Diepvries sneller ontdooienquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:31 schreef STENTOR het volgende:
'Nikky'. Ik heb dat topic wel degelijk geopend. Heeft het nut om hier nog een apart topic over te openen?
Ik stel dit niet op prijs.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:35 schreef nikky het volgende:
[..]
Diepvries sneller ontdooien
De mooiste en rustigste bossen van het land
Luminol
Iemand onopgemerkt achtervolgen.
Dat zijn de enige topics van jou die jijzelf hebt geopend
Dus nee je hoeft geen FB topic te openen hiervoor. Je hebt hem niet geopend onder deze naam. Ik wete niet of je ook onder een andere naam op het foum actief bent? Of misschien dat je het hele topic op een ander forum hebt geplaatst dan fok? Maar hier op fok heb jij geen topic over je neefje
Nee. En ik wis ook niet alle onzin reacties in GC. Maar als er teveel onzin reacties in één topic staan, dan ruim ik dat vaak wel even op.quote:Op maandag 25 oktober 2004 09:45 schreef MikeyMo het volgende:
ach gut, sla je ook iemand op zijn bek als ze in een "serieuze discussie" tussendoor een grapje maken
ja en je was ook al de tweede of derde met die briljante grapquote:Op maandag 25 oktober 2004 09:51 schreef MikeyMo het volgende:
ik had zelfs een strandfoto geplaatst nb
Kun je nagaan hoe goed hij wel niet wasquote:Op maandag 25 oktober 2004 09:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
ja en je was ook al de tweede of derde met die briljante grap
Tuurlijk schatquote:Op maandag 25 oktober 2004 17:02 schreef Bengeltje het volgende:
General Slowchat kan de titel even aangepast worden ?
Donequote:Op maandag 25 oktober 2004 17:02 schreef Bengeltje het volgende:
General Slowchat kan de titel even aangepast worden ?
Sorry?? Ik WAS snellerquote:Op maandag 25 oktober 2004 17:12 schreef HeatWave het volgende:
Ja wat? moet je maar sneller zijn.
.
Nee hoor, je postte sneller hier, ik editte snellerquote:Op maandag 25 oktober 2004 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry?? Ik WAS sneller![]()
En ik ben the jen-masterquote:Op maandag 25 oktober 2004 19:21 schreef Bengeltje het volgende:
jennen is leuk![]()
Ben je Allroundslut af dan ?quote:Op maandag 25 oktober 2004 19:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik ben the jen-master.
Neuhquote:Op maandag 25 oktober 2004 19:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben je Allroundslut af dan ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |