Die fles heeft 9 levensquote:Op zondag 24 oktober 2004 19:52 schreef Dagonet het volgende:
Die FOTters kunnen ook alleen maar goed plaatjes schieten, voor de rest zijn ze net zo effectief als Wile E Coyote tegen de Road Runner.
Wanneer blíjf jij nou eens dood? Dit is wat, de 4e of 5e poging?quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
G*tver dat doet zeer, zo'n looien bal tegen je bast
Nog niet genoeg dusquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
G*tver dat doet zeer, zo'n looien bal tegen je bast
Verwensingquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:38 schreef Dagonet het volgende:
Wanneer blíjf jij nou eens dood? Dit is wat, de 4e of 5e poging?
Hij is nog wel modquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Verwensing
Nóg wel jaquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:41 schreef SanCoTec het volgende:
Hij is nog wel mod![]()
Zal ik vast gaan solliciterenquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nóg wel ja
Leren tellen dwaaschquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wanneer blíjf jij nou eens dood? Dit is wat, de 4e of 5e poging?
Pas, dus er komen er meer?quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leren tellen dwaaschde 3e pas
Reken maar vanquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:54 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Pas, dus er komen er meer?![]()
Join Fok!'s next FOT-meet and YOU could be Dr_Flash' murdererquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:54 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Pas, dus er komen er meer?![]()
oe ik heb een digi cam dus ik zou zo naar zon meet kunnen gaanquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Join Fok!'s next FOT-meet and YOU could be Dr_Flash' murderer
Is die kerel echt zo onverwoestbaarquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:59 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Reken maar van. Tot die tijd kunnen we te koop lopen met de meest onverwoestbare mod ter wereld
Al geef je hem arsenicum
dan raakt ie nog niet uit zijn hum
(geleend van Hans Dorrestijn)
Vond de krijgsmacht geen goed idee, staat zo lullig tegenover de andere manschappen als ie er steeds met de gore klussen vandoor gaatquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:06 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Is die kerel echt zo onverwoestbaarkannie niet in het leger gaan ofzo dan
Tjah ONZ modje dan niet iets? moet je tegenwoordig ook behoorlijk onverwoestbaar voor zijn:Pquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:08 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Vond de krijgsmacht geen goed idee, staat zo lullig tegenover de andere manschappen als ie er steeds met de gore klussen vandoor gaat
Ik tel de 5 jaar meet mee, dat was een ingehuurde actiequote:Op zondag 24 oktober 2004 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leren tellen dwaaschde 3e pas
Dichter bij de dood ben ik op FOK-meets iig nooit geweestquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik tel de 5 jaar meet mee, dat was een ingehuurde actie
Weet je wel wat een KUTbaan het is?quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:41 schreef SanCoTec het volgende:
Volgens mij js het maar goed dat hij onverwoestbaar is, want veel sollicitaties komen er niet
Nee, en heb ook geen behoefte om seks met yvonne/danny/cynix te hebbenquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wel wat een KUTbaan het is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |