Als er echt wat georganiseerd word, wil ik best kijken of ik kan komen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 03:06 schreef wizarddragon het volgende:
U ziet waar ik naartoe wil gaan, zo niet? Kijk topictitel maar ff'tjes --> Is er animo voor een (korte) meeting op 25 februari in Amsterdam met eventueel doorzakmogelijkheden in het bruisende A'damse uitgaansleven? Zo ja. Dan hoor ik het gauw van u.
Met vriendelijke groetjes
WD
ps: *Kheb organisatie-functie niet op me genomen hoor*
Er wordt niks georganiseerd. Alles wat nodig is: een datum (exact drie jaar na dato) en een cafeetje.quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:06 schreef Twoflower het volgende:
Als er echt wat georganiseerd word, wil ik best kijken of ik kan komen.
Ok, anders geformuleerd: noem maar wat, en ik zie wel of ik kom. Maar dan moeten er ook echt mensen komen, niet bijv. maar 2 man, waaronder ik zelf...quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:54 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Er wordt niks georganiseerd. Alles wat nodig is: een datum (exact drie jaar na dato) en een cafeetje.
Klaar, drinken maar!
Ok, hangt er misschien van af wie die andere persoon zou zijn...quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:17 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ok, anders geformuleerd: noem maar wat, en ik zie wel of ik kom. Maar dan moeten er ook echt mensen komen, niet bijv. maar 2 man, waaronder ik zelf...
slet !quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:21 schreef Twoflower het volgende:
Ok, hangt er misschien van af wie die andere persoon zou zijn...
Sounds like hell...quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:22 schreef Vlarp het volgende:
Heftig stappen in Amstertdam ... sounds like fun!
Ik denk dat velen die dag nog moeten werken of studeren, dus een hele dag zal het niet worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:52 schreef wizarddragon het volgende:
Ik kan wel, maar alleen na 17:00..
dan wordt het juist pas lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:52 schreef wizarddragon het volgende:
Ik kan wel, maar alleen na 17:00..
.. net als iedereen, op het slettenkliekje naquote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:24 schreef Waxxer het volgende:
Oh god niet weer he....... als ik ga is het gewoon wat drinken bladiebla, een salade eten en bladiebla en weer naar huis
Yup.. al gezien. Beetje een doolhofjequote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
dan wordt het juist pas lekker
(psst, de exit heeft een DR)
En wat doet het slettenkliekje?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
.. net als iedereen, op het slettenkliekje na![]()
.
De exit is een ranzig, donker holquote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
dan wordt het juist pas lekker
(psst, de exit heeft een DR)
Die gaan meteen naar de DR in de Exit waarschijnlijkquote:
Wie horen er dan eigenlijk bij dat kliekje? Ik iig niet, want mij krijg je echt niet bij zo'n tent naar binnen...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:49 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Die gaan meteen naar de DR in de Exit waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:49 schreef XMN8R het volgende:
Die gaan meteen naar de DR in de Exit waarschijnlijk.
We gaan dus niet naar de Exit... al schijnt de iT ook bagger te zijnquote:
OK, ik hoor het al. Ik kom gewoon helemaal niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[..]
We gaan dus niet naar de Exit... al schijnt de iT ook bagger te zijn... de YouII dan? Lekker tussen de potten enzo..
We kunnen wel een wandeling over de wallen makenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 22:02 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vind alles best, als het maar niet de cockring is ofzo..
onder leiding van Rob van Hulst?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 22:55 schreef Vlarp het volgende:
We kunnen wel een wandeling over de wallen maken
Wat een onzinquote:
Ik ben er één keer geweest, en ik vond het zo'n gruwelijke vieze, foute tent. Zelfs de oude Gaypalace (en die was erg fout), was minder erg dan de Exitquote:
De Beiaard is wel leuk voor een koffie- of bierpauze 's middags ofzo. De Still ken ik niet..quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:39 schreef Twoflower het volgende:
D'r is zeker niemand te porren voor een begin in De Beiaard en een doorstart in De Still?
ik ook meemogen mag? gaan we dan ook habibi-jen?quote:Op donderdag 10 februari 2005 03:06 schreef wizarddragon het volgende:
Owjee. Spannend .Nou mensen. Okay.. stop.. Zucht en adem..
Even de feiten op een rijtje.
(mmv. XMN8R)
- 25 februari
- Eerste post homotopic
- 2002
- 18:07
- Komen en gaan van fok!homo's
- De rellen en koude oorlogen (Als die er ook waren dan, ik wil weleens bewijzen zien.. enfin allemaal bespreekbaar dus)
- De cliché's, de bambi oogjes, de vleeskeuringen, onthullingen, fok!homo's op msn en de mysterieuze lurkers.
etc, etc.
U ziet waar ik naartoe wil gaan, zo niet? Kijk topictitel maar ff'tjes --> Is er animo voor een (korte) meeting op 25 februari in Amsterdam met eventueel doorzakmogelijkheden in het bruisende A'damse uitgaansleven? Zo ja. Dan hoor ik het gauw van u.
Met vriendelijke groetjes
WD
ps: *Kheb organisatie-functie niet op me genomen hoor*
quote:Op zondag 13 februari 2005 02:44 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, Ajuu komt misschien *rondren als een gek*
ehm.. met de trein? met de auto? carpoolen?quote:
De Still is een whisky-café. Zie [Centraal] Whisk(e)y Topic #4 - Turf en houtquote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
De Beiaard is wel leuk voor een koffie- of bierpauze 's middags ofzo. De Still ken ik niet..
oooohquote:Op zondag 26 december 2004 16:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan niet skieen .... ik haat wintersport .... maar ik hou van warme choco
auto lukt niet. en heen met trein kan wel maar om terug in mijn dorp te komen moet ik zeker om 23 uur op tilburg staan. dan moet ik rond 8 uur weg in Amsterdamquote:Op zondag 13 februari 2005 13:41 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ehm.. met de trein? met de auto? carpoolen?
of je komt in stijl: vliegen van Eindhoven Airport naar Schiphol (194 euro retour!).
hmmz... dat zou wel erruug kort zijn.quote:Op maandag 14 februari 2005 01:15 schreef Cazman het volgende:
auto lukt niet. en heen met trein kan wel maar om terug in mijn dorp te komen moet ik zeker om 23 uur op tilburg staan. dan moet ik rond 8 uur weg in Amsterdam
*ajuu vanaf etentje*quote:Op maandag 14 februari 2005 01:21 schreef wizarddragon het volgende:
Voor de die-hards --> of gewoon tot het bittere eind doorzakken en eerste trein terugnemen.
Klinkt als mijn optie ...quote:Op maandag 14 februari 2005 01:21 schreef wizarddragon het volgende:
Voor de die-hards --> of gewoon tot het bittere eind doorzakken en eerste trein terugnemen.
Gewoon komenquote:Op maandag 14 februari 2005 11:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
hmmm amsterdam..mijn oom en tante wonen daar en die hebben wel een bedje over
maar weetniet hoor
brr
Goh, dat hoor je niet vaak van een homo. Ik heb hetzelfde hoor. Maar daarnaast moet ik ook gewoon nog naar Enschede, en dan wordt het me toch iets te laat...quote:Op maandag 14 februari 2005 12:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
mja stappen in de gayscene vind ik niet echt je van het(zowiezo stappen niet eigenlijk) maar eten lijkt me wel leuk ik kijk wel even of ik nog niks heb op die dag
Pup meldt zich bij deze af... die zit dan in las Vegasquote:
ja zaterdag 5 maart bijvoorbeeldquote:Op maandag 14 februari 2005 18:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Het idee van een meeting vind ik op zich wel aardig, maar dan liever op een andere dag..
of je haalt Cazman even op : dan heeft hij een lift en hoef jij niet alleen te komen!quote:Op maandag 14 februari 2005 18:51 schreef Ang3l het volgende:
[..] Moet ik overigens alleen komen... eng!
quote:Op maandag 14 februari 2005 19:14 schreef ajuu het volgende:
ja zaterdag 5 maart bijvoorbeeld![]()
ik kan vrijdag wel, maar ga niet stappen, want moet volgende dag etc. etc.![]()
de datum is geen onderwerp voor onderhandelingenquote:
fascistquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
de datum is geen onderwerp voor onderhandelingen.
Er is niets wat ons ervan kan weerhouden om heel sneaky een Fok! HomoMeet 3A te houden, een week eerder of later, als ons dat beter uitkomt!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
de datum is geen onderwerp voor onderhandelingen.
hmmmmquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Er is niets wat ons ervan kan weerhouden om heel sneaky een Fok! HomoMeet 3A te houden, een week eerder of later, als ons dat beter uitkomt!.
Nóg niet verhuisd?quote:Op maandag 14 februari 2005 14:15 schreef Twoflower het volgende:
Goh, dat hoor je niet vaak van een homo. Ik heb hetzelfde hoor. Maar daarnaast moet ik ook gewoon nog naar Enschede, en dan wordt het me toch iets te laat...
Nee, nog niet. Maar ik ga er nu wel echt werk van maken, nu ik een vast contract vrijwel op zak heb. Heb je nog goede tips wat betreft Amersfoort? Welke wijk wel en welke niet bijvoorbeeld?quote:
Hier verder: Amersfoort - wonen in Liendertquote:Op dinsdag 15 februari 2005 07:53 schreef Twoflower het volgende:
Nee, nog niet. Maar ik ga er nu wel echt werk van maken, nu ik een vast contract vrijwel op zak heb. Heb je nog goede tips wat betreft Amersfoort? Welke wijk wel en welke niet bijvoorbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |