Gogogo Tong.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:25 schreef tong80 het volgende:
Heb vandaag al 8 mensen geholpen op het forum te komen.
Mijn technische aanwijzingen werden alom geroemd.
Lijkt me dat bij de volgende vacature in DIG, jullie eerst aan mij denken.
Ik houd me in ieder geval beschikbaar.
Ja maar jij bent al mod.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:27 schreef golfer het volgende:
En wie had Tong ook alweer geholpen om op Fok! te komen?
![]()
Samenloop van omstandigheden,quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:30 schreef QuietGuy het volgende:
En editten lukt ook al niet
Maar deze moet eigenlijk dicht he
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:30 schreef QuietGuy het volgende:
Ja, goede vraag, kan je nu slotjes zetten?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:30 schreef QuietGuy het volgende:
En editten lukt ook al niet
Je moet het ook aan Tong vragenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:29 schreef QuietGuy het volgende:
Door een of andere kutstoring kon ik vandaag niet online komen, en nu dat eindelijk gelukt is kan ik niet modereren
Pssst, nee!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ja, goede vraag, kan je nu slotjes zetten?
Vanaf nu welquote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ja, goede vraag, kan je nu slotjes zetten?
pr is geen mod meer hoorquote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:43 schreef QuietGuy het volgende:
Maar naar ONZ, kijken of Knut, Jogy, Inso of PR hier nog iets in ziet
En dat noemt zich moderator. Kent niet eens zijn gelijken.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:43 schreef QuietGuy het volgende:
inelkaar schopt, nep nerd!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:43 schreef QuietGuy het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |