Ook hier, openingstekst is inmiddels aangepast!quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:54 schreef ElsCapone het volgende:
Hellup, waar moeten we nou napraten??
*check*quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:15 schreef ElsCapone het volgende:
Zijn jullie trouwens ook zo moe? en dan moet de werkweek nog beginnen...![]()
Gelukkig ben ik vrij deze week!quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:15 schreef ElsCapone het volgende:
Wat dan wel?quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:15 schreef Uhmmie het volgende:
euh.. dat is geen moskee
quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:15 schreef Ouwesok het volgende:Onverwachte publiciteit voor dit medium, maar toch: Jos krijgt een ban voor onbepaalde tijd
.
[afbeelding]
Hij is het uitroepteken vergeten
quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:15 schreef ElsCapone het volgende:
Mjam, Japanse grill is zo lekker!!quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:19 schreef Shark.Bait het volgende:
Wist U dat:
-Shark.Bait de avond ervoor van de Japanse grill had genoten en daarom walmen knoflook uitademde![]()
Ik denk dat het gewoon te gezellig was!quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:31 schreef Offy het volgende:
Was inderdaad weer erg gezellig (uiteraard), straks maar eventjes foto's uitzoeken. Het valt me trouwens wel op dat ik in verhouding met de dierentuinen beduidend minder foto's heb gemaakt
Hoe kan jij nou moe zijnquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:15 schreef ElsCapone het volgende:
Wie is dat?quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:36 schreef Ouwesok het volgende:
En zo werd het dan toch nog een beetje een portretmeet
Profielschot op hoog niveauergens boven de wijzerplaat zeg maar
[afbeelding]
wij van PdeH logistics dachten dat jij om 8 uur nog wel aan het bier zou zittenquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Oooo dus daarom waren we zo vroeg thuis...We hebben gewoon de helft gemist
Oceanonix meisje, gaat het weer een beetje?
Echt?quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:36 schreef Xilantof het volgende:
ik heb ook minder foto's
achja, maakt niet zo heel veel uit.
Hoezo? Door mijn korte reistijd bedoel je?quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:36 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou moe zijn
ElsCapone, mooie foto van een mooie dame dus.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:37 schreef Ymke het volgende:
[..]
Wie is dat?
Dank je , ik begin nu iedereen aardig te herkennen op de fotosquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:44 schreef Borelius het volgende:
[..]
ElsCapone
quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:43 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Echt?
Ik heb je anders toch minstens twintig foto's van die bloem in de snackbar zien maken!
En wie is die dame helemaal rechts, met dat korten haar?quote:
-dubbel-quote:
wat sta je d'r relaxed bij Xil......quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:36 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
Ja, dat vroeg ik me ook af toen ik de foto van je zag in het plastic in dat hoekje, ben je al weer in staat om mee te kijken?quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
....Oceanonix meisje, gaat het weer een beetje?
Is dat niet zo dan??quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:41 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
wij van PdeH logistics dachten dat jij om 8 uur nog wel aan het bier zou zitten
quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:44 schreef Borelius het volgende:
[..]
ElsCapone, mooie foto van een mooie dame dus.
En, helpt datquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:50 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
daar word ik verlegen van hoor!
Ja, dat heeft ook veel gescheeld. Maar ik denk dat het voornamelijk komt door mijn dierentuinenverslavingquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:42 schreef k_man het volgende:
Lag dat ook niet een heel klein beetje aan het weer Offy?
Dat is Beertje_quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:46 schreef Ymke het volgende:
[..]
En wie is die dame helemaal rechts, met dat korten haar?
En dat rooie kadertje eromheen is van mijquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:49 schreef Subhuman het volgende:
Hey da's mijn autootje op die foto!
merciquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:53 schreef Offy het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ook veel gescheeld. Maar ik denk dat het voornamelijk komt door mijn dierentuinenverslaving
[..]
Dat is Beertje_
niet slim om op hém te reageren, aangezien hij niet echt al te aardig is, en mijn foto gebruiktquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:46 schreef Ymke het volgende:
[..]
En wie is die dame helemaal rechts, met dat korten haar?
Héquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:47 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
wat sta je d'r relaxed bij Xil......
moet je kijken wat je ff daarvoor nog aan het doen was
[afbeelding]
ik weet het brakke plaat en qtel stond er beetje voor, maar de actie is zo prachtig...
kwijt[/b]
muuuu?? jaaaaaaaaaquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:52 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
En, helpt dat
Nou had ik eerder dit topic al harde maatregelen aangekondigd aangaande een uitroeptekenquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
de lokale horeca is ook aan een onderzoek onderworpen:
1. tijd voor warme chocomel
[afbeelding]
2. Als afsluiting ff met 25 man een snackbar overvallen
[afbeelding]
hulde dat alles nog steeds redelijk snel gebracht werd
Je gaat teveel met PdeHoog omquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:36 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
Nee, dat zijn inwoners van Naardenquote:
maar aan de fotoos te zien qua lokatie.. en dat ik naarden wel klein beetje kenquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat dan wel?
En wie ben jij?Was jij bij de meet?
valt reuze mee!quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je gaat teveel met PdeHoog om
Mijn jas is te rood
Hierbij dient aangetekend te worden dat het hier een snackbar betreft en geen shoarmazaak, het broodje shoarma is dientengevolge dan ook niet voor herhaling vatbaar, overige zaken gaven een goede en verzorgde indruk.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
2. Als afsluiting ff met 25 man een snackbar overvallen
[afbeelding]
hulde dat alles nog steeds redelijk snel gebracht werd
Ik had de boodschap al doorgekregenquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:08 schreef Borelius het volgende:
In gewoon nederlands, hij bedoelt:: het is FOK! en niet FOK weet-je-wel.....
lolquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:19 schreef De_Warme_bakker het volgende:
zeg... ruzie ofzo? elkaar uit de weg gaan?![]()
[afbeelding]
Een linkje kan ook (beter).quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:20 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Zeg thomas, is er misschien de mogelijkheid om die groepsfoto op origineel formaat te posten, tegen alle FOK!-regels is, zodat je wel iemand zijn neus van zijn oog kan onderscheiden? 550 pixels is toch beetje weinig
naar je FOK adres?quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:24 schreef Rewimo het volgende:
Anders mail je hem maar even, onze server heeft plek zat
quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:20 schreef pea4fun het volgende:
Gelukkig hadden we Rewimo bij ons om alles in goede banen te leiden
[afbeelding]
Is primaquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
naar je FOK adres?
En ik mag wel zeggen dat er geen wanklank is gevallenquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:20 schreef pea4fun het volgende:
Gelukkig hadden we Rewimo bij ons om alles in goede banen te leiden
Ben het wel met je eensquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:29 schreef RonaldV het volgende:
Uhm.... ik vermoedde het al op de terugweg, maar nu ik mijn foto's zo bekijk klopt het ook nog aardig:
Ik vond de Naarden-meet beter geslaagd als social event dan als photo event. Ben ik nu de enige?
Dit is een klacht over de kwaliteit van mijn pics overigens...
De dreiging was genoegquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En ik mag wel zeggen dat er geen wanklank is gevallen![]()
Volgens mij is dit het stuk waar Xilantof liep te mopperen dat er overal lampen boven de grote deuren waren gemaakt. We waren net een stukje de wallen op.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:28 schreef De_Warme_bakker het volgende:
@Xilantof:
pff, waar gemaakt... direct aan het begin, toen we over die wal liepen. wij liepen eerst een stukje samen, toen liep jij dat stuk door die modder naar beneden, waar Pdehoog al aan het fotograferen was. en ik stond daar, en zag dit moment
maarja, precies aangeven waar het was... weet et niet precies hoor
Ik vind 't meer op een duel lijken.. Alleen zou je dan vuurwapens verwachten in plaats van camera's..quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:19 schreef De_Warme_bakker het volgende:
zeg... ruzie ofzo? elkaar uit de weg gaan?![]()
[afbeelding]
klopt!quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het stuk waar Xilantof liep te mopperen dat er overal lampen boven de grote deuren waren gemaakt. We waren net een stukje de wallen op.
Dat denk ik niet, maar och, het was toch geslaagd, en daar gaat het toch om, en er zijn ook best wel leuke foto's bij?quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:29 schreef RonaldV het volgende:
Uhm.... ik vermoedde het al op de terugweg, maar nu ik mijn foto's zo bekijk klopt het ook nog aardig:
Ik vond de Naarden-meet beter geslaagd als social event dan als photo event. Ben ik nu de enige?
Dit is een klacht over de kwaliteit van mijn pics overigens...
Neuh, vond ik ook. Ik heb ook maar iets van 8 foto's gemaakt.. Mar wel erg gezelligquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:29 schreef RonaldV het volgende:
Zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Ik heb mijn foto's dan wel nog niet, maar ik heb voor mijn gevoel niet veel foto's gemaakt die bijzonder zijn. Het is even afwachten.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:29 schreef RonaldV het volgende:
OMG! nog steeds is Pea d'r benen kwijt! ze moet zelfs omhoog gehouden worden voor de foto!quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:34 schreef Rewimo het volgende:
Grote groepsfoto
The thing I like best about deadlines? The whoozzing sound they make when they go by...quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
De rest van mijn foto's ga ik op mijn gemak van de week even uitzoeken. Voorlopig ga ik zo eerst even lekker naar bed als voorbereiding op een drukke werkweek met wederom een aantal deadlines
Ik denk dat zij een rechtstreekse afstammelinge is van Kenau Hasselaar, zelfs mijn vrouw herkende haar nog van vroeger, het is een levend momument.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:44 schreef Ouwesok het volgende:
......
Ik vrees dan ook dat ik nog menig nachtmerrie zal krijgen met in de hoofdrol de dame van het kanon ....
Dan heeft ie vandaag in elk geval nog iets unieks meegemaakt. Tijdens een ban over de vestingwallen baggerenquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:49 schreef pea4fun het volgende:
Robertje heeft een banen daarom post ik voor hem alvast deze foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
Arme jongen kan alleen meelezen en niet meeposten
Zij was toch ook de aanstichter van de 80 jarige oorlog?quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:48 schreef Borelius het volgende:
[..]
Ik denk dat zij een rechtstreekse afstammelinge is van Kenau Hasselaar, zelfs mijn vrouw herkende haar nog van vroeger, het is een levend momument.
Het is helemaal grappig als je bedenkt dat die ban was voor....baggeren!quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:53 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dan heeft ie vandaag in elk geval nog iets unieks meegemaakt. Tijdens een ban over de vestingwallen baggeren
Heren, heren.... U heeft blijkbaar nooit onder een vrouw mogen dienen?quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:54 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Zij was toch ook de aanstichter van de 80 jarige oorlog?
Gave foto's!!quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:49 schreef pea4fun het volgende:
Robertje heeft een banen daarom post ik voor hem alvast deze foto's
kloptquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:02 schreef Elation het volgende:
Vlug overheengekeken, ik sta niet op de groepsfoto *huil* *traantjes* ;'(
Die zoekt geen vleermuizen, die heeft net een demo met een kanon gehadquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:01 schreef Borelius het volgende:
En dan nu, Bowiefan op zoek naar die vleermuizen:
[afbeelding]
quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:06 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Peter, die met die boot is bij mij helaas niet scherm... balen balen balen...
Je vind het vast niet erg om die laatste ff weg te halen he?quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:14 schreef pea4fun het volgende:
links naar allemaal mooie foto's
dankje Rewimoquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:09 schreef Rewimo het volgende:
Nog een Grote groepsfoto
dan moet jij ook ff je quote aan passenquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je vind het vast niet erg om die laatste ff weg te halen he?
quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dan moet jij ook ff je quote aan passen
grinnik....ok dan, omdat je het zo lief vraagtquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je vind het vast niet erg om die laatste ff weg te halen he?
Hee! Zo praat je niet tegen de persoon die jou DVD in zijn bezit heeftquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Shark koop es een nieuwe jas man homodan zijn we ook van dat rood-gezeik af
Jij vind het ook vast niet erg om die link even weg te halen he? En fotosoepen doen we natuurlijk al helemaal nietquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Die laatste smeekt gewoon om een fotosoep
Je bent een schatquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
grinnik....ok dan, omdat je het zo lief vraagt
Fixed... Enneuh...quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij vind het ook vast niet erg om die link even weg te halen he? En fotosoepen doen we natuurlijk al helemaal niet
quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fixed... Enneuh...![]()
Hmmm, goeie foto zeg! Alleen de slagroom lijkt wat groenigquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:26 schreef De_Warme_bakker het volgende:
deze chocomel dus
Net op tijd gesaved in mijn "chantage" folderquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
Jij vind het ook vast niet erg om die link even weg te halen he? En fotosoepen doen we natuurlijk al helemaal niet
Niet?quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
jou geef ik maar geen![]()
in dat gevalquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Niet?![]()
Deze mevrouw is richting het Oosten aan het biddenquote:
quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Net op tijd gesaved in mijn "chantage" folder
Drie mogelijkheden:quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Deze mevrouw is richting het Oosten aan het bidden
Niet helemaal, maar beetje slechte fotoquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:16 schreef Xilantof het volgende:
En ik zie dat ik aan de lens van Pea ben ontsnapt!
owhjeejquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:36 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar beetje slechte foto
[afbeelding]
Ehm... zij waren best leuk eigenlijk.quote:
Wie is dit dan?quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:38 schreef Subhuman het volgende:
Ik ben aan bijna iedereens lens ontsnapt lijkt het wel.
vriendin per ongeluk ook op de foto gezet?quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Ehm... zij waren best leuk eigenlijk.
(zij en haar vriendin)
Ik had mijn klep moeten houden...quote:
Hij is mooiquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik had mijn klep moeten houden...
[afbeelding]
posted with permission
Vriendin heb ik niet op de foto. Maar ik meen me een man of wat te herinneren die een upskirt beloofden....quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Ehm... zij waren best leuk eigenlijk.
(zij en haar vriendin)
Sorry, ik liep wel achter haar op de trap. Geen foto van gemaakt.quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Vriendin heb ik niet op de foto. Maar ik meen me een man of wat te herinneren die een upskirt beloofden....![]()
Leuke plaat!quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik had mijn klep moeten houden...
[afbeelding]
posted with permission
quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Sorry, ik liep wel achter haar op de trap. Geen foto van gemaakt.
Heuj! Da's MIJN broodje!quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:48 schreef Ouwesok het volgende:
Best wel een lugubere aanblik. De laatste momenten van een beter broodje met daartussenin een kroket. Kort nadien werd het broodje meedogenloos afgezonken in het spijsverteringskanaal van een goedlachse Fok!ker
[afbeelding]
Ja hallo, met ISO 50 in een donker wenteltrapje!quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
** FLITS **quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja hallo, met ISO 50 in een donker wenteltrapje!
Foutquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Heuj! Da's MIJN broodje!
Ja, flitsen was vast helemáál niet opgevallen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
** FLITS **![]()
Ik kan je waarschijnlijk niet omkopen tot het vernietigen van bewijsstuk A?quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:52 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Fout. Dat was jouw broodje.
Het moment van verzwelgen heb ik overigens op een dia vereeuwigd met de J9had ik al gezegd dat ik dat best wel een heel goed optiekje vind ?
Ceci n'est pas une broodjequote:Op zondag 24 oktober 2004 22:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Heuj! Da's MIJN broodje!
quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, flitsen was vast helemáál niet opgevallen.
Bovendien was er niet eens wat te zien. Niet dat ik überhaupt maar gekeken heb trouwens. Zo ben ik helemaal niet.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:55 schreef pea4fun het volgende:
Dit vond ik ook nog wel een leuk plaatje
[afbeelding]
Non?quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:55 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
Ce ci n'est pas une broodje![]()
Maar vast interessanter als Dhr fototassenvergeterquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, flitsen was vast helemáál niet opgevallen.
Bovendien was er niet eens wat te zien. Niet dat ik überhaupt maar gekeken heb trouwens. Zo ben ik helemaal niet.
Jawel joh...quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:57 schreef Robertje het volgende:
[..]
ik niet
![]()
![]()
Het WAS een broodje. Nu rest er alleen nog maar een fotootje, van het.... broodjequote:Op zondag 24 oktober 2004 22:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Non?Alors, qu'est-ce c'est?
Wat heb ik nu weer aan mijn kont hangen?quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:55 schreef pea4fun het volgende:
Dit vond ik ook nog wel een leuk plaatje
[afbeelding]
Je plu!!! ...en dat zonder handenquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:00 schreef Robertje het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer aan mijn kont hangen?
Et maintenant: en françaisquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:00 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
Het WAS een broodje. Nu rest er alleen nog maar een fotootje, van het.... broodje
En voor wie wil weten hoe dat foto'tje tot stand kwam hebben we ook weer een foto'tjequote:Op zondag 24 oktober 2004 23:00 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
Het WAS een broodje. Nu rest er alleen nog maar een fotootje, van het.... broodje
kijk eens naar de gelijkenis van die smily met......quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:50 schreef RonaldV het volgende:
Heuj! Da's MIJN broodje!
huh?quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:10 schreef k_man het volgende:Misschien stel ik een héééle domme vraag, maar zien jullie echt foto's als pea die post?
Ik zie dus alleen een smiley.
Dat zwarte bordje was van die drievoudige tosti kaas zekerquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:10 schreef pea4fun het volgende:
ik heb alleen een foto van toen het al op was
[afbeelding]
Je hebt ons te pakken... we zitten je al wéééken in de maling te nemenquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:10 schreef k_man het volgende:Misschien stel ik een héééle domme vraag, maar zien jullie echt foto's als pea die post?
Ik zie dus alleen een smiley.
Iedere keer dat jij een foto post - althans dat ik opmaak dat er een foto zou moeten staan - zie ik deze smileyquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:12 schreef pea4fun het volgende:
huh?
hahaha! ik vind het wel een stoere foto! en mijn winnie de pooh staat er ook heel mooi opquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:15 schreef beertje_ het volgende:
NIet zo heel veel geduld met bewerken maar foto gemaakt terwijl ze het niet in de gaten had
[afbeelding]
Welke smiley is ie hier dan?quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:10 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
kijk eens naar de gelijkenis van die smily met......
[afbeelding]
Iets andere hoek:quote:
Mental note: Pea over de kniequote:Op zondag 24 oktober 2004 23:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Welke smiley is ie hier dan?![]()
[afbeelding]
Het is de server van Huiz, normaal zou je die smiley alleen moeten zien als ik buiten fok post...quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Iedere keer dat jij een foto post - althans dat ik opmaak dat er een foto zou moeten staan - zie ik deze smiley [afbeelding]
Ik heb je DVD. Mail of MSN me binnenkort even over een afspraak.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:17 schreef sander0105 het volgende:
Zitten leuke foto's tussen!!! jammer van het weer![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mental note: Pea over de knie
quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Welke smiley is ie hier dan?![]()
[afbeelding]
En het zijn nog wel zulke mooiequote:Op zondag 24 oktober 2004 23:18 schreef k_man het volgende:
Bizar, waarom kan ik de foto's van pea niet zien?
Hmmmz. Raar hoor.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:18 schreef pea4fun het volgende:
Het is de server van Huiz, normaal zou je die smiley alleen moeten zien als ik buiten fok post...
Ow jou heb ik ook nog ergensquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:19 schreef Hayk het volgende:
Ik zie ook foto's.... Moest wel even de bandbreedte oprekken ("Hey! Huisgenoot! Slapen jij!!").
Best wel leuke foto's trouwens! De eerste berichten van 'tegenvallend resultaat' et cetera maakte me noga lhuiverig, maar er zitten best leuke tussen
Trouwens, de twee zw/w fotos van Robbertje-met-ban zijn gaaaf!
Dinsdag mijn films naar de fotoboer... en eens kijken of ik wat gecrossprocessed kan krijgen. En Shark, is de Infra Rood film al klaar???![]()
Proxy settings?quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Hmmmz. Raar hoor.
Doe 'ns een suggestie?quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:23 schreef RonaldV het volgende:
Proxy settings?
hahaha dat is eigenlijk wel heel erg grappig! ..maar niet zo leuk voor jou natuurlijkquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Iedere keer dat jij een foto post - althans dat ik opmaak dat er een foto zou moeten staan - zie ik deze smiley [afbeelding]
SH**! WIlde eigenlijk m'n bed in duiken.... Nu toch nog maar even wachtenquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow jou heb ik ook nog ergens
* pea zoeken gaat
Ik gebruik gewoon GEEN proxy. Werkt prima.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Doe 'ns een suggestie?
Waaah!!!!quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:25 schreef pea4fun het volgende:
Ow jee...ik moet eens ophouden met fok!kers posten geloof ik
1tje nog dan
[afbeelding]
Zo erg is ie toch niet?quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:26 schreef Hayk het volgende:
[..]
Waaah!!!!
* snel slapen gaat
da's wel een mooie foto zeg!quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:25 schreef pea4fun het volgende:
Ow jee...ik moet eens ophouden met fok!kers posten geloof ik
1tje nog dan
Nee, valt mee. Hij's best leuk:) Ik wist alleen nog niet dat ik van zó dichtbij geknipt wasquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zo erg is ie toch niet?
quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:28 schreef CompuMess het volgende:
Neenee, het was niet de bedoeling om een rondje Naarden te maken, maar ze pasten wel een klein beetje aan elkaar... rommelpanorama...
[[url=http://www.compumess.nl/afb/fokgame/200410-naarden/Naarden-strip.jpg]afbeelding][/url]
Ik ga ook lekker mijn bedje opzoeken, was een druk dagje/weekend.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:29 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
da's wel een mooie foto zeg!
maar ik ga nu echt slapen. morgen weer zwoegen en ploeteren als gemeente-ambtenaar..![]()
truste!
Zijn die mannen daarachter je bodyguards Pea?quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:22 schreef RonaldV het volgende:
Verzin een smiley:
[afbeelding]
Wraakpost
STOER!!!!!quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Utrechtse Poort in infrarood
hihi ik kijk er wel heel serieus bij!quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:32 schreef Bowiefan het volgende:
naast het hanteren van de camera ook een vele malen geziene apparaatshantering:
Doe rustig aan Borelius. We zien je graag nog vaker dan vandaagquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:47 schreef Borelius het volgende:
Er volgen er nog wel enkelen, maar ik stort nu echt in
Ok..ik zal snel even kijken of ik al iets kan posten...en dan ga ik ook naar bed...de wekker gaat alweer om 6 uur..quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:03 schreef beertje_ het volgende:
Lekker gaan slapen Borelius
Nee hoor Gutteguttegut.
Mooooi Shairk.Bait
en de rook?quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:41 schreef Bowiefan het volgende:
kan iemand die kaars van P ff uitblazen
EDIT: zelf ff gedaan
[afbeelding]
OMG....hij heeft PS ontdektquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:41 schreef Bowiefan het volgende:
kan iemand die kaars van P ff uitblazen
EDIT: zelf ff gedaan
[afbeelding]
De blikjesquote:
Dacht het ook al of is het moeheid?quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:49 schreef Bowiefan het volgende:
helemaal zonder mensen ggg
maar hij lijkt wat bol?
quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:09 schreef PdeHoog het volgende:
OMG....hij heeft PS ontdekt![]()
Ik heb de meeste fotos met een 0.6x voorzet lens gemaakt en ja die maakt alles wat ronder/boller.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:49 schreef Bowiefan het volgende:
helemaal zonder mensen ggg
maar hij lijkt wat bol?
zenks... vrijdag maar weer 1 of 2 rolletjes HIE (zo heet die infrarood film) scoren in Rotterdamquote:Op maandag 25 oktober 2004 07:20 schreef Xilantof het volgende:
Shark.Bait! je hebt erg gave resultaten!
Bedankt Hayk lekker op tijd Robertje met je reactie Ben benieuwd naar de foto'squote:Op zondag 24 oktober 2004 23:19 schreef Hayk het volgende:
Ik zie ook foto's.... Moest wel even de bandbreedte oprekken ("Hey! Huisgenoot! Slapen jij!!").
Best wel leuke foto's trouwens! De eerste berichten van 'tegenvallend resultaat' et cetera maakte me noga lhuiverig, maar er zitten best leuke tussen
Trouwens, de twee zw/w fotos van Robbertje-met-zonder-ban zijn gaaaf!
Dinsdag mijn films naar de fotoboer... en eens kijken of ik wat gecrossprocessed kan krijgen. En Shark, is de Infra Rood film al klaar???![]()
Banmeldtopic deel 19quote:Op maandag 25 oktober 2004 09:38 schreef Robertje het volgende:
Bedankt Hayk lekker op tijd Robertje met je reactie Ben benieuwd naar de foto's
Ik had een eetafspraak om 6 uur....jammergenoeg had ik al wat gegeten dus ik was snel klaar. Toch vond ik het zeer geslaagd. Mooie IR foto's Sharkie by the way.quote:Op maandag 25 oktober 2004 09:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Banmeldtopic deel 19
whehehehe.... je was trouwens wel ineens aanwezig en weer zo plots weg
Je verandert je smileyquote:Op maandag 25 oktober 2004 09:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Banmeldtopic deel 19
whehehehe
.... je was trouwens gisteren wel ineens aanwezig en weer zo plots weg
Ahaaaaquote:Op maandag 25 oktober 2004 09:50 schreef Robertje het volgende:
Ik had een eetafspraak om 6 uur....jammergenoeg had ik al wat gegeten dus ik was snel klaar.
Toch vond ik het zeer geslaagd.
Zenks.quote:Mooie IR foto's Sharkie by the way.![]()
ja, ik vondquote:Op maandag 25 oktober 2004 09:53 schreef Robertje het volgende:
Je verandert je smileywordt
Tjonge wat ben ik deze ochtend wakker
echt nietquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:Lekker buiten schot blijft
Kom maar kom maar
Re, die foto die jij van mij gemaakt heb wil ik in mijn FB zetten, vind je dat goed? (Je Nick komt erbij)quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:35 schreef Re het volgende:
echt niet, naar dat moet tot vanavond wachten
quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:32 schreef CompuMess het volgende:
Nog een paar...
Hee, psst, kijk eens naar links!
Op de foto slaap er ook 1...was ook een lange dag hoorquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Re, die foto die jij van mij gemaakt heb wil ik in mijn FB zetten, vind je dat goed? (Je Nick komt erbij)
[..]![]()
Super foto
(Die gezichten bedoel ik)
..of een paar kennisen meenemen om de zooi te sjouwenquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
--- 8< ---
Oja, en ik kom er net achter dat ik spierpijn heb van die 11 kilo die ik meezeulde... toch maar wat vaker gaan fitnessen ofzo
Deze vind ik erg gaafquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:48 schreef PdeHoog het volgende:
mijn serietje dan maar:
Merci!!!! Maar eens uitgebreid bekijken!!... Morgen gaat m'n X-process-experimentje de deur uitquote:Op maandag 25 oktober 2004 00:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Het idee om met infrarood te fotograferen kreeg ik van deze meneer:
http://www.marsdenarchive.com/
(voor Hayk)
Deze vind ik dan wel weer leukquote:Op maandag 25 oktober 2004 13:01 schreef RubberDuckey het volgende:
en mijn foto`s dan:
snel voordat ik word geschoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |