis uitzieken...quote:Op donderdag 28 oktober 2004 15:25 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
bron: Telegraaf
Het is nog maar even afwachten wat voor draconische maatregel Brinkhorst nou weer in de koker had zitten voordat ik mijn oordeel vel..
In elk geval kwam de fietser niet van links
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:37 schreef pberends het volgende:
Het is voortaan Lodewijk de W. dus.
Tsja, bejaarden moet je ook geen minister maken.quote:67-jarige Brinkhorst
Wat een onzin zeg. Jij weet niet hoe zijn bewustzijn was toen ie daar aan kwam, is die voldoende laag dan houden ze jou ook daar hoor.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vreemd eigenlijk, als wij als burgers een val maken, kunnen we de hersenschudding mooi thuis uitzieken...![]()
Wat heeft deze man meer, dan wij?
De 67-jarige Brinkhorst werd ingehaald door een 33-jarige fietser uit Leidschendam en vermoedelijk raakten de sturen van de fietsen elkaar, aldus de politiequote:Op donderdag 28 oktober 2004 15:25 schreef Harry_Sack het volgende:
In elk geval kwam de fietser niet van links
Dat zou impliceren dat het een hit&run aktie was, Laurens-Jan B. is verongeluktquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De 67-jarige Brinkhorst werd ingehaald door een 33-jarige fietser uit Leidschendam en vermoedelijk raakten de sturen van de fietsen elkaar, aldus de politie
De andere fietser kwam blijkbaar toch van links.
Nou ja, je kan erg vervelend terechtkomen bij een val van de fiets, maar de breekbaarheid van Brinkhorst zal ook wel invloed hebben gehad. Of hij moet echt snel hebben gefietst, maar dat zal wel niet.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:20 schreef Kaalhei het volgende:
Holland op zijn truttigst: Minister ziek na val met fiets.
Misschien had ie wind mee en ging hij een heuveltje af?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:22 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou ja, je kan erg vervelend terechtkomen bij een val van de fiets, maar de breekbaarheid van Brinkhorst zal ook wel invloed hebben gehad. Of hij moet echt snel hebben gefietst, maar dat zal wel niet.
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:37 schreef pberends het volgende:
Het is voortaan Lodewijk de W. dus.
vind ik ook, veiligheid staat hoog op de agendaquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:14 schreef HarigeKerel het volgende:
Verplicht zijwieltjes dus voor alle fietsende politici.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:07 schreef dVTB het volgende:
lang verhaal
Eerste reactie van LJ Brinkhorst: "Dit is niet goed voor onze concurrentiepositie."
Eerste reactie van Gerrit Zalm: "Nog meer macht, goedz... ik bedoel: hopelijk is de heer Brinkhorst snel weer hersteld."
Eerste reactie van Carla Peijs: "Dit is het bewijs: de maximumsnelheid op fietspaden moet omlaag."
Eerste reactie van Josias van Aartsen: "Het is natuurlijk verschrikkelijk, vooral omdat het een partijgenoot betreft."
Eerste reactie van Mat Herben: "De fietser kwam van links."
Eerste reactie van Jan Marijnissen: "Ik wil de woorden van Herben toch wat nuanceren: Brinkhorst werd links ingehaald. Dat overkomt hem trouwens wel vaker."
Eerste reactie van Thom de Graaf: "Wij sturen aan op een referendum over de aanleg van bredere fietspaden."
Eerste reactie van Agnes Kant: "Ik ga hierover vragen stellen aan de minister."
Eerste reactie van Wouter Bos: "D66 is nu echt de weg kwijt"
Eerste reactie van Piet-Hein Donner: "Ik zie geen aanleiding voor maatregelen."
Eerste reactie van Femke Halsema: "Hoe breed was het stuur van de fiets van Brinkhorst? Ik vind dat we aso-fietsen moeten verbieden."
Nogmaals Josias van Aartsen: "Brinkhorst is van D66? Zitten er D66-ministers in ons kabinet dan?"
Eerste reactie van LJ Brinkhorst: "Dit is niet goed voor onze concurrentiepositie."
Eerste reactie van Gerrit Zalm: "Nog meer macht, goedz... ik bedoel: hopelijk is de heer Brinkhorst snel weer hersteld."
Eerste reactie van Carla Peijs: "Dit is het bewijs: de maximumsnelheid op fietspaden moet omlaag."
Eerste reactie van Josias van Aartsen: "Het is natuurlijk verschrikkelijk, vooral omdat het een partijgenoot betreft."
Eerste reactie van Jan Marijnissen: "Ik wil de woorden van Herben toch wat nuanceren: Brinkhorst werd links ingehaald. Dat overkomt hem trouwens wel vaker."
Eerste reactie van Thom de Graaf: "Wij sturen aan op een referendum over de aanleg van bredere fietspaden."
Eerste reactie van Femke Halsema: "Hoe breed was het stuur van de fiets van Brinkhorst? Ik vind dat we aso-fietsen moeten verbieden."
Nogmaals Josias van Aartsen: "Brinkhorst is van D66? Zitten er D66-ministers in ons kabinet dan?"
heel leuk stukje!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:07 schreef dVTB het volgende:
leuk stukje
hopelijk heeft hij ze nu wél op een rijtje.quote:hersenschudding
Dan komt er toch een bezuiniging aan...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:46 schreef DaveM het volgende:
hopelijk heeft hij ze nu wél op een rijtje.
Speaking of wich:quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan komt er toch een bezuiniging aan...
quote:'Extra geld onderwijs gaat op aan prijsstijgingen'
DEN HAAG - Het extra geld van het kabinet voor onderwijs gaat op aan loon- en prijsstijgingen. Dat concludeert het Sectorbestuur Onderwijsarbeidsmarkt (SBO) in een vrijdag verschenen onderzoek.
De hoogleraren W. Groot (Universiteit Maastricht) en H. Maassen van den Brink (Universiteit van Amsterdam) becijferden dat de overheidsuitgaven voor onderwijs tot 2007 met 1,145 miljard euro omhoog gaan. Als dit bedrag echter voor de loon- en prijsstijgingen wordt gecorrigeerd met 1,5 procent per jaar, blijken de uitgaven met 58,5 miljoen euro te dalen. Het dieptepunt is in het jaar 2005. Dan is er ruim 169,5 miljoen euro minder te besteden.
Bron: LC
Henriette Maas van den Brink, dat was een leuke zomergast in 2003.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Speaking of wich:
[..]
Geniaal, meteen ff genieuwssubmit. Echt dé giller van dit kabinet gewoon.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Speaking of wich:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |