als zlatan er nog had gevoetbald hadden ze er veel beter voor gestaan.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:47 schreef keijz het volgende:
[..]
dat is echt niet het enige probleem bij ajax hoor...
Het zal wel gaan tussen PSV en AZ.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:52 schreef dVTB het volgende:
Koeman had zich voor de wedstrijd tegen Juve al meesterlijk ingedekt (daar issie WEL goed in) tegen de naderende nederlaag, door te verklaren dat Ajax frank en vrij zou gaan spelen. Dat Koeman niet geschikt is als trainer van Ajax is al maanden duidelijk. De rest van seizoen resteren slechts twee vragen: gaat Ajax überhaupt Europees winteren en kan Ajax nog meedoen in de strijd om de tweede plaats?
Onzin. PSV moet nog bij AZ, ,Feyenoord en Ajax op bezoek en krijgt nog Feyenoord thuis. Dat zijn dus 12 punten die toch erg lastig te behalen zijn (en zomaar eens allen verloren kunnen gaan). Ajax komt echt nog wel terug hoor, en AZ kan het echt niet tot het einde van het seizoen bijbenen (zag je vorig jaar ook, na de winterstop was AZ uitgeblust).quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:01 schreef edje34 het volgende:
[..]
Het zal wel gaan tussen PSV en AZ.
Ik zie Ajax niet overwinteren dit jaar,zou ook niet verdiend zijn.
Volgend jaar beter onder een nieuwe trainer
Weet ik niet zonet. Dan waren er intern (?) veel meer problemen met spelers als VDVaart, Heitinga en weet ik met wie hij problemen had.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:59 schreef 9christensen het volgende:
als zlatan er nog had gevoetbald hadden ze er veel beter voor gestaan.
Ach, laat ik eens serieus op je in gaan.quote:
Misschien ben ik niet goed op de hoogte, maar wat maakt Michael Laudrup een goede trainer voor Ajax? Het feit dat het een goede voetballer was? Of ontgaat mij soms een imposante staat van dienst die Laudrup ergens heeft opgebouwd als trainer?quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:06 schreef twi het volgende:
Ach, 3-4-3 met Babel zie ik wel zitten. Zodra 'ie weer met Anastasiou begint te kloten, mag 'ie vertrekken. Tot die tijd mag 'ie het seizoen uitzingen. En dan alsjeblieft Michael Laudrup halen...
Hij doet het uitstekend bij Brondby IF, met hier en daar toch een aantal jonge spelers. Bovendien heeft 'ie een Ajax-verleden en is het eens niet een Nederlander. Bovendien kijken de spelers tegen zo'n speler op. Ondanks de staat van dienst van Koeman heb ik het gevoel dat een speler als Laudrup toch wat meer uitstraling en aanzien heeft.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:28 schreef dVTB het volgende:
[..]
Misschien ben ik niet goed op de hoogte, maar wat maakt Michael Laudrup een goede trainer voor Ajax? Het feit dat het een goede voetballer was? Of ontgaat mij soms een imposante staat van dienst die Laudrup ergens heeft opgebouwd als trainer?
Je moet er wel rekening mee houden dat AZ in de zomer goed heeft ingekocht, en nu meer spelers heeft die ongeveer het basis elftal-niveau hebben. Die zullen dit seizoen dus wel een iets langere adem hebben.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:08 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin. PSV moet nog bij AZ, ,Feyenoord en Ajax op bezoek en krijgt nog Feyenoord thuis. Dat zijn dus 12 punten die toch erg lastig te behalen zijn (en zomaar eens allen verloren kunnen gaan). Ajax komt echt nog wel terug hoor, en AZ kan het echt niet tot het einde van het seizoen bijbenen (zag je vorig jaar ook, na de winterstop was AZ uitgeblust).
1 juli 2006quote:Op woensdag 24 november 2004 12:23 schreef rubbereend het volgende:
tot wanneer loopt het contract van Koeman
yea right...denk je nou echt dat koeman dit elftal weer kan opbouwenquote:Op woensdag 24 november 2004 04:24 schreef Catch22- het volgende:
koeman mag toch wel blijven. De huidige selectie draaide/draait nog niet helemaal lekker. Begrijpelijk, want er is wel eea veranderd. En daarbij missen we een paar spelers op belangrijke posities. Maar daar komt middels de nieuweling in de spits een beetje verandering in
nu nog een goede verdediger en we zijn klaar
en danquote:Op woensdag 24 november 2004 12:46 schreef Radegast het volgende:
Koeman mag het seizoen afmaken, meer ook niet.
Hoewel ik een Adriaanse-aanhanger ben, doe toch maar niet.quote:Op woensdag 24 november 2004 12:47 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
en danCo
terug
waarom niet, dat lijkt mij ook hetbeste voor ajaxquote:Op woensdag 24 november 2004 13:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoewel ik een Adriaanse-aanhanger ben, doe toch maar niet.
Denk niet dat het slim is om een man met zo'n ego die enorm gekrenkt is door Ajax, terug te nemen wanneer zo'n 90% van 't publiek het niet in 'm ziet zitten.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:34 schreef rubbereend het volgende:
waarom niet, dat lijkt mij ook hetbeste voor ajax
90% lijkt mij een beetje overdrevenquote:Op woensdag 24 november 2004 13:42 schreef twi het volgende:
[..]
Denk niet dat het slim is om een man met zo'n ego die enorm gekrenkt is door Ajax, terug te nemen wanneer zo'n 90% van 't publiek het niet in 'm ziet zitten.
Een trainer terughalen vind ik geen goede zaak.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom niet, dat lijkt mij ook hetbeste voor ajax
Overdrijf niet zo.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:05 schreef StarGazer het volgende:
CO
nee dank je. Niet nog een keer die ellende.
Te jong jah, te onervaren. En een Blind die hem met een stel hopeloze aankopen opzadelde. Op Laudrup na dan.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo.
Jan Wouters was 364x erger.![]()
100 % mee eens.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:05 schreef StarGazer het volgende:
CO
nee dank je. Niet nog een keer die ellende.
conclusie?quote:Op donderdag 25 november 2004 02:22 schreef Radegast het volgende:
De balans na 25 wedstrijden Champions League met Ronald Koeman aan het roer.
6 keer winst, 8 keer gelijkgespeeld en 11 keer verloren.
24 doelpunten gemaakt, 29 doelpunten geincasseerd.
(2003/04 voorronde wedstrijden tegen Grazer AK niet meegerekend,1-1 en 2-1)
Ook mee eens.quote:Op woensdag 24 november 2004 16:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
100 % mee eens.
Ik vind het niet echt indrukwekkend.quote:Op donderdag 25 november 2004 02:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
conclusie?
Inderdaad, Morten Olsen is een goed voorbeeldquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:47 schreef methodmich het volgende:
Er zijn coaches met mindere resultaten in een minder aansprekend toernooi op te noemen.
Ach, Adriaanse heeft het nog niet eens zo gek gedaan in de Champions League met Willem II.quote:Sommigen ervan worden soms nog genoemd als "redder" voor Ajax, kan je nagaan.
Klopt, Ajax heeft tegen Club Brugge en Maccabi Tel Aviv simpelweg gefaald als geheel.quote:De poules in acht genomen, vind ik dat Ajax alleen tegen Maccabi Tel Aviv en Club Brugge echt gefaald heeft, andere duels waren geen schande om te verliezen.
Nou vooruit, in die eerste Champions League-campagne heeft Koeman het nog wel redelijk gedaan.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:32 schreef methodmich het volgende:
Dat deed Koeman in de eerste campagne dus wel, want je kan niet zeggen dat de CL-kwartfinaleplek in 2002 met puur aanvallend voetbal werd behaald. Wel met veel strijdlust en elke keer weer een ploeg die boven zichzelf uit kon stijgen.
En mensen die triljarden over de balk smijten hou je wel de hand boven het hoofd.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:31 schreef PJORourke het volgende:
Erger vind ik nog dat hij weer miljoenen mag gaan uitgeven.
Die kopen geen Bob Peters voor hetzelfde geld dat ze voor Pierre van Hooijdonk kregen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
En mensen die triljarden over de balk smijten hou je wel de hand boven het hoofd.![]()
Ze zijn nog steeds niet door hoorquote:Op woensdag 8 december 2004 21:24 schreef popolon het volgende:
Mag weer even blijven, wereldgoal van Galasek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |