Dat je dat nog moet vragenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:58 schreef W2O het volgende:
Ik hoop dat dit een grapje is?
daarom zet ik dan ook discreet een potje bij de deur. Je hebt wel gelijk dat misschien iets meebrengen voor het huishouden, of een paar koekjes voor bij de koffie misschien iets meer gebruikelijk is.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:05 schreef dVTB het volgende:
Nee, doe ik niet aan.
Hier in huis is het altijd:
"Wil je koffie?"
- Ja, lekker...
"Da's dan één euro vijftig"...
Nee, even serieus: als je echt zo krap bij kas zit, vraag je bezoek dan tactisch of ze zelf iets lekkers bij de koffie meenemen ofzo. Komt minder raar over dan 'verwarmingsgeld'...
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik zit wel met een jas, moet je eens kijken wat je bespaart!
Gas werd bij mij geraamd op 1200 euro er jaar (dat was het verbruik van het gezin voor mij) Ik weet zeker dat ik misschien maar op 1/5e hiervan zit, dan bespaar je bijna 1000 euro op jaarbasis en dat alleen maar voor die paar maanden (waarvan ik ook nog eens een aantal weken ga overwinteren in een warm land) dat je ff wat minder warm zit.. Verwarming is in Nederland en Belgi:e eigenlijk nauwlijks meer nodig met dit klimaat.
en de hoeren daar zijn een stuk goedkoper hequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Vakantie is goedkoper dan thuiszitten, omdat je in een arm land bijna geen geld aan onderdak en eten kwijt bent. Alleen een vliegticket kost ff wat, maar dat kan je weer betalen van het uitgespaarde en van je gasten gekregen kachelgeld.
Doe ons een lol en ga in een warm land zonder internet overwinterenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik zit wel met een jas, moet je eens kijken wat je bespaart!
Gas werd bij mij geraamd op 1200 euro er jaar (dat was het verbruik van het gezin voor mij) Ik weet zeker dat ik misschien maar op 1/5e hiervan zit, dan bespaar je bijna 1000 euro op jaarbasis en dat alleen maar voor die paar maanden (waarvan ik ook nog eens een aantal weken ga overwinteren in een warm land)
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Vakantie is goedkoper dan thuiszitten, omdat je in een arm land bijna geen geld aan onderdak en eten kwijt bent. Alleen een vliegticket kost ff wat, maar dat kan je weer betalen van het uitgespaarde en van je gasten gekregen kachelgeld.
Iemand die in een nieuwe Panda kan rijden is niet armlastig, misschien liggen je prioriteiten verkeerd.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Maar toch is het niet veel en aangezien ik nogal armlstig ben...
Bedoel je niet toevallig "gasvrij?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:02 schreef kaatje65 het volgende:
Lekker gastvrij![]()
En dan nog zijn er mensen die dit raar vinden, ik vind dat gewoon iedereen die op bezoek komt zn steentje bij moet dragen hoor!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:09 schreef 907 het volgende:
Ik vraag ook altijd:Geld voor smeerolie om het slijtage van de deurklinken en deurscharnieren te verminderen Reinigingskosten aanvloerbedekking / karpet Geld voor de koffie, koekjes, suiker, melk / of andere frisdrank of etenswaren Geld voor elektra ( TV, radio etc ) Geld voor Gas ( kachel ) Vergoeding voor schenden van privacy Vergoeding voor geluidsoverlast van gekwebbel, gsm`s Vergoeding voor vervuilen van t schijthuis Vergoeding voor het witten van t plavond nadat er sommige mensen zonodig een staafje moeten roken
En dit allemaal exclusief uurloon en fooi ....![]()
[afbeelding]
Mmm, het overwegen waard... ik stel dan wel voor om een soort coupons uit te geven zodat alles afgestreept kan worden. Grote boodschap kost zeg maar 2 strippen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:24 schreef Balthar het volgende:
Gewoon entree vragen, 10 euro all in.
Inclusief verwarming, zitplaats, hapjes en gebruik toilet.
nouja een jas en dikke kleden helpt ook. Verder ga ik naar Brazilië in december, dan heb ik geen kachel nodig..quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:38 schreef kaatje65 het volgende:
Dus jij schaart het comfortabel warm hebben niet onder de eerste levensbehoeften?
goh... geen geld om de verwarming te betalen en wel geld om naar Brazilie te gaan...quote:Op maandag 1 november 2004 12:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nouja een jas en dikke kleden helpt ook. Verder ga ik naar Brazilië in december, dan heb ik geen kachel nodig..
Particulieren mogen geen btw heffen, dus je krijgt ook geen BTW-bon. En is het niet aftrekbaarquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:59 schreef kaatje65 het volgende:
Zeg welk tarief BTW valt dit eigenlijk allemaal onder? En is het aftrekbaar (van de belastingen bedoel ik dan). Zo ja, dan wil ik wel een bonnetje.
zoals ik al eerder zei, het geld dat je daar uitgeeft zou je hier ook uitgeven en bovendien bespaar je op zaken als verwarmning en is alles 4x zo goedkoop. Dat maakt een reis naar Brazilië al bijna gratis.quote:Op maandag 1 november 2004 13:27 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
goh... geen geld om de verwarming te betalen en wel geld om naar Brazilie te gaan...![]()
Die kunnen ze bij elke redelijke discotheek halenquote:Op maandag 1 november 2004 15:24 schreef daNpy het volgende:
Hoe komen ze aan die munten
Hulde!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:43 schreef schatje het volgende:
Schopje naar Ovjl!
>>>
Muhahahaha!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
21% hier in België en gas is hier bijna 2x zo duur als in Nederland.
Dat is tenminste een ondernemende instelling.quote:Op maandag 1 november 2004 15:47 schreef cerror het volgende:
Ik moet oude omaatjes afwerken om geld voor gas te krijgen
Beter dan er als een arme eskimo bij te hangen en niks doenquote:Op maandag 1 november 2004 15:48 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat is tenminste een ondernemende instelling.
Inderdaad, aan zo'n slappe instelling heb ik ook een broertje dood.quote:Op maandag 1 november 2004 15:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Beter dan er als een arme eskimo bij te hangen en niks doen
Gecondoleerdquote:Op maandag 1 november 2004 15:56 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Inderdaad, aan zo'n slappe instelling heb ik ook een broertje dood.
Kotm allemaal door die eskimo uit Belgiëquote:Op maandag 1 november 2004 16:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Gecondoleerd
Bender the Offender!!!quote:Op maandag 1 november 2004 18:39 schreef Euforie het volgende:
Zo krijg je nooit woest!e meiden over de vloer hè?
en slijtagegeld voor de ramen, slijtage van het glas...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:00 schreef Oblivion het volgende:
Ja natuurlijk!!
En ik vraag ook gelijk "slijtage" geld voor het verslijten van het houten parket!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |