OP aangepastquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:43 schreef Bjoro het volgende:
waarom staat de history niet meer in de OP ?
en de kalender ??
En nog een raadsel....Waar is Legolas gebleven ?????
en de geest is weer tevoorschijn gekomenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 02:37 schreef golfer het volgende:
Lev Yashin zal helaas nooit meer jarig zijn.
Ook hier *proost*quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 02:40 schreef rubbereend het volgende:
daarom is het maargoed at we zn verjaardag hier vernoemen, zo één een groodheid mogen we nooit meer vergeten.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 02:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook hier *proost*
I know, maar ik vond hem kwa speler dusdanig legendarisch dat ik vond dat ie er tussen hoort. Er staan overigens wel meer 'lijken' in de lijstquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 02:37 schreef golfer het volgende:
Lev Yashin zal helaas nooit meer jarig zijn.
Geniet er nog maar even van, op dit soort tijdstippen wakker wordenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:59 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
Ik ben al een hele tijd uit bed, maar nog lang niet wakker. Ik heb een vermoeden dat dat ook niet beter gaat worden de komende jarenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van, op dit soort tijdstippen wakker worden
Hoevaak gaat ze bellen denk je?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:14 schreef DIGGER het volgende:
En Glenn is voor het eerst nu een hele dag bij m'n schoonouders, want z'n mams is vanaf vandaag ook weer aan het werk
Vaak.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoevaak gaat ze bellen denk je?
Mooi zo!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vaak.
Na 3 maanden afwezigheid worden je account etc. kennelijk gewist bij NN.
Ik probeerde haar gisteren wat foto's van Glenn door te sturen, maar kreeg een foutmelding.
Kortom, ze kan gewoon eigenlijk geen fuck doen, behalve wat verslagen van werkbesprekingen van collega's lezen (en natuurlijk met foto's van Glenn pronken).
Dus tijd zat om te bellen
En justmuts: M'n schoonouders zijn perfect, schoonvader begin volgend jaar met pensieon, alle tijd voor hun kleinkinderen, en zo leren ze direct Italiaans (ze lullen nie tperfect Nederlands, dus wil ik dat ze louter Itlaiaans spreken tegen Glenn, zodat ie beide talen foutloos leert - op wat Haagse vloeken na).
En het feit dat m'n schoonouders op 400 meter hemelsbreed wonen is in deze ook ideaal:)
Er goed, ik weet ook al dat 1 van de 2 heeft laten weten zeer positief te zijn, dus dat zit wel snor. Vraag is wat m'n (nu nog eventjes) baas me te melden/bieden heeft.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:28 schreef just me het volgende:
digger.. hoe ging je gesprek gisteren ?
werk gaat voor je Hools-babesquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:35 schreef DIGGER het volgende:
Nog een nadeel: Hardinxveld & Hools gaan ongetwijfeld niet samen.
Maar goed, dan heb ik thuis kabelinternet
Maar ik vind het wel rete lastig nu, of ik moet kiezen voor m'n huidge werk of niet, m'n gevoel vooraf zegt het laatste.
Die pen heb ik ook gehad!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:32 schreef Againzender het volgende:
Als je nog ouwe koeien zoekt, hier kan je er erg veel vinden:
ANP Fotoarchief
Je komt soms de meest vreemde foto's tegen, zoals deze vreemde Teletoeter:
[afbeelding]
voor jou niet dan ?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:45 schreef pfaf het volgende:
Goedemorgen?
Voor 12 uur is het morgen, zeker als je net opstaatquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:45 schreef pfaf het volgende:
Goedemorgen?
Ik vind het vreselijk moeilijk nu de juiste keuze(s) te maken, wil liefst zo lang mogelijk zo veel mogelijk opties open houden...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben benieuwd DIGGER.
Klote van Napoli gisteren...
Ja, doet je fluit het weer?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:22 schreef Againzender het volgende:
Aha, we zijn weer up!
Ach, ben anderzijds ook blij dat ik zo veel keuzemogelijkheden heb.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:25 schreef Bluezz het volgende:
Moeilijk digger
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die pen heb ik ook gehad!
zet je yorin fm opquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:55 schreef DIGGER het volgende:
Ik word helemaal knettergek van die nichtenmuziek op 3FM, die homo honderd, IK HAAT HOMO's, opflikkeren!![]()
![]()
![]()
![]()
Zow, dat lucht op
![]()
Ik word er ook lichtelijk onpasselijk vanquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:55 schreef DIGGER het volgende:
Ik word helemaal knettergek van die nichtenmuziek op 3FM, die homo honderd, IK HAAT HOMO's, opflikkeren!![]()
![]()
![]()
![]()
Zow, dat lucht op
![]()
Gezellige topics open jij: Het grote geilheidstopic deel/nummertje 29!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:29 schreef Blumchen het volgende:
Goedemiddag!![]()
Kan me het dubbele gevoel goed voorstellen, DIGGER, maar aan de andere kant zit je wel opeens in een soort 'luxe' positie met al die keuze mogelijkheden.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:29 schreef DIGGER het volgende:
Ach, ben anderzijds ook blij dat ik zo veel keuzemogelijkheden heb.
Vandaar ook het zeer dubbele gevoel.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Gezellige topics open jij: Het grote geilheidstopic deel/nummertje 29!
Ik heb ook het idee dat er ineens wat collega's uit de kast willen komen...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik word er ook lichtelijk onpasselijk van
Mijn collega loopt nu met een houten knuppel te zwaaien op het ritme van The Village People. Heel eng....
Je denkt er net zo over als ik, secundair is maar betrekkelijk, primair is dat je je werk leuk vindt, door bv de afwisseling, collega's, functie inhoud, doorgroeimogelijkheden, verantwoordelijkheden etc.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan me het dubbele gevoel goed voorstellen, DIGGER, maar aan de andere kant zit je wel opeens in een soort 'luxe' positie met al die keuze mogelijkheden.
In de huidige arbeidsmarkt is het voor heel veel mensen niet zo makkelijk te kiezen.
Mijn advies in dit soort zaken: nooit uitsluitend kiezen voor het materiële en de secundaire arbeidsvoorwaarden, maar vooral je gevoel volgen.
Mocht je twijfelen over een bepaald bedrijf, dan is het ook heel goed om eens te praten met eventuele toekomstige collega's en dat dan wel zonder leidinggevenden of personeelsfunctionaris erbij.
Die heren met hun slangen toch altijd maar weer...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:45 schreef Bluezz het volgende:
En hij kan niet verplaatst worden want de heren moeten hun slangen toch ook kwijt![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:55 schreef DIGGER het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zow, dat lucht op
![]()
Het is wachten tot er iemand op gaat staanquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:57 schreef SCH het volgende:
* DIGGER geeft zijn slang even de ruimte in Hools
Maak je Bluezz niet al te gek?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:57 schreef SCH het volgende:
* DivineJester geeft zijn slang even de ruimte in Hools
het stinkt naar rubber hierquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:57 schreef SCH het volgende:
* Bluezz geeft zijn slang even de ruimte in Hools
Dat is geen slang, dat is een glimwormpje.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:57 schreef SCH het volgende:
SCH geeft zijn slang even de ruimte in Hools
ja lekker, geef mij de schuld van die stankquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
het stinkt naar rubber hier
Wacht ff, wat zit er in zijn bekquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:18 schreef rubbereend het volgende:
ja lekker, geef mij de schuld van die stank
zo ik ga die slang eens even onthoofden
[afbeelding]
lijkt wel een klein bloemetje, als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:32 schreef Bluezz het volgende:
Wacht ff, wat zit er in zijn bek
Hmmz ikke iig niet!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lijkt wel een klein bloemetje, als je het mij vraagt
Wat wil je van ze gedaan krijgen? Slecht rapport? Iets kostbaars kapot gemaakt? Geld nodig?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:48 schreef rubbereend het volgende:k ga even noten rapen buiten, op verzoek van mn ouders..... die waren bang dat ze dat allemaal zelf moesten gaan doen als ze thuis komen. Ik zal mn goede kant even laten zien, ben zelfs van plan strax even stof te gaan zuigen
staat zo lullig als ze zondag thuis komen en tis een bende en er is nix gedaan.......... en k heb geen zin in commentaar daarop van ze dus dan maar ff mezelf nuttig makenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat wil je van ze gedaan krijgen? Slecht rapport? Iets kostbaars kapot gemaakt? Geld nodig?
wat lief van jequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
staat zo lullig als ze zondag thuis komen en tis een bende en er is nix gedaan.......... en k heb geen zin in commentaar daarop van ze dus dan maar ff mezelf nuttig maken
*bookmarked voor later voor Glenn*quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
staat zo lullig als ze zondag thuis komen en tis een bende en er is nix gedaan.......... en k heb geen zin in commentaar daarop van ze dus dan maar ff mezelf nuttig maken
je moest eens weten hoe lief ik benquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:04 schreef just me het volgende:
[..]
wat lief van je
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:06 schreef DIGGER het volgende:
[..]
*bookmarked voor later voor Glenn*
Oud vrouwtje beroofd?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:36 schreef JaWi het volgende:
Van 0 naar 800 euro in een dag.
kijk ook ff naar onze doelcijfersquote:1)Beverwijk 5 4 1 0 13 16 8
2)Alliance'22 6 4 1 1 13 19 10
3)Waterloo 6 3 2 1 11 20 13
4)HYS 6 3 2 1 11 15 11
5)HBC 6 3 0 3 9 24 21
6)Geel Wit 6 3 0 3 9 21 28
7)VSV 6 3 0 3 9 13 22
8)Hoofddorp 6 2 2 2 8 16 11
9)United/DAVO 5 1 2 2 5 11 12
10)RCH 6 1 2 3 5 17 17
11)VVH/Velserbroek 6 1 0 5 3 17 23
12)THB 6 1 0 5 3 13 26
en dan toch als je dit soort korfbaluitslagen leest, denk je.....waar is Legotje toch gebleven ??quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:06 schreef methodmich het volgende:
Toen ik in de A2 speelde hadden we op zich een prima team, maar een beroerde goalie. Na het eerste schot had de tegenstander dat al door. Dat seizoen boekten we zeges als 7-5, 6-5 en zelfs een 7-7 gelijkspel.
heeft hij netjes bij jou afgebeld dan, zoals het hoort ??quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:12 schreef methodmich het volgende:
Die is een weekje weg, meen ik me te herinneren. Met leerboeken, want hij heeft repetitieweek binnenkort.
onze voorbeeldige huismanquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:18 schreef golfer het volgende:
Zo boodschappen gedaan in megadrukke supermarkt, afgewassen, gestoft, gestofzuigd.
Sanitair schoongemaakt, vloer gedweild.
Bluezz kan vanavond weer naar mij toe komen.
Dat zou kunnenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:18 schreef golfer het volgende:
.
Niet echt zo 1,2,3.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:23 schreef Bjoro het volgende:
nog tips voor vanavond in haarlem, hapje eten ??
Gezellig maar niet te duur ??
Ja zeker, al belde zijn moeder dan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heeft hij netjes bij jou afgebeld dan, zoals het hoort ??![]()
Jullie boffen toch maar met elkaarquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:18 schreef golfer het volgende:
Zo boodschappen gedaan in megadrukke supermarkt, afgewassen, gestoft, gestofzuigd.
wordt wss Nobel...aan het spaarne !quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:28 schreef golfer het volgende:
Niet echt zo 1,2,3.
Kijk eens op Dinnersite.nl voor suggesties?
En waarom he je de ramen niet gezeemd? al die lelijke strepen, vingerafdrukken, vette vlekken en opgespat vuilquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:18 schreef golfer het volgende:
Nooit geweest, maar hun site en menu ziet er qua prijs/kwaliteit prima uit.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:48 schreef Bjoro het volgende:
wordt wss Nobel...aan het spaarne !
Weinig last van opgespat vuil op mijn ramen in mijn appartement op 3 hoog.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:48 schreef DIGGER het volgende:
En waarom he je de ramen niet gezeemd? al die lelijke strepen, vingerafdrukken, vette vlekken en opgespat vuil
En we zijn toch alleen maar wakker als het donker isquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:55 schreef golfer het volgende:
Weinig last van opgespat vuil op mijn ramen in mijn appartement op 3 hoog.
Trouwens de ramen heb ik vorig jaar al een keer gezeemd.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:34 schreef Bjoro het volgende:heb nog steeds geen mailtje ontvangen van Bluezz met 'Send this to all your friends'
"you've gotta friend"
dat dacht ik ook toen ik het zag, heb wel goede verhalen ook gehoord van mensen die er geweest zijn !quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Nooit geweest, maar hun site en menu ziet er qua prijs/kwaliteit prima uit.
Eet smakelijk alvast.
Sorry, SCH had m'n account ff gehacktquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:52 schreef Bjoro het volgende:
DIGGER je zeikt als een wijf
*proest*quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:04 schreef DIGGER het volgende:
Sorry, SCH had m'n account ff gehackt
Goede combinatie.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:27 schreef popolon het volgende:
Haring en groentesoep.
je bedoelt vast niet deze:quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:33 schreef DIGGER het volgende:
En in wat voor een shirtjes speelde het team dat je coachte dan? Toch niet allemaal wit rood witte shirtjes met die kutbank als sponsor he?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:40 schreef manny het volgende:
[..]
je bedoelt vast niet deze:
Ik vond het wel meevallen, ben op de helft maar iets anders gaan doen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:59 schreef VoreG het volgende:
Koefnoen voor de eerste keer echt gelachen
Doet me er alvast aan denken wat ik morgen ga maken:quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:56 schreef JaWi het volgende:
Mosselbier![]()
Owww specktakel, ook lekker.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:43 schreef Bjoro het volgende:
Nobel was vol, dus uit de wereldse keuken van "Specktakel" gegeten....heerlijk !
ik lust nu wel ff een biertje, trouwens !
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Owww specktakel, ook lekker.
Heb je in de "tuin" gezeten?
Stalkeralert!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:52 schreef Bjoro het volgende:![]()
je hebt me zien zitten ??
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Stalkeralert!
Wie was die blonde del met cup E naast je
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]Blumchen
Specktakel is voor ons beetje passé, ondanks de per 3 maanden wisselende kaart.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:43 schreef Bjoro het volgende:
Nobel was vol, dus uit de wereldse keuken van "Specktakel" gegeten....heerlijk !
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:03 schreef Bjoro het volgende:Blumchen
Verontrustend zo;n snelle replyquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:05 schreef Blumchen het volgende:
[..]
![]()
hoi bjoro!
shit dan was het een kloonquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:07 schreef golfer het volgende:
Mocht ze willen met die erwtjes van haar.
Westmalle Triple heb ik in huis.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:10 schreef Againzender het volgende:
Golfer: ben je er al uit in welk trapistenbier je de mosselen gaat garen
Dat dat was het enige positieve voor vandaag de mac!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
shit dan was het een kloonhee bloemenmeisje, lekker gegeten ??
daar kan dan wel een fust Guinness bijquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:19 schreef Againzender het volgende:
Kolere, als ik morgen nog in de buurt van een visafslag kom (kans zit er al rap in daar ik de chauffeur ben ) dan ga ik denk ik ook nog even het nodige aan visbeesten scoren!
'Vroeger' op de universiteit maakten ze wel eens mosselen voor 80 man, dat werd met Guinness gedaan
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:20 schreef Bjoro het volgende:
hee pascal !
zondagmiddag ben je blij als het weekend is afgelopen hoor !!
Carnaval is vroeg dit jaarquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]dan begint de feestweek van de PSVers hier op Fok!
Een foutje.. kan gebeuren toch..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:20 schreef rubbereend het volgende:
quote Blumchen hier zichzelf? jezelf quoten is
Dat was wel een hele korte nachtrust!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:25 schreef tong80 het volgende:
Ik wens jullie nooit meer trusten.
O nee! Geen carnaval hier aan me lijf! Die papen rotten maar op met hun onzin, we hebben het hier al druk genoeg met de ramadan!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:27 schreef Bjoro het volgende:
in amsterdam hebben ze nooit carnaval behalve dit weekend !!
mij ook niet ???quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:25 schreef tong80 het volgende:
Ik wens jullie nooit meer trusten.
ja idd dat ben ik al zo lam van al dat bier wat ik op heb, na die verpletterende overwinning van PSV op ajaxquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:20 schreef Bjoro het volgende:
hee pascal !
zondagmiddag ben je blij als het weekend is afgelopen hoor !!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mij ook niet ???
AJAXXXXXXX !!!
wie kan er nou verwachten dat in de herfstvakantie middenstanders draaien op goedkope scholieren zonder verstand van zakenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:27 schreef SCH het volgende:
Ik hebt een nieuwe stereo-dinges, ondanks zo'n debiele verkoper
ik heb hem al aangesloten en raad eens.........hij doet hetquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wie kan er nou verwachten dat in de herfstvakantie middenstanders draaien op goedkope scholieren zonder verstand van zaken
wat ben je ook een handige sodemieter hequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:31 schreef SCH het volgende:
[..]
ik heb hem al aangesloten en raad eens.........hij doet het
It looks like a horse to mequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:36 schreef rubbereend het volgende:
nu ben k t zat, even iets moois aan muur hangen hier in Hools
[afbeelding]
kleurplaat van internet, k heb mooi binnen de lijntje gekleurd hè?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:37 schreef Bjoro het volgende:
tis idd prachtig !!
zelf verzonnen, of je broertje van 4 ?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:34 schreef VoreG het volgende:
Hoor ik daarAJAX
?
Ik vind die lijn waar die zogenaamde vlag in loopt niet echt mooi rechtquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kleurplaat van internet, k heb mooi binnen de lijntje gekleurd hè?
Hij zegt goodbye in het schermpje als je hem uitzetquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat ben je ook een handige sodemieter he
wasco of viltstift ??quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:39 schreef rubbereend het volgende:
kleurplaat van internet, k heb mooi binnen de lijntje gekleurd hè?
en morgen gezond weer op, zou tante sonja zeggenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:40 schreef tong80 het volgende:
SCH heeft me ingestopt nu kan ik vredig gaan slapen.
Ajax-konijntje naast Tong gelegd - wat een plaatjequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:40 schreef tong80 het volgende:
SCH heeft me ingestopt nu kan ik vredig gaan slapen.
Niet je pielemoos in uitgangen/ingangen van dat apparaat gaan stoppen he!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij zegt goodbye in het schermpje als je hem uitzet
pioneerquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:40 schreef SCH het volgende:
[..]
gewoon met kleurpotlood, dan kan ik uitgummen wat buiten lijntjes gaat.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wasco of viltstift ??
wel netjes binnen de lijntjes![]()
wat stelt het eigenlijk voor ??
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet je pielemoos in uitgangen/ingangen van dat apparaat gaan stoppen he!
dan heb je vaak dat veel mensen het helemaal niets vinden he ??quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:42 schreef rubbereend het volgende:
Tis abstract, tis iets ongrijpbaars, onverklaarbaar mooi
Slaap zacht!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:53 schreef VoreG het volgende:
Ik ga mijn lieve zachtje warme bedje maar eens opzoeken
dat is ook het probleem met dit kunstwerk, niet iedereen weet het op waarde te schattenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan heb je vaak dat veel mensen het helemaal niets vinden he ??
moet je hem nog upgraden naar de heumo versiequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:40 schreef SCH het volgende:
[..]
het is een Panasonic geworden zei hij me netquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:54 schreef golfer het volgende:
Is het nog een bepaald merk en type wat je je hebt laten aanpraten SCH?
aan het "goodbye" te zien zal het wel Pioneer zijnquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:54 schreef golfer het volgende:
Is het nog een bepaald merk en type wat je je hebt laten aanpraten SCH?
dus jij denkt dat het wel waarde heeft....dan zal het welquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:54 schreef rubbereend het volgende:
dat is ook het probleem met dit kunstwerk, niet iedereen weet het op waarde te schatten
Ik ga voor een frisjequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:11 schreef rubbereend het volgende:JM hier nog maar aan t bier dus
22?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga voor een frisje
het was vannacht ook al 03.00 uur en tja.. ik ben geen 21 meer
Met de kin omhoog, al gorgelgeluidjes makend grijnzen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
uitdagend gorgelend, wat moet ik me daar bij voorstellen?
dat ie gewoon op z'n bek gerost moet wordenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
uitdagend gorgelend, wat moet ik me daar bij voorstellen?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:43 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Met de kin omhoog, al gorgelgeluidjes makend grijnzen.
Daar zouden ze es een keer een smiley van moeten maken![]()
Aha en hoe moet die smiley er dan uitzien?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:43 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Met de kin omhoog, al gorgelgeluidjes makend grijnzen.
Daar zouden ze es een keer een smiley van moeten maken![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:43 schreef just me het volgende:
[..]
dat ie gewoon op z'n bek gerost moet worden
Haha *denkt terug aan Mysteryland toen de snelweg afgezet moest worden ivm drukte en gebrek aan pakkeer ruimtequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:30 schreef rubbereend het volgende:
kom er net achter dat we volgende week wel fijn weggebracht kunnen worden naar tic maar dat de snelweg afgesloten, ff een sluiproute uitzoeken
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Haha *denkt terug aan Mysteryland toen de snelweg afgezet moest worden ivm drukte en gebrek aan pakkeer ruimte
En maar zwaaien vanaf het terrein naar de mensen in de file
zouden er meer moeten doen als ze zat zijnquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:46 schreef Spideyman het volgende:
onder het mom van zelfcencuur ga ik maar naar bed.
of ze gaan klok kijkenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:48 schreef just me het volgende:
[..]
zouden er meer moeten doen als ze zat zijn
BIER HIER BIER HIER BIER HIERquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]gelukkig zijn we enigsinds bekend hier in de regio dus wij komen wel binnendoor bij het Gelredome, vorig jaar ook dwars over de ingang gedraaid
ideaal langs al die files rijden. Leuke dingen, daar moet op gedronken worden
Nog een cock-tailtje, JM?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:48 schreef just me het volgende:
zouden er meer moeten doen als ze zat zijn
ik heb me netjes gedragen vanavond! ben vroeg naar huis gekomen, ben zo nuchter als een onschuldig konijntjequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog een cock-tailtje, JM?![]()
alweerquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:56 schreef just me het volgende:
* rubbereend schaamt zich
welterusten..
Je bent gesignaleerd:quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:52 schreef just me het volgende:
ik heb me netjes gedragen vanavond! ben vroeg naar huis gekomen, ben zo nuchter als een onschuldig konijntje
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent gesignaleerd:
* just me denkt dat ze aan de winterslaap begonnen zijnquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 10:38 schreef DivineJester het volgende:
Morgen, rustig hier
Waar in het oosten ergens?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen! Bij mij hier (oosten) is het ook pokkeweer. Volgens mij zijn er hier ook veel wedstrijden uit het schema gegooid.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:53 schreef pfaf het volgende:
Mogguh.
Supergezellige bruiloft gehad, daarna naar café geweest. Een keileuke meid ontmoet, uur mee gekletst, maar met m'n dronken kop heb ik er natuurlijk weer geen telefoonnummer of e-mailadres aan overgehouden.
Cafe zat zekers in een plaatsje waar je nooit meer komt?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:53 schreef pfaf het volgende:
Mogguh.
Supergezellige bruiloft gehad, daarna naar café geweest. Een keileuke meid ontmoet, uur mee gekletst, maar met m'n dronken kop heb ik er natuurlijk weer geen telefoonnummer of e-mailadres aan overgehouden.
Ik moet nog boodschappen doenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:22 schreef tong80 het volgende:
Tong blijft lekker binnen vandaag.
Niet dat ik anders buiten kom, maar nu heb ik een goede reden.
Mijn stamcafé, maar zij kwam er voor het eerst.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:20 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Cafe zat zekers in een plaatsje waar je nooit meer komt?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:22 schreef tong80 het volgende:
Tong blijft lekker binnen vandaag.
Niet dat ik anders buiten kom, maar nu heb ik een goede reden.
Dan is er dus nog een kans op een second chance for a first impression!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mijn stamcafé, maar zij kwam er voor het eerst.
Hopelijk vond ze het inderdaad gezellig genoeg om terug te komen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:33 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dan is er dus nog een kans op een second chance for a first impression!
en voor jou een goeie smoes om nog vaker naar de kroeg te gaanquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hopelijk vond ze het inderdaad gezellig genoeg om terug te komen.
ah, shit.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:42 schreef just me het volgende:
[..]
en voor jou een goeie smoes om nog vaker naar de kroeg te gaan
Na een bruiloft en 2 uur café was dat geen goed idee.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:47 schreef pascalheister het volgende:
zoiets neem je dan ook mee naar huis he pfaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |