Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:Wat is GMail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
GMail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er ? toch?
Nee. GMail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van GMail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft GMail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een GMail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om ??een GMail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op GMail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het GMail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus ? of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!
Maar Spymac is niet GMail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over GMail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van GMail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft GMail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.![]()
Heb je dit weleens gelezen? GMail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van GMail. Want wat doet GMail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
zet dat dan in de TO, wees creatiefquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:33 schreef cygnusx het volgende:
Volgensmij is het makkelijk dat iedereen die een invite heeft, die ff naar zijn eigen email adres te sturen en dan daarvan de link hier te posten, dit gaat makkelijker voor de mensen die er een willen en voor jou
ik denk ik wacht even, mischien dat er velen zijn met bezwaar ertegen, maar wees maar kalm het staat er al inquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
zet dat dan in de TO, wees creatief![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:30 schreef cygnusx (waarschijnlijk/blijkbaar) het volgende:
wtf is een leek?
bedoel je L33T? of N00b? ofzo? want ik heb geen idee wat een leek is.. b.t.w. volgensmij kan dit topic op slot want de vraag is beantwoord..
werkt gmail notifier bij jou nog dan? Gnotify en Pop goes the gmail niet meer ,ik vond die proggies best fijnquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:22 schreef mschol het volgende:
* cygnusx kan niet wachten totdat gmail op te halen is met pop3 en de gmail notifier meerdere mail account kan checken
wordt gek van dat heen en weer geswitch
gmail notifier komt van google zelf & hij wordt aangeprezen door google in gmailk dus die zal echt wel werken..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:25 schreef cygnusx het volgende:
[..]
werkt gmail notifier bij jou nog dan? Gnotify en Pop goes the gmail niet meer ,ik vond die proggies best fijn![]()
Die krijg je vanzelf na een tijdje. Staan dan links onderin.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:34 schreef Leujel het volgende:
Waar staan de invites? (of hoe krijg je die??)
Dank u!! Als ik ze heb zal ik ze hier posten!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:39 schreef Castor het volgende:
[..]
Die krijg je vanzelf na een tijdje. Staan dan links onderin.
u are welcome nog steeds 2 over:quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:55 schreef bassieVL het volgende:
tnx Mschol voor de invites.![]()
Ik wel, heb er nog ééntje... geef je emailadres anders maar ff...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:05 schreef twired het volgende:
Snik, waarom ben ik steeds te laat?
I'm dying for a Gmail account, wie wil mij inviten?
alstuquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:23 schreef AJHW het volgende:
ps.
Mijn emailadres:
lovelydru@icqmail.com
wanner je in verkenner die hd open hebt staan naar menu bestand -> log in als (oid)quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:35 schreef RoaRRR het volgende:
Heb nog een vraagje over Gmail als HD...
Is er een mogelijkheid dat je 2 accounts gebruikt als HD... Want zowel mijn pa en ik bezitten een Gmail account en willen die beide gebruiken als opslagruimte...
Of bestaat er mogelijkheid om snel te wisselen tussen deze accounts ?
Done.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:19 schreef azn_fokker het volgende:
mag ik ook ? :$
h_y_choi@hotmail.com
thnx xD
Done.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 10:14 schreef a_man_with_a_45 het volgende:
wie stuurt mij nog even een invitation? themagnificentstranger[at]hotmail.com
thanks
Annnnd done.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:37 schreef Dromenvanger het volgende:
fightclupper76@hotmail.com
Als het ff kan, tis niet brood-nodig maar wie weet heb ik er iets aan in de toekomst. Op dit moment ben ik druk bezig met andere zaken, maar een g-mail account wil ik toch ooit in bezit krijgen op de een of andere manier.
Thenk joequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:24 schreef mschol het volgende:
[..]
wanner je in verkenner die hd open hebt staan naar menu bestand -> log in als (oid)
das volgens mij de enige manier...
Volgens mij is een google account niet hetzelfde als een gmail account. Je hebt zo'n account nodig voor bv google-adds. Heb je het al geprobeerd?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:34 schreef gammapooka het volgende:
Done, maar had waarschijnlijk ook via bovenstaande link gekunt
Thanksquote:Op zondag 24 oktober 2004 00:48 schreef Quarks het volgende:
Hier nog wat invites, get them while they're hot
done!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:16 schreef made het volgende:
made_2222 ( AT ) hotmail ( punt ) com
Dat verschilt. Ik heb zelf twee gmail accounts. Bij de een kreeg ik meteen 5 invites en later nog eens 6 extra. Bij de andere heb ik tot nog toe geen invites gekregen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:23 schreef made het volgende:
....
Wanneer kan men anderen uitnodigen voor een account ?
EmailAdress?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:28 schreef Baleog het volgende:
wacht ook nog steeds met smart op een invite
joostmiddelkoop@hotmail.comquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:40 schreef Marty26 het volgende:
[..]
EmailAdress?
Kut... iemand heeft hem alquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:58 schreef f1sven het volgende:
Hier een invite voor je Crazykill: http://gmail.google.com/gmail/a-379a5baa11-e941485ed6-28b19271f3![]()
Jah als het kan ... stuur hem dan aub naar me e-mail adres ... vinayparagh123 @ hotmail.comquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:57 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Heeft er nog iemand een invite nodig? ik heb er nog een stuk of 5....
Check u'r mail....quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:55 schreef Crazykill het volgende:
Wilt iemand een invite naar me mail posten a.u.b. want iedere keer ben ik hier te laat
vinayparagh123 @ hotmail.com ... BVD.
Thnx man ... maarquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:59 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Check u'r mail....![]()
Graag: wasteil [at] hotmail.comquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:02 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
kan ik nog meer mensen gelukkig maken?
Je hebt er als het goed is een binnen...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:05 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Graag: wasteil [at] hotmail.com
Thank you!!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:14 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Je hebt er als het goed is een binnen...
sjek je mail...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:21 schreef mikeswart1 het volgende:
MMMMM,
heeft iemand nog een mooie invite voor me
mike AT youconnect DOT nl
gracias!
Thnxquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:54 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
http://gmail.google.com/gmail/a-fb359a98ab-043c0d58dc-4289f73af4
http://gmail.google.com/gmail/a-fb359a98ab-9410387c40-42bbb06ddb
veel plezier ermee....nu zijn ze op
![]()
Er gaat nu een invite naar je email adres uit je profiel.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:29 schreef MrTinux het volgende:
TVP
Ik ben toch wel erg nieuwsgierig naar zo'n Gmail account...
Kijk in de post van Oblivion,daar staan er nog 2quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:18 schreef Josse het volgende:
Heeft er iemand een accountje voor mij?
pragak83@hotmail.com
Alvast bedankt!
Wie wil een invite? lolquote:Ernstige veiligheidsgaten gevonden in Google Gmail
De Israëlische site Nana komt met het verontrustende nieuws dat mailaccounts bij Googles GMail niet veilig blijken te zijn. Een behoorlijk veiligheidslek zou voor volledige toegang tot de accounts zorgen, zonder dat er een password benodigd is. Een Israëlische hacker genaamd Nir Goldshlagger heeft dit tegenover Nana verklaard in een interview. Via een aparte link naar de Gmail-site was het mogelijk om een cookie van de gebruiker te stelen en zodoende toegang te krijgen tot de mailbox van die gebruiker. Zelfs als het slachtoffer z'n password zou veranderen, zou de hacker nog toegang hebben tot de mailbox met de gestolen cookie. Ondertussen is het veiligheidslek opgelost volgens Google en is Gmail weer veilig voor de gebruikers.
Deze is er nog, wel snel wezen!!quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:02 schreef ErikN het volgende:
eriknijland@home.nl en ik zal je eeuwig dankbaar zijn
quote:Op zondag 31 oktober 2004 07:27 schreef Eitjes het volgende:
To accept this invitation and register for your account, visit
http://gmail.google.com/gmail/a-6651b79f54-3d45b8958f-6213b4dfe9
ik zou er graag 2 willen voor de volgende adressen:quote:Op maandag 1 november 2004 10:12 schreef Josse het volgende:
Iemand nog een invite?
pragak83@hotmail.com
naar welke heb je de invite gestuurd?quote:Op maandag 1 november 2004 10:34 schreef perezoso het volgende:
Josse 1 gegeven en doopy ook 1.
tnxquote:Op maandag 1 november 2004 11:12 schreef perezoso het volgende:
Joost ook voorzien als het goed is,
Doopy, de bovenste heb ik gepakt, zijn ze niet beide van jouw ?
Joehoequote:Op maandag 1 november 2004 11:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
tnx
Nee, ikzelf heb al gmail, deze zijn voor collega's.
harstikke bedanktquote:Op maandag 1 november 2004 11:12 schreef perezoso het volgende:
Joost ook voorzien als het goed is,
Doopy, de bovenste heb ik gepakt, zijn ze niet beide van jouw ?
Geen last van..quote:Op maandag 1 november 2004 13:20 schreef Verbal het volgende:
Gmail plat?
V.
Thx!quote:Op maandag 1 november 2004 10:34 schreef perezoso het volgende:
Josse 1 gegeven en doopy ook 1.
Ik ook niet meerquote:Op maandag 1 november 2004 13:55 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Geen last van..
is geweest voor het patchen van het veiligheids lek....quote:Op maandag 1 november 2004 13:20 schreef Verbal het volgende:
Gmail plat?
V.
eeeeehm kan het zo zijn dat ik nog steeds niets ontvangen heb over Gmail???quote:Op maandag 1 november 2004 11:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
tnx
Nee, ikzelf heb al gmail, deze zijn voor collega's.
Gedaan....quote:Op maandag 1 november 2004 23:46 schreef Douwe het volgende:
Iemand die mij wil inviten?
eentje als het kan!quote:Op woensdag 3 november 2004 16:55 schreef Chielus het volgende:
Heb nog 3 invites over; wie wil??
donequote:Op woensdag 3 november 2004 17:03 schreef veekeend het volgende:
[..]
eentje als het kan!
veekeend@fok.nl
Top! Harstikke bedankt!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 3 november 2004 17:10 schreef Chielus het volgende:
[..]
done
Ja gekregen, heel erg bedankt.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:45 schreef teigan het volgende:
caludia
frits85
joelie
alledrie een uitnodiging gekregen als het goed is
Ja ik heb m gekregen..........super!!!quote:Op woensdag 3 november 2004 18:45 schreef teigan het volgende:
caludia
frits85
joelie
alledrie een uitnodiging gekregen als het goed is
mail ze naar jezelf en zet de links hierzo neer...quote:Op donderdag 4 november 2004 13:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb 6 invites
Wie wil?
Beter plan ja,.....komen er aanquote:Op donderdag 4 november 2004 13:19 schreef mschol het volgende:
[..]
mail ze naar jezelf en zet de links hierzo neer...
kun je doen maar ze kunnen ook wat moeite doen....quote:Op donderdag 4 november 2004 13:19 schreef mschol het volgende:
[..]
mail ze naar jezelf en zet de links hierzo neer...
heb je 1 gestuurdquote:Op vrijdag 5 november 2004 16:38 schreef Rio het volgende:
Mag ik er 1?
mailrio [AT] gmail [PUNT] com
(is voor mijn nichtje wiens hotmail is gekraakt, niet voor mezelf dus. Erewoord.)
Heb je ook 1 gestuurd (als je MSN naam met .nl erachter tenminste je email adres is.quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:20 schreef paulm het volgende:
iemand nog een invite over ??![]()
Waar kan ik 'm heen sturen?quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:07 schreef GunslingerJoe het volgende:
ik zoek ook nog een invite
verzondenquote:Op zondag 7 november 2004 01:21 schreef cagliari het volgende:
Wie heeft er nog een invite voor mij.
mlotto83@hotmail.com
alvast bedankt
adres?quote:Op zondag 7 november 2004 01:32 schreef Martijn77 het volgende:
Als iemand een invite over heeft zou ik er heeeeel graag 1 willen vragen.
Bij voorbaat dank.
Martijn77
edit: als je er 1 hebt, laat weten hier dan mail ik je ZSM terug!
An invitation has been emailed to your friend Bassie at bca.appelman@quicknet.nl.quote:Op zondag 7 november 2004 15:13 schreef Bassie1980 het volgende:
Heb iemand nog een invite over voor mij?
Bij voorbaat dank
bca.appelman@quicknet.nl
Hij is aangekomen, bedankt hequote:Op zaterdag 6 november 2004 06:56 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Heb je ook 1 gestuurd (als je MSN naam met .nl erachter tenminste je email adres is.
quote:Op zondag 7 november 2004 20:52 schreef Stampvoet het volgende:
https://gmail.google.com/gmail/a-3e49f7a9a5-8887cb8c93-f8ad22985
Hier eentje van mij.
'k heb nu 1 week account en vandaag voor het eerst invites. Mischien moet je eerst eens wat mailen ofzow.
en dan nog als het voor jezelf is..?quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:38 schreef Rio het volgende:
Mag ik er 1?
mailrio [AT] gmail [PUNT] com
(is voor mijn nichtje wiens hotmail is gekraakt, niet voor mezelf dus. Erewoord.)
Namens mijn nichtje: Bedankt!quote:Op zaterdag 6 november 2004 06:52 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
heb je 1 gestuurd
Lees anders even de openingspost?quote:Op maandag 8 november 2004 17:43 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik heb ook 2 gmail accounts, maar hoe zie je of je invites hebt?
Invite is gestuurd ;0quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:40 schreef mr.Johnny het volgende:
Heeft iemand nog een invite over voor een gmail-account??![]()
jan@beugelband.nl
zoals heel vaak verkondigd is hier:quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:51 schreef mr.Johnny het volgende:
Oja voor als jullie denken... die jongen heeft al... Het is voor een kennis van me.
Weten jullie ook wanneer je zelf iemand kunt uitnodigen voor GMAIL???
quote:It's your mail. You should be able to choose how and where you read it. Access your mail the way you want to, with free POP access and automatic forwarding. You can even switch to other email services without having to worry about losing access to your messages. Think of it as email portability.
Free POP access
Download your messages. Read them offline. Use your Blackberry or Outlook or just the good ol' web. Learn more
Free automatic forwarding
Forward new incoming messages to any email account you specify. Learn more
Gedaanquote:Op vrijdag 12 november 2004 04:50 schreef mistery88 het volgende:
owkeee, als er nog aardige mensjes zijn die OOK mij even blij willen maken met zo'n acc'tje
heeeeeel graag,
mail ff naar imchenwei@hotmail.com
plz 8)
Mail.quote:Op maandag 15 november 2004 20:33 schreef Tomas123 het volgende:
ik wil er graag 1:
borisjeasskick@hotmail.com
alvast bedankt
mail.quote:Op maandag 15 november 2004 19:20 schreef pawn het volgende:
heeft er nog iemand een invite? Ben al een tijdje opzoek, maar helaas nog geen invites ontvangen.
Al vast bedankt
pawn@xs4all.nl
Geen emailaddress in je profile.....quote:Op maandag 15 november 2004 12:30 schreef Slickrick het volgende:
Als er iemand nog een heeft hou ik me ook aanbevolen.
Done.quote:Op maandag 15 november 2004 10:06 schreef Brinxter het volgende:
Aangezien de links zo snel schijnen te verdwijnen als ze geplaatst worden...
Zou iemand mij er dan een via de mail of PM willen sturen?
Bij voorbaat dank![]()
Verstuurd. Enjoy. 5 left.quote:Op maandag 15 november 2004 20:40 schreef dagizmo het volgende:
jeroenacces AT hotmail.com
Thnx alvast!!
Super bedanktquote:Op maandag 15 november 2004 20:43 schreef Rosnesda het volgende:
[..]
Verstuurd. Enjoy. 5 left.
Mocht je er nog een over hebben, alvast bedankt!quote:Op maandag 15 november 2004 20:38 schreef Rosnesda het volgende:
Ik heb er 6 ... dump je adres even hier en dan stuur ik ze ... ik heb geen zin om ze naar mezelf te mailen
Onderweg.quote:Op maandag 15 november 2004 21:49 schreef Muerte het volgende:
[..]
Mocht je er nog een over hebben, alvast bedankt!
Bangvoormail@fan.nl. *grijns*.
Vriendelijk bedankt!!quote:Op maandag 15 november 2004 21:50 schreef Callas het volgende:
[..]
Onderweg.
Onderweg.quote:Op maandag 15 november 2004 22:20 schreef animuz1 het volgende:
ow ik heb ook geen mailadres in mijn profiel maar het is peter_lam8@hotmail.com
heft iemand nog een invite voor mij?
This is an automatically generated Delivery Status Notificationquote:Op maandag 15 november 2004 22:20 schreef animuz1 het volgende:
ow ik heb ook geen mailadres in mijn profiel maar het is peter_lam8@hotmail.com
heft iemand nog een invite voor mij?
Van de FP... En ik maar wachten op hotmailquote:Hotmail, de gratis emaildienst van Microsoft, heeft ook een uitbreiding van de capaciteit aangekondigd. Per adres wordt de ruimte van 2 MB naar 250 MB verhoogd. Nederlandse gebruikers van Hotmail hebben echter nog niets gemerkt van het voornemen van Microsoft.
Jep, werkt allemaal hartstikke goed...quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is iemand al geupdate met POPforwarding??
sent. enjoy.quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:49 schreef Hollie het volgende:
Iemand die deze jongen kan verblijden met een invite? Ben driftig op zoek!
Alvast bedankt mensen.
Mail: Hollie_glanerbrug@hotmail.com
Ook verstuurdquote:Op dinsdag 16 november 2004 18:23 schreef InnocentFR het volgende:
Ik zou het ook wel willen proberen
innocent_fr apestaart hotmail.com
Alvast bedankt
Sorry, zou je nog x willen sturen, hij is weg.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:48 schreef Rosnesda het volgende:
[..]
Ook verstuurd
weg? waarheen?quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:27 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
Sorry, zou je nog x willen sturen, hij is weg.![]()
![]()
hij staat al op enabledquote:Op woensdag 17 november 2004 13:15 schreef Rio het volgende:
@Hayek: Om pop3 aan de praat te krijgen moet je eerst via settings in Gmail deze functie inschakelen, daarna doet hij het wel als het goed is.
Ja dit heb ik ook maar als je nou meerdere gmail account hebt kun je dan ook meerdere schijven krijgenquote:Op vrijdag 19 november 2004 13:29 schreef avw1982 het volgende:
Kennen jullie het programma Gmail Drive? Hiermee kan je bestanden in de verkenner naar Gmail kopieren.
Gmail Drive
Iedere internet-freak heeft inmiddels wel een Gmail-account, maar wie gebruikt de 1 Gb aan opslagruimte nu ten volle? Gmail Drive maakt van je account een virtueel schijfstation onder Windows waardoor je bestanden kunt opslaan en kopiëren als ware het een lokale schijf. In je postvak verschijnt het bestand als bijlage bij een e-mailbericht.(alleen voor Internet Explorer 5 of later) (Bron: www.hccmagazine.nl)
Meer info: http://www.viksoe.dk/code/gmail.htm
geen idee lijkt me stug,...quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:32 schreef El.Wulfo het volgende:
gmail is gestopt met nieuwe invites uit te delen hoor...
hierow....quote:http://gmail.google.com/support/bin/answer.py?answer=7403
(je moet ingelogd zijn bij gmail om dit te bekijken)
daar staat het volgende in:
We are not distributing more invitations
We will not be able to give you more invitations, even if you ask nicely or offer to tattoo Gmail on some part of your body (You'd be amazed at what people will offer for a Gmail invitation.)
ahaquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:39 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
hierow....
hmmm allemaal bezetquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:14 schreef matizoteri het volgende:
Hey nog een keer 12 invites te verdelen.....![]()
![]()
http://gmail.google.com/gmail/a-6022b0b0d1-d3ee7ede71-6167dc7a2e
http://gmail.google.com/gmail/a-6022b0b0d1-7fce5918c7-31eead3abd
http://gmail.google.com/gmail/a-6022b0b0d1-a87b1b55f6-1deaa41ea6
http://gmail.google.com/gmail/a-6022b0b0d1-0f7d402cfc-739ae1dc09
http://gmail.google.com/gmail/a-6022b0b0d1-ac909e8c21-d9e2f04825
http://gmail.google.com/gmail/a-6022b0b0d1-d68b9c0261-d3b1623486
http://gmail.google.com/gmail/a-29aa472685-f988356b52-16082147f9
http://gmail.google.com/gmail/a-29aa472685-ce45c8fea9-111cc1a530
http://gmail.google.com/gmail/a-29aa472685-5b2e89c13d-137917e6a2
http://gmail.google.com/gmail/a-29aa472685-c7b5906794-ab7e788803
http://gmail.google.com/gmail/a-29aa472685-21ff50a5bc-d5b0419d85
http://gmail.google.com/gmail/a-29aa472685-d1ebb80b4a-7bb64b1e31
nog een keer have Fun
graag gedaan "beetjepee"
Dat stond er vanaf het begin al hoorquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:38 schreef El.Wulfo het volgende:
ik zal t ff opzoeken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |