500 euro heeft hij te besteden zegt-ie....daar heb je een nieuwe BC3 voor in NL of een nieuwe TT2 day date in de US.....om maar wat voorbeelden te noemenquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:55 schreef Adsum het volgende:
Oris zit een prijsklasse hoger, ja !
die onderste is mooi, maar $279..quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:44 schreef Moody het volgende:
$279
Hier vind je meer modellen: http://www.worldlux.com/cgi-bin/navigate.cgi?dept=WATCH&brand=BULO&cat=&collect=
Echt joh? Lijkt het op een stationsklok?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:46 schreef Nec341i het volgende:
heeft wel iets weg van een stationsklok, maar ziet er wel gelikt uit.
ja, ik vind van welquote:Op zondag 16 januari 2005 21:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Echt joh? Lijkt het op een stationsklok?![]()
Joh?quote:Op zondag 16 januari 2005 21:33 schreef Moody het volgende:
Misschien omdat Mondaine Zwitserse stationsklokken (heeft ge)maakt
Wauw! Hoe duur?quote:Op zondag 16 januari 2005 22:21 schreef Auticia het volgende:
[afbeelding]
Ik heb alleen die gekke sterretjes uitstaan.
Over het algemeen zijn de Fossil-horloges niet super duur. Even op www.fossil.com kijken.quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:35 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Wauw! Hoe duur?
Nu wil ik ook een nieuw horloge!
Mooi. Zelf 5,5 jaar dagelijks een Rado gedragen... na die tijd nog steeds geen enkel krasje (zoals de verwachting was).quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:53 schreef Jereon het volgende:
Ik heb deze, maar dan met kunstof band. De keramische band is namelijk net zo duur als het horloge, dan maar een kunstof band dacht ik... oh nee, ik heb het horloge gekregen, dus die band zat er al omheen, maar dacht ff zo'n keramische band te gaan kopen... toch maar niet gedaan...
[afbeelding]
wooooooooooooooot tering geilquote:Op donderdag 6 januari 2005 03:21 schreef noplayer het volgende:
allemaal lelijk............![]()
JACOB & Co is de shit
[afbeelding]
![]()
Ik ken de site ja, maar daar staat niet alles op (mijn horloge staat er bijvoorbeeld ook niet op en dat heeft hij nooit gedaan), plus dat de prijzen niet in alle winkels hetzelfde zijn, plus importkosten.quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:52 schreef Impry het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn de Fossil-horloges niet super duur. Even op www.fossil.com kijken.
Edit: http://www.fossil.com/shopping/product/detailmain.jsp?itemID=8168&itemType=PRODUCT&iMainCat=926&iSubCat=1020&iProductID=8168
$ 65,-
Oeiii, ik zag het nu pas. Ik geloof dat deze zo'n 85 euro kostte (weet t niet meer precies).quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:35 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Wauw! Hoe duur?
Nu wil ik ook een nieuw horloge!
Klopt. Vanuit het station loop je er vrijwel recht tegenaan (zit naast de Douglas)quote:Op zondag 23 januari 2005 20:18 schreef WarPuppy het volgende:
Er zit ook een Fossil store op Hoogh Catherijne ?
ff vraagje aan u omdat je er zelf ook 1tje hebt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:10 schreef Moody het volgende:
Inderdaad mooie klok
Alleen jammer dat-ie in het wit is
Vind het een mooie prijs voor een kwalitatief hoogwaardig en stijlvol horloge.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:37 schreef diedrik het volgende:
ik wil een zeno aanschaffen en nu weet ik er zelf niet veel van en hoopte dat iemand me zou kunnen vertellen of ik goed doe aan het horloge met de volgende beschrijvng:
groot (47mm) jaren-40-stijl vliegershorloge met Unitas/ETA handopwind uurwerk. Prima staat, uit 1/2003. Zware bruin leren band met wit stiksel is kunstmatig verouderd om het horloge nog meer een `vintage` look te geven.
ze vragen hier 300 euro voor, is dit verstandig of kan ik beter een nieuwe kopen?
De ene kant op is een vrije loop, de andere kant op kan je hem opwinden... handig om hem even wat slagen te geven als 'ie een tijdje heeft stil gelegen...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:03 schreef mx_player het volgende:
[..]
ff vraagje aan u omdat je er zelf ook 1tje hebt.
is het veilig om aan de kroon te draaien als ie in de dichte positie zit?
(voor de duidelijkheid, de positie zo dicht mogelijk bij de behuizing)
ow ja, ik vond wit wel mooi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |