Misschien is een mini-meet toch handiger, want democratische besluitvorming gaat niet goed samen met een groep van 23 treuzelnichten.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:12 schreef XMN8R het volgende:
Hey, na een maandje alweer omhoog gekickt?een Midwinternacht-meet zit er niet meer in, dat was gisteren...
een Nieuwjaars-meet dan, ergens begin januari?
een WinterEfteling-meet op 22 januari?
een Beatrix-meet op 31 januari? (op een geheime locatie in Soestdijk
)
een Carnavals-meet op 5, 6, 7 of 8 februari?
een Valentijns-meet op 14 februari? !!!!!!!
een Sneeuwballengevecht-met-warme-chocolademelk-meet op 20 februari?
een Schrikkel-meet op 29 februari? (ownee, dat kan over 4 jaar pas weer)
quote:Op woensdag 22 december 2004 11:12 schreef XMN8R het volgende:
Hey, na een maandje alweer omhoog gekickt?een Midwinternacht-meet zit er niet meer in, dat was gisteren...
een Nieuwjaars-meet dan, ergens begin januari?
een WinterEfteling-meet op 22 januari?
een Beatrix-meet op 31 januari? (op een geheime locatie in Soestdijk
)
een Carnavals-meet op 5, 6, 7 of 8 februari?[/b]
[s]een Valentijns-meet op 14 februari?
een Sneeuwballengevecht-met-warme-chocolademelk-meet op 20 februari?
een Schrikkel-meet op 29 februari? (ownee, dat kan over 4 jaar pas weer)
mee eens!quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:44 schreef Waxxer het volgende:
Okay, 22 januari sneeuw-meet, snwodome Zoeterrrrrrrrmeer![]()
ehm, mag je daar dan ook sneeuwballen gooien?quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:44 schreef Waxxer het volgende:
Okay, 22 januari sneeuw-meet, snwodome Zoeterrrrrrrrmeer![]()
* XMN8R gooit alvast een sneeuwbal naar DMquote:Op zondag 26 december 2004 11:40 schreef DennisMoore het volgende:
Mietjes-meet. Hmm...
Ten gevolge van mijn warme persoonlijkheid kunnen sneeuwballen mij nooit raken.quote:Op zondag 26 december 2004 11:41 schreef XMN8R het volgende:
* XMN8R gooit alvast een sneeuwbal naar DM
Dan bent u bij deze aangesteld voor de supervisie van het chocolademelk-gedeeltequote:Op zondag 26 december 2004 11:42 schreef DennisMoore het volgende:
Ten gevolge van mijn warme persoonlijkheid kunnen sneeuwballen mij nooit raken.
Ik loop zelfs niet met onzichtbare dienbladen...quote:Op zondag 26 december 2004 11:44 schreef XMN8R het volgende:
Dan bent u bij deze aangesteld voor de supervisie van het chocolademelk-gedeelte.
Je hebt de eerste meet toch overleefd?quote:Op zondag 26 december 2004 11:50 schreef DennisMoore het volgende:
Ik loop zelfs niet met onzichtbare dienbladen...
En 'k ben niet zo meeterig ingesteld.
So chances are slim.
Nee, toen ging ik (as usual) in Enschede uit, en kwam toen allemaal internet-homo's tegen.quote:Op zondag 26 december 2004 11:53 schreef XMN8R het volgende:
Je hebt de eerste meet toch overleefd?
Misschien wil Kreator deze keer wel weer mee!
ook toevallig!quote:Op zondag 26 december 2004 11:54 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, toen ging ik (as usual) in Enschede uit, en kwam toen allemaal internet-homo's tegen.
Mja, en ik vond het niet zo heel geweldig om met z'n allen rond een grote tafel te zitten wachten tot iemand de stap waagt om het eerste rondje te bestellen. Krea en ik zijn al snel aan de bar gaan hangen.quote:
Och, het was voor de meeste deelnemers immers de eerste meet. Inmiddels zijn er veel geroutineerde meet-gangers, dus dat eerste rondje zal niet lang meer op zich laten wachtenquote:Op zondag 26 december 2004 12:07 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, en ik vond het niet zo heel geweldig om met z'n allen rond een grote tafel te zitten wachten tot iemand de stap waagt om het eerste rondje te bestellen. Krea en ik zijn al snel aan de bar gaan hangen..
okidoki, maar eerst....quote:Op zondag 26 december 2004 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Bestel de choco maar vast, ik kom er aan!
* XMN8R springt snel opzij - MIS !!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |