quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:27 schreef Waxxer het volgende:
tvp
Ja je kunt de lampen-kranen bewegen op het pleinquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
speelkraantjes?
Ik doe mee, ik doe mee!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:39 schreef Blubberzwijn het volgende:ik weet al wat ik de hele dag ga doen
Dus je kan in het aanwezigen-lijstje gezet worden? Vervoer is immers ook al geregeld door Andyvie.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:39 schreef Blubberzwijn het volgende:ik weet al wat ik de hele dag ga doen
Euhmm oh?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dus je kan in het aanwezigen-lijstje gezet worden? Vervoer is immers ook al geregeld door Andyvie.
deal!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
als je de hele dag met de kraantjes spelen onder aanwezig verstaat
aangepastquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:26 schreef Vlarp het volgende:
Ik zie een naam tussen de aanwezigen die daar niet hoort.. Parleur namelijk.. dus XMN8R die mag weg
er is vast nog wel een plekje vrij in de auto?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:36 schreef Andyvie het volgende:
Euhmm oh?
Ik sleur hem alleen maar de trein in hoor!
een klein probleempje, ik kom niet met de trein naar Rotterdam![]()
Wáááááááááát?!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:26 schreef Vlarp het volgende:
Ik zie een naam tussen de aanwezigen die daar niet hoort.. Parleur namelijk.. dus XMN8R die mag weg
Hangt er van af hoever er om gereden moet worden...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:12 schreef XMN8R het volgende:
er is vast nog wel een plekje vrij in de auto?
Is he even human?!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:31 schreef Vlarp het volgende:
XMN8R
Gewoon de parkeertarieven opgezocht.
Even langsgereden na mijn werk. Kleine moeite, groot plezierquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:31 schreef Vlarp het volgende:
XMN8R
Gewoon de parkeertarieven opgezocht.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:38 schreef Ang3l het volgende:
Is he even human?!FREAK!
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
![]()
lief doen! nu!
Ik was gister ook ziek, en vanochtend..... ik denk dat het de spanningen zijnquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik was gister ziek, nu nog beetje.. morgen beter?
Ja, je bent te laat. Nu MOET je wel komen...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:07 schreef error het volgende:
Kan ik me nog afmelden, of ben ik daarvoor al te laat?
nee kannie. kheb net mijn kop kaal geschoren.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:30 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ja, je bent te laat. Nu MOET je wel komen...
Tja, als je dan niet kunt komen, dan kom ik wel bij jullie langs. Want dat wil ik natuurlijk wel zien. En ik weet waar jullie huis woont!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:59 schreef error het volgende:
[..]
nee kannie. kheb net mijn kop kaal geschoren.
alle tvp-posts zijn netjes verwijderd, behalve dezequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:22 schreef tech het volgende:
teujveujpeuj.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was gister ook ziek, en vanochtend..... ik denk dat het de spanningen zijn... ik kom maar gewoon niet dan
Geef 'ns een update dan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
het lijkt erop dat er uiteindelijk vijf mensen op komen dagen van de 12 die zich gemeld hebben.
Als we iedereen doorstrepen die na het etentje komt, en Ang3l & Pup schrappen in verband met Ang3ls zenuwenmisselijkheid, dan kom ik op 8 man.quote:Andy
Ang3l & Pup
Markie-Mark
Remix
Twoflower
Vlarp
Waxxer
Weemz *
Wizardragon
Xman *
XMN8R
* aanwezig vanaf het etentje
Ik ga ze persoonlijk over het plein begeleiden, en ik zal het dus ook wel melden.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:03 schreef ajuu het volgende:
zorg dat je geen uitglij-zolen hebt onder je schoenen , dat rotplein (in de betekenis van lelijk mislukt kutplein) is spiegelglad (inde betekenis van kei-glad) als het geregend heeft.
julie kunnen ook een speurtocht houden: zoek ajuu!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga ze persoonlijk over het plein begeleiden, en ik zal het dus ook wel melden.
Ben er zelf ook al een paar keer bijna op m'n bek gegaan
Teveel moeite...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:24 schreef ajuu het volgende:
[..]
julie kunnen ook een speurtocht houden: zoek ajuu!![]()
HÈ! Ik kom iig gezellig mee-eten heur! En misschien kom ik nog wel eerder ook!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:03 schreef G_E het volgende:
[..]
Als we iedereen doorstrepen die na het etentje komt, en Ang3l & Pup schrappen in verband met Ang3ls zenuwenmisselijkheid, dan kom ik op 8 man..
de kans om een middagje waxxer te pesten kun je eigenlijk niet laten liggen natuurlijk, zeker als je er nauwelijks je bed voor uit hoeft.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Teveel moeite...
Je komt zelf maar, of anders dan mis je ons maar
En Ang3l komt maar gewoon, ziek of niet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:28 schreef Weemz het volgende:
[..]
HÈ! Ik kom iig gezellig mee-eten heur! En misschien kom ik nog wel eerder ook!
Ik, als ik niet met de auto naar huis ga. Dan ga ik met de trein. Ik moet naar Ede-Wageningen namelijk.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:40 schreef Weemz het volgende:
Is er iemand die - zo ergens in de middag of 's avonds zo na het naborrelen - vanuit of rinchting Utrecht gaat??
Of niet, natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:40 schreef Vlarp het volgende:
Ben je er niet rond die tijd dan mag je ons zelf gaan opzoeken
Ach ik kom wel hoorquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:03 schreef G_E het volgende:
[..]
Als we iedereen doorstrepen die na het etentje komt, en Ang3l & Pup schrappen in verband met Ang3ls zenuwenmisselijkheid, dan kom ik op 8 man..
Als je belt als je bij *denkt* Rotterdam Alexander bent (laatste stop voor R'dam CS) dan kan ik je misschien wel even ophalen...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 10:27 schreef Waxxer het volgende:
Mja hai:
1 - sein- en wisselstoring bij de achterhoekse boemeltrein
2 - werkzaamheden bij Ede-Wageningen als ik het goed heb onthouden en dus verder met de bus.
Dat betekent naar alle waarschijnlijkheid vertraging, ik sms/bel wel als ik 15.30u niet haal, en anders moet ik zelf de weg maar weer zien te vinden, net als de vorige keer in UtrechtVlarp blijft natuurlijk niet de hele middag heen en weer lopen
onze topic-piccolo
Ben je nu al onderweg?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:16 schreef Twoflower het volgende:
Iemand in Enschede die misschien een lift die kant op nodig heeft? Ik vertrek rond 11:45 richting Wageningen...
Hij moest omrijden om iemand op te halen...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben je nu al onderweg?
Mens ik zit nog in me badjas
Hij zei wel iets verontrustends toen ik naar huis gingquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:44 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Het was idd erg gezellig
Was rond 6:00 thuis (was dat nou nieuwe of oude tijd?)
Vlááááááárp! Heb je echt goed een oogje in 't zeil gehouden?
quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij zei wel iets verontrustends toen ik naar huis ging
Volgende keer zal ik wel een film meenemenquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]o DO tell!
Vond ie de film niet zo boeiend qua verhaal?
Ik sta te knipperen op je MSNquote:Op zondag 31 oktober 2004 13:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik wel een film meenemen
Uhm.. nee, dat is niet en public te vertellen
Ik kon er inderdaad niet omheenquote:Op zondag 31 oktober 2004 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik sta te knipperen op je MSN
tenk joequote:Op zondag 31 oktober 2004 13:14 schreef Vlarp het volgende:
"Fok! homo meeting groot succes"
En daar zit je dan tegenover aan de tafel zegquote:Op zondag 31 oktober 2004 13:14 schreef Vlarp het volgende:
"Fok! homo meeting groot succes"
*enge foto van kug*
Of ernaast.quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En daar zit je dan tegenover aan de tafel zeg![]()
Hij viel me echt 230% mequote:Op zondag 31 oktober 2004 13:38 schreef G_E het volgende:
[..]
Of ernaast..
Maar in weerwil van de indruk die Kugari van zichzelf probeert te geven, is hij in het echt helemaal niet zo Eng..
Het valt ook niet mee om Eng over te komen als je alles met een zachte ch uitspreekt.quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij viel me echt 230% me
Heb erg gelachen met Kuggggje
quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:46 schreef G_E het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee om Eng over te komen als je alles met een zachte ch uitspreekt..
Een zachte ch is liefquote:Op zondag 31 oktober 2004 13:46 schreef G_E het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee om Eng over te komen als je alles met een zachte ch uitspreekt..
En als-ie dan ook nog lange haartjes heeft.quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
inderdaad!
Ik mis het matjequote:Op zondag 31 oktober 2004 13:56 schreef G_E het volgende:
[..]
En als-ie dan ook nog lange haartjes heeft..
.
Done.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mis het matje... o herstel: de wildgroei
Ik wou net zeggenquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik mis het matje... o herstel: de wildgroei
Hele leuke foto's Vlarp! Petje af!quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:46 schreef Vlarp het volgende:
De fotos'!!!
http://gallery.vlarp.nl/homo-meet-10-2004
Dankjewel..quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:32 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Hele leuke foto's Vlarp! Petje af!
Ja inderdaadquote:Op zondag 31 oktober 2004 15:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dankjewel..
Zijn er wel minder dan ik had verwacht...
Mja, maar dan had ik mensen steeds dezelfde dingen op de foto moeten zetten.quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja inderdaadIk had er minstens 100 verwacht
quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:44 schreef Waxxer het volgende:
En ik wil hoe! Dan! Ook! Dansen! Met! Ang3l!!!!![]()
Waar, wanneer en hoe???
Ja!!! En dan bleef je daar zo achterquote:Op zondag 31 oktober 2004 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
vast
Que est-ce que c'est?quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
grmbl
nekpijn en ik moet nog stuff doen voor school voor morgen, en ik heb er absoluut geen zin in.quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Que est-ce que c'est?
Mja, is de rem-slaap.... Maar de meet was echt Hammergeil!!!quote:Op donderdag 18 november 2004 01:19 schreef WAik het volgende:
doodsch topic...
Nou, het was flink hollen naar het stationquote:Op donderdag 18 november 2004 13:10 schreef Ang3l het volgende:
Ach mens, je hebt niet eens gehupst
Awww...quote:Op donderdag 25 november 2004 12:06 schreef Waxxer het volgende:
Of mini-meets
Ik ben dermate onzeker over mijzelf dat ik die niet durf voor te stellen omdat ik niet weet wat "men" van mij vindt![]()
*kuch*
Maargoed. Dus.
quote:Op donderdag 25 november 2004 17:09 schreef G_E het volgende:
[..]
Awww....
.
Ik weet ook niet wat "men" vindt van jou of van mij..
Mjah, dat heb ik ook wel. Alleen probeer ik zo arrogant te zijn dat ik meer waarde hecht aan wat ik van anderen vind dan andersom.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:27 schreef Waxxer het volgende:
Je weet 't niet, je weet 't niet.....![]()
Dat is correctquote:Op donderdag 25 november 2004 19:03 schreef Waxxer het volgende:
Ja, Ang3l wil vast niet meer met mij dansen![]()
Zie je welquote:Op donderdag 25 november 2004 19:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is correct
als jij jezelf omschrijft als onzeker klopt het iig met het beeld wat ik van je heb. ik denk dat het beeld wat 'men' van je heeft op FOK niert zo veel verschilt van het beeld dat ze IRL van je hebben. tenzij je een speciaal fok-personage van jezelf gecreeerd hebt, dat dermate verschilt van het biologische orgineel, een kant van jezelf die je noooit aan de mensen in je omgeving zou laten zien (als je alleen maar zou posten wanneer je totaaal gefrustreerd of hysterisch geil bent), maar als wij als vaste 'acteurs'in het homotopic moeten elkaar zo langzamerhand wel een beetje kunnen kennen, zelfs al heb je elkaar nog nooit in het echt gezien. (zoals ik). er blijven altijd puzzellstukjes liggen en het hele plaatje zullen mensen nooit kennen, maar ik denk dat het beeld wat 'men'van je heeft altijd wel ten dele klopt. als men denkt ajuu is raar dan denk ik ja misschien wel, maar het is niet hele plaatje, dat ism aar een deel vanhet verhaal. maar mensen vangen meestal maar 1 kant van je persoonlijkheid. iemand anders zal zeggen: ajjuu is onzeker, dat is dan ook weer een deel (of: waarom post ajuu hier terwijl nooit naar eenmeeting gaat?) en die vangen de ajuu is raar-golf helemaal niet op bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:27 schreef Waxxer het volgende:
"men", de mensjes die zomaar ineens ook op de meet waren de 30e en dus een indruk hebben van mij, G_E en de andere users, maar dan als mens ipv fokker. Want misschien bleek ik wel een boerenkinkel ipv die hyperactieve provinciaalJe weet 't niet, je weet 't niet.....
![]()
En dat is het een beetje. Een openbare faalangstverklaring
(maaaarrrr het is verder niet dermate ernstig
dat dit topic naar R&P moet worden geschopt heur
)
dus ik heb die bovenstaande tekst voor jan lul zitten typen?quote:Op donderdag 25 november 2004 22:49 schreef Waxxer het volgende:
Oh nee, ik denk bij een meeting ook niet naach ik overdrijf ook wel
als ik echt zoooo erg zou zijn, zou ik hier voor jan lul posten enz
peace weet je
neeeeequote:Op donderdag 25 november 2004 23:01 schreef ajuu het volgende:
[..]
dus ik heb die bovenstaande tekst voor jan lul zitten typen?![]()
take that, mad wax!quote:Op donderdag 25 november 2004 23:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Take Wax or leave Wax, zullen we maar zeggen
Ikke niet hoor.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:46 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik heb het idee dat als ik hier initiatief neem, het gros van de mensen denkt: daar gaaaaaaaattt 'ie weer, en dan belooft hij een heleboel en ishij weer meteen na het eten verdwenen
Misschien is een mini-meet toch handiger, want democratische besluitvorming gaat niet goed samen met een groep van 23 treuzelnichten.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:12 schreef XMN8R het volgende:
Hey, na een maandje alweer omhoog gekickt?een Midwinternacht-meet zit er niet meer in, dat was gisteren...
een Nieuwjaars-meet dan, ergens begin januari?
een WinterEfteling-meet op 22 januari?
een Beatrix-meet op 31 januari? (op een geheime locatie in Soestdijk
)
een Carnavals-meet op 5, 6, 7 of 8 februari?
een Valentijns-meet op 14 februari? !!!!!!!
een Sneeuwballengevecht-met-warme-chocolademelk-meet op 20 februari?
een Schrikkel-meet op 29 februari? (ownee, dat kan over 4 jaar pas weer)
quote:Op woensdag 22 december 2004 11:12 schreef XMN8R het volgende:
Hey, na een maandje alweer omhoog gekickt?een Midwinternacht-meet zit er niet meer in, dat was gisteren...
een Nieuwjaars-meet dan, ergens begin januari?
een WinterEfteling-meet op 22 januari?
een Beatrix-meet op 31 januari? (op een geheime locatie in Soestdijk
)
een Carnavals-meet op 5, 6, 7 of 8 februari?[/b]
[s]een Valentijns-meet op 14 februari?
een Sneeuwballengevecht-met-warme-chocolademelk-meet op 20 februari?
een Schrikkel-meet op 29 februari? (ownee, dat kan over 4 jaar pas weer)
mee eens!quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:44 schreef Waxxer het volgende:
Okay, 22 januari sneeuw-meet, snwodome Zoeterrrrrrrrmeer![]()
ehm, mag je daar dan ook sneeuwballen gooien?quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:44 schreef Waxxer het volgende:
Okay, 22 januari sneeuw-meet, snwodome Zoeterrrrrrrrmeer![]()
* XMN8R gooit alvast een sneeuwbal naar DMquote:Op zondag 26 december 2004 11:40 schreef DennisMoore het volgende:
Mietjes-meet. Hmm...
Ten gevolge van mijn warme persoonlijkheid kunnen sneeuwballen mij nooit raken.quote:Op zondag 26 december 2004 11:41 schreef XMN8R het volgende:
* XMN8R gooit alvast een sneeuwbal naar DM
Dan bent u bij deze aangesteld voor de supervisie van het chocolademelk-gedeeltequote:Op zondag 26 december 2004 11:42 schreef DennisMoore het volgende:
Ten gevolge van mijn warme persoonlijkheid kunnen sneeuwballen mij nooit raken.
Ik loop zelfs niet met onzichtbare dienbladen...quote:Op zondag 26 december 2004 11:44 schreef XMN8R het volgende:
Dan bent u bij deze aangesteld voor de supervisie van het chocolademelk-gedeelte.
Je hebt de eerste meet toch overleefd?quote:Op zondag 26 december 2004 11:50 schreef DennisMoore het volgende:
Ik loop zelfs niet met onzichtbare dienbladen...
En 'k ben niet zo meeterig ingesteld.
So chances are slim.
Nee, toen ging ik (as usual) in Enschede uit, en kwam toen allemaal internet-homo's tegen.quote:Op zondag 26 december 2004 11:53 schreef XMN8R het volgende:
Je hebt de eerste meet toch overleefd?
Misschien wil Kreator deze keer wel weer mee!
ook toevallig!quote:Op zondag 26 december 2004 11:54 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, toen ging ik (as usual) in Enschede uit, en kwam toen allemaal internet-homo's tegen.
Mja, en ik vond het niet zo heel geweldig om met z'n allen rond een grote tafel te zitten wachten tot iemand de stap waagt om het eerste rondje te bestellen. Krea en ik zijn al snel aan de bar gaan hangen.quote:
Och, het was voor de meeste deelnemers immers de eerste meet. Inmiddels zijn er veel geroutineerde meet-gangers, dus dat eerste rondje zal niet lang meer op zich laten wachtenquote:Op zondag 26 december 2004 12:07 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, en ik vond het niet zo heel geweldig om met z'n allen rond een grote tafel te zitten wachten tot iemand de stap waagt om het eerste rondje te bestellen. Krea en ik zijn al snel aan de bar gaan hangen..
okidoki, maar eerst....quote:Op zondag 26 december 2004 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Bestel de choco maar vast, ik kom er aan!
* XMN8R springt snel opzij - MIS !!quote:
Een [HOMO]-meet is geen onzin!quote:Op zondag 26 december 2004 13:47 schreef DennisMoore het volgende:
Waarom is dit trouwens GC en loopt de reeks in ONZ?
quote:Op zondag 26 december 2004 13:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
*sneeuwpop bouw*
Als er echt wat georganiseerd word, wil ik best kijken of ik kan komen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 03:06 schreef wizarddragon het volgende:
U ziet waar ik naartoe wil gaan, zo niet? Kijk topictitel maar ff'tjes --> Is er animo voor een (korte) meeting op 25 februari in Amsterdam met eventueel doorzakmogelijkheden in het bruisende A'damse uitgaansleven? Zo ja. Dan hoor ik het gauw van u.
Met vriendelijke groetjes
WD
ps: *Kheb organisatie-functie niet op me genomen hoor*
Er wordt niks georganiseerd. Alles wat nodig is: een datum (exact drie jaar na dato) en een cafeetje.quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:06 schreef Twoflower het volgende:
Als er echt wat georganiseerd word, wil ik best kijken of ik kan komen.
Ok, anders geformuleerd: noem maar wat, en ik zie wel of ik kom. Maar dan moeten er ook echt mensen komen, niet bijv. maar 2 man, waaronder ik zelf...quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:54 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Er wordt niks georganiseerd. Alles wat nodig is: een datum (exact drie jaar na dato) en een cafeetje.
Klaar, drinken maar!
Ok, hangt er misschien van af wie die andere persoon zou zijn...quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:17 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ok, anders geformuleerd: noem maar wat, en ik zie wel of ik kom. Maar dan moeten er ook echt mensen komen, niet bijv. maar 2 man, waaronder ik zelf...
slet !quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:21 schreef Twoflower het volgende:
Ok, hangt er misschien van af wie die andere persoon zou zijn...
Sounds like hell...quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:22 schreef Vlarp het volgende:
Heftig stappen in Amstertdam ... sounds like fun!
Ik denk dat velen die dag nog moeten werken of studeren, dus een hele dag zal het niet worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:52 schreef wizarddragon het volgende:
Ik kan wel, maar alleen na 17:00..
dan wordt het juist pas lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:52 schreef wizarddragon het volgende:
Ik kan wel, maar alleen na 17:00..
.. net als iedereen, op het slettenkliekje naquote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:24 schreef Waxxer het volgende:
Oh god niet weer he....... als ik ga is het gewoon wat drinken bladiebla, een salade eten en bladiebla en weer naar huis
Yup.. al gezien. Beetje een doolhofjequote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
dan wordt het juist pas lekker
(psst, de exit heeft een DR)
En wat doet het slettenkliekje?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
.. net als iedereen, op het slettenkliekje na![]()
.
De exit is een ranzig, donker holquote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
dan wordt het juist pas lekker
(psst, de exit heeft een DR)
Die gaan meteen naar de DR in de Exit waarschijnlijkquote:
Wie horen er dan eigenlijk bij dat kliekje? Ik iig niet, want mij krijg je echt niet bij zo'n tent naar binnen...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:49 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Die gaan meteen naar de DR in de Exit waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:49 schreef XMN8R het volgende:
Die gaan meteen naar de DR in de Exit waarschijnlijk.
We gaan dus niet naar de Exit... al schijnt de iT ook bagger te zijnquote:
OK, ik hoor het al. Ik kom gewoon helemaal niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[..]
We gaan dus niet naar de Exit... al schijnt de iT ook bagger te zijn... de YouII dan? Lekker tussen de potten enzo..
We kunnen wel een wandeling over de wallen makenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 22:02 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vind alles best, als het maar niet de cockring is ofzo..
onder leiding van Rob van Hulst?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 22:55 schreef Vlarp het volgende:
We kunnen wel een wandeling over de wallen maken
Wat een onzinquote:
Ik ben er één keer geweest, en ik vond het zo'n gruwelijke vieze, foute tent. Zelfs de oude Gaypalace (en die was erg fout), was minder erg dan de Exitquote:
De Beiaard is wel leuk voor een koffie- of bierpauze 's middags ofzo. De Still ken ik niet..quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:39 schreef Twoflower het volgende:
D'r is zeker niemand te porren voor een begin in De Beiaard en een doorstart in De Still?
ik ook meemogen mag? gaan we dan ook habibi-jen?quote:Op donderdag 10 februari 2005 03:06 schreef wizarddragon het volgende:
Owjee. Spannend .Nou mensen. Okay.. stop.. Zucht en adem..
Even de feiten op een rijtje.
(mmv. XMN8R)
- 25 februari
- Eerste post homotopic
- 2002
- 18:07
- Komen en gaan van fok!homo's
- De rellen en koude oorlogen (Als die er ook waren dan, ik wil weleens bewijzen zien.. enfin allemaal bespreekbaar dus)
- De cliché's, de bambi oogjes, de vleeskeuringen, onthullingen, fok!homo's op msn en de mysterieuze lurkers.
etc, etc.
U ziet waar ik naartoe wil gaan, zo niet? Kijk topictitel maar ff'tjes --> Is er animo voor een (korte) meeting op 25 februari in Amsterdam met eventueel doorzakmogelijkheden in het bruisende A'damse uitgaansleven? Zo ja. Dan hoor ik het gauw van u.
Met vriendelijke groetjes
WD
ps: *Kheb organisatie-functie niet op me genomen hoor*
quote:Op zondag 13 februari 2005 02:44 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, Ajuu komt misschien *rondren als een gek*
ehm.. met de trein? met de auto? carpoolen?quote:
De Still is een whisky-café. Zie [Centraal] Whisk(e)y Topic #4 - Turf en houtquote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
De Beiaard is wel leuk voor een koffie- of bierpauze 's middags ofzo. De Still ken ik niet..
oooohquote:Op zondag 26 december 2004 16:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan niet skieen .... ik haat wintersport .... maar ik hou van warme choco
auto lukt niet. en heen met trein kan wel maar om terug in mijn dorp te komen moet ik zeker om 23 uur op tilburg staan. dan moet ik rond 8 uur weg in Amsterdamquote:Op zondag 13 februari 2005 13:41 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ehm.. met de trein? met de auto? carpoolen?
of je komt in stijl: vliegen van Eindhoven Airport naar Schiphol (194 euro retour!).
hmmz... dat zou wel erruug kort zijn.quote:Op maandag 14 februari 2005 01:15 schreef Cazman het volgende:
auto lukt niet. en heen met trein kan wel maar om terug in mijn dorp te komen moet ik zeker om 23 uur op tilburg staan. dan moet ik rond 8 uur weg in Amsterdam
*ajuu vanaf etentje*quote:Op maandag 14 februari 2005 01:21 schreef wizarddragon het volgende:
Voor de die-hards --> of gewoon tot het bittere eind doorzakken en eerste trein terugnemen.
Klinkt als mijn optie ...quote:Op maandag 14 februari 2005 01:21 schreef wizarddragon het volgende:
Voor de die-hards --> of gewoon tot het bittere eind doorzakken en eerste trein terugnemen.
Gewoon komenquote:Op maandag 14 februari 2005 11:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
hmmm amsterdam..mijn oom en tante wonen daar en die hebben wel een bedje over
maar weetniet hoor
brr
Goh, dat hoor je niet vaak van een homo. Ik heb hetzelfde hoor. Maar daarnaast moet ik ook gewoon nog naar Enschede, en dan wordt het me toch iets te laat...quote:Op maandag 14 februari 2005 12:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
mja stappen in de gayscene vind ik niet echt je van het(zowiezo stappen niet eigenlijk) maar eten lijkt me wel leuk ik kijk wel even of ik nog niks heb op die dag
Pup meldt zich bij deze af... die zit dan in las Vegasquote:
ja zaterdag 5 maart bijvoorbeeldquote:Op maandag 14 februari 2005 18:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Het idee van een meeting vind ik op zich wel aardig, maar dan liever op een andere dag..
of je haalt Cazman even op : dan heeft hij een lift en hoef jij niet alleen te komen!quote:Op maandag 14 februari 2005 18:51 schreef Ang3l het volgende:
[..] Moet ik overigens alleen komen... eng!
quote:Op maandag 14 februari 2005 19:14 schreef ajuu het volgende:
ja zaterdag 5 maart bijvoorbeeld![]()
ik kan vrijdag wel, maar ga niet stappen, want moet volgende dag etc. etc.![]()
de datum is geen onderwerp voor onderhandelingenquote:
fascistquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
de datum is geen onderwerp voor onderhandelingen.
Er is niets wat ons ervan kan weerhouden om heel sneaky een Fok! HomoMeet 3A te houden, een week eerder of later, als ons dat beter uitkomt!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
de datum is geen onderwerp voor onderhandelingen.
hmmmmquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Er is niets wat ons ervan kan weerhouden om heel sneaky een Fok! HomoMeet 3A te houden, een week eerder of later, als ons dat beter uitkomt!.
Nóg niet verhuisd?quote:Op maandag 14 februari 2005 14:15 schreef Twoflower het volgende:
Goh, dat hoor je niet vaak van een homo. Ik heb hetzelfde hoor. Maar daarnaast moet ik ook gewoon nog naar Enschede, en dan wordt het me toch iets te laat...
Nee, nog niet. Maar ik ga er nu wel echt werk van maken, nu ik een vast contract vrijwel op zak heb. Heb je nog goede tips wat betreft Amersfoort? Welke wijk wel en welke niet bijvoorbeeld?quote:
Hier verder: Amersfoort - wonen in Liendertquote:Op dinsdag 15 februari 2005 07:53 schreef Twoflower het volgende:
Nee, nog niet. Maar ik ga er nu wel echt werk van maken, nu ik een vast contract vrijwel op zak heb. Heb je nog goede tips wat betreft Amersfoort? Welke wijk wel en welke niet bijvoorbeeld?
Ja, huren is gewoon niet te doen. Wachtlijsten van hier tot ginder, economische binding vereist, te duur, etc.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 07:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hier verder: Amersfoort - wonen in Liendert.
Je wil gaan kopen dus?
'k Weet niet wat voor hypotheek jij kunt krijgen in je eentje, maar kopen in Amersfoort is niet echt heel goedkoop. Particulier huren ook niet. (*blauw betaal*)quote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:03 schreef Twoflower het volgende:
Ja, huren is gewoon niet te doen. Wachtlijsten van hier tot ginder, economische binding vereist, te duur, etc.
Ik heb gelukkig een redelijk salaris. Als ik de prijzen op Funda bekijk, dan moet dat zeker gaan lukken. (Ik heb dan al wel wat informatie ingewonnen over de hoogte van hypotheken die ik kan lospeuteren.)quote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Weet niet wat voor hypotheek jij kunt krijgen in je eentje, maar kopen in Amersfoort is niet echt heel goedkoop. Particulier huren ook niet. (*blauw betaal*)
gaan wij dan handje schudden?quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:44 schreef wizarddragon het volgende:
Ja.. jammer dat Ang3l niet kan. Eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit of het nou op een vrijdag of zaterdag is. Maar goed datum staat "vast", denk ik
't ligt inderdaad niet voor de deur.quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
waarom eigenlijk in Amsterdam.
de meesten komen uit Noord Brabant.
ja, dus??quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
waarom eigenlijk in Amsterdam.
de meesten komen uit Noord Brabant.
Als je jong bent ben je afhankelijk van het openbaar vervoer om naar Amsterdam te gaan. En dan is het meestal op gunste van een OV-week of OV-weekend kaart.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:21 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja, dus??
homo's wonen in de provincie
en gaan uit in amsterdam
rotterdam (woon ik) is ook een proivinciestad maar dat terzijde
![]()
ja, dat zeg ikquote:Op woensdag 16 februari 2005 19:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Als je jong bent ben je afhankelijk van het openbaar vervoer om naar Amsterdam te gaan. En dan is het meestal op gunste van een OV-week of OV-weekend kaart.
Openbaar vervoer is kut omdat je extreem vroeg weer terug moet als je geen slaapplaats hebt of je de dag erop thuis zaken hebt om te doen. Als je een weekend-ov hebt ben je veel geld kwijt, als je een week-ov hebt ben je iets minder kwijt, maar nog steeds wel een behoorlijk bedrag.
Met de auto gaan duurt uren, en de kosten om te parkeren zijn fenomenaal hoog in de randstad, dat is als je al parkeerplaatst kunt vinden.
Als je naar school moet op vrijdag of moet werken kun je pas laat vertrekken. Lekker dus in een muffe trein zitten, en het is al helemaal een hel om al die tijd in de auto te moeten doorbrengen.
tof, antwerpen lijkt me leuk (beter?).quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
Voor de meeste Brabo's is het makkelijker en sneller om in Antwerpen te geraken dan in Amsterdam
als TECH en XMN8TR en WAXXER WAXXER WAXXER gaan dan natuurlijk dehele avond over file-problemen en parkeren in de stad praten want die komen met de auto. en er is geen G_E in de buurt om te pesten qua afleiding. en geen ang3l om mee te dansen........niks niemandal.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
overigens wil ik best gaan.
Als Mark, of Ryan_R, of Cazman, of een combi, gaat/gaan ben ik bereid om mee te gaan.
Behalve dan naar de Exit want dat is behalve een tent vol aziaten een ranzige tent die ieder vooroordeel over homo's bevestigd.
Nou ik wil ook wel komen hoor, kun je met een newbie gaan praten.quote:Op woensdag 16 februari 2005 20:20 schreef ajuu het volgende:
[..]
als TECH en XMN8TR en WAXXER WAXXER WAXXER gaan dan natuurlijk dehele avond over file-problemen en parkeren in de stad praten want die komen met de auto. en er is geen G_E in de buurt om te pesten qua afleiding. en geen ang3l om mee te dansen........niks niemandal.
want van auto's weet ik niks. ik heb een hekel aan auto's. kan ik alleeen WIZARDDRAGON nog gaan tongen. anders houd het op. nou ja dan houd het maar op.
"ja dat vervoer...joh dat parkeren in de stad tis toch ook abnormaal...je ken nergens je auto meer kwijt tegenwoordig...en als je ergens kwijt kan is hetn og onbetaalbaar ook...flitspaal flitspaal...nou ja ik kan het misschien declareeren OP DE ZAAK...de a2, de a12 flitspaal flitspaal achteruit insteken etc....nee, dan de trein... "quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:12 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou ik wil ook wel komen hoor, kun je met een newbie gaan praten.
Maar ja, dat vervoer he![]()
Ik bedoelde eigenlijk meer, hoe kom ik terug als ik wel mee wil stappen, zonder dat het de eerste trein de volgende dag wordt, want zaterdags zit ik altijd vol.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:19 schreef ajuu het volgende:
[..]
"ja dat vervoer...joh dat parkeren in de stad tis toch ook abnormaal...je ken nergens je auto meer kwijt tegenwoordig...en als je ergens kwijt kan is hetn og onbetaalbaar ook...flitspaal flitspaal...nou ja ik kan het misschien declareeren OP DE ZAAK...de a2, de a12 flitspaal flitspaal achteruit insteken etc....nee, dan de trein... "![]()
![]()
* animal collective luister* vreemde muziek. cool.
ik heb zelfde probleem en moet volgende dag werken (overdag + avond), dus ik kom niet.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:29 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer, hoe kom ik terug als ik wel mee wil stappen, zonder dat het de eerste trein de volgende dag wordt, want zaterdags zit ik altijd vol.![]()
Kijk, dán zou ik wel kunnen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:25 schreef ajuu het volgende:
ik liever zaterdag 5 maart
maar dit terzijde
ik kom vrijdag niet
Ja, hé, dan kom ik niet...quote:Op woensdag 16 februari 2005 20:20 schreef ajuu het volgende:
en er is geen G_E in de buurt om te pesten
Ik kan 5 maart niet.. verjaardag van een vriend...quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:56 schreef wizarddragon het volgende:
In principe maak me het niet zoveel uit. 5 maart zou ook wel goed zijn.. Een soort "1 week na de jubileum"-meet. Ik moet wel overleggen met meneer XMN8R of ie dat ook wel goed vindt en/of hoe het met de andere mensen zit die wel op de 25ste kunnen.
Zou zaterdag 26 februari ook kunnen, want dan kan Ang3l eventueel ook (Onder voorbehoud dan)?quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan 5 maart niet.. verjaardag van een vriend...
En ik MOET er natuurlijk bij zijn heh? Anders is het gewoon niet gezellig
Alles behalve 5 maartquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zou zaterdag 26 februari ook kunnen, want dan kan Ang3l eventueel ook (Onder voorbehoud dan)?
quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zou zaterdag 26 februari ook kunnen, want dan kan Ang3l eventueel ook (Onder voorbehoud dan)?
Als * betekent aanwezig vanaf het eten... wil dat dan zeggen dat remix alleen eet?quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:11 schreef wizarddragon het volgende:
aanwezig (6):Remix
Ajuu *
Vlarp
Waxxer *
Wizardragon *
XMN8R *
* aanwezig vanaf het etentje
Hehe kheb geen flauw idee wanneer ie zou komen. Misschien ook aanwezig vanaf het eten.quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als * betekent aanwezig vanaf het eten... wil dat dan zeggen dat remix alleen eet?
Als het vrijdag wordt wel, denk ik. Als het zaterdag wordt dan gaat het er heel anders uitzien..quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:51 schreef Ang3l het volgende:
O nee, Vlarp heeft ook geen sterretje (dat klinkt eng in een homo topic) dus dat wil zeggen dat Remix & Vlarp samen zijn
Ik kan dat hele weekend niet.quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:30 schreef ajuu het volgende:
zaterdag 26 feb kan ik niet. werken moet.
haha, alsof ik zoveel werk. maar toevallig die dagen (25/26 feb) veel uren (museumnacht).
dus G_E kan met een GERUST HART zaterdag komen......![]()
Nee hoor, alles klopt. Gewoon refresh..quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:06 schreef Waxxer het volgende:ik stem voor de 25e en dan staat zaterdag aangeven.....
mag ik deze opmerking af en toe IRL quoten?quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:16 schreef Great_Expectations het volgende:
Niet dat ik kan, maar ik wil weten wanneer het psies is!
De 9 straatjes zijn heel leuk.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:13 schreef Waxxer het volgende:
Ik sta vrijdagmiddag gewoon op Amsterdam CS en als er niemand is ga ik wel shoppen ofzo
Hoor!!!
Same herequote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:29 schreef Waxxer het volgende:
Ik bedoel, de meet wordt echt niet vergald door mijn afwezigheidDus ik zie jullie plannen wel vanzelf neem ik aan.... Pas je dus vooral niet aan mij aan
Weet je.. sommige oude zeugen hier kunnen de pot op met hun gemekker. Ik ga op vrijdag (want dan ben ik toch al in A'dam) EN op zaterdag.quote:
Neen.. Je blaat als een kipquote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:43 schreef DennisMoore het volgende:
Zeugen knorren, geiten mekkeren.
Of neuk ik nu mieren?
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:13 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Weet je.. sommige oude zeugen hier kunnen de pot op met hun gemekker. Ik ga op vrijdag (want dan ben ik toch al in A'dam) EN op zaterdag.
Och.. weet je(stopwoord).. voor mijn part schrappen we de jubileummeet en gaan we het gewoon intern op msn regelen. Zaterdag ben ik ook beschikbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |