Ik vind dat we nu wel lang genoeg gewacht hebbenquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:21 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ha die piglet, liever is het deze maand raak, maar een zwangerschap zou natuurlijk nog kunnen in december volgens jouw berekeningen
Ik kan het voelen als ik mijn eisprong heb. Het voelt als een doffe pijn ergens onderin in je buik (links of rechts, dat verschilt dus.) met af en toe een gemene scherpe steek. Het lijkt het meest op menstruatiebuikpijn. Ik zou gewoon als je zoiets voelt even een aantekening maken in je agenda. Als je dan precies 14 dagen later ongesteld wordt dan was dat dus inderdaad je eisprong.quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:35 schreef Kleintje het volgende:
Iemand een idee of je echt voelt dat je eitje springt en waaraan ik dit zou kunnen herkennen...
Tssss, niet dan???quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
Kleintje en nuchter...![]()
Sorry wijffie!
Komt voor elkaar.quote:Gewoon hier lekker je vraagjes stellen en als je in het lijstje wil geef je vast wel een gil
Jelief Dat heb je goed verwoordquote:Op maandag 25 oktober 2004 13:03 schreef Jelief het volgende:
wat betreft die afscheiding, kleintje, je kan ook 'ff graaien' als het slijm in je vagina helder is en lijkt op eiwit (draden trekt) dan heb je een eisprong lijkt het meer op kwark of yoghurt dan ben je niet of verminderd vruchtbaar, geen ei dus..
ik gebruik het vooralsnog, samen met tempen om nog ff niet zwanger te worden en dat lukt aardig al heb ik deze maand wel mijn twijfelsquote:Op maandag 25 oktober 2004 13:18 schreef Beaker het volgende:
[..]
Jelief Dat heb je goed verwoordhet klopt inderdaad
Toch weer aan de klus?! Jullie gaan dus ondanks je eerdere berichten toch weer voor een zwangerschap? Wat is de reden dat jullie van gedachten veranderd zijn? Komt dat doordat je man niet meer naar Irak hoeft?quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:12 schreef Renegate het volgende:
Nee gaat hier wel, we zijn wel gewoon aan de klus, en heb dus (joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) nu al 2 maanden een cyclus van rond de 40 dagen, toch een stuk beter als 115 he ;-)
Doet ze nu al ETquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:19 schreef Kleintje het volgende:
Maar... ik heb nu zware benen, wat last in mijn onderrug en een zeurende pijn in mijn buik.
Overduidelijk een gevalletje hopeloosquote:Op maandag 25 oktober 2004 15:20 schreef Merisse het volgende:
[..]
Doet ze nu al ET![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2004 15:20 schreef Kleintje het volgende:
Hmmmm, is dit ook een vorm van wegpesten, dat je me hier weg wil hebben?
Ze lijken zo verdraaid veel op elkaar die PMS en zwangerschapsverschijnselen Kleintje. In mijn ogen muts je ook niet maar ik vind dat wij veteranen van het 2e streepje dat ook niet (al teveel) doen.quote:Op maandag 25 oktober 2004 15:22 schreef Kleintje het volgende:
Hoho, dat zijn geen zwangerschapskwalen (toch) dat is wat ik heb voordat ik ongesteld moet worden. Tenminste... dat had ik toen ik nog geen nuvaring gebruikte.
EN BEDANKT!
*zich hier weer uitschrijft*
Ik wil niet mutsen!
erbij aankliektquote:Op maandag 25 oktober 2004 15:22 schreef E.T. het volgende:
[..]![]()
<-- kliekje in d'r eentje![]()
Is dat echt zo?quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:23 schreef Beaker het volgende:
foliumzuur kun je ook aan je man geven Jelief! Werkt het extra goed!! weet iemand nog waar ik dat had gepost die info daarover??
Temperaturen doe ik ook nog niet, maar ik weet wel opeens drommels goed wanneer ik voor het laatst ongesteld was en wanneer ik het dus weer zou moeten worden (gisteren) en nu vraag ik me serieus af of ik me echt misselijk voel en of ik gevoelige tepels heb of dat het in m'n hoofd zit (ben eigenlijk al sinds zaterdag misselijk, maar dat kwam door een wijntje teveel op vrijdag)quote:Op maandag 25 oktober 2004 15:20 schreef Kleintje het volgende:
Damn, me hier melden is nu al verkeerd, ben er nu al teveel mee bezig. Wil het wel erg graag....
vanaf oktober 2002quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:33 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hoi hartje, leuk om je weer eventjes te zien hier. Hoe lang zijn jullie nu bezig dan?
Ach, regelmatig, regelmatig.. ik kan er de klok niet op gelijkzetten, maar als ik zaterdag niet ongesteld ben doe ik een test! Beloofd..quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:00 schreef Slaapmeisje het volgende:
jellyrose als je altijd al een regelmatige cyclus hebt gehad sinds je gestopt bent met de pil kun je toch nu ook wel een testje doen?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:00 schreef Slaapmeisje het volgende:
Voor jullie wordt het nu ook wel eens tijd hoor voor een 2e streepie hupsakee
*ff uit lurkstand springt*quote:Op woensdag 27 oktober 2004 08:52 schreef AlsoStarring het volgende:
Vandaag mn NOD, eigenlijk gisteren maar omdat ik vorige maand het
op mn 29ste dag had er maar 29 ipv 28 geteld.
Nog niet ongesteld maar heb niet het idee dat ik zwanger ben.
Heb alleen de laatste weken last van maagzuur, maar dat zal hier
wel niks mee te maken hebben. Als je trouwens zwanger bent
wanneer voel je dan die dingen zoals pijnlijke borsten, misselijk ed?
Is dat al vrij vroeg, dus voor dat je je NOD hebt?
Wij zijn nu bezig sinds Juni 2001, mag nu toch wel eens raak zijn he![]()
Waarschijnlijk heb je er overheen gelezen maar heb alles al doorlopen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:00 schreef Slaapmeisje het volgende:
(...)Wat zijn jullie al lang bezig trouwens, wordt het dan niet eens tijd om een bezoekje aan de dokter te brengen?
Zie je vraag nu pasquote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:00 schreef Beaker het volgende:
(...)
Dus......voel je je anders?
Owh.....getsie!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:14 schreef AlsoStarring het volgende:
[..]
Zie je vraag nu pas
Nee voel me niet anders, heb juist het idee dat ik vandaag wel ongesteld
word. Heb nog geen buikpijn ofzo maar denk wel dat dat gaat komen.
Ik kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is telkens, maand in maand uit, hoop te hebben als je er al zo lang mee bezig bent. Maar wie weet.. eens zou het toch kunnen gebeuren. Succes!!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:14 schreef AlsoStarring het volgende:
Nee voel me niet anders, heb juist het idee dat ik vandaag wel ongesteld
word. Heb nog geen buikpijn ofzo maar denk wel dat dat gaat komen.
Ik ben 2 weken gelden bij hem geweest en toen hebben we het over IUI en IVF gehad.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:54 schreef Slaapmeisje het volgende:
AlsoStarring, kun je dan toch niet vanwege je leeftijd om een klein stapje extra vragen (bijv. IUI)? Het is toch het proberen waard om nogmaals contact op te nemen en vragen of jullie daarvoor in aanmerking kunnen komen? In ieder geval sterkte met wachten.
Ja zeker ben 13 Oktober bij hem geweest en we hebben het besproken maar hij heeftquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:07 schreef Merisse het volgende:
AlsoStarring, ik had vorige maand volgens mij een linkje gepost naar Freya inz. ziekenhuisinformatie. IUI doen ze ook nog na je 40e in veel ziekenhuizen. Heb je daar nog iets mee gedaan? Hopelijk is het niet nodig en word je niet ongesteld maar anders is het toch de moeite waard lijkt me.
Nou!! Ik wil je natuurlijk niet ontmoedigen.. maar dit heb ik dus ook al sinds zaterdag!! Ik word echt overal misselijk van en m'n kopje thee smaakt naar een soort muffige gehaktkruiden ofzo!? Of zijn we allebei misschien wel zw..?!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
Gisteravond was ik zo misselijk dat ik bijna mijn avondeten + koffie eruit gooide. Het heeft zowat de hele avond geduurd bah! Net kreeg ik een bakkie koffie van mijn collega en ik moet me echt inhouden en me sterk houden om het op te drinken omdat het naar vis smaakt(anders heeft ze in de gaten dat ik misselijk ben). Je kunt toch niet al 7 dagen na eisprong al zo misselijk zijn? Heeft iemand ergens gehoord dat er iets heerst op dit moment?
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:17 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Nou!! Ik wil je natuurlijk niet ontmoedigen.. maar dit heb ik dus ook al sinds zaterdag!! Ik word echt overal misselijk van en m'n kopje thee smaakt naar een soort muffige gehaktkruiden ofzo!? Of zijn we allebei misschien wel zw..?!![]()
Niet zenuwachtig maar vind het zoooo jammer. Zou best een leuke moeder zijnquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:36 schreef hartje het volgende:
(...) het jaar gaat zo snel voorbij op die manierwordt jij er nou niet zenuwachtig van?
Eergisteren...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
wanneer moet jij ongesteld worden dan jellyrose? Ikke dus pas volgende week woensdag/donderdag dus ik zit echt nog een week voor NOD, dat lijkt mij wel erg onwaarschijnlijk.
Neequote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:05 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Eergisteren...![]()
Ack, zondagochtend voor 9 uur dan?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:38 schreef Beaker het volgende:
Jellyrose je weet dat de meldplicht is dat je voor 9 uur s'morgens de uitslag moet melden
Dat word F5en dus zaterdagmorgenen de wekker zetten
Center Parcs zit ook midden in de bossen en daar is het wel hoorquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:57 schreef Beaker het volgende:
We zitten midden in de bossen dus dat denk ik niet!
Die aanpassing van de dosering heeft niks met mijn individuele geval te maken, maar met beleid. De werkzaamheid van 0,8 zou niet groter zou zijn maar er zou wel een grotere kans zijn op een bloeding.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:58 schreef hartje het volgende:
wel raar dat je nu naar 0,3 moethebben ze je bloed dan nog getest op "dunheid" dan?
ik ga ook ff aan de slag, tot vanmiddag allemaal![]()
Ieeeks ik heb een stalkerquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:35 schreef clauwheee het volgende:
Merisse jou volg ik ook hoor! (Klinkt wel raar stalkerig...)
innestellingsbloeding??????quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:57 schreef Slaapmeisje het volgende:
Voor iedereen die niet al net zo zenuwachtig is als ik zal ik dan maar niet vertellen dat ik net een klein drupje bloed in mijn onderbroek aantrof
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:51 schreef Merisse het volgende:
Ik had geen andere auto-immuunziekte.
En verder mag ik me weer melden als ik een positieve test heb.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:01 schreef Merisse het volgende:
[..]
Ieeeks ik heb een stalker![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:57 schreef Slaapmeisje het volgende:
Voor iedereen die niet al net zo zenuwachtig is als ik zal ik dan maar niet vertellen dat ik net een klein drupje bloed in mijn onderbroek aantrof
dan lijkt 0,3 me toch beter jahquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:59 schreef Merisse het volgende:
[..]
Die aanpassing van de dosering heeft niks met mijn individuele geval te maken, maar met beleid. De werkzaamheid van 0,8 zou niet groter zou zijn maar er zou wel een grotere kans zijn op een bloeding.
Owwww.. duim duim duim duim!!!!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:33 schreef Slaapmeisje het volgende:
Er zijn uitzonderingen die al 4 dagen voor NOD positief testen, maar dat is voor mij dan alsnog een paar dagen wachten
omg, das lang geleden!!! ik zou het echt niet meer weten.., maar volgens mij had ik iets van "trouwen" ingetiept op google (het ging toch om een soort checklist? die kun je zo vinden via google)quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:19 schreef Beaker het volgende:
ps. LadyS Heb jij voor mij die link nog even naar die trouwen site?
Thanx alvasl
is het stom dat ik nu met kippevel zit hierquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
Net als dat ik niet geloofde in het misselijk worden van koffie, geloofde ik ook niet echt in typische innestellingsbloedingen, maar het begint er verdacht veel op te lijken
Toch blijf ik realistisch want ik zou dus nu best zwanger kunnen zijn maar dan moet Slaapboontje wel blijven zitten natuurlijk
Ik zal morgen eens overstappen op capuccino ipv zwart, misschien gaat dat beterquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:22 schreef lady-wrb het volgende:
toen ik zwanger was lustte ik nog gewoon zwarte koffie zonder suiker hoor
maar dr moest er niet een met koffie met melk naast me gaan zitten![]()
nee hoorquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:04 schreef LadyS het volgende:
[..]
is het stom dat ik nu met kippevel zit hier![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
wanneer moet jij ongesteld worden dan jellyrose? Ikke dus pas volgende week woensdag/donderdag dus ik zit echt nog een week voor NOD, dat lijkt mij wel erg onwaarschijnlijk.
*KUCH!*quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:33 schreef Slaapmeisje het volgende:
4 november is het 15 dagen na de IUI en de eerste twee keer IUI werd ik op die dag ongesteld. Ik zit dus nu 7 dagen voor mijn NOD en dat is wel erg vroeg voor een test. Het nadeel van te vroeg testen is dat je niet kunt uitgaan van de uitslag als ie negatief is, want dan kun je te vroeg getest hebben en daardoor nog niet genoeg HCG in je urine hebben. Er zijn uitzonderingen die al 4 dagen voor NOD positief testen, maar dat is voor mij dan alsnog een paar dagen wachten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Jonnetje gaat nu al duimend een tijdje haar giegel houden... *
[ Bericht 52% gewijzigd door Jonnetje op 27-10-2004 20:46:53 ]W ~ H ~ T
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 08:55 schreef minoes_ het volgende:
ALSOSTARRING......zeg.....ga jij es ff snel testen![]()
Hahaha,grapje hoor,maar ben wel reuze benieuwd.
Groetjes,Minoes(hartje smilie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Is dat het Rode Kruis in Beverwijk? Want dan weet ik nog wel een goede gyn daar voor je, de enige echt menselijk in dat hok.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:16 schreef AlsoStarring het volgende:
Heb op Freya een ziekenhuis in Beverwijk (voor mij is dat
de dichtsbijzijnde) gevonden die bij ivf de leeftijd tot
45 handteerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi he, alles
Ja dat is het ziekenhuis. Ik zou het idd fijn vinden als je me de naam van de gyn zegt,quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:28 schreef Lois het volgende:
[..]
Is dat het Rode Kruis in Beverwijk? Want dan weet ik nog wel een goede gyn daar voor je, de enige echt menselijk in dat hok.
(...)
spreek even voor Lois want die is vanavond pas thuis en misschien wil je vandaag nog bellenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 06:19 schreef AlsoStarring het volgende:
[..]
Ja dat is het ziekenhuis. Ik zou het idd fijn vinden als je me de naam van de gyn zegt,
dan kan ik proberen met hem/haar een afspraak te maken
Hahahhahahahahaha.. een spoedcursus?? zouden ze inmiddels al zwanger zijn?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:02 schreef Merisse het volgende:
Ze waren zich na acht jaar niet bewust hoe ze zwanger konden raken. De twee krijgen nu een spoedcursus in seksuele opvoeding.
Bedankt voor de snelle infoquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 08:56 schreef Karin het volgende:
[..]
spreek even voor Lois want die is vanavond pas thuis en misschien wil je vandaag nog bellen
Lois is geholpen door A. Remmink, de enige vrouw in het gezelschap daar. Zij is toen een aantal keer nadat Lois een spoedkeizersnee heeft gehad aan haar bed geweest of ze erover wilde praten enzo. Ik heb mijn gyn na mijn keizersnee pas weer gezien op de nacontrole 6 weken later. Hij had me niet eens gefeliciteerd. Om maar even een klein voorbeeldje te noemen.
Ik nu ook een dag of 3/4 overtijd, is nu dag 31. Voel ook niets bijzonders behalve soms pijnquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:33 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Nog steeds niet ongesteld (3/4 dagen overtijd dus) en ik voel me elke ochtend nogal weeïg en gisteravond in bed ook, maar verder helemaal geen symptonen.. m'n boobs zijn zoals altijd en ik voel me eigenlijk 'normaal' (alhoewel ik toch echt hardnekkig probeer om iets te voelen wat abnormaal zou moeten zijn..)
Sheesh.. wat een gedoe allemaal zeg!!!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:42 schreef Merisse het volgende:
Bij mij ook weer een vervolg op de dokterssoap; ik werd gebeld door de apotheek dat de dosering 0,3 ml van de heparinespuitjes niet bestaat. Er bestaat wel een dosering van 0,3 ml met dezelfde werkzame stof maar met een andere merknaam. Moet ik dus uitvinden via internet
lady-wrb, weet je dat ik daar pas later aan dacht? Ik herkende je niet in de chat omdat je je deegroller niet bij je had denk ik. Ik vond het ook er leukquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:51 schreef lady-wrb het volgende:
slaapmeisje, ik wou nog even kwijt dat ik het heel leuk vond je op irc te treffen. zeker na onze aanvaring van onlangs in het mod topic.
Beakerquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:32 schreef Beaker het volgende:
Slaapmeisje Hier spreekt te testmaffia![]()
heb eigenlijk niks te meldenmaar weet dat er aan je gedacht word!
* Beaker droom insteld voor vanavond en dromen gaat dat Slaapmeisje een streepje heeft! *quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:35 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
BeakerIn plaats van dat je droomt dat je met mij koffie (
) aan het drinken bent, droom dan maar dat ik een vette positieve test scoor
![]()
YIEEEHAAAA
![]()
Ik ga zondag (dag 33) testen maar kan nog steeds niet geloven dat ik dan nog nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:10 schreef Ladybos het volgende:
AlsoStarring, jij houdt ook lekker de spanning erin he ? Wanneer ga je testen ? (Heb ik even gemist sorry)
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:02 schreef Merisse het volgende:
In het kader daarvan nog een leuke van de Frontpage:
Geen kinderen door geen seks
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Het Laatste Nieuws
Gepubliceerd: maandag 17 mei 2004 @ 12:46
Rossdale had ons via de nieuws-submit te melden:
Een getrouwd stel uit Duitsland dat na 8 jaar huwelijk tot hun teleurstelling nog altijd geen kinderen had, blijkt nooit aan seks te hebben gedaan. Het koppel, een 30-jarige vrouw en een 36-jarige man, bezocht een vruchtbaarheidskliniek die het koppel er op attent maakten dat ze wel seksuele gemeenschap moesten bedrijven wilde het kinderen krijgen.
Een woordvoerder van de kliniek: ''Het koppel moest verschillende tests ondergaan en de dokters stelden vast dat beiden vruchtbaar waren. Normaal gezien moest er geen probleem zijn in het verwekken van een kind. Toen we hen vroegen hoeveel seks ze gemiddeld hadden, keken ze ons erg verbaasd aan. Ze begrepen niet wat we bedoelden.''
Volgens de artsen is het stel niet achterlijk, maar gewoon opgevoed in een zeer strenge religieuze omgeving. Ze waren zich na acht jaar niet bewust hoe ze zwanger konden raken. De twee krijgen nu een spoedcursus in seksuele opvoeding. Men is tevens een onderzoek gestart om na te gaan of er nog meer getrouwde stellen met hetzelfde probleem rondlopen.
daar sta je niet alleen inquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:51 schreef Ladybos het volgende:
Broekloeren doe ik trouwens nog steeds, ook al ben ik nu 6 maanden zwanger. Gek heBlijf het maar vreemd vinden dat ik zo lang niet ongesteld ben. 'k weet het, ben een rare
merisse vandaag is dag 26, het afgelopen half jaar heb ik een cyclus van 26 dagen, daarvoor was het 28.vorige maand was het 28, toen zat ik opdag 27 toch echt even te rekenen en te denken maar toen kon het echt niet. Ik ga nu dus maar uit van eencyclus van 28 dagen en verwacht dus iig maandag ongi te zijn zo niet dan wordt het eind van de week testen. Maar alles wijst er nu op dat er gewoon een ongi aankomt hoor! Mike had de fijne opmerking dat het helemaal niet handig zou zijn als ik nu zwanger zou zijn omdat over 9 maanden op kamp is met de welpenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:03 schreef Merisse het volgende:
Jelief, wanneer moest jij eigenlijk ongesteld worden? En januari is nog maar 2 maanden![]()
Hoi AlsoStarring..quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:13 schreef AlsoStarring het volgende:
Zo net terug van boodschappen en mezelf maar verwent met chocolade,
mag ook weer niet teveel want ben diabeet maar ja spuiten we een beetje
meer vandaag
nog niets van Jellyrose gehoord?
Hoi Suzannequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:46 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Hoi AlsoStarring..
Nog een diabeetje hier..dat had ik niet verwacht.Ben jij perfect ingesteld? en hoe hou je dat vol?of laaat je je ook nog steeds gewoon gaan zo nu en dan?En wat vind je arts daarvan?
als ik teveel vraag..sorrymaar ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen.
Groetjes Suzanne
Ik heb een heel mooi boek over zwangerschaps ervaringen van vrouwen met diabetes.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:35 schreef Suzziieee het volgende:
zou nu eigenlijk niets weten, mijn laatste hba1c was 8.0.dus heb mijn toestemming nog niet.Maar ben wel benieuwd hoe het eventueel bij je loopt als je zwanger bent.Ik ben al wel met de pil gestopt,maar meer om mijn cyclus op orde te krijgen dan bewust te KvK-en.Heb eerder wel toestemming gehad en toen was ie 7.0.En als ik echt mijn best doe is dit ook zo weer te realiseren.Ik spuit niet meer,heb een insuline pomp,werkt perfect.
Als je zwanger ben zou ik graag een beetje op de hoogte willen blijven hoe het eventueel met je suiker gaat.Artsen vertellen het toch vaak anders dan hoe het in werkelijkheid gaat.
mijn mail adres staat in mijn profiel(msn)mocht je eventueel nog wat aan mij willen vragen.
Groetjes Suzanne.
Uiteraard wil ik graag op mijn kop staan als dat zou helpenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
Merisse, twee keer per dag spuitenJeetje het klinkt op dit moment allemaal heel heftig, maar ik denk dat als je eenmaal zwanger bent je 3 x per dag op je kop zou staan als dat voorgeschreven werd ja toch niet dan? Ik zal het waarschijnlijk hebben gemist, maar hoe lang moet je dan eigenlijk blijven spuiten?
Goedemorgen, ja dat klopt we moeten eerst groenlicht van de internist krijgen voor wequote:Op zondag 31 oktober 2004 00:11 schreef Merisse het volgende:
Suzziieee en AlsoStarring, begrijp ik het nou goed dat jullie als diabeten eerst een HBA1C uitslag moeten hebben die onder een bepaalde waarde ligt alvorens jullie van jullie internist mogen proberen zwanger te worden? Hebben jullie alletwee diabetes 1?
Ik ben nieuwsgierig omdat mijn man diabetes (2) heeft. N.B. HBA1C is je bloedsuiker waarde over een langere termijn. Een normale bloedsuiker van een niet diabetes patient ligt rond de 5. Correct me if I'm wrong
1 november Minoes_ NODquote:Op zondag 31 oktober 2004 05:06 schreef miss_sly het volgende:
Dit is niet volgens afspraak, dit topic zou leeg zijn als ik terug kwam van vakantie
Jammer hoor van de negatieve testen en rode duivels. ik hoop dat ik dan nu snel een hoop positieve testen live mag meemaken en dat eind november iedereen is doorgeschoven naar Z&G
Ik hoop het ook voor jullie en ga zeker duimenquote:Op zondag 31 oktober 2004 08:43 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
1 november Minoes_ NOD
4 november Marie79 NOD
4 november Slaapmeisje NOD
6 november hartje NOD
Dit zijn de NODs voor volgende week miss_sly en we gaan voor allevier positief![]()
Ik heb idd diabetes type 1.Mijn hba1c moet het liefst onder de 7 komen.Maar een aantal jaar terug toen ik ook voor kinderen wou gaan,maar een hernia roet in het eten gooide kreeg ik al groen licht bij 7.2.Heb bijna 20 jaar diabetes en sinds ruim 4 jaar een insuline pomp.quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:11 schreef Merisse het volgende:
Suzziieee en AlsoStarring, begrijp ik het nou goed dat jullie als diabeten eerst een HBA1C uitslag moeten hebben die onder een bepaalde waarde ligt alvorens jullie van jullie internist mogen proberen zwanger te worden? Hebben jullie alletwee diabetes 1?
Ik ben nieuwsgierig omdat mijn man diabetes (2) heeft. N.B. HBA1C is je bloedsuiker waarde over een langere termijn. Een normale bloedsuiker van een niet diabetes patient ligt rond de 5. Correct me if I'm wrong
Het kan natuurlijk altijd,maar het is beter voor je kindje als je zo goed als mogelijk ingesteld bent.En dat heb je er natuurlijk voor over.Ik kan me een leven zonder suikerziekte haast niet voorstellen dus je weet al jaren voordat je uberhaupt aan kinderen wil beginnen al dat je er rekening mee moet houden..dat gaat dus eigenlijk bij mij dus al vanzelf.quote:Op zondag 31 oktober 2004 11:49 schreef Karin het volgende:
Alsostarring en Jellyrose wat jammer zeg
Suzziieee wat een gedoe voordat je uberhaupt zwanger mag worden. Lijkt me vreselijk als die wens er eenmaal is om dan eerst nog af te wachten of het wel kan.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:26 schreef Djeez het volgende:
Leuk Kleintje, dat jij nu ook kindje wilt! Zoals je kunt lezen, willen Ingrid en ik ook al een tijd eentje. Maarre, wanneer zet je je MSN es aan, ik wil weer net als vroeger ( toen ICQ ) met je MSN-en!aan alle dames, Ingrid en Kleintje in het bijzonder!
Hoi Hartje, de gynacologen in Dirksland ken ik niet. Die in het Ruwaard wel( met vier van de vijf heb ik gewerkt) Zal even een grove omschrijving geven:quote:Op maandag 1 november 2004 10:16 schreef hartje het volgende:
maar nu mogen we zelf een ziekenhuis/gyn uitzoeken & wilde ik vragen of er iemand ervaring heeft met een gyn in het ziekenhuis in spijkenisse of in dirksland? & welke moet ik beslist niet of wel nemen? laat ook ff weten als je via via iets gehoord hebt. ik zou echt niet weten welke ik moet kiezen![]()
Wat bedoelt ze met "het vruchtbaarst"? Een gemiddelde eisprong vind op dag 14 van een 28 daagse cyclus plaats en dan kun je het beste vrijen op dag 10 tm 14. Bedoelt ze dat een eisprong vaak eerder plaatsvindt? Maar dat kan ze toch ook niet zo in zijn algemeenheid zeggen want dat is wel bij iedereen anders en verschilt ook nog eens per cyclus.quote:Op maandag 1 november 2004 10:16 schreef hartje het volgende:
ze zei ook nog dat de regel dat je ± 14 dgn voor je menstruatie het vruchtbaarst bent vaak niet op gaat & dat je juist vaak ziet dat de week direkt na je ongi je vruchtbaarste week is!
daar gaat muh verjaardagscadeauquote:Op maandag 1 november 2004 10:54 schreef minoes_ het volgende:
Hier nog niks gesignaleerd![]()
Zat vanmorgen in dubio om te testen,maar ik wacht iig.tot woensdag.Morgenochtend ben ik nl.bij mijn ouders,we gaan naar de crea-doe.Dus....nog ff geduld![]()
Groetjes,Minoes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |