Ja.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:54 schreef Suijk het volgende:
Kom ook op IRC in #Hools
!
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:55 schreef tong80 het volgende:
Ik ben bek af. Kan iemand me reanimeren ?
ja maar wel door het raam naar binnen komen. als de deur opengaat vergaan wequote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Nog steeds open?
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Blumchen en Bluezz reanimeren tong
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:14 schreef popolon het volgende:
[21:13] <popolon> 12::: Technotronic - Pump up the jam 12: 5:24 12: 160kbps 12: Stereo 12:::
Bier!!!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:18 schreef Suijk het volgende:
De laatste ronde dan maar!
Dat dacht Hilbert ven der Duim ook.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:18 schreef Suijk het volgende:
De laatste ronde dan maar!
Klopt, overigens niets nieuws, want ik heb al diverse malen blinde golfers op de golfbaan ontmoet.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 02:05 schreef Nyluzzz het volgende:
Ben ik nou dronken of is er serieus een blinde golfer bij Barend en van Dorp?
quote:In 'n discotheek, zat ik van de week
En ik voelde mij daar zo alleen
Het was er warm en druk, ik zat naast een lege kruk
Ik verlangde zo naar jou hier aan mijn zij
Ja, ik denk nog steeds, hoe het was geweest
Toen je naast me zat hier aan de bar
Ik vroeg: Drink je mee? Dat vond jij oke
Toen je proostte, naar me keek, werd ik zo week
Raar he?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 15:27 schreef pfaf het volgende:
Goh, wat rustig hier.
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 17:21 schreef tong80 het volgende:
Krijg nou wat.
Voorlopig niet veel, denk ik.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 17:26 schreef tong80 het volgende:
Was weer weg nu benk er weer. Kijken wat er nu gaat gebeuren.
Na het plaatsen van een post steeds opnieuw inloggen.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 17:52 schreef VoreG het volgende:
Kan ik trouwens al weer inloggen of moet ik dat steeds opnieuw doen?
Patser met je crewquote:Op donderdag 28 oktober 2004 17:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Suijk, ik dus niet.
Maar goed, shit happens. Enige probleem is het achter de schermen komen nu.
Soliciteer zelf.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 17:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Patser met je crew
Zijn die problemen echt zo erg? Ik heb dus nergens last van.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 17:58 schreef pascalheister het volgende:
leuk steeds dat inloggen
Men legge het ww vast, of men doet het ww onder je CTRL-V.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 17:58 schreef pascalheister het volgende:
leuk steeds dat inloggen
Niet zeuren.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 17:58 schreef pascalheister het volgende:
leuk steeds dat inloggen
Bij mij wordt alles automatisch ingevoerd, als ik V intype!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Men legge het ww vast, of men doet het ww onder je CTRL-V.
Overigens net buiten.
Jongetje van een jaar of 8 of 9, denk ik: "Je kan m'n kontgat in!"
Dat stinkt helemaal niet, dat is handig!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Tja, VoreG, dat stinkt.
Maar goed, ik ben allang blij dat ik weer op fok kan.
Oh?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat stinkt helemaal niet, dat is handig!
Ik heb m'n ww standaard ingevuld hier.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:09 schreef golfer het volgende:
Blijft even omslachtig dat elke keer weer naam en ww invoeren, maar voorlopig werkt het.
Golfert het lukt Justmuts niet om op fok te komen.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:09 schreef golfer het volgende:
Blijft even omslachtig dat elke keer weer naam en ww invoeren, maar voorlopig werkt het.
Hoezo moet je hem dan weer veranderenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb m'n ww standaard ingevuld hier.
Straks maar even ww veranderen om daar van af te komen, maar dat is een 2e.
Veiligheidshalve.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoezo moet je hem dan weer veranderen
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:34 schreef tong80 het volgende:
en begon al weer de beven sidderen en hyperventileren
Mijn redder in nood.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:40 schreef SCH het volgende:
[..]Kom maar hier even lievie, het komt allemaal goed
![]()
Ik kan je ook nooit even alleen laten zeg.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn redder in nood.
Wat is me gelukt? Ik log net in vanuit Lissabon en ben in 1 x binnenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:45 schreef golfer het volgende:
Het is SCH dus ook intussen gelukt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:45 schreef Bluezz het volgende:
Teringjopie
Gotferrrrrrrrquote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:46 schreef SCH het volgende:
Wat is me gelukt? Ik log net in vanuit Lissabon en ben in 1 x binnen
De nieuwe bijbel al uit ?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is me gelukt? Ik log net in vanuit Lissabon en ben in 1 x binnen
Yeps, Benfica heeft me al een contract aangebodenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gotferrrrrrrr
zit je d'r al sneaky!!!!!![]()
![]()
Nee, maar ik word er aan geholpen. De dokter zei dat ik daarna niet weet wat ik meemaak en m'n vriendin ook niet.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:51 schreef VoreG het volgende:
Werkt alles al?
Goede ingreep heb ik mij laten vertellenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, maar ik word er aan geholpen. De dokter zei dat ik daarna niet weet wat ik meemaak en m'n vriendin ook niet.
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:53 schreef tong80 het volgende:
Nee, maar ik word er aan geholpen. De dokter zei dat ik daarna niet weet wat ik meemaak en m'n vriendin ook niet.
Toch de verkeerde reanimatie, ik was er al bang voorquote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:53 schreef tong80 het volgende:
Zeik niet, jij bent er ook vandoorquote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:59 schreef SCH het volgende:
Is Tong er nu toch met dat Blumchen vandoor?
Mijn hart is bij julliequote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeik niet, jij bent er ook vandoor
Onder de rook van het Sporting stadion, spelen ze dit weekend uit - heb ik weerquote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:05 schreef pascalheister het volgende:
SCh waar zit je nou weer de boel onveilig te maken ?
en een week te laat voor heerenveenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Onder de rook van het Sporting stadion, spelen ze dit weekend uit - heb ik weer![]()
Jij bent echt rijp voor een dotterbeurtquote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:06 schreef SCH het volgende:
Mijn hart is bij jullie![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij bent echt rijp voor een snotterbeurt
Laserquest?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:25 schreef methodmich het volgende:
Het werkt dus redelijk!
Rondje op kosten van tong, die inmiddels een MSN lijst heeft die 3 x zo groot is als eerst en iedereen hierheen loodst als een verkeersagent.
Vanmiddag lasergame gehad als verrassingsuitje met het team. Best leuk.
Been there.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:26 schreef tong80 het volgende:
tong80 biedt zich aan als nieuwe DIG-mod
Gewoon lasergame, 2 teams van 8 en schieten op elkaar.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Laserquest?
Dat ken ik onder laserquest, ja.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gewoon lasergame, 2 teams van 8 en schieten op elkaar.
Potverdorie, jij hebt gewoon een hoger gemiddelde.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:40 schreef VoreG het volgende:
5555 post
5555 (gemiddeld 54 per dag)
Stom gemiddelde
En wat zeggen we dan ?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:35 schreef just me het volgende:
* tong80 is er !!!!
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
En wat zeggen we dan ?
Jij hebt er geen, JM en MM bij mij ook niet.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:44 schreef Suijk het volgende:
Alleen nog niet alle user icoontjes doen het helemaal goed geloof ik.
Die van JM, Suijk en MM zie ik ook niet.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Jij hebt er geen, JM en MM bij mij ook niet.
Ik ook.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:46 schreef Suijk het volgende:
Ja kut, nu heb ik een post in ONZ...
0900 - 1450quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook.
Korrelatie bellen maar ?
Zelfs zonder opnieuw uploaden doet ie het weer!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:55 schreef just me het volgende:
icoontje opnieuw uploaden en dan doet ie het weer
zal ik je rug doen SCH?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:48 schreef SCH het volgende:
Ik ga gewoon even in bad als jullie het niet erg vinden.
Ga je mee rubbereend
Ik Seedling zoeken op Kazaa. Hij vindt niks, lijkt wel of ze er nog nooit van gehoord hebben.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:01 schreef methodmich het volgende:
Wow mijne doet het ook weder!
You make it sound so sexy, as if you're Mark E. Smith from The Fall
-Seedling, The Upshot
Nee, jij zit alleen in VBLquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:19 schreef methodmich het volgende:
Oh, ik gebruik nooit MaT.
Nyluzz, ik denk dat je op Soulseek meer zult vinden.
Waar bleef je nou eendje?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:25 schreef rubbereend het volgende:
Mijn Kazaa vind veel seedling anders
En een blauwe maandag in Fok-crew zeker.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:25 schreef methodmich het volgende:
Ook in MUZ en FP-crew.
Okee!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:25 schreef rubbereend het volgende:
Mijn Kazaa vind veel seedling anders
Hoezo dat?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En een blauwe maandag in Fok-crew zeker.
dat gekriebel op je rug.... dat was ikquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar bleef je nou eendje?![]()
Ach toch, lekkere nageltjes manquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat gekriebel op je rug.... dat was ik
ja vers geplakt vandaagquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach toch, lekkere nageltjes man
de middelvingers ontbreken - how come?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja vers geplakt vandaag
Beste wip in jaren zeker ?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:44 schreef golfer het volgende:
Verrassingsbezoekje aan Utrecht gebracht, staat ze onder de douche, dus ik steek mijn kop om de deur...dacht dat Bluezz een hartaanval kreeg.![]()
Ze staat nog te shaken op haar benen van de schrik.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:47 schreef tong80 het volgende:
Beste wip in jaren zeker ?
Ja wat wil je haar minnaar was net de deur uit.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze staat nog te shaken op haar benen van de schrik.
toen ik bij je binnenkwam had k ze nogquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:35 schreef SCH het volgende:
[..]
de middelvingers ontbreken - how come?
misschien had je dat mes ook niet zo in je hand moeten houdenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:44 schreef golfer het volgende:
Verrassingsbezoekje aan Utrecht gebracht, staat ze onder de douche, dus ik steek mijn kop om de deur...dacht dat Bluezz een hartaanval kreeg.![]()
Dat vermoedde ik ook al, want waarom stond ze anders onder de douche?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:49 schreef tong80 het volgende:
Ja wat wil je haar minnaar was net de deur uit.
waar, waar? linkje?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:50 schreef JaWi het volgende:
Je zit weer op een lijn met yvonne, SCH.
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:52 schreef tong80 het volgende:
Breuls (Administrator) - donderdag 28 oktober 2004 @ 19:43
Burning through the sky
Statusverslagje.
De reden dat Athena eruit lag had een nogal vervelende oorzaak. Het beest was uitgevallen door een probleem met de stroomtoevoer. Voor leken: de stekker zat niet meer goed vast.
Dat verzin je toch niet ?
Morgen staan er nieuwe sloten op de deurquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:06 schreef tong80 het volgende:
Eén nadeel Bluezz kan nooit meer onbevangen douchen.
Had hem al gehoord en als ze het hier zo'n "Kanker" land vinden dan mogen ze lekker opkankeren (om ff in hun taalgebruik te blijven)quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:05 schreef Spideyman het volgende:
http://members.home.nl/mvanderhaar/dubbel-g--kk-racisten.mp3
Vette kewle gengsterrep! Pas op voor de allochtoonse terrorist!
Ok, dat is bekend maar wat is het nut van de poep van Patty Brard ?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:10 schreef JaWi het volgende:
Jij bent gek.
tis en blijft een populariteitspoll MrD, net als de DJ lijst van DJ Mag die vannacht uit gaat komen. Maar zo'n populariteitspoll is wel belangrijk in het wereldje want dat levert je bookingen op.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat is de Dutch DJ award een nep iets eigenlijk
Tiesto op 1?? Mwah zou kunnen
Luna op 2??? euh hallo Armin van Buren is als Dj gezien toch echt beter.
Daarnaast mevrouw Dana en meneer Roog VOOR Promo????
Paul van Dyk op 13![]()
Zucht.....
Tja actie reactie.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Had hem al gehoord en als ze het hier zo'n "Kanker" land vinden dan mogen ze lekker opkankeren (om ff in hun taalgebruik te blijven)
Daarnaast scheren ze wel elke Lonsdale drager over één kam maar volgens het liedje doen we dat juist over hun en mag dat niet. Hoezo hypocriet.
Daarnaast zeggen ze ons te willen teroriseren, imo mogen deze gasten worden opgespoord en jaren lang de cel in, of nog beter een enkeltje land van herkomst krijgen.
Ik was btw echt kwaad toen ik dit hoorde.
Ze doet het toch door een vergietjequote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:11 schreef tong80 het volgende:
Ok, dat is bekend maar wat is het nut van de poep van Patty Brard ?
alfred zelf?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:12 schreef Bluezz het volgende:
Hitchcock bij mij thuis![]()
Zo dat was een vluggertje.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:12 schreef Bluezz het volgende:
tip: stap niet onder de douchequote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:12 schreef Bluezz het volgende:
Nou nou wat zijn die Lonsdale dragers erg zeg.. zo zo daar hebben ze echt last van!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:12 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Tja actie reactie.
Je kunt er op wachten dat er reacties komen op de Lonsdale-stroming.
Vroeger was alles beter, toen had je nog alto's en gabbers![]()
Dat snap ik, maar ik had de populairiteit van PvD toch hoger ingeschat, maar zelfs die zal al we te moeilijk draaien voor Breezer Nederlandquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis en blijft een populariteitspoll MrD, net als de DJ lijst van DJ Mag die vannacht uit gaat komen. Maar zo'n populariteitspoll is wel belangrijk in het wereldje want dat levert je bookingen op.
als je naar de utislag van de juryprijs kijkt zie je ook hele andere namen
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik had de populairiteit van PvD toch hoger ingeschat, maar zelfs die zal al we te moeilijk draaien voor Breezer Nederland
Die viel mij iig het meeste op dat ie zo laag stondquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]PvD viel mij ook tegen, had zelf volgens mij Paul niet eens in mn top5 staan, eens even terug kijken
Ik had de link met hardcore nog niet gelegd. in principe is ook niet elke lonsdale-drager fan van hardcore. Ik begrijp ook wel hoe de stroming is opgekomen en dat Lonsdalers niet allemaal racisten zijn. Het is echter wel zo dat de meeste dragers van Lonsdale nou niet erg blij zijn met de situatie van probleemallochtonen in Nederland. De meesten dragen dat ook uit, dus is het logisch als daar reactie op komt. Just my 2 cents.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nou nou wat zijn die Lonsdale dragers erg zeg.. zo zo daar hebben ze echt last van!
Daarnaast is dat racisme in de hardcore wereld weer terug omdat genoeg feesten worden verboden onder het mom "Er zouden problemen met de allochtonen bevoling kunnen komen". Terwijl R&B parties waar het publiek voor 90% allochtoon is wel mogen, daar doen "wij" hardcore liefhebbers toch ook niet moeilijk over??
En ik zelf heb echt geen hekel aan allochtonen heb er zelfs genoeg vrienden over, maar als je in je eigen land niet eens mag feesten op eigen muziek die ook nog is ontstaan is in Nederland begrijp ik best dat er mensen zijn die het niet zo op allochtonen gaan hebben.
mij top 3:quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Die viel mij iig het meeste op dat ie zo laag stond
Ik ben nou ook niet echt blij met de probleem allochtonen.. Ben ik dan gelijk racist. En zoals ik al eerder gezegd heb. Die Lonsdale figuren zijn allemaal zo'n 14 tot 17 jaar die denken dat ze erbij horen. Lekker laten puberen.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:26 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik had de link met hardcore nog niet gelegd. in principe is ook niet elke lonsdale-drager fan van hardcore. Ik begrijp ook wel hoe de stroming is opgekomen en dat Lonsdalers niet allemaal racisten zijn. Het is echter wel zo dat de meeste dragers van Lonsdale nou niet erg blij zijn met de situatie van probleemallochtonen in Nederland. De meesten dragen dat ook uit, dus is het logisch als daar reactie op komt. Just my 2 cents.
Die van mijquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mij top 3:
1. dj Astrid
2. Miss Kittin
3. dj Jochen
maar k heb wel zo gestemd omdat k vind dat Astrid hoger op de lijst hoort en Tiesto had mijn stem niet nodig om eerste te worden
gelukkig kon \bij de DJ Mag verkiezen een top 5 insturen
zeer aanvaardbare top 3quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Die van mij
1. Promo (gewoon een goed jaar, en geeft imo een ander gezicht aan de hardcore scene)
2. Armin van Buuren (niet mijn stijl, maar heb wel z'n album. Maar zijn techniek en platenkeuze zijn gewoon perfect)
3. The Prophet kan echt goed draaien en maakt GOEDE hardstyle
'Denken', dat kunnen ze toch niet?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik ben nou ook niet echt blij met de probleem allochtonen.. Ben ik dan gelijk racist. En zoals ik al eerder gezegd heb. Die Lonsdale figuren zijn allemaal zo'n 14 tot 17 jaar die denken dat ze erbij horen. Lekker laten puberen.
voor Pascal:quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:40 schreef pascalheister het volgende:
avond
zo naar fitness neem ik maar is een Grolsch beugel
Held.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:55 schreef ErikT het volgende:
Goeie donderdag avond
Ik ga NIET naar een feest vanavond. Ik ben echt trots op mezelf
ja en ze is heeeeeeel ergquote:Op donderdag 28 oktober 2004 22:07 schreef pascalheister het volgende:
Marijke Helwegen bij Jensen![]()
Heb ik al genog op maar mag ng wel wat bijquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:18 schreef Againzender het volgende:
Bier!
Toch niet die van mij hoop ikquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:27 schreef Vom het volgende:
Goedenavond Hools
Over 4,5 uur gaat de wekker al weer
Dan kun je net zo goed niet gaan slapenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:27 schreef Vom het volgende:
Goedenavond Hools
Over 4,5 uur gaat de wekker al weer
Nope, die van mij.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Toch niet die van mij hoop ik
Slaap zequote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:32 schreef Vom het volgende:
[..]
Nope, die van mij.
Ik ga 'slapen'
Tot volgende week
Ja sorry hoor.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:32 schreef Suijk het volgende:
Ik ga ook slapen, rare dag...
Het is allemaal zo verwarrend!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor.
De stekker tong. Denk in het vervolg aan de stekker.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor.
Als er iemand aan de stekker denkt ben ik het wel.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De stekker tong. Denk in het vervolg aan de stekker.
Prachtige inhoudelijke post.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:41 schreef popolon het volgende:
test
Die denkt zeker dat altijd alles voor haar gedaan wordt? Nee dank uquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:49 schreef rubbereend het volgende:BNN nu, k weet niet of iemand het 11tal heeft gezien, daar liep mijn ideale vrouw
18 jaar, dr vader heeft een jaartje geleden een manage voor dr gekocht, en nu gaan ze dr een kast van een huis bij bouwen voor dr, en als je die villa van die ouders ziet
nee dat was nou net het leuke, ze was meteen boven de manage en een kleine etage gaan wonen want die grote villa vond ze maar niets, er moest wel wat kapot kunnen in een huisquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die denkt zeker dat altijd alles voor haar gedaan wordt? Nee dank u
Ja, toevallig welquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:45 schreef popolon het volgende:
Inhoudelijk? In Hools?
Opmerkelijke combinatie!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee dat was nou net het leuke, ze was meteen boven de manage en een kleine etage gaan wonen want die grote villa vond ze maar niets, er moest wel wat kapot kunnen in een huis
heel normaal was ze, partij plat dat ze praatte. Nee heel nuchter dat was juist het leuke aan dr
BIER!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:56 schreef manny het volgende:
heel Voetbal en zeker Hools is inhoudelijk.
inderdaad toen k dr de eerste aflevering zag dacht ik die woont op een boerderij ofzo, of ergens in een volkse buurt, maarjaquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Opmerkelijke combinatie!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:02 schreef Againzender het volgende:
Ik ga maar eens mijn simpele IKEA bed opzoeken en slapen.
Trusten
met bier? en voor iedereen een lijntje?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:13 schreef Bjoro het volgende:
ik heb deze hools nog geen voetbal voorbij zien komen...
hoe vieren we zaterdag de verjaardag van El Diego ????
Heatwave for president.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:16 schreef HeatWave het volgende:
Bier! Ajax! Sex!
Zo goed?
ipv Bush of Kerry ???quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heatwave for president.
nog 11 posts !!!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:18 schreef JaWi het volgende:
Voor volgende topic, tong, knippen en plakken.
http://home.planet.nl/~demc/hools.txt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |