SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
Kom kom, die jongen is al arrogant genoeg.quote:Op maandag 25 oktober 2004 01:35 schreef Sloggi het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste grap in jaren hier op Fok! en dat meen ik echt!
Natuurlijk niet, volgend jaar Champions League spelen kun je wel vergeten want je kunt nu nog hoogstens 3de worden.quote:Op maandag 25 oktober 2004 18:50 schreef methodmich het volgende:
Ook in deel 3 hoeft Koeman niet ontslagen te worden.
Helemaal niet eigenlijk.
Ik spreek je nog wel als dit Ajax straks thuis verliest van Feyenoord.quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:11 schreef methodmich het volgende:
Een paar zwarte, geweldig zeg!
En Radegast, stel je niet zo aan. Het ligt niet aan Koeman, jij Co-adept.
Dan verschillen we daarin van mening.quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:19 schreef methodmich het volgende:
Deels, maar ik vind ontslag geen optie.
Dat was ook onverdiend.quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:07 schreef RijstNatie het volgende:
Nee maar als je kijkt naar Maxwell, vind ik zelf behoorlijk matig, ook al heeft tie de goude schoen gewonnen.
Daar pleit ik ook voor jahquote:Op maandag 25 oktober 2004 02:01 schreef Shakes het volgende:
Morten olsen als TD en Michael Laudrup als trainer!
De denen.
ontslag geen optie omdat een nieuwe trainer in het midden van (de eerste helft) van het seizoen de selectie (zowel voetbaltechnisch als karakter-technisch) moet leren kennen ed, maar waarom ligt het waardeloze voetbal van nu in jou ogen niet aan Koeman?quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:19 schreef methodmich het volgende:
Deels, maar ik vind ontslag geen optie.
aan gebrek aan visie lag het niet. Met allemans vriend Beenhakker zijn de problemen ook niet opgelost. Een nieuwe directie zal een eerste goede stap zijn. Daarnaast moet Koeman zijn selectie eens hard aanpakken. Anders kunnen ze honderden Beenhakkers aannemen maar dan ben je nog steeds niet gered.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:37 schreef Spideyman het volgende:
Spidey zegt:
Als supersjaak Beenhakker nou gewoon wordt aangesteld als td komt het allemaal goed met ajax. niet dat ze de landstitel winnen ofzo, maar dan heb je rust en visie in de tent.
Ik heb ook liever dat Koeman opzout, maar is verliezen van NEC niet een beetje te drastisch?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:32 schreef dVTB het volgende:
Hopelijk brengt Johan Neeskens komend weekeinde Ajax de genadeslag toe met NEC; Koeman althans.
NEC heeft maar 1 wedstrijd meer verloren dan Ajax en staat maar 3 punten achter Ajax op de ranglijst...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:44 schreef Radegast het volgende:
Ik heb ook liever dat Koeman opzout, maar is verliezen van NEC niet een beetje te drastisch?
Die wedstrijd moet je ongeveer met 5-0 winnen, hoe uit vorm je ook bent.
Precies, Koeman doet me ook denken aan Gerets in z'n laatste periode bij PSV.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:04 schreef ErikT het volgende:
Ik ben ook echt van mening dat Koeman weg moet. Vorig jaar met belabberd voetbal kampioen geworden, alleen omdat PSV t liet liggen. T jaar ervoor was een goed jaar, daarvoor alleen maar t werk van Adriaanse afgemaakt. Dit jaar de dalende lijn alleen maar verder ingezet, t lijkt nergens naar, hij kan niks binnenkamers houden, kan geen wending maken, hij kan het gewoon niet.
Hij is gewoon te lief, helemaal voor ajax. Hij past daar gewoon niet als trainer. Hij doet me ook een beetje aan Erik Gerets denken aan het einde: hij wil wel, maar hij kan het gewoon niet.
Michael Laudrup lijkt me net als Koeman te lief voor Ajax.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:59 schreef StarGazer het volgende:
Mocht Koeman zelf vertrekken, dan vind ik Michael Laudrup dus echt geen verkeerde optie. Man met een hart voor Ajax, en doet het niet verkeerd bij Brondby toch?
Omdat PSV 't liet liggen. Ja hoor....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:04 schreef ErikT het volgende:
Ik ben ook echt van mening dat Koeman weg moet. Vorig jaar met belabberd voetbal kampioen geworden, alleen omdat PSV t liet liggen. T jaar ervoor was een goed jaar, daarvoor alleen maar t werk van Adriaanse afgemaakt. Dit jaar de dalende lijn alleen maar verder ingezet, t lijkt nergens naar, hij kan niks binnenkamers houden, kan geen wending maken, hij kan het gewoon niet.
Hij is gewoon te lief, helemaal voor ajax. Hij past daar gewoon niet als trainer. Hij doet me ook een beetje aan Erik Gerets denken aan het einde: hij wil wel, maar hij kan het gewoon niet.
Ja.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
Een kenner als jij weet natuurlijk ook wel wie er nóg beter was vorig jaar.
Ajax speelde super slecht.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Omdat PSV 't liet liggen. Ja hoor....
En dan toch de beste zijn...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:52 schreef methodmich het volgende:
Robben was bijna 2/3 van het seizoen out met een blessure...
We weten allemaal hoe met het Co is afgelopenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Michael Laudrup lijkt me net als Koeman te lief voor Ajax.
Je moet een beetje een strenge meester voor de kleuterklas zetten.
Ik stem voor Huub Stevens.
Alsof kampioen worden van 1 speler afhangt....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Als Robben hele jaar fit was dan was PSV kampioen geworden !
Als je een spits hebt die er 30 inlegt ben je meestal kampioenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Alsof kampioen worden van 1 speler afhangt....
Kezman maakte er toch meer dan 30?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je een spits hebt die er 30 inlegt ben je meestal kampioen
ik zeg ook meestalquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kezman maakte er toch meer dan 30?
Ja.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Omdat PSV 't liet liggen. Ja hoor....
Sorry maar ik ben toch echt van mening dat PSV in de wedstrijden tegen ajax te weinig kreeg en het daar beslist is. Dit kwam door domme dingen van PSV-ers zelf, dat bedoel ik met laten liggen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:54 schreef methodmich het volgende:
Dat vind ik zo flauw en totaal onjuist. Je wordt kampioen omdat je de regelmatigste bent, niet omdat anderen het laten liggen.
Ik zeg toch ook niet dat ajax niet terecht kampioen werd? Ik zeg alleen dat het gebeurde omdat PSV het liet liggen, alles wat ajax is heeft zich laten verblinden door het kampioenschap en niet gekeken naar het belabberde spel en bijvoorbeeld naar hoe moeizaam het allemaal ging. En dat vind ik onprofessioneel. Nu is het net alsof de 'crisis' uit het niks komt, maar het is in werkelijkheid al veel langer kommer en kwel.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
Als je het laat liggen wordt je terecht niet kampioen.
Een fitte Robben had gescheeld, maar 'dat is voetbal'. [afbeelding]
Ik richtte me niet tegen jou hoor.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:07 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ajax niet terecht kampioen werd?
Het kampioenschap was niet glansrijk, inderdaad.quote:Ik zeg alleen dat het gebeurde omdat PSV het liet liggen, alles wat ajax is heeft zich laten verblinden door het kampioenschap en niet gekeken naar het belabberde spel en bijvoorbeeld naar hoe moeizaam het allemaal ging. En dat vind ik onprofessioneel. Nu is het net alsof de 'crisis' uit het niks komt, maar het is in werkelijkheid al veel langer kommer en kwel.
Maakt mij in principe niet uit. Voor mijn part Henk ten Cate, als er maar iemand komt die de talenten die aanwezig zijn bij de spelers verder ontwikkelen kan.quote:Op woensdag 3 november 2004 23:26 schreef Chadi het volgende:
Nou er zit niks anders op. Maar wie moet er dan komen?
Nee man, da's te makkelijk voor psv, je wilt toch wel wat concurrentie?quote:Op woensdag 3 november 2004 23:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Koeman moet blijven!
Is ook de enige met wat ervaring en die geschikt kan zijn. Voor de rest hebben we NIEMAND in huis misschien Leo van Veen of zoquote:Op woensdag 3 november 2004 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Maakt mij in principe niet uit. Voor mijn part Henk ten Cate, als er maar iemand komt die de talenten die aanwezig zijn bij de spelers verder ontwikkelen kan.
Nee hoor, die levert AZ en Feyenoord wel. Ik wil dat FC Den Bosch niet rechtstreeks degradeert...quote:Op woensdag 3 november 2004 23:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee man, da's te makkelijk voor psv, je wilt toch wel wat concurrentie?
als jij maar met je mes uit amsterdam blijftquote:Op woensdag 3 november 2004 23:55 schreef Kapmes het volgende:
Wie-o-wie moet Koeman gaan opvolgen...
Volgens mij heb ik je op die gedachte gebracht, niet?quote:Op donderdag 4 november 2004 00:05 schreef twi het volgende:
LAUDRUP!
Had 't nog niet gelezen, dit topic nog niet echt bijgehouden, maar ik sluit me aan bij de eerderen die 'm willen. Michael Laudrup is de manOlsen als TD, alsjeblieft niet. Heeft ook weinig inzicht in aankopen, geloof ik...
Yup, en niet de kleinste ook. Het is inmiddels een obsessie, bedankt!quote:Op donderdag 4 november 2004 00:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je op die gedachte gebracht, niet?
Ik ben de beroerdste niet...quote:Op donderdag 4 november 2004 00:12 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, en niet de kleinste ook. Het is inmiddels een obsessie, bedankt!
Ja inderdaad, fantastisch. En nu weer terug met jullie missie de GGD zo snel en luidruchtig mogelijk te bereiken en de schande van het Nederlandse supporters te worden!quote:Op donderdag 4 november 2004 00:13 schreef Tigger1968 het volgende:
koeman moet blijven,dan zakt die ploeg van jullie nog verder weg....geweldig
Ga je mond spoelen! Jan Woutersquote:Op donderdag 4 november 2004 00:08 schreef Chadi het volgende:
Jan wouters misschien?
Daarom is het ook zo'n goede kandidaat.quote:Op donderdag 4 november 2004 00:22 schreef twi het volgende:
Peter Boeve is geboren om te voetballen en daarna ijsjes te gaan verkopen in de Efteling.
Jij moet vorig jaar op Antarctica hebben doorgebracht? Zo lang ik leef, en da's toch ook alweer 28 jaar, heb ik Ajax nog nooit EN zulk slecht voetbal zien spelen EN tegelijkertijd kampioen zien worden. Met recht een kampioen van de armoede, zeg ik als Ajax-fan.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:54 schreef methodmich het volgende:
Dat vind ik zo flauw en totaal onjuist. Je wordt kampioen omdat je de regelmatigste bent, niet omdat anderen het laten liggen.
weet je nog hoe slecht ajax was onder wouters? met spelers als vierklau, van halst etc.? jezus, wat was dat slechtquote:Op donderdag 4 november 2004 00:47 schreef dVTB het volgende:
[..]
Jij moet vorig jaar op Antarctica hebben doorgebracht? Zo lang ik leef, en da's toch ook alweer 28 jaar, heb ik Ajax nog nooit EN zulk slecht voetbal zien spelen EN tegelijkertijd kampioen zien worden. Met recht een kampioen van de armoede, zeg ik als Ajax-fan.
henk ten cate?quote:Op donderdag 4 november 2004 01:07 schreef Radegast het volgende:
Waarom geen buitenlandse oefenmeester?
Radomir Antic of Ljupko Petrovic.
Dat is geen buitenlanderquote:Op donderdag 4 november 2004 01:42 schreef WAik het volgende:
[..]
henk ten cate?
wel donker(der)quote:Op donderdag 4 november 2004 01:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat is geen buitenlander![]()
Lijkt het? ... - Ja, ik weet inderdaad nog wel hoe belabberd het toen was. Ik doelde met mijn opmerking op de combinatie van EN bizar slecht voetbal spelen EN (toch) kampioen worden. Ik wilde daarmee niet beweren dat Ajax nooit eerder zo slecht heeft gespeeld.quote:Op donderdag 4 november 2004 00:59 schreef Linz het volgende:
weet je nog hoe slecht ajax was onder wouters? met spelers als vierklau, van halst etc.? jezus, wat was dat slecht - zo slecht is het nu lijkt het...![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 01:09 schreef twi het volgende:
MICHAEL LAUDRUP!
Ja wat doet die nou ook alweer de A1 of nie?quote:Op donderdag 4 november 2004 07:09 schreef Showtime het volgende:
Danny Blind aast toch op het trainersschap bij het eerste van Ajax?
Roy?quote:Op donderdag 4 november 2004 10:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met Brian als assisent![]()
Die heeft het veel te druk met zijn bedrijfje in modelpoppetjesquote:Op donderdag 4 november 2004 10:38 schreef Chadi het volgende:
Roy?![]()
yepquote:Op donderdag 4 november 2004 10:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja wat doet die nou ook alweer de A1 of nie?
Hehequote:Op donderdag 4 november 2004 10:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Roy?![]()
Cruyf?quote:Op donderdag 4 november 2004 09:27 schreef dVTB het volgende:
Overigens vind ik op dit moment ook Henk ten Cate de op één na meest geschikte kandidaat. De naam van de meest geschikte kandidaat zal ik maar niet meer noemen...
Eigenlijk moeten die trainers gewoon een prestatiecontract krijgen; bij verlies tegen nietszeggende clubs uit Europa ontslag zonder compensatie mogelijk.quote:Op donderdag 4 november 2004 14:31 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat koeman wacht tot hij ontslagen wordt, dan krijgt hij tenminste nog geld mee
Nou ja een enkele keer kan wel gebeurenquote:Op donderdag 4 november 2004 14:34 schreef Speerik het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten die trainers gewoon een prestatiecontract krijgen; bij verlies tegen nietszeggende clubs uit Europa ontslag zonder compensatie mogelijk.
Alleen methodmich denk ik!quote:Op donderdag 4 november 2004 12:28 schreef DIGGER het volgende:
Hoeveel % zou op de stelling van het topic nu nog met "Nee" antwoorden?
kssssht weg jijquote:Op donderdag 4 november 2004 15:20 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik als Feyenoorder zeg: "KOEMAN MOT BLIJFE"
waarschijnlijk weet zo'n zak de spelers ook beter te motiverenquote:Op donderdag 4 november 2004 16:10 schreef tong80 het volgende:
Hij zat als een zoutzak op de bank. Zet er dan een echte zoutzak neer. Kost minder salaris.
Kampioenen van de armoede bestaan niet. Zelfs niet op Antarctica.quote:Op donderdag 4 november 2004 00:47 schreef dVTB het volgende:
[..]
Jij moet vorig jaar op Antarctica hebben doorgebracht? Zo lang ik leef, en da's toch ook alweer 28 jaar, heb ik Ajax nog nooit EN zulk slecht voetbal zien spelen EN tegelijkertijd kampioen zien worden. Met recht een kampioen van de armoede, zeg ik als Ajax-fan.
nee, ook op een centrale verdediger en een buitenspelerquote:Op donderdag 4 november 2004 17:58 schreef The_Hives het volgende:
niet alles is op 1 spits terug te schuiven
Een Zlatan had Ajax een eind verder geholpen. Gisteren toch ook weer, aanvallend komt er gewoon geen enkel gevaar.quote:Op donderdag 4 november 2004 17:58 schreef The_Hives het volgende:
Er was wel veel meer gevaar voorin, waardoor je de tegenstander ook onzekerder laat spelen en je dus eerder een gat in kan lopen en kan scoren.quote:Op donderdag 4 november 2004 17:58 schreef The_Hives het volgende:
Natuurlijk wel, hij had toch een veto over de transfer? Dat dacht ik tenminste.....quote:Op donderdag 4 november 2004 17:55 schreef methodmich het volgende:
Koeman kan er nog steeds niks aan doen dat zijn spits verkocht werd.
Volgens mij was bij PSV een hele voorhoede weg, kwestie van goed inkopen. Maar ja Koeman en goed inkopen. Met de middelen die ajax heeft moeten ze een redelijk goede brede selectie hebben. Als Zlaten geblesseerd was geraakt wat dan?quote:Op donderdag 4 november 2004 18:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een Zlatan had Ajax een eind verder geholpen. Gisteren toch ook weer, aanvallend komt er gewoon geen enkel gevaar.
Veto, dat is zeer betrekkelijk. Hij had Chivu ook willen houden.quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:35 schreef Radegast het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, hij had toch een veto over de transfer? Dat dacht ik tenminste.....
Verder is dat geen goed excuus voor de malaise waarin Ajax nu verkeert, vind ik.
Dat is ook zijn enige inschattingsfout geweest, denken dat die acht klunzen die ze nu hebben zouden voldoen als aanvallende opties.quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:54 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Volgens mij was bij PSV een hele voorhoede weg, kwestie van goed inkopen. Maar ja Koeman en goed inkopen. Met de middelen die ajax heeft moeten ze een redelijk goede brede selectie hebben. Als Zlaten geblesseerd was geraakt wat dan?
Koeman heeft vandaag een goede opstelling gemaakt, en de zwakste schakels van de laatste tijd uit het elftal gehouden. Maar oh, oh, oh, wat was Willem II ontzettend slecht...nu weet je eigenlijk nog niet hoe je er voor staat.quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:55 schreef Radegast het volgende:
Wie gaan er het slachtoffer worden van Ronald's acute wisselwoede?
Ik denk Wesley Sneijder, Johnny Heitinga en Nigel de Jong.
Volgens mij heeft het bij PSV meer te maken met een andere speelwijze dan de aankopen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:54 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Volgens mij was bij PSV een hele voorhoede weg, kwestie van goed inkopen. Maar ja Koeman en goed inkopen. Met de middelen die ajax heeft moeten ze een redelijk goede brede selectie hebben. Als Zlaten geblesseerd was geraakt wat dan?
Psv heeft gewoon het geluk gehad dat ze niet vast gebakken zitten aan een speelstijl met 3 spitsen. Ik ben er heilig van overtuigd dat ajax met een 442 veel hogere ogen zou gooien dan nu het geval is.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:42 schreef Positive_Thinking het volgende:
Speelstijl en aankopen. PSV heeft goede vervangers klaarstaan die aan kunnen sluiten bij de hoofdmacht. Ook deze kopen topclubs vaak in. Structureel heeft PSV het beter voor elkaar dan ajax op dit moment.
Koeman moet uberhaupt niet ontslagen worden!!quote:Op donderdag 11 november 2004 10:45 schreef Suijk het volgende:
Als ie wint, heeft ie weer krediet tot aan de winterstop. Lijkt me ook de beste oplossing om in die periode van coach te wisselen.
dan verkoop de halve selectie maar, kan koeman nog lekker wat spelers gaan kopenquote:Op donderdag 11 november 2004 10:49 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Koeman moet uberhaupt niet ontslagen worden!!
In een stabiele omgeving komt alles dit seizoen wel in orde. Een trainerswissel zal alleen alles nog maar erger maken vrees ik. Daarbij valt Koeman imo ook niet veel te verwijten, ik verwijt de spelers zelf meer.
als je de 2e zin even leest........quote:Op donderdag 11 november 2004 12:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan verkoop de halve selectie maar, kan koeman nog lekker wat spelers gaan kopen
had k gedaanquote:Op donderdag 11 november 2004 12:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
als je de 2e zin even leest........
Ik geloof er nog helemaal niks van. Klinkt me ook niet logisch. Zou opzich niet erg zijn trouwens..quote:Op donderdag 11 november 2004 13:50 schreef X-pertDreamer het volgende:
Koeman neemt vandaag ontslag volgens een aantal andere forums:
http://www.voetbalprimeur.nl/forum/viewtopic.php?p=4786#4786
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum12/508.php
Ikzelf had gistermiddag een bijna dezelfde bericht gekregen van een kennis dat R Koeman vandaag zijn ontslag indiend
En hoezo klinkt het niet logisch..!!?quote:Op donderdag 11 november 2004 14:04 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik geloof er nog helemaal niks van. Klinkt me ook niet logisch. Zou opzich niet erg zijn trouwens..
Ja, ik vind het ook heel vreemd, maarja misschien is het wel een stukje psychologie van Koemanquote:Op donderdag 11 november 2004 15:41 schreef Speerik het volgende:
Dat is ook zo.
Toch vond ik het verdacht toen ik hoorde dat ze drie dagen vrijaf hadden gekregen. Je gooit je team helemaal om en hoeveel extra trainingen geef je om een beetje ingespeeld te raken? NUL. Sterker nog, neem allemaal lekker vrij tot donderdag! Vooral de verdediging hoeft helemaal niet een beetje te oefenen om het waardeloze koppel kuit+kaloe af te stoppen. Misschien ben ik een beetje negatief, maar ik vind Koeman al sinds de aankoop van Peeters een waardeloze trainer.
Misschien is het juist wel goed om ze drie dagen vrij te geven. Even elkaar niet zien, even geen gezeik met interviews na de training, dus lekker fris aantreden tegen Feyenoord.quote:Op donderdag 11 november 2004 15:41 schreef Speerik het volgende:
Dat is ook zo.
Toch vond ik het verdacht toen ik hoorde dat ze drie dagen vrijaf hadden gekregen. Je gooit je team helemaal om en hoeveel extra trainingen geef je om een beetje ingespeeld te raken? NUL. Sterker nog, neem allemaal lekker vrij tot donderdag! Vooral de verdediging hoeft helemaal niet een beetje te oefenen om het waardeloze koppel kuit+kaloe af te stoppen. Misschien ben ik een beetje negatief, maar ik vind Koeman al sinds de aankoop van Peeters een waardeloze trainer.
19 miljoen om precies te zijnquote:Op donderdag 11 november 2004 15:33 schreef The_Hives het volgende:
Nee hoor, niet als je meer dan 10 miljoen op je rekening hebt.
niets aan de handquote:Op maandag 15 november 2004 17:24 schreef RijstNatie het volgende:
in princiepe is er niks aan de hand, 4e paar punte achter feyenoord en az.
De magie is er wel een beetje van af
Sommigen hebben het nog niet helemaal door.quote:Op maandag 15 november 2004 17:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
niets aan de hand
wat klopt er hier niet?quote:Op maandag 15 november 2004 18:03 schreef jerryx het volgende:
Accepteer nou eens dat ook Ajax wel eens mindere seizoenen draait!
Koeman heeft de halve finale van de Champions League gehaald met jullie, 2 landskampioenschappen gehaald én de beker. Dat is toch wel het maximale wat er toen nu toe te pakken viel met dit team. Dat Ibrahimovic verkocht is, tegen zijn zin, is niet zijn schuld.
hier heb je (deels) gelijk in.quote:Heb wat meer respect voor die man, en ga liever op die vd Eijden zeuren, die is de verantwoordelijke van het dipje waar Ajax inzit/zat. Het gelijkspel tegen Feyenoord is best knap, en jullie hadden zelfs bijna gewonnen!
Vertelquote:Op maandag 15 november 2004 18:23 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wat klopt er hier niet?
Welk deel dan niet, vind je?quote:hier heb je (deels) gelijk in.
het was kwart finalequote:Op maandag 15 november 2004 18:48 schreef jerryx het volgende:
[..]
Vertel
het is niet alleen de fout van vd eijden, ook jaakke en slop hebben een flinke vinger in de pap.quote:Welk deel dan niet, vind je?
quote:Op maandag 15 november 2004 18:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
het was kwart finale
Dat ook. Maar als het aan Koeman lag was Zlatan gebleven. Maar die kan natuurlijk nooit tegen het hele bestuur, dat alleen aan geld denkt, op.quote:het is niet alleen de fout van vd eijden, ook jaakke en slop hebben een flinke vinger in de pap.
Rick dram nie zoquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:36 schreef HERMIE het volgende:
het ligt aan de spelers tis gewoon niet wat geen inzet geen strijd geen doodskoppen niks en ewout goa eens naar bed hen
dat is echt niet het enige probleem bij ajax hoor...quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:44 schreef 9christensen het volgende:
ze hebben geen goede spits. das het hele punt met de joden
als zlatan er nog had gevoetbald hadden ze er veel beter voor gestaan.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:47 schreef keijz het volgende:
[..]
dat is echt niet het enige probleem bij ajax hoor...
Het zal wel gaan tussen PSV en AZ.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:52 schreef dVTB het volgende:
Koeman had zich voor de wedstrijd tegen Juve al meesterlijk ingedekt (daar issie WEL goed in) tegen de naderende nederlaag, door te verklaren dat Ajax frank en vrij zou gaan spelen. Dat Koeman niet geschikt is als trainer van Ajax is al maanden duidelijk. De rest van seizoen resteren slechts twee vragen: gaat Ajax überhaupt Europees winteren en kan Ajax nog meedoen in de strijd om de tweede plaats?
Onzin. PSV moet nog bij AZ, ,Feyenoord en Ajax op bezoek en krijgt nog Feyenoord thuis. Dat zijn dus 12 punten die toch erg lastig te behalen zijn (en zomaar eens allen verloren kunnen gaan). Ajax komt echt nog wel terug hoor, en AZ kan het echt niet tot het einde van het seizoen bijbenen (zag je vorig jaar ook, na de winterstop was AZ uitgeblust).quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:01 schreef edje34 het volgende:
[..]
Het zal wel gaan tussen PSV en AZ.
Ik zie Ajax niet overwinteren dit jaar,zou ook niet verdiend zijn.
Volgend jaar beter onder een nieuwe trainer
Weet ik niet zonet. Dan waren er intern (?) veel meer problemen met spelers als VDVaart, Heitinga en weet ik met wie hij problemen had.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:59 schreef 9christensen het volgende:
als zlatan er nog had gevoetbald hadden ze er veel beter voor gestaan.
Ach, laat ik eens serieus op je in gaan.quote:
Misschien ben ik niet goed op de hoogte, maar wat maakt Michael Laudrup een goede trainer voor Ajax? Het feit dat het een goede voetballer was? Of ontgaat mij soms een imposante staat van dienst die Laudrup ergens heeft opgebouwd als trainer?quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:06 schreef twi het volgende:
Ach, 3-4-3 met Babel zie ik wel zitten. Zodra 'ie weer met Anastasiou begint te kloten, mag 'ie vertrekken. Tot die tijd mag 'ie het seizoen uitzingen. En dan alsjeblieft Michael Laudrup halen...
Hij doet het uitstekend bij Brondby IF, met hier en daar toch een aantal jonge spelers. Bovendien heeft 'ie een Ajax-verleden en is het eens niet een Nederlander. Bovendien kijken de spelers tegen zo'n speler op. Ondanks de staat van dienst van Koeman heb ik het gevoel dat een speler als Laudrup toch wat meer uitstraling en aanzien heeft.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:28 schreef dVTB het volgende:
[..]
Misschien ben ik niet goed op de hoogte, maar wat maakt Michael Laudrup een goede trainer voor Ajax? Het feit dat het een goede voetballer was? Of ontgaat mij soms een imposante staat van dienst die Laudrup ergens heeft opgebouwd als trainer?
Je moet er wel rekening mee houden dat AZ in de zomer goed heeft ingekocht, en nu meer spelers heeft die ongeveer het basis elftal-niveau hebben. Die zullen dit seizoen dus wel een iets langere adem hebben.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:08 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin. PSV moet nog bij AZ, ,Feyenoord en Ajax op bezoek en krijgt nog Feyenoord thuis. Dat zijn dus 12 punten die toch erg lastig te behalen zijn (en zomaar eens allen verloren kunnen gaan). Ajax komt echt nog wel terug hoor, en AZ kan het echt niet tot het einde van het seizoen bijbenen (zag je vorig jaar ook, na de winterstop was AZ uitgeblust).
1 juli 2006quote:Op woensdag 24 november 2004 12:23 schreef rubbereend het volgende:
tot wanneer loopt het contract van Koeman
yea right...denk je nou echt dat koeman dit elftal weer kan opbouwenquote:Op woensdag 24 november 2004 04:24 schreef Catch22- het volgende:
koeman mag toch wel blijven. De huidige selectie draaide/draait nog niet helemaal lekker. Begrijpelijk, want er is wel eea veranderd. En daarbij missen we een paar spelers op belangrijke posities. Maar daar komt middels de nieuweling in de spits een beetje verandering in
nu nog een goede verdediger en we zijn klaar
en danquote:Op woensdag 24 november 2004 12:46 schreef Radegast het volgende:
Koeman mag het seizoen afmaken, meer ook niet.
Hoewel ik een Adriaanse-aanhanger ben, doe toch maar niet.quote:Op woensdag 24 november 2004 12:47 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
en danCo
terug
waarom niet, dat lijkt mij ook hetbeste voor ajaxquote:Op woensdag 24 november 2004 13:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoewel ik een Adriaanse-aanhanger ben, doe toch maar niet.
Denk niet dat het slim is om een man met zo'n ego die enorm gekrenkt is door Ajax, terug te nemen wanneer zo'n 90% van 't publiek het niet in 'm ziet zitten.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:34 schreef rubbereend het volgende:
waarom niet, dat lijkt mij ook hetbeste voor ajax
90% lijkt mij een beetje overdrevenquote:Op woensdag 24 november 2004 13:42 schreef twi het volgende:
[..]
Denk niet dat het slim is om een man met zo'n ego die enorm gekrenkt is door Ajax, terug te nemen wanneer zo'n 90% van 't publiek het niet in 'm ziet zitten.
Een trainer terughalen vind ik geen goede zaak.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom niet, dat lijkt mij ook hetbeste voor ajax
Overdrijf niet zo.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:05 schreef StarGazer het volgende:
CO
nee dank je. Niet nog een keer die ellende.
Te jong jah, te onervaren. En een Blind die hem met een stel hopeloze aankopen opzadelde. Op Laudrup na dan.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo.
Jan Wouters was 364x erger.![]()
100 % mee eens.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:05 schreef StarGazer het volgende:
CO
nee dank je. Niet nog een keer die ellende.
conclusie?quote:Op donderdag 25 november 2004 02:22 schreef Radegast het volgende:
De balans na 25 wedstrijden Champions League met Ronald Koeman aan het roer.
6 keer winst, 8 keer gelijkgespeeld en 11 keer verloren.
24 doelpunten gemaakt, 29 doelpunten geincasseerd.
(2003/04 voorronde wedstrijden tegen Grazer AK niet meegerekend,1-1 en 2-1)
Ook mee eens.quote:Op woensdag 24 november 2004 16:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
100 % mee eens.
Ik vind het niet echt indrukwekkend.quote:Op donderdag 25 november 2004 02:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
conclusie?
Inderdaad, Morten Olsen is een goed voorbeeldquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:47 schreef methodmich het volgende:
Er zijn coaches met mindere resultaten in een minder aansprekend toernooi op te noemen.
Ach, Adriaanse heeft het nog niet eens zo gek gedaan in de Champions League met Willem II.quote:Sommigen ervan worden soms nog genoemd als "redder" voor Ajax, kan je nagaan.
Klopt, Ajax heeft tegen Club Brugge en Maccabi Tel Aviv simpelweg gefaald als geheel.quote:De poules in acht genomen, vind ik dat Ajax alleen tegen Maccabi Tel Aviv en Club Brugge echt gefaald heeft, andere duels waren geen schande om te verliezen.
Nou vooruit, in die eerste Champions League-campagne heeft Koeman het nog wel redelijk gedaan.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:32 schreef methodmich het volgende:
Dat deed Koeman in de eerste campagne dus wel, want je kan niet zeggen dat de CL-kwartfinaleplek in 2002 met puur aanvallend voetbal werd behaald. Wel met veel strijdlust en elke keer weer een ploeg die boven zichzelf uit kon stijgen.
En mensen die triljarden over de balk smijten hou je wel de hand boven het hoofd.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:31 schreef PJORourke het volgende:
Erger vind ik nog dat hij weer miljoenen mag gaan uitgeven.
Die kopen geen Bob Peters voor hetzelfde geld dat ze voor Pierre van Hooijdonk kregen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
En mensen die triljarden over de balk smijten hou je wel de hand boven het hoofd.![]()
Ze zijn nog steeds niet door hoorquote:Op woensdag 8 december 2004 21:24 schreef popolon het volgende:
Mag weer even blijven, wereldgoal van Galasek.
van Galasek en Demichelisquote:Op woensdag 8 december 2004 21:24 schreef popolon het volgende:
Mag weer even blijven, wereldgoal van Galasek.
Net zo'n klein kind dat nog niet naar bed wil;quote:Op woensdag 8 december 2004 22:10 schreef Dos37 het volgende:
nog heel even
nog heel heel heel eventjesquote:Op woensdag 8 december 2004 22:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Net zo'n klein kind dat nog niet naar bed wil;
Nog heeeeel eventjes, nog super kort eventjes, toe, please, heel kort ...
Het begint met ambitie....quote:Op donderdag 9 december 2004 00:32 schreef Radegast het volgende:
Ajax heeft thuis altijd gewonnen van Duitse tegenstanders. Een 100% score.
En toen was er Koeman.......
Beenhakker terugquote:Op donderdag 9 december 2004 00:34 schreef Linz het volgende:
Koeman is een prima trainer met genoeg tactisch inzicht, alleen z'n aankopen moeten wat beter. Een goed technisch directeur zou op z'n plaats zijn, dus Beenhakker kan wat mij betreft terug. Koeman moet dus blijven. Wat is het alternatief anyway?
Ja waarom begon die eigenlijk op de bank? Horen Sneijder en Van der Vaart niet standaard elke wedstrijd in de basis?quote:Op donderdag 9 december 2004 00:35 schreef tong80 het volgende:
Ook klasse dat je de carrière van van der Vaart een boost hebt gegeven. Die is na vanavond niet meer te houden door Ajax.
Hij heeft toch goeie aankopen gedaan? Met de huidige spelersgroep is het voor iedere trainer lastig op internationaal niveau.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beenhakker terug
De enige coach die met van Basten niet wist te presteren.
Precies de aankopen van Beenhakkert.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:39 schreef Linz het volgende:
Hij heeft toch goeie aankopen gedaan? Met de huidige spelersgroep is het voor iedere trainer lastig op internationaal niveau.
Ah zo, dus dat speelt nog steeds bij Ajax. Ik dacht dat het al uit de wereld was toen Van Basten het tegendeel bewees.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:40 schreef tong80 het volgende:
Volgens Koeman kunnen ze niet samen in één elftal. Een vuile PSVer is het.
Koeman zou Piet Keizer nog op de bank hebben gezet. Want samen met Cruijff was dat teveel techniek op de vierkante kilometer.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:41 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ah zo, dus dat speelt nog steeds bij Ajax. Ik dacht dat het al uit de wereld was toen Van Basten het tegendeel bewees.
Of een vervanger voor Cruyff kopen.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:42 schreef tong80 het volgende:
Koeman zou Piet Keizer nog op de bank hebben gezet. Want samen met Cruijff was dat teveel techniek op de vierkante kilometer.
quote:Op woensdag 8 december 2004 21:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds niet door hoor![]()
Henk Ten Cate wordt kampioen met Barcelona en traint dagelijks met sterren als Ronaldinho, Deco en Eto'o. Denk je echt dat hij naar Ajax komt om uitgescholden te worden door Sneijder?quote:Op donderdag 9 december 2004 01:10 schreef tong80 het volgende:
Doe Henk ten Cate maar. Speelt aanvallend en laat de jeugd doorstromen.
Dat was op het moment dat Ajax nog gelijk stond en Maccabi voor tegen Juve, dan moet je aanvallend wat meer proberen. Ik had het wel begrepen, al ben ik achteraf blij dat hij dat niet gedaan heeft, vraag me af of het de juiste uitwerking zou hebben gehad. Vdv maakt al heel lang het verschil niet meer.quote:Op donderdag 9 december 2004 08:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat ik opvallend vond is dat Koeman achteraf zei dat hij De Jong eruit wilde halen voor Raffie. De Jong was op dat moment een van de beste spelers. Gelukkig heeft Sneeuwvlokje het niet gedaan.
Hij gaf volgens mij aan, dat er even gekeken moest worden hoe het met Grygera was, voordat de wissel doorgevoerd moest worden. Toen werden ze er allebei maar uitgehaald.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:52 schreef The_Hives het volgende:
Werd er bij de wissel nog op de kop van Sneijder ingezoemd? Het leek wel alsof hij weer zo'n arrogante kop trok, dat hij zijn wissel niet begreep....
Die zal wel gek zijn als hij naar Ajax gaat. Hij gaat nu prima bij Barça. Ajax zal toch moeten selecteren uit een ander soort garnituur.quote:Op donderdag 9 december 2004 01:16 schreef Mindlight het volgende:
Henk ten Cate, inderdaad een rustige zeer goede coach die op dit moment prima bij Ajax past. Nadeel bij Henk is het dichte dak in de Arena. Het wordt dan nogal mistig ben ik bang
Mitea speelde (is) slecht (die goal had Boukhari ook gemaakt), dus de wissel was niet verkeerd - je kunt hooguit zeggen te laat .quote:Op donderdag 9 december 2004 11:57 schreef twi het volgende:
Ontzettend slecht wisselbeleid weer. Okee, Mitea speelde behoudens z'n goal niet goed, maar hij was er nog niet uit of er was een uitgelezen mogelijkheid om van z'n snelheid te profiteren in een counter. Helaas stond Boukhari er al, die de bal gelijk verprutste. Boukhari speelde goed tegen Twente, maar hij mag nou wel weer terug naar Breda.
quote:Op donderdag 9 december 2004 08:53 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Henk Ten Cate wordt kampioen met Barcelona en traint dagelijks met sterren als Ronaldinho, Deco en Eto'o. Denk je echt dat hij naar Ajax komt om uitgescholden te worden door Sneijder?
Als Van der Eyden mocht terugkomen, dan mag Adriaanse dat ook. De AZ-trainer heeft dat deels zelf in de hand, door in elk geval constant goed te blijven presteren met AZ en dit seizoen vóór Ajax te eindigen op de ranglijst; zeker niet onmogelijk, noch ondenkbaar.quote:Op donderdag 9 december 2004 01:10 schreef tong80 het volgende:
Co Adriaanse is kapot gemaakt door de media helaas kan ie niet meer terugkomen.
Arie vanderEyden die hem ontsloeg moet zich bereaden. En 2 seconden nadenken en dan weg vluchten uit de Arena. Hij was ooit veroordeeld voor zwartrgeld praktijken, maar mocht weer terugkomen. Louche vent en Ajax onwaardig.
Mitea is absoluut niet slecht. Hij speelde niet erg sterk, maar hij zorgde wel voor wat gevaar. Daarnaast is hij sneller dan Boukhari en veel effectiever.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Mitea speelde (is) slecht (die goal had Boukhari ook gemaakt), dus de wissel was niet verkeerd - je kunt hooguit zeggen te laat .
Laat me niet lachen...quote:Op donderdag 9 december 2004 20:03 schreef methodmich het volgende:
Die was beter dan Co, dat wel.
Daar heeft hij de tijd nooit voor gekregen.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:08 schreef methodmich het volgende:
Co heeft niks gepresteerd met Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |